sobota, 3 sierpnia 2019

Leśny Aniołek

Witajcie Kochani! Czy u Was też był taki upał w tym tygodniu? Nie miałam jak powietrza zaczerpnąć taka sauna na dworze zrobiła się. Na szczęście  troszkę padało, po grzmiało, ochłodziło się,  ale niewiele ten deszcz pomógł roślinom. Nadal jest okropna susza. Jednak po deszczu mogłam  podziwiać piękną podwójną tęczę 🌈.


Sama nie wierzę w to co teraz napiszę, ale chcę by ten przyjemny chłodek już został. Przy niższych temperaturach znacznie lepiej funkcjonuję. I co ważniejsze wrócę do lepienia z masy solnej. Do solniaczków jednak jeszcze daleko więc dziś znów „pomęczę” Was skarpeciakami 😁.  Grzecznie i ładnie zaprezentuje się malutki Leśny Aniołek uszyty dla mojej blogowej koleżanki Izuni w ramach zabawy „Podaj dalej".


Aniołek miał być w formie zawieszki na choinkę, a co do reszty Izunia dała mi wolną rękę za co jestem jej ogromnie wdzięczna 💖. Postawiłam więc na jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych - róż z granatem,  a myśląc o pięknej, pachnącej lasem choince dodałam aniołkowi mech stąd nazwa -Leśny Aniołek 😊.



Zaglądając pod spódniczkę  można zobaczyć obfitą tiulową halkę z brokatem, aby ładnie błyszczała od choinkowych lampek 😊.


Aniołek jest malutki i lekki więc spokojnie może zawisnąć na świątecznym drzewku 😊. Wiecie Kochani, zawsze zastanawia mnie i nie mogę tego rozgryźć, dlaczego skarpetkowe lalki (niezależnie od wielkości i użytych materiałów) są lekkie. Może to kwestia wypełnienia lub samego materiału, z którego są szyte? Skarpetki same w sobie są lekkie, delikatne i muszę bardzo uważać podczas szycia. Jeden nieprawidłowy ruch igłą i już wyciągają się nitki bądź kształt jest daleki od ideału. Ech, łatwo z tymi skarpeciakami nie ma...



Kochani zapewne zauważyliście, że nie wszystkie moje lalki mają zaznaczoną buzię, konkretniej usta. Wynika to z faktu, że nie zawsze one pasują do całości, niekiedy wręcz szpecą. Im mniejsza lalka, tym lepiej wygląda bez buźki/ust; ot cały sekret 😊.

sock doll, sock angel, skarpetowa lalka, lalka ze skarpetki, anioł, aniołek, angel, lalka ręcznie szyta

Ciesze się ogromnie, że aniołek spodobał się Izuni, bo wysyłając lalki zawsze bardzo się stresuję.  Mam również nadzieję, że będzie pięknie wyglądał na choince. Izuniu, dziękuję jeszcze raz za możliwość uszycia dla Ciebie Leśnego Aniołka 💗.

Kochani na koniec pokażę Wam i oczywiście pochwalę się, jakie piękne prezenty dostałam od dwóch wspaniałych, mega utalentowanych blogowych Dobrych Duszyczek: Marylki i Ewuni.

W Marylki frywolitkach jestem zakochana od dawna i nie będę tego ukrywała. Jak tylko zobaczyłam na jej blogu te cudne kolorowe maleństwa - przepadłam. Napisałam więc do Marylki maila z prośbą o ich zakup. Jednak kochana Marylka nie chciała ode mnie pieniążków, a te cuda podarowała mi w prezencie, z dobrego serca, dokładając do przesyłki jeszcze inne  frywolitkowe skarby 💖. Oto one w komplecie!


Dostałam również przepiękną bransoletkę, którą wprost uwielbiam 😍.


Marylko kochana, dziękuję z całego serca jeszcze raz 💖!!!

A w tym tygodniu dostałam przesyłkę od Ewuni. Kompletnie się jej nie spodziewałam - niespodzianka wielka!!! Jak zobaczyłam zawartość, aż łzy mi poleciały. Cudny aniołek malowany na desce i piękna karta z przesłaniem wartym zapamiętania. Uwielbiam Ewuni prace na deskach i jestem już szczęśliwą ich posiadaczką. Te prezenty to podziękowanie za kartę, jaką wykonałam do Ewuni „Dziennika Emerytki". Nie wiem, czy aż tak zasłużyłam na te cuda, ale cieszę się ogromnie! Ewuniu, dziękuję jeszcze raz 💖.




