poniedziałek, 29 lipca 2019

Anielskie CANDY. Zapraszam! :)

Witajcie Kochani w ten piękny, słoneczny dzień 🌞! To już ostatni poniedziałek lipca, niedługo rozpocznie się sierpień a wraz z nim ostatni miesiąc wakacji.  Oczywiście jest jeszcze za wcześnie na podsumowanie wakacyjnego czasu, ale ja już pomalutku szykuję się na Jesień. Już z samego rana kurier przyniósł mi kilka motków cudownych włóczek,  w jesiennych barwach 😍.  Oj będzie się działo - kapcie, skarpety, kolejne chusty. Już nie mogę się doczekać, kiedy chwycę szydełko w łapki. Oczywiście wszystko, co wydziergam Wam pokażę, ale na razie cieszmy się jeszcze wakacjami więc o Jesieni już nie wspominam 😊.


Kochani jestem bardzo szczęśliwa i ogromnie mi miło, iż pomimo letniego luzu znajdujecie chwilkę, aby do mnie zajrzeć. Witam serdecznie nowych Czytelników i Obserwatorów bloga! Dziękuję, że zdecydowaliście się zostać w świecie moich Wielkich Małych Pasji i mam nadzieję, że zawsze będziecie się w moich twórczych progach dobrze czuć. To dzięki Wam blog istnieje, rozwija się, a ja mam dalsze chęci na pokazywanie tego, co powstaje w moim domowym zaciszu.  


Uszyłam aniołka, którego z wielką chęcią przekażę w dobre ręce jednego z moich Czytelników - stąd pomysł na wakacyjne, anielskie CANDY. Może moje skarpeciaki nie znudziły się Wam jeszcze i ktoś zechce tę delikatną, letnią anielicę przygarnąć? 


Aniołka uszyłam ze skarpet w rozmiarze 24 - 26 i ma  ok. 22 cm wysokości. Nie jest zabawką dla Dzieci! To lalka dekoracyjna, mająca zdobić wnętrze Waszego domku oraz przynosić wiele szczęścia, miłości i dobrej energii 💖. W rzeczywistości kolory ubranka są delikatniejsze, bardziej stonowane i pastelowe (aparat troszkę przekłamał kolory 😔). Poniżej jeszcze kilka zdjęć:




I na koniec jeszcze raz aniołek z przodu:


Zapomniałam jeszcze napisać, że istnieje możliwość spersonalizowania Anielicy, a do przesyłki dorzucę dodatkową niespodziankę 😊. 

A teraz krótkie zasady CANDY:

  1.  Udział w CANDY dla każdego Czytelnika mojego bloga 😊. Istnieje możliwość wysłania za granicę. 
  2.  W komentarzu do tego posta należy jasno wyrazić chęć udziału w zabawie do dnia 29.08 włącznie.
  3. Jeśli jesteście Obserwatorami mojego bloga to bardzo się cieszę, jeśli nie to nic na siłę. W końcu odwiedzanie Wielkich Małych Pasji ma wynikać z zainteresowania tym co tworzę i sprawiać Wam przyjemność 😊.
  4. Poniżej umieszczam banerek. Będzie mi bardzo miło, jeśli macie możliwość umieszczenia go podlinkowanego  na swoich blogach, stronach, fp itp. Jeśli nie, nic nie szkodzi 😊.


To na tyle. Mam nadzieję, że przyłączycie się Moi Drodzy do zabawy. Ja już nie mogę się doczekać, kiedy Aniołka komuś podaruję 😊.



Ściskam Was mocno i życzę pięknego, słonecznego dnia 💖!

