czwartek, 11 lipca 2019

Romantycznie...

Witajcie Moi Drodzy! Wakacje trwają, wielu spośród Was jest lub już była na wyjazdach, inni tak jak ja jeszcze czekają, a jeszcze inni odpoczywają w domowym zaciszu.  Nie ukrywam, że uwielbiam ten wakacyjny okres, gdyż dla mnie to chwilka wytchnienia, podładowania baterii, błogiej laby, a co ważniejsze, miasto jeszcze bardziej opustoszało. W roku szkolnym już od rana w mojej ulubionej piekarni są gigantyczne kolejki,  a teraz taki komfort 😃. Wakacje to czas, kiedy bierze mnie również na sentymentalne wspominki i uruchamia się romantyczna cząstka mojej duszy. A wspomnień mam wiele, tych naprawdę pięknych, wartych pielęgnowania... To zapach maciejki wieczorową porą w ogródku mojej prababci,  pieczenie w popiele ziemniaków oczywiście w leśnym palenisku,  zapach świeżych jagód i poziomek, bieganie po polu i robienie w zbożu baz, dreptanie do źródełka po wodę, gonienie kur - moja kochana prababcia zawsze mi na to pozwalała, czy zaplatanie wianków i bransoletek  z polnych kwiatów...  To były piękne, sielskie i beztroskie czasy...


Skarpetkowa laleczka, którą dzisiaj Wam Kochani pokażę to efekt chęci wyrażenia siebie i tego, co piękne, romantyczne i beztroskie siedzi mi w głowie. Uszyłam ją ze skarpetki dziecięcej w rozmiarze 24- 26 więc nie jest duża, ale za to bogato przystrojona dzięki okazałemu wiankowi. 


Od dawna marzyłam o uszyciu lalki z wiankiem na głowie, ale nie miałam pomysłu jak to zrobić na skarpetkowej główce. Przy wykańczaniu skarpeciaków nie jest to takie łatwe i oczywiste. Kombinowałam sporo, aż w końcu „eureka”, wpadłam na pomysł i dalej to już była tylko czysta przyjemność 😃. Wianuszek składa się z dużej ilości kwiatów więc zdjęć ponizej będzie sporo:






I jeszcze ujęcie wianuszka z tyłu:


Kiedy już ją uszyłam, uświadomiłam sobie, że jest to jedna z nielicznych lalek nieozdobionych chociaż jednym kryształkiem. Tym razem odpuściłam moją ulubioną błyskotkę na rzecz drewnianego, o ładnym wzorze w środku guzika. Z kokardek nie umiałam jednak zrezygnować i pojawiły się na ubranku 😁.



Spódniczkę uszyłam z gipiury przyozdabiając dodatkowo małymi różyczkami.


Kochani zbliża się weekend, życzę Wam abyście spędzili go tak jak lubicie najbardzizej 😊. U mnie będzie troszkę nerwowo, bo wielkimi krokami zbliża się ogłoszenie wyników rekrutacji.  Niestety jak słyszę i czytam co dzieje się w innych miastach to ogarnia mnie jeszcze większe przerażenie. Mam jednak nadzieję, że wszystko będzie dobrze i syn  nie będzie musiał przechodzić przez drugi nabór, a w następnym poście pochwalę się, że wszystko jest ok. 

Ściskam Was bardzo mocno!!
Justyna


Laleczkę posyłam na wyzwanie


128 komentarzy:

  1. Cudo nad cudami! Sielsko Anielsko ! Słowiańska dusza tkwi w naszej Justysi! Te trzy zdania określają to , co zobaczyłam i przeczytałam. Jestem pod ogromnym wrażeniem!!, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Bardzo dziękuję!! Aż zawstydziłam się czytając te piękne słowa :) Jeszcze raz ślicznie dziękuję! Moc uścisków!

      Usuń
  2. Wzdycham do tych Twoich laleczek i myslę, ze już mnie niczym nie zaskoczysz a Ty jesteś niekończąca się kopalnia nowych pomysłow :) Brawo Justyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo kochana!! :)) Zmotywowałaś mnie do dalszego skarpetkowego kombinowania :)). Buziaczki!