Kochani jest już sierpień. Niestety w tym okresie z moją aktywnością w blogowym świecie będzie różnie, za co Was z góry przepraszam.  Jakby to ładnie napisać - wylogowuje się ze świata wirtualnego i przestawiam tylko na tryb Rodzina + odpoczynek. Dziękuję za odwiedziny, ciepłe słowa i zapisy na moje Candy. Kto jeszcze miałby ochotę przyłączyć się do zabawy to odsyłam do posta TUTAJ i oczywiście serdecznie zapraszam 😊.

Mocno ściskam i przesyłam wakacyjne pozdrowienia 😊!

Justyna

44 komentarze:

  1. Same wspaniałości pokazałaś Justynko.:) Cudny aniołek, pięknie obdarowały Cię też blogowe koleżanki. Aniołek od Ewuni jest wyjątkowy. Wypoczywajcie, cieszcie się wspólnym czasem. Dobrego odpoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podarki dostałas a Twoj aniołek BOSKI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobraziłam sobie choinkę wystrojoną w takie maleńkie aniołki :) Jak zawsze Justynko stworzyłaś coś pięknego. Ogromnie jestem ciekawa Twoich solniaczków. Sama trochę lepiłam ale jakoś mi przeszło.
    Miło mi, że i mój aniołek Ci się spodobał a prezent od Marylki jest cudny.
    Życzę Ci wspaniałego wypoczynku i mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, anioły się Ciebie trzymają :) Jeden wyfrunął, ale w jego miejsce masz innego. Prace Ewuni są niezwykłe, mają "duszę". Też jestem szczęśliwą posiadaczką jednej (choć nie aniołka).
    Gratuluję Ci wygranej w zabawie z lalkami w Art-Piaskownicy!
    Wypoczywaj, delektuj czasem z rodziną, my tu poczekamy 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny, zachwycający aniołek!!! Będzie cudną ozdobą na choince! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko prześliczny aniołek do zakochania .
    A prezenty dostałaś cudowne.
    Justynko życzę wspaniałych, udanych i rodzinnych wakacji ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely dolls dear. I am following you and I will be very happy if you follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear!

    Would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda i na niebie, i w Twoich dziełach, kolejna cudna laleczka, uwielbiam je! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja Justynko dziękuję Tobie za Leśnego Aniołka!!! Podoba mi się jak go nazwałaś i imię "Aniołek" zmieniam na "Leśny Aniołek":))) Ja się w nim zakochałam po prostu. Na razie panoszy się na moim biurku i po bożonarodzeniowej wizycie na choince wróci na biurko - tego jestem pewna:)
    Justynko! Życzę Wam udanego wypoczynku i wspaniałych wakacyjnych wrażeń!
    Czekam na solniaczki:) i ściskam Cię mocno.
    P.S. Buziaczki od Leśnego Aniołka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać - cudowne prezenty od Ewuni i Marylki:)

      Usuń
  11. Piękny aniołeczek no i miłe prezenty . Upał pewnie już nie wróci lato chyba zmieniło swój czas;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy maluszek. Piękne prezenty dostałaś, gratuluję:)
    Pozdrawiam cieplutko Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aww! These are so cute!And I love the booksmarks <3

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Leśny Aniołek piękny:) Łatwo nie jest z laleczkami, ale Tobie wychodzi to super!!!
    Mam, wiem, podziwiam codziennie a już niedługo będą w domku:)
    Udanego wypoczynku, buziaki:)
    ps. piękne frywolitki i aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy skarpetkowy cudaczek, piękne prezenty. Życzę odpoczynku, ale proszę działaj dalej i zaglądaj do naszego świata jak najczęściej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lalunia przepiękna i dopracowana w każdym szczególe, ot takie małe dzieło sztuki:-)
    Prezenty dostałaś fantastyczne, a już ta dziewczynka na drewnie - zachwycająca!
    Pozdrawiam gorąco i udanego wypoczynku Ci życzę:-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Everything looks so beautiful and the angel is very special :)