Justyna

116 komentarzy:

  1. Ojej jak cudnie, by mieć takiego ślicznego aniołka z taką dobrą energią na półce i do tego od Ciebie Justynko. Podobno pierwsi nie wygrywają, ale też podobno kto pierwszy ten lepszy, to staje grzecznie w kolejce cierpliwie wyczekując końca zabawy. Banerek dodam wieczorkiem. Ciekawa jestem tych kolorowych włóczek, zapewne piękne, zazdraszczam umiejętności szydełkowania :), to moje małe marzenie, żeby się nauczyć tej techniki :) Troszkę niby techniki liznełam bo robiłam bransoletki szydełkowo-koralikowe, ale to za mało by robić coś więcej :) Zapisuję się do zabawy. Pozdrowionka gorące, u mnie dziś strasznie upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś dziękuje bardzo za udział w zabawie :))) oraz za wszystkie piękne słowa!:) Buziaki!

      Usuń
  2. She's so sweet and beautiful!! I love her curls and the beautiful hat!! She's gorgeous!! And you are so sweet to offer her as candy!! I would love to have one of you're beautiful dolls!! Thank you for the chance!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa, thank you for participating in my blog game :)). I am very happy !!!! :))) Good luck and send you the power of hugs!

      Usuń
  3. Your dolls are always really pretty, Justyna! Amazing!!
    I love the details that enrich the work.
    That long curly hair and sweet expression have conquered me
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel, thank you very much :)) Have a great holidays :)) Big hugs my friend :)

      Usuń
  4. No jak nie jak TAK musowo staje w kolejce po tego cudownego Aniołka. Jest jak zawsze cudny , perfekcyjny i naładowany Twoja pozytywna energią. Byłoby mi bardzo miło gdyby zagościł w moim domku.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego szydełkowania. Banerek zaraz wieszam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuje ślicznie za udział w zabawie :))) Bardzo mi miło :) Buziaki!

      Usuń
  5. I ja stoję w kolejce. :) Aniołek boski. Mnie zachwyca jej wyraz twarzy, taki, no jak to opisać... dobry... twarz pełna dobra, współczucia, zrozumienia. Ja jestem oczarowana. Cieszę się, że coraz więcej osób jest z Tobą, nie tylko z Ciebie prawdziwa artystka, ale i przemiła osoba, także być inaczej nie może. :) No, a na jesień to ja czekam, moja ulubiona pora roku razem z zimą. hihi Na samą myśl o jesiennych barwach się tu uśmiecham, na serio! Pozdrowionka wielkie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za tyle ciepłych słów :)) Cieszę się, że przyłączyłaś się do mojej zabawy :)). Buziaki!

      Usuń
  6. Ja też, ja też chcę! :-) Cudny aniołeczek w przepięknych kolorach. Bardzo podoba mi się fryzura tej laleczki :-) Chociaż lato w pełni, ja nie mogę się już doczekać jesiennej kolekcji - lubię wszelkie szydełkowe dodatki :-) Pozdrawiam i ślę buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Kasiu dziękuję ślicznie i cieszę się ogromnie, że bierzesz udział w mojej zabawie :)) Buziaki!

      Usuń
  7. Oj Justynko i ja staję w kolejce. Aniołek cudny jak zawsze i pełen dobrej energii. Szczęścia w zabawie życzę wszystkim i sobie oczywiście również. Wypoczywajcie, w końcu wakacje jeszcze trwają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję kochana :)) Bardzo się cieszę, że przyłączyłaś się do Candy :))) Buziaki!

      Usuń
  8. Justynko, niezwykle smaczne cukierasy rozdajesz:))) Aniołek jak zwykle przecudny. Śliczne kolorki.
    I choć ręka mnie świerzbi by napisać, że biorę udział w candy, powstrzymam się z ogromnym wysiłkiem:))) Nie można chcieć więcej, i więcej. Tym bardziej, że mój śliczny aniołek od Ciebie jest w zasięgu mojego wzroku:) Dlatego z przyjemnością zamieszczę banerek u siebie, a grającym pokibicuję.
    Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, dziękuję kochana z całego serca!!!! Ściskam Ciebie bardzo mocno i posyłam milion buziaków!:)