      Usuń
  3. Oniemiałam z wrażenia Justynko, mogła bym się podpisać pod tym, co napisała wcześniej Agnieszka. Masz niesamowity potencjał.:) Ściskam serdecznie i jestem pewna, że wkrótce wrócisz z dobrymi wiadomościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, dziękuję kochana za te wspaniałe słowa i za wsparcie!! Mam nadzieję, że będzie dobrze. Musi być :). Buziaczki!

      Usuń
  4. Justynko, jaka śliczna, kochana laleczka - radosna, romantyczna panienka. Masz ogromny talent, który wciąż wprawia mnie w zachwyt.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję kochana :)). Zawstydziłam się, ale jest mi miło:)). Buziaki!

      Usuń
  5. No klękajcie narody!!!!Cudna blondyneczka- taka słowiańska dusza :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do wiary że takie cudo można zrobić !!!!
    to tylko Ty tak potrafisz Justynko,laleczka jest zachwycająca ❤
    Jesteś mistrzynią,zrobiłaś już ich tyle a każda jest inna,każda jest niesamowita 😘
    Będzie dobrze,syn się dostanie,nie ma innej opcji 👍
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylka dziękuje kochana :)) Jest tyle skarpet i pięknych tkanin, że pomysły na ich widok same wpadają :)) Dziękuje kochana za wsparcie, jeszcze kilka dni i będziemy wiedzieć, ale stresuje się okropnie :(. Buziaki!

      Usuń
  7. No cudna jest! Wianuszek wygląda pięknie a ta spódniczka - normalnie brak mi słów. Zaskakujesz Justynko za każdym razem :)
    Tobie również życzę miłego weekendu i oczywiście trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję kochana!:)) Miło mi czytać tyle ciepłych słów :) A kciuki przydadzą się, na szczęście to już końcówka oczekiwania! Buziaki!

      Usuń
  8. Prześliczna laleczka, oddaje sielskio - anielskie klimaty. I ta spódniczka ... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna , zachwycająca , różana laleczka. Jesteś Wielka Justynko :-) Życzę Ci pięknego weekendu i spełnienia marzenia wybranej szkoły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuje ślicznie!!! Oj ja aż tak o sobie nie myślę, ale dziękuje za te słowa :)) Bardzo mi miło :) Buziaki kochana!

      Usuń
  10. Justynko,wszystko już zostało powiedziane .Jesteś artystką i tworzysz przepiękne lale .Ta jest wyjątkowa z tym ślicznym wianuszkiem i koronkową spódniczką.Fryzurkę ma taką jak moja Babcia ,która tak właśnie się czesała
    Uściski i powodzenia w rekrutacji .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu, dziękuję Tobie za tyle ciepła w komentarzu :))! I masz rację, teraz jak zerkam na lalkę to ta fryzurka jest troszkę w dawnym stylu :)). Buziaki!

      Usuń
  11. Jaka śliczna i faktycznie romantyczna :) Buzka!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękna lalunia, nie można się napatrzeć! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i dopracowana laleczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudna!!! Ten wianuszek to istne cacuszko. Jak zawsze zachwycasz:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuje bardzo :)) Buziaki i miłego weekendu :)

      Usuń
  15. Cudna laleczka, pachnie latem i wakacjami, a kto nie lubi wakacji😉 Życzę powodzenia w rekrutacyjnych zawirowaniach! Pozdrawinam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziękuje bardzo :)) Powodzenie nam się przyda, ale już kilka dni i wszystko będzie wiadomo :) Buziaki!

