czwartek, 4 lipca 2019

Wymianka z Beatką "Leniuszkowo"

Witajcie Moi Drodzy! Nie wiem jak u Was, ale u mnie w końcu przyszło długo wyczekiwane ochłodzenie 😊. Od razu lepiej zaczęłam funkcjonować i wzięłam się za robótki, a konkretniej za kolejną chustę tym razem większą. To taki mój wakacyjny, zaplanowany projekt. Zobaczymy czy dam radę, ale póki co są chęci i zapał 😊. A dziś pokażę Wam efekt mojej Wymianki z Beatką z bloga leniuszkowo.blogspot.com

Jakiś czas temu Beatka napisała do mnie maila z propozycją Wymianki. Oczywiście zgodziłam się bo znam jej wspaniałą twórczość 💗. Beatka poprosiła mnie o uszycie skarpetkowej laleczki, bardzo delikatnej, z dodatkami jasnego różu i kręconymi włoskami. I tak oto powstała ona - delikatna, romantyczna, z burzą loków:


Laleczkę uszyłam ze skarpetki  w rozmiarze 33-35 i dodatkowo umieściłam na stojaczku, aby pięknie prezentowała się w pracowni Beatki. Poniżej kilka szczegółów 😊.





Do paczuszki włożyłam jeszcze kartkę, szydełkowe kapcie w kolorze jasnego różu  z miłej, niegryzącej włóczki, słodkości i herbatkę, przydasie oraz kolorowe tkaniny na ubranka dla Beatki szyjątek 😊. Ja z kolei poprosiłam o uszycie Królisi z długimi uszami, bucikami i spodenkami. Kochani, jak otworzyłam paczkę to mojej radości i zachwytu nie było końca. Królisia jest po prostu CUDOWNA 😍. Całe 60 cm do kochania i podziwiania!! Zrobiłam jej sesję zdjęciową w ogródku mojej mamy:

leniuszkowo.blogspot.com

leniuszkowo.blogspot.com

Uwielbiam ją i co chwilkę biorę do ręki. Dobrze, że mam synów to nikt mi jej nie zabierze 😁. Cała jest tylko moja!!! Beatka pomyślała o detalach i Krółisia ma przyszyte malutkie guziczki na spodenkach, szydełkowego kwiatuszka na bluzce, urocze różowe kokardki przy uszach. Beatko kochana jeszcze raz bardzo dziękuję 💗! W paczce była również śliczna kartka i słodkości,

leniuszkowo.blogspot.com

cudowne skarpetki 😍, które wykorzystam jako ubranka dla moich lalek,

leniuszkowo.blogspot.com

 a także uszyte piękne kwiatuszki zawieszki, przydasie oraz lalkowe opaski z włosami,

leniuszkowo.blogspot.com
leniuszkowo.blogspot.com

To była wspaniała Wymianka, która sprawiła mi wiele radości. Beatko dziękuję z całego serca!

A Was Moi Drodzy serdecznie zapraszam na kolejnego posta i mój bardzo nietypowy projekt... więcej nie zdradzę 😊.

Ściskam Was mocno!
Justyna





45 komentarzy:

  1. Justynko kolejna śliczna laleczka powstała, dopracowana w każdym detalu :)
    Bardzo udana wymiana,twoja królisia, taka do przytulania, ale wszystko jest możliwe i któryś z chłopców może Ci ją zwinąć-:)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka Justynko! Pięknie się obdarowałyście, obie lale są prześliczne.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wymiankowe szyjątka :-) Słodka lala i równie słodka królisia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie - laleczka i królisia - PRZEPIĘKNE!!! Dużo pracy i miłości włożyłyście w Wasze prace:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A new precious little doll, Justyna!
    I loved it!🤗
    And the gifts received are great, friend.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianka super!! Obdarowałyście się prezentami , w których widać serce i chęć sprawienia radości drugiej osobie!