      Usuń
  9. Justynko Droga - Ty wiesz że tej pokusie nie oprę się, choćbym nawet chciała (ale wcale nie chcę :-))) ) i nie przejdę obojętnie obok Twoje Candy, pomimo że mam zaszczyt być posiadaczką kilka wspaniałych dzieł wykonanych przez Ciebie. To nie zachłanność mną kieruje lecz wielka miłość do Twoich skarpetowych Dam! Skusiłaś mnie by stanąć w kolejce i liczyć na uśmiech losu i wielkie szczęście, wiem że kolejka będzie baaaardzo długa a chętnych cała gromada bo aniołeczek jest przepiękny i jak zawsze perfekcyjnie wykonany - to i ja ustawiam się w ogonku po niego ;-)))
    Lato szybciutko upłynie - wszystko, co dobre, przemija niczym błyskawica a ja już nie mogę doczekać się Twoich szydełkowych robótek w jesiennych klimatach, tym bardziej że sama zaczęłam już prace o tematyce wrześniowej, szkolnej i nie tylko ;-)
    Przyjemnych wakacji Kochana, póki co nacieszcie się labą, piękną pogodą i sobą nawzajem, niech te chwile będą dla Was wyjątkowe i pozwolą naładować baterie na cały nadchodzący nowy rok szkolny :-))) Przesyłam dla was uściski i moc serdecznych pozdrowień z jakże upalnego dziś Krakowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko kochana Twoje komentarze zawsze mnie bardzo wzruszają i radują :)) Dodajesz mi mega powera, motywacji i wiary, że to całe skarpetkowe szycie ma sens! :)) BAAAAAAAARDZO się cieszę, że przyłączyłaś się do mojej zabawy!!! :))) Kochana pamiętaj również, że zawsze dla Ciebie chętnie uszyję (jak już dawno temu o tym wspominałam) i jeżeli masz jakieś lalkowe marzenie to pisz śmiało!!! Twoje cudowne tworki służą mi wspaniałe!. Niciarka i skrzyneczka dzielnie się sprawują podczas szycia :)), a uwierz mi są mocno eksploatowane :))); ikona i anioł nadal zdobią mój pokój :)). Dziękuje jeszcze raz za wszystko i polecam się na przyszłość :)! Buziaczki i uściski!

      Usuń
  10. Justynko, byłabym zaszczycona gdyby jeden z Twoich aniołków ozdobił mój dom. Z wielką przyjemnością wezmę udział w tym candy. Anieliczka jest przecudna! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję ślicznie :)) Cieszę się bardzo z Twojego udziału w zabawie :)) Buziaki!

      Usuń
  11. Oczywiście ustawiam się w kolejce !!!!! Aniołek ma szczęśliwą minkę ,może przywędruje do mnie!? Nie wiem jak to zrobiłaś , ale radość od niego "daje po oczach". Kolejne CUDENKO!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Jadziu dziękuje bardzo :))). Ciesze się, że przyłączyła się Pani do zabawy :)) Uściski!

      Usuń
  12. Aniołek jest prześliczny ale obdarowałaś mnie już pięknie więc nie będę chytruskiem i dam szansę innym :)
    Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia w losowaniu a Ciebie Justynko mocno ściskam!
    Banerek chętnie na blogu powieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję bardzo kochana - za wszystko!!!! Twój prezent sprawił mi ogromną radość i mogłabym o tym w kółko pisać. Masz Ewuniu wspaniałe serce!!. Buziaczki!

      Usuń
    2. I wzajemnie Justynko :))) Buziaczki.

      Usuń
  13. Bardzo pragnę stać się posiadaczką Twojego cudownego Aniołka!!! Zatem zgłaszam się do zabawy i zabieram do siebie banerek :)))
    Pozdrawiam serdecznie w ten upalny lipcowy dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margotko dziękuje bardzo :)) Ciesze się ogromnie z Twojego udziału :) Buziaki!

      Usuń
  14. Wspaniała anielica, piękny uśmiech, aż promienieje dobrą energią.:) Justynko mam od Ciebie dwie wspaniałe lale, tym razem dam szansę innym, by też mogli cieszyć się Twoimi cudeńkami. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko kochana, dziękuję bardzo :)). Masz dobre serduszko, zawsze myślisz o innych :) Uściski posyłam!