      Usuń
  16. Ależ przepiękną panieneczkę uszyłaś. ;Lala jest zachwycająca w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuje kochana ślicznie :)) Miłego weekendu!:)

      Usuń
  17. Jaka piękna blondyneczka! Trzymam kciuki za rekrutację! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia dziękuje bardzo! :)) Teraz to już siedzimy jak na szpilkach. To czekanie jest najgorsze... Uściski i miłego weekendu :))

      Usuń
  18. Myślała, że mnie juz nie zaskoczysz,a tu proszę, kolejne cudo!!
    Podziwiam i powodzenia Wam życzę, oby wszystko udało się po Waszej myśli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję!:)) Powodzenie się przyda :))) Uściski!

      Usuń
  19. Oh my goodness, she's so sweet!! Her face is adorable!! I love her headband and beautiful skirt!! She's stunning!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  20. It is a beautiful work, full of beautiful details in which to recreate, Justyna.🤗
    Greetings from Spain

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko, lala jest śliczna. Ten wianuszek - cudownie wygląda i zdobi główkę laleczki. Włoski w ślicznym kolorze. Trzymam kciuki za nabór i mam nadzieję, ze wszystko się udało:) W mojej małej szkole - wszyscy przyjęci, w drugiej (tej dużej) niestety nie. Nawet Ci z biało-czerwonymi paskami, ale w Lublinie istne szaleństwo z naborem. W TV mówią o dzieciach z samego Lublina, nie wspominają o tych z okolic, a jest ich dużo:((( I gdzie dostanie się teraz uczennica, która wskazała trzy szkoły i do żadnej nie została przyjęta, a ma średnią ponad 5? Koszmar dla dzieciaków. Ech, nikt o nich nie pomyślał.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, dziękuje bardzo :)) Troszkę nakombinowałam przy tym wianuszku, ale ciesze się, że wyszło i podoba się Tobie :)). Izuniu, jeszcze kilka dni i będziemy już po wszystkim — a przynajmniej mam taką nadzieję. Oglądam w tv, czytam i to wszystko mnie przeraża coraz bardziej. Biedne te dzieciaki od Was :(, a Pani kurator powiedziała jeszcze, że to ich wina, bo mało szkół wybrali. Paranoja jakaś! Ja mam tylko nadzieję, że kiedyś Osoby odpowiedzialne za ten chaos, odpowiedzą za to i zostaną wyciągnięte wobec nich konsekwencje, a nie nagrody w postaci ciepłej posadki ... Kurka zdenerwowałam się znowu :)))). Buziaki kochana!

      Usuń
  22. Fantastyczna laleczka!!! Uwielbiam wszystkie Twoje lale, ale ta jest dla mnie numerem jeden;)
    Powodzenia Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Aniu dziękuje kochana i cieszę się ogromnie :)) Buziaki i miłego weekendu!

      Usuń
  23. Laleczka jest przecudowna. Mała letnia wróżka z pól. Cudowna. Chociaz nie miałam babci na wsi to pamiętam jak biegalismy za dzieciaka przez las by wpaść na pole pełne zboża i tam robić właśnie bazy. A w lesie wiadomo jagody i poziomki i nikt nie mówił, że lisy sikają albo że jest wścieklizna. Zupełnie inne czasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :)) To prawda, nikt nawet nie mówił o tylu chorobach. Po prostu wychodziło się z założenie, że co w lesie to czyste i zdrowe :)). Też zjadałam prosto z krzaczków :). Buziaki!

      Usuń
  24. Justynko wygrana w Piaskownicy masz w kieszeni , Twoje laleczki nie maja sobie równych. I co kolejna lalka to kolejny mój zachwyt . Wkładasz w ich szycie serca, że ciagle się chce na te laleczki patrzeć i podziwiać. W tej zachwyciło mnie wszytko począwszy od gipiurowej spódniczce a kończąc na pięknym kolorowym wianuszku. A najbardziej podziwiam tą misternie ułożoną fryzurkę !
    Pozdrawiam i dobrego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuje ślicznie!! Trochę zawstydziłam się, ale czuję się zmotywowana i doceniona - i za to również dziękuje!!! Buziaki kochana i miłego dnia! :)

      Usuń
  25. Zjawiskowa! Nie tylko błyszczące kryształki zdobią laleczkę ale odpowiednio dobrane detale świetnie je zastępują. Wianuszek z kwiatów to taka naturalna niewinna dziewczęca ozdoba. Koronkowa spódniczka pięknie dostosowuje się do kwiatuszków. Twoja lalunia śmiało może starować w wyborach Miss World a pierwszy etap to wyzwanie w artPiaskownicy:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej Bożenko dziękuje kochana za te cudne słowa :))!! Ale mi humor poprawiłaś :))) Ściskam Ciebie mocno i miłej soboty życzę!:) Buziak!