    OdpowiedzUsuń
  7. O i to się nazywa wymianka na szczycie- czyli przezdolne kobietki uszyły dla siebie przecudne szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na dzieło Twoje i Beaty. Obie panienki są cudowne, też bym się chętnie wymieniła jednak u mnie niewiele się dzieje - tylko szydełko lub haft krzyżykowy. Twoja laleczka jest prześliczna, królisia też przesłodka. To miłe tak sobie sprawiać niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, pięknymi prezentami wymieniłyście się! Laleczka jest cudna. Kolory śliczne i te włosy - pięknie wyglądają. Królisia rewelacyjna!
    Zdolniachy:)))!!!!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są obie "damy" i Skarpecianka i Królisia ale najpiękniejsze jest to,że blogowanie wyzwala w ludziach to co najlepsze radość i chęć sprawiania jej innym. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku ile śliczności...:) Cudownie się obdarowałyście.:) Napatrzeć się nie mogę na zdjęcia, bo obie jesteście bardzo zdolne. Pozdrawiam Justynko i ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Both the doll and bunny are beautiful!! I love her curly hair!! Each one is so gorgeous and fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka wymianka robi wrażenie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kolejna Skarpetkowa panienka!!
    Jesteś niesamowicie kreatywna Justynko - patrzę i podziwiam:) No i szkoda, że u mnie same chłopy, bo już bym takie cudeńko zamawiała :)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana! całym serduchem zazdroszczę (pozytywnie) wymianki, piękna lalusia z cudownymi, długami włosami <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cud poleciały w obie strony. Laleczka bardzo mi się podoba , taka delikatna i z lokami. Królisia przesłodka.
    Nowym projektem mnie bardzo zaciekawiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja laleczka jest niezwykle finezyjna. To chyba przez te piękne długie złote loki, które nadają jej tajemniczości i ulotności. Obie laleczki są cudowne chociaż każda z nich reprezentuje inny gatunek:) Wykonanie jak zwykle bez zarzutu a w przypadku królisi kokardki i cały strój jednoznacznie wskazują, że to płeć żeńska:) Hura, dziewczyny górą!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super prezenty :)
    Twoja laleczka jest śliczna i ma po prostu PRZEPIĘKNE kolory... ten błękit i róż wyglądają OBŁĘDNIE!
    Króliś, który przyszedł do Ciebie w prezencie, także jest przesłodki :) Jego rozmiar robi wrażenie! :)
    Wspaniale widzieć ile dobrej energii krąży między Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Justyś ta skarpeciana panienka taka inna niż ostatnio pokazywane, taka skromna w stroju a jakże elegancka i delikatna. Piękne ma loki , zachwyciły mnie.
    Królisia fantastyczna i jaka duża a plenerowe fotki pięknie się prezentują.
    U mnie również wreszcie się ochłodziło, całkiem inaczej się żyje choć co rusz ludzie narzekają-nie dogodzisz ale najważniejsze że mi taka pogoda odpowiada hihi. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna wymianka super siebie obdarowałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozszalałaś się Justynko z tymi wymiankami :) I super, bo przekazujesz kawał serducha wraz ze swoimi lalami. Ta również cudowna. Królisia przepiękna, nic dziwnego, że tulisz ją kiedy tylko się da :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Justynka, wspaniała wymianki z pięknymi postaci w rolach głównych: pastelową romantyczką z pełną marzeń główką i przesłodką królisią.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka ona słodka! Ach, "zazdraszczam" nowej właścicielce!;) Ale i króliczek, który dostałaś, jest obłędny.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wymianka bardzo udana. Stworzyłyście piękne prace. W o u zakochałam się od pierwszego wierzenia 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała wymianka, uwielbiam podziwiać każdą z nich, bo to piękna rzecz! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wymieniłyście się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie się obdarowałyście! Takie ;prywatne wymianki są najwspanialsze.
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. awesome article.
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  29. same śliczności! nic tylko podziwiać Wasze prace i kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super prezenty! Widzę, że taka wymianka przynosi dużo radości zarówno z powodu tworzenia czegoś dla kogoś, a później podczas rozpakowywania podarunku. To naprawdę wspaniała rzecz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała wymianka! Wielokrotnie sama w takich uczestniczyłam, więc rozumiem te emocje :)
    Ochłodzenie oznacza dla mnie lepszy sen, bo od dachu nie grzeje :) I też mam werwę większą do pracy. Dziś szejkerowa zakładka do książek dla miłośników morskich klimatów się robi :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne są Wasze prace!!!Podziwiam szczerze!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna kolejna skarpetkowa laleczka!!! Ileż Ty masz Justynko pomysłów na ich ubieranie, jestem wciąż zachwycona Twoimi pracami. Piękną królisią przypomniałaś mi o moich uszytkach, chyba wrócę na chwile do nich.
    Podziwiam Waszą wymiankę i pozdrawiam w piękny (bez upałów) wieczór:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, both of you are so cute!!

    Love you all.

    I follow you, I am your new biggest fan :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniała wymianka. Obie jesteście zdolne i zarówno lala jak i królik są cudowne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniała wymiana 🙂 lalaczka i króliczek są urocze 😍

    OdpowiedzUsuń
  37. sliczna laleczkA i kroliczek tez przeslodki 😍🙂 pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna wymianka! I jedno i drugie uszyte stworzonko cudne! :)
    Czekam z niecierpliwością, aby zobaczyć co tam wymyśliłaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obie panny przecudne więc wymianka bardzo udana. Ciekawe co tam wymyśliłaś;-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję tak pięknej wymianki.Prezenty prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniała wymianka! :) Lala - piękna, a króliś - uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo udana wymianka :) Króleczek jest boski, przepiękną ma bluzeczkę :3 takie słodkie, nie dziwię Ci się, że nikomu nie oddasz.

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).