      Usuń
  15. Jejku, Justynko, ogromnie, całym sercem chciałabym w końcu móc mieć jedno z Twoich dzieł, śliczny Aniołek! <3 Boże, dopomóż memu szczęściu :D Biorę udział! Jestem obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko kochana, dziękuję bardzo za udział w zabawie :)) Bardzo się cieszę! Buziaki!

      Usuń
  16. Justynko, dostałam już od Ciebie aniołeczka, ale obok tego cudeńka nie mogę przejść obojętnie, więc nieśmiało ustawiam się w ogonku i liczę na odrobinę szczęścia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu kochana dziękuję bardzo i cieszę się, że zgłosiłaś się do zabawy! :))) Buziaczki!

      Usuń
  17. Justynko, taka kolorowa i piękna, ja zawsze u Ciebie jestem oczarowany tymi cudeńkami, no po prostu wspaniale! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks dziękuję bardzo za tyle pozytywnych i ciepłych słów :)) Męski głos w babskim gronie zawsze jest bezcenny :))). Miłego dnia i serdeczności posyłam!!!

      Usuń
  18. Piękności! Ja się zapisuję, choć nie wiem czy to nie zakrawa na pazerność, bo cudowności od Ciebie już mam:)
    Ps. banerka niestety teraz nie mogę wstawić, bo jestem na urlopie zdała od laptopa a z telefonu nie umiem...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu kochana, daj spokój, nawet nie myśl, że to pazerność, bo się pogniewam i palcem pogrożę :))). Ciesze się ogromnie, że podobają się Tobie moje lalki i chcesz je zaadoptować :))). To najpiękniejsza nagroda za trud szycia :)) Super, że przyłączyłaś się do zabawy!!! A banerkiem nie przejmuj się :) Odpoczywaj i ciesz się bliskimi :) Buziaki!

      Usuń
  19. Zawsze jestem chętna na Twoje laleczki, które uwielbiam i podziwiam 😍😍😍
    Banerek wstawię jak tylko będę przy komputerze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana baaaardzo :))) Ciesze się, że przyłączyłaś się do zabawy :)) Buziaki i miłego dnia kochana!

      Usuń
  20. I ja się skuszę na taką piękną damę :) porywam banerek i pędzę na bloga ;)
    Z niecierpliwoscią czekam na Twoje jesienne twory :)
    pozdrawiam serdecznie ;)
    ps... kolejka z pewnością będzie długa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dziękuje bardzo i ciesze się ogromnie z Twojego udziału w zabawie :))) Bardzo mi miło :)) Buziaki i miłego dnia kochana! :))

      Usuń
  21. Oczywiście, że się zgłaszam! Twoje laleczki są tak cudowne, a wpisy tak wciągające, że nie wiem jak ktoś może tu nie zaglądać :)
    ściskam mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję kochana!!!! Ciesze się z Twojego zgłoszenia :)) Moc buziaków posyłam!:)

      Usuń
  22. A to miłą wakacyjną niespodziankę nam sprawiłaś Justynko! Aniołeczek jak zwykle cudowny i ja od razu w nim się zakochałam. Chociaż pokusa jest ogromna to tym razem pozwolę innym nacieszyć się Twoimi Aniołkami:)Mam już dwa Aniołeczki od Ciebie i wiem ile dostarczają radości jak codziennie spoglądają na mnie te czarne śliczne oczęta:)Życie od razu staje się łatwiejsze i weselsze:)
    Ściskam Cię mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko dziękuję kochana ❤. Nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo się cieszę, że laleczki ciągle sprawiają Tobie tyle radości :))). To dla mnie bezcenne! Buziaki kochana!

      Usuń
  23. Aniołek jest przecudnej urody, śliczności :) Chętnie wezmę udział w zabawie :) Takie cudo z wielką ochotą bym przygarnęła :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziekuję ślicznie za udział :)) Ciesze się ogromnie :) Buziaki!