      Usuń
  26. Kolejna piękna laleczka. Bardzo podoba mi się jej koronkowa spódniczka, misternie ułożona fryzura i kwiatowy wianek. Co do wakacji. Lubię takie rozleniwienie, powolne działanie lub nic nie robienie. Wspominki chyba ogarniają każdego. Ja oglądam albumy ze zdjęciami, robię odbitki z zaległych zdjęć , urządzam nowe albumy (takie tradycyjne, sklepowe) ale też zrobiłam własnoręcznie 2 albumy a trzeci kończę. Tylko przyszła mi taka refleksja. Wszystko przemija. Co stanie się z tymi fotografiami, albumami. Czy syn tym zaopiekuje się czy po prostu znajdą się kiedyś na makulaturze lub w składzie ze starociami jako rzecz niepotrzebna?.... Póki co odsuwam te myśli i cieszę latem, przyrodą , również odpoczynkiem na działce i w ogrodzie. Zrobiłam chyba 100 zdjęć motylom i pszczołom, nie mówiąc o kwiatach. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, dziękuję bardzo:)). I wiesz co kochana, nie zamartwiaj tym, co będzie później. Cieszmy się chwilą i tym, co ona niesie. Bo nasza codzienność składa się właśnie z takich drobnych rzeczy :)). Buziaczki i miłego, letniego odpoczynku :). PS. Ja również uwielbiam robić zdjęcia przyrodzie i na jednej fotografii nigdy nie kończy się :))

      Usuń
  27. Wszystkie Twoje laleczki są cudne ale ta to... no brak mi słów by wyrazić podziw. Wakacje zawsze wspomina się z sentymentem szczególnie te spędzone u ukochanej osoby. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuję kochana :))) Bardzo się cieszę, że podoba się Tobie moja letnia lalka :)) Uściski!

      Usuń
  28. Laleczka jest przeurocza, jednak to jej wianek z kwiatów skradł moje serce. <3 Jest cudowny. <3
    Życzę Ci wspaniałego wakacyjnego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni ślicznie dziękuję :)) Czyli wianki rządzą :))) Uściski i miłego dnia!

      Usuń
  29. WOW!!! Przepiękna!!! Cudowny kwiatowy wianek ma na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Justynko - lalunia jest obłędna i dopracowana do perfekcji. Cudne włosy i bardzo delikatna, koronkowa spódniczka po prostu urzekają. Do tego wspaniały wianek z kwiatów i można się zakochać w "skarpetkach" na zabój;-))) Jak zawsze podziwiam i napatrzeć się nie mogę - kolejne cudo z malutką ale bardzo dobrą "duszyczką". Popodziwiałam również Twoje wcześniejsze prace i powiem Ci, Kochana, że bardzo zdolna z Ciebie Babeczka o wielkim sercu i cudownym, ciepłym usposobieniu. Dobrze że jesteś Justynko i pokazujesz nam tu tyle dobra - wspaniale jest do Ciebie zaglądać - to zawsze czysta przyjemność, która dostarcza mnóstwo pozytywnych wrażeń. Dzięki wielkie za zgłoszenie laleczki do naszej, Art-Piaskownicowej zabawy - życzę powodzenia i trzymam kciuki :-))) Uściski i moc cieplutkich pozdrowień !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko kochana, dziękuje ślicznie za tyle pięknych, ciepłych i motywujących słów :)). Choć ciągle takie komplementy onieśmielają mnie to nie ukrywam, że również bardzo radują :)). Jeszcze raz Tobie dziękuję!! Buziaki i miłego weekendu!:)