    Happy Sunday.
    A hug!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknego Aniołka stworzyłaś, ale i piękne prezenty dostałaś. Udanego wypoczynku i resetu życzę :-) Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniołek przepiękny z każdej strony. Cudne kwiatuszki na głowie i spódniczce ale mnie urzekło to co jest pod spódniczką. Tiulowa haleczka to hit! Wygląda obłędnie i elegancko.
    Prezenty bajeczne, szczególnie malowany aniołek mnie zachwycił:)
    Justynko, życzę miłego twórczego leniuchowania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jak zawsze aniołek. Prezenciki wcale nie dziw że zachwyciły Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniołek jest prześliczny i nie dziwię się, że spodobał się nowej właścicielce.Sama bym chciała takiego powiesić na choince.
    Gratuluję boskich prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe prezenty :) Pomysł na aniołka na choinkę bardzo mi się podoba! :) od razu wyobraziłam sobie świąteczne drzewko przystrojone w kilkanaście takich skrzydlatych słodziaków... :) :) :)
    Odpoczywaj, wypoczywaj, korzystaj póki mamy lato! :) pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Justynko, Twoje aniołki są cudowne, uwielbiam je wszystkie. A te bez buźki kojarzą mi się z lalkami waldorfskimi.
    Cieszę się, że takie piękne niespodzianki do Ciebie przywędrowały i ściskam mocno.
    Udanego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny śliczny skarpetkowy maluch, uwielbiam je. Miłego wypoczynku wam życzę. A prezenty dostałaś śliczne, szczególnie ten aniołek malowany na desce jest przepiekny.

    OdpowiedzUsuń
  25. She's so beautiful!! I love her outfit and the petticoat!! So gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny!!! Spódniczka w krateczkę jest super!!!
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sam urok i wdzięk! Z pewnością będzie piękną dekoracją choinki, a i poza nią będzie się pięknie prezentował przez resztę roku :)
    Miłego wypoczynku i troszkę chłodku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful photo of the rainbow and beautiful works you show us today. Your dolls, full of details are always impeccable, Justyna!🤗
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  29. Laleczka cudo! A jakie Ty piękne skarby dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  30. Justynko kolejna przecudna laleczka, ślicznie jej z tym mchem na czapeczce. Prezenty cudne, obie dziewczyny maja wielkie serducha a, a ten Aniołek Ewy to jeden z moich ulubionych bo się uśmiecha.
    Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne są te Twoje skarpeciaki, co jeden to piękniejszy :DDD. Fantastyczne prezenty dostałaś! Udanego wypoczynku :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniołek wymiata. Brak słów na to jak on jest piękny i uroczy - dokładnie jak na aniołka przystało.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejne wspaniałości Justynko u Ciebie!
    czarujesz tymi skarpetkami, oj czarujesz! Nie dziwota zatem że i w Twoje ręce wpadają takie cudowności:)
    Piękne prezenty a Leśny Aniołek sama słodycz!
    Ściskam cieplutko i życzę samych pięknych chwil z Rodzinką - odpoczywajcie
    (my ruszamy jutro - 10 dni odpoczynku na łonie natury - do zobaczenia na szlaku, kto wie :) ;-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny aniołek Justynko,a jaką ma cudną spódniczkę,ten tiul nadaje jej lekkości :)
    Cieszę się bardzo że moje skromne upominki sprawiły Ci radość,aniołek od Ewuni zachwycający :)
    Buziaki przesyłam i życzę miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  35. No aniołek cudny ale ta haleczka to już odlot.Wspaniale Cię dziewczyny obdarowały.
    Życzę miłego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny aniołek, frywolitki również :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że zasłużyłaś na te cudeńka, a Twoje skarpeciaki i skarpetkowe aniołki są najpiękniejsze na świecie!
    Miłego, rodzinnego wypoczynku!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudeńko :) u Ciebie zawsze same śliczności ^^ a wiesz właśnie się zastanawiałam, czy twoje aniołeczki są ciężkie ale jak leciutkie to bardzo dobrze wszędzie można je powiesić. Ten na choince będzie pięknie się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniołek oczywiście cudny. :) A prezenty prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).