      Usuń
  24. Que lindo anjinho! Adorei os detalhes nas costas.
    Eu gostaria sim, de participar se for possível. Seus trabalhos são incríveis.
    Parabéns.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luciana, muito obrigada !! Claro que você pode participar do Candy !!! :))) Estou muito feliz com isso !!! Portanto, eu te salvei para voluntários :)). Abraços da ensolarada Polônia!

      Usuń
  25. oj, jak cudnie, że chcesz obdarować jedną osobę! Twoje Anioły cudne, wszystkie bez wyjątku więc ustawiam się w długaśnejjjj kolejce i czekam na finał! Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo mi miło :)). Dziękuję ślicznie za udział w zabawie! Buziaki!

      Usuń
  26. Zajrzałam dziś na chwilę na bloga a tu niespodzianka - skarpeciakowe candy. Tak jak już pisałam Justynko, marzeniem byłoby mieć każdą jedną taką Twoją lalę. Wiem, że to jest nie możliwe, ale jak tylko jest jakaś szansa otrzymania kolejnej, to ja z niej zawsze skorzystam. Więc staję w kolejkę z nadzieją, że może mi się poszczęści i pomalutku, pomalutku przez lata taką kolekcje Twoich cudownych skarpeciaków sobie uzbieram... Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu kochana, dziękuje bardzo że przyłączyłaś się do zabawy! Ciesze się ogromnie :) Tulę Ciebie mocno!!!

      Usuń
  27. I ja staję w tej baaaaardzo dłuuuugiej kolejce po aniołka i wiem że nie będę ostatnia bo piękne rzeczy robisz i każdy by chciał aby jego dom zdobił taki aniołek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziękuje ślicznie za udział w zabawie :). Bardzo mi miło :) Buziaki!

      Usuń
  28. Justynko znów piękny aniołeczek powstał, wiesz że jestem fanką twoich prac,jestem,a właściwie jedna z moich wnuczek jest posiadaczką aniołka "Hani" tak go nazwała 🙂
    Choć bardzo mi się podoba to dam szansę innym, nie będę pazerna 😉
    Buziaczki przesyłam i życzę miłego dnia ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko kochana, dziękuje ślicznie!! :) Ściskam Ciebie mocno!!!
      PS> Masz dobre serduszko i zawsze pomyślisz również o innych :))

      Usuń
  29. Akumulatory porządnie zostały naładowane, jeśli taki radosny aniołek powstał :) Nie odmówię sobie przyjemności gry o tę przepiękną anielicę i jeśli szczęście mi dopisze, będę przeszczęśliwa :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuje bardzo za udział w zabawie :)) Super, że dołączyłaś :) Uściski!!

      Usuń
  30. Justynko wspaniały aniołeczek taki radosny. Piękna lala jak zawsze. A te kwiatki na czapeczce jakie wspaniałe.
    Oczywiście i ja stanę w tej długiej już kolejce a co to będzie na koniec-ale nie dziwię się Twoje lale są wspaniałe i każdy chciałby je przygarnąć i być szczęśliwym posiadaczem.
    Wakacje uciekają jakoś szybko, jak zaczynały się to mówię matko ile to czasu do września a teraz sierpień to zleci migiem tym bardziej że tydzień byłam w szpitalu to jakoś te dni mi całkiem uciekły. Cóż pozostaje tylko jeszcze wypoczywać jeśli jest okazja. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, ja nie wiem kiedy ten czas tak zleciał. Pędzi jak szalony :)). Dziękuje kochana za udział w zabawie :). Bardzo się cieszę :) Buziaki!

      Usuń
  31. I ja bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, bo Twoje maskotki są niezwykle urocze i dopracowane :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, miło mi gościć Ciebie w zabawie :)) Buziaki!

      Usuń
  32. :) Może tym razem mi się poszczęści, ustawiam się grzecznie w kolejce, już mam pomysł gdzie tego aniołka postawić :) Banerek na dniach pojawi się na moim blogu -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko, ciesze się ogromnie, że dołączyłaś do Candy :)) Uściski!