      Usuń
  31. Jaka ona piękna! Nie potrzeba jej kryształków kiedy ma taki wianek - jest zachwycający. Podziwiam Twoje złote ręce :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko, dziękuje kochana :)). Uściski i buziaki posyłam!:)

      Usuń
  32. Boska laleczka, taka bogata w różne dodatki. Piękny wianuszek i cudne ubranko :) Też kocham ten wakacyjny czas. Chociaż w tym roku wypoczywam głównie w domu (szykowanie do wesela) może jeszcze pod koniec uda nam się gdzieś wyjechać. Nawet jeśli nie to i tak dla mnie wyjątkowe lato :)
    Jak tam rekrutacja? Mojej siostrze się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sady dziękuję kochana!! Szykowanie do wesela ma swoje uroki więc gratuluję :))). Wyniki mamy we wtorek więc dam znać. Gratuluje Twojej siostrze!!:)) Uściski!

      Usuń
  33. Zachwycająca praca! Podziwiam, jak zawsze!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczna laleczka! Ten wianek dodaje jej niesamowitej urody! :)
    Trzymam kciuki za Twojego syna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana!!! :)) Z tak ogromnym wsparciem powinno być dobrze :)) Uściski!!

      Usuń
  35. Lala i wianek cudownie oddają to, co napisałaś, tę sielskość, letnie nastroje, radość. Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) Buziaki kochana i miłej soboty!:)

      Usuń
  36. Jaka śliczna lalunia! Wianek powala!
    Trzymam kciuki, żeby obyło się bez problemów 😊👍

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymam kciuki za rekrutacje i jej pozytywne zakończenie 😊
    Laleczka cudna!!! Zresztą, jak zawsze. Pięknie przyozdabiana wiankiem na głowie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dziękuję za wsparcie i miłe słowa pod adresem lalki :)). Ściskam mocno!

      Usuń
  38. Ach, jaka cudna! Ten wianek to mistrzostwo świata! Wygląda obłędnie. I wcale nie brakuje jej kryształków. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana!:))) Miło mi czytać :)) Uściski!!

      Usuń
  39. Nie od dziś wiem, że tworzysz przepiękne skarpetkolaleczki ale teraz to przeszłaś sama siebie. Dawno już nic mnie tak nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ewuniu bardzo mi miło :)) Dziękuję ślicznie :) Miłego weekendu!

      Usuń
  40. Bardzo piękna lalka! Ma niezwykle efektowną spódnicę i wianek również bardzo kunsztowny i misterny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Justynko, uwielbiam Twoje laleczki, każda z nich to małe, dopracowane w najmniejszym szczególe dzieło sztuki. Ta również... Jest przepiękna, niezwykle romantyczna i strojna, dzięki tym kwiatuszkom i gipiurze. Cudna <3
    Trzymam kciuki za nabór, mam nadzieję, ze wszystko ułoży się jak najlepiej<3
    Ściskam Cię serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana za tyle ciepłych słów i życzliwość ❤. Już pojutrze dowiemy się co dalej :)). Buziaki i miłej niedzieli :))

      Usuń
  42. Laleczka super. Ma piękny wianek i spódniczkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna :) jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)). Bardzo mi miło :)). Serdeczności posyłam!

      Usuń
  44. wszytskie Twoje laleczki są śliczne, ale ten jest po prostu oszałamiający! napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Asiu ❤. Ściskam Ciebie mocno i miłego dnia życzę!

      Usuń
  45. Ach jaka cudowna z tym wianuszkiem...taka klimatyczna, sielska...jak zawsze zachwycasz :) Wakacyjne pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję bardzo za miłe słowa ❤. Miłego i słonecznego dnia życzę!

      Usuń
  46. Kiedy ją zobaczyłam od razu pomyślałam o wiejsko-sielskich klimatach... :) takiej ciepłej, babcinej chatce ;) ;)
    Lala jest "na bogato" i jest pełna dobrej energii :)
    Mam nadzieję, że z rekrutacją wszystko dobrze się układa!!! :)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję bardzo kochana ❤. Co do rekrutacji to już jutro wszystko będzie wiadomo:)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

      Usuń
  47. Miło mi Cię poznać Justynko - Twoja romantyczna strona wcale nie była tajemnicą, jednak dzisiaj zaprezentowałaś się jeszcze bardziej niesamowicie! Cała Ty powiadasz?? Ja to "kupuję"! Cudowna w każdym szczególe a wianek po prostu perfekcyjny!
    Patrzę i podziwiam!
    Mam nadzieję, że rekrutacja przebiega po Waszej myśli - wszystko będzie dobrze!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuje kochana!!! Bardzo mi miło móc czytać Twoje słowa :))). Ściskam Ciebie mocno i miłego dnia życzę!

      Usuń
  48. Ja właśnie wróciłam z zakopanego, niby wypoczęta, ale wiadomo jak to urlop z 7miesięcznym bobasem :) Mimo wszystko, dziennie po 20 km, grzane wino, jedzonko na krupówkach a i pozwiedzane też :D
    Laleczka jest piękna!
    Marzy mi się taka z czerwonymi włoskami, taką piękną sukienką, powiedz mi moja droga czy przyjmujesz zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś jak masz lakowe marzenie pisz śmiało na priv, dogadamy się :))). Tylko z góry uprzedzam, że dopiero po wakacjach mogłabym działać :)) Fajnie, że byłaś w Zakopanem. Oj pamiętaj nasze wyjazdy jak chłopcy byli mali... dobrze, że dzieci rosną :))). Buziaczki!

      Usuń
    2. jak tylko mała mi wyzdrowieje, bo coś mi się przeziębiła, to spokojnie napiszę do Cię :)

      Usuń
  49. Jakie cudo :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Prześliczna laleczka :o)
    Masz cudowne wspomnienia :o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuje bardzo!!! Duuuuużo zdrówka dla Ciebie kochana! Mam nadzieję, że już czujesz się lepiej. Buziaki!

      Usuń
  51. Bardzo stylowa ta laleczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Muito linda!
    Detalhes perfeitos, parabéns.

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam twoje lale, wszystkie są cudne i tyle serca w ich tworzenie wkładasz :) Powodzenia w wyzwaniu Pozdrowionka gorace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś dziękuję ślicznie :)) Uściski kochana i miłego dnia!

      Usuń
  54. Jest przeurocza, niesamowicie podoba mi się jej wianek

    OdpowiedzUsuń
  55. awesome article..
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  56. O matulo jaka ona jest piękna, jak precyzyjnie wykonana :) Piękny wianek i ta urocza spódniczka :) No śliczność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję ślicznie ❤. Pozdrawiam Ciebie serdecznie i urlopowo :))

      Usuń
  57. Cudowna! Kolejny zachwyt nad skarpetkowymi cudami spod Twojej ręki! Przepiękną lalunie stworzyłaś. Życzę powodzenia w wyzwaniu, moja lala umywa się przy Twojej ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, dziękuję kochana :)) Daj spokój, piękna ta Twoja szydełkowa lala :))) Ma cudne włosy i super, że można zdejmować jej ubranka. Tego mi właśnie brakuje w skarpeciakach :(. Buziaki i miłego dnia!

      Usuń
  58. Jaka prześliczna ta laleczka. Widać ile cię to pracy kosztowało, ale jaki efekt. Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję ślicznie :)). Bardzo mi miło :)). Uściski dla Ciebie :)

      Usuń
  59. fenomenalna <3 dziekuję za zabawę z Art Piaskownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja to przez Ciebie dostanę zawału od nadmiaru piękna! No przecież Twoje lale są przepiękne! Tak dopieszczone szczegółami, tak cudownie dopierasz kolorystykę i dodatki, że jesteś jak Gwiazda, non stop olśniewasz.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję!!!! Ta lala jest nieziemsko przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).