      Usuń
  33. Justyś aniołek jest nieziemski, i komuś sprawi ogromną radość:) nie będę zajmować miejsca w kolejce marzycielom o Twojej lali, bo już mam jedną w domu. Niech szczęście uśmiecha się do innych, ja już swoje mam :) po mału szykuję przesyłkę do Ciebie ,ale jeszcze musisz poczekać myślę, ze do końca lata :) wypoczywaj kochana uściski :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana z całego serducha :))) O rany, przesyłka dla mnie? Już się cieszę :))) Buziaki!

      Usuń
  34. Bardzo, bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Aniołek jak zawsze jest przepiękny i tak bardzo dopracowany, że zapiera dech. Oglądanie Twoich prac jest czystą przyjemnością i nie wiem jak mogłoby się komukolwiek znudzić. Podglądałam bloga od dawna tyle, że od mamy, ale wreszcie przysiadłam więc dołączam do obserwatorów, nie wiem dlaczego tak późno :P Banerek już wisi na moim blogu. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, bardzo się cieszę i jest mi miło, że zostajesz u mnie na dłużej :)) Doceniam to całym sercem!! :)) Rozgość się wygodnie :)) Dziękuję również, że przyłączyłaś się do zabawy - SUPER!!:) Uściski!

      Usuń
  35. Jestem wielką fanką Twoich skarpetkowych aniołeczków, dlatego z miłą chęcią staję w kolejce i liczę na łut szczęścia;)
    Miłego dnia Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuje ślicznie :)) Ciesze się, że dołączyłaś do zabawy :)) Buziaki!

      Usuń
  36. Witaj, zajrzałam do Ciebie przypadkiem i wpadłam jak przysłowiowa śliwka w kompot... zostaję na dłużej. Twoje lale skarpetkowe są CUDNE. A tak nieśmiało staję w kolejce po Aniołeczka... banerek umieszczam u siebie :) Pozdrawiam - Małgosia W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo się cieszę, że ten przypadek sprowadził Ciebie do mnie :)) Bardzo mi miło, ciesze się ogromnie, że zostajesz na dłużej :)) Mam również nadzieję, że zawsze będziesz dobrze się czuła odwiedzając mój blog :)) Dziękuję ślicznie za udział w zabawie :). Uściski!

      Usuń
  37. Śliczny pastelowy aniołeczek :) wydaje się być taką nieśmiałą anielicą, chyba przez te oczka i brwi ;) ;)
    Ja na Candy się tym razem nie zapiszę, bo już mamy skarpetową lalę od Ciebie :D a poza tym gdybym miała kolejną, to na pewno Ewa by mi ją zabrała i chciała czesać jej piękne włosy :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuje Justynko ślicznie :)) Ucałuj Ewunię :)). Miłego dnia kochana!

      Usuń
  38. Przepiękny aniołek! Śliczne kolorki i te cudowne loki :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Muy bonito todo, genial post ! 💚💚💚 Espero tu opinión en mi última entrada! Buenos días!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje laleczki ciągle podziwiam, wiec skoro jest możliwość wygrać takiego pięknego aniołka to z przyjemnością się zgłaszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuje bardzo :)) Ciesze się, że dołączyłaś do zabawy :)) Buziaki!

      Usuń
  41. Justynko, Twoje lalunie podziwiam od dawna! Jestem już posiadaczką Twojego uroczego rękodzieła, więc daję większą szansę innym. Banerek zabieram i wstawiam u siebie. Ściskam Cię i czekam na kolejne genialne skarpetkowe laleczki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko bardzo dziękuję kochana :)). Buziaki i miłego weekendu życzę :))!

      Usuń
  42. I follow you on gfc 175, follow back?

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurcze ale póżno zauważyłam,z chęcią się zapisuję na to piękne candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu kochana nie jest za późno:)) Dziękuję bardzo, że dołączyłaś :)). Buziaki dla Ciebie!

      Usuń
  44. Hi,
    I follow you on gfc 176 , follow back? :)

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje skarpeciaki już dawno skradły moje serducho i wszelakie aniołki to kocham ogromnie, a takie połączenie to już ekscytacja do granic wytrzymałości!!! Więc szybciutko staję w kolejce:-)
    Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, dziękuję ślicznie :))). Cieszę się, że i Ciebie nie zabraknie w zabawie :) Buziaki!

      Usuń
  46. I follow you on gfc 177 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. jeju, ale piękne <3 kurcze jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)). Cieszę się, że podoba się Tobie:)). Serdeczności posyłam!

      Usuń
  48. Wspaniała skarpetkowa panienka. Podziwiam Twoje lale i zdolności.Nie przegapiłabym takiego wspaniałego Candy. Chętnie zgłaszam jeszcze swój udział. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuję bardzo za te słowa i udział w mojej zabawie:)). Buziaki!

      Usuń
  49. wcale mnie to nie dziwi Justynko, że tylu chętnych na tę Twoją Słodycz! Rozsiewasz dobre aniołkowe fluidy na wszystkie strony :D
    cudowności!
    staję pokornie w kolejce, może to maleństwo czeka na mnie ;-)?
    pozdrawiam cieplutko i linkuję banerek oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję ślicznie za udział w zabawie:)). Bardzo mi miło:)). Buziaki!

      Usuń
  50. Oczywiście też się zgłaszam i wyraźnie akcentuję chęć otrzymania skarpeciaka, jakiegokolwiek, byle wykonanego przez Ciebie, bo cudeńka robisz 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję bardzo za te słowa i udział w zabawie:)). Cieszę się ogromnie :)). Buziaki!

      Usuń
  51. Justynko, z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje aniołkowe Candy. Uwielbiam Twoje lalunie, podziwiam i zachwycam się każdą kolejną pracą, więc nie mogę pominąć takiej okazji, może szczęście się do mnie uśmiechnie i będę mogła podziwiać to cudeńko w realu :))
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś bardzo dziękuję za udział w zabawie :)). Cieszę się ogromnie:)). Buziaki!

      Usuń
  52. Uroczy aniołek tak jak wszystkie Twoje prace. Zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo za udział w zabawie :)). Miło mi, że dołączyłaś :)). Uściski!

      Usuń
  53. Jak człowiek się od razu nie zapisze, to potem zapomina i, o zgrozo, mógłby przeoczyć! Nie darowałabym sobie. Zatem czym prędzej się zapisuję, bom już zakochana w aniołeczku (zresztą, ja wszystko kocham, co wychodzi spod twojej ręki). Pozdrawiam gorąco!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję bardzo za te słowa i udział w zabawie:)). Cieszę się ogromnie:)). Buziaki!

      Usuń
  54. Wow! Jeszcze w tak długiej kolejce nie stałam 😮 Ale faktem, że Twoje skarpeciaki są warte tego, więc bez gadania ustawiam się cichutko na końcu kolejki i liczę na wielkie szczęście ustawiam się.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuję ślicznie za ciepłe słowa i udział w zabawie:)). Fajnie, że i Ciebie nie zabrakło:)). Uściski!

      Usuń
  55. Och, całe szczęście zdążyłam. :)
    Co prawda mam swoją Skarpeciakową i może nie powinnam, ale... nie mogę nie zgłosić się do zabawy. :) Twoje Skarpetkowe Cuda są po prostu jedyne w swoim rodzaju. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamelio dziękuję, że zapisałaś się do zabawy. Cieszę się bardzo i jest mi miło, że tak lubisz moje skarpeciaki :))). To dla mnie wiele znaczy. Buziaki dla Ciebie!

      Usuń
  56. Przepiękny Aniołek! Ja również wyrażam chęć wzięcia udziału w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję kochana za udział :)). Bardzo mi miło:)) Buziaki!

      Usuń
  57. Fantastyczny skarpetkowy aniołek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).