piątek, 30 sierpnia 2019

Bo Anioły są różne...

Witajcie Kochani! No właśnie, Anioły są różne... jak my ludzie. Każdy inny, ale na swój sposób wyjątkowy 💗. O tym, że wierzę w istnienie tych uskrzydlonych istot i ich opiekę pisałam już wcześniej. I wiecie co, ONE naprawdę istnieją, a w te wakacje przekonałam się o tym. Kocham anielskie motywy, a jeszcze bardziej szyć je oraz obdarowywać nimi innych. Podarować komuś Anioła to piękny gest i pomimo przeciwności losu ciągle uważam, że każdy z nas powinien mieć swojego anielskiego stróża. Przez te wszystkie lata tworzenia skarpeciaków uszyłam mnóstwo aniołów i chociaż każdy był inny, wyjątkowy, to cel miał jeden -  nieść radość i szczęście. Niektóre jeszcze trzepoczą niecierpliwie skrzydełkami, bo już w przyszłym tygodniu opuszczą mój dom i trafią tam, gdzie będzie im dobrze niosąc ze sobą uśmiech, szczęście oraz pogodę ducha 😊.
W poniedziałek rozpocznie się nowy rok szkolny, więc dziś pokażę Wam Moi Drodzy, aniołka uszytego jeszcze przed wakacjami dla Pani Ani -  wspaniałej, charyzmatycznej, pełnej ciepła i cierpliwości nauczycielki, która świetnie przygotowała mojego syna do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego. Wiele jej zawdzięczamy, a przede wszystkim to iż mój syn - typowy umysł ścisły, pokochał język polski i zrozumiał, że nie jest taki straszny. Dzięki Pani Ani, Oskar rozwinął skrzydła i odnalazł sens nauki naszego ojczystego języka. To nauczycielka niezwykle empatyczna, kochająca to, co robi, a co najważniejsze nie oceniająca, a DOCENIAJĄCA i mocno motywująca. Zatem z potrzeby serca, zachęcona pomysłem Oskara, aniołek poniżej powstał właśnie dla cudownej Pani Ani 💖.


Jak zapewne zauważyliście Aniołek pozuje na tle wiosennej scenerii. Mam takie jedno miejsce, w połowie drogi między szkołą a domem, gdzie trawa jest zawsze zielona, a przebijające się przez konary drzew słońce nadaje jej soczystości.


To miejsce, które odkryłam przypadkowo razem z moim młodszym synkiem, Bernardem. Zresztą towarzyszy mi on przy wszystkich wiosenno - letnich, plenerowych sesjach skarpeciaków; hmm... może dlatego, że przeważnie kończą się wizytą w ulubionej Lodziarni 😁.


Aniołek jest bardzo strojny, taka mała anielska księżniczka, ale właśnie na takim efekcie bardzo mi zależało - dużo kwiatów, błysk i efekt glamour 😊.



Szyjąc lalki staram się urozmaicać ich fryzury, ale najbardziej uwielbiam loczki zwane przeze mnie PUKIELKAMI 😍. Po prostu je kocham!!! Zdecydowanie są moimi faworytami, dlatego tak dużo lalek, posiada właśnie pukielkową fryzurkę. Nigdy nie wiem tak do końca jak one się ułożą, więc ostateczny wygląd uczesania jest dla mnie zawsze zagadką.



Podczas robienia zdjęć miałam asystenta, albo raczej kierownika, który bacznie się przyglądał. Najpierw obszedł lalkę dookoła, zerkając to tu, to tam, później usiadł i każdy mój ruch dokładnie śledził. Pewnie pomyślał sobie - Co ona robi na moim terenie? 😂. Musicie przyznać, że zwierzaki są zabawne.


Kochani, przed nami nowy rok szkolny, nowe wyzwania, czas intensywnej pracy zwłaszcza dla dzieci. Życzę Wam, aby upłynął spokojnie, bezstresowo (o ile jest to możliwe) i pamiętajcie - za rok znów będą WAKACJE 😃.


                                                                              💗💗💗

Pod koniec Wakacji napłynęło do mnie wiele dobra od kochanych blogowych koleżanek. Dziś pokażę Wam przesyłkę od Gosi z Mamelkowa, która bardzo mnie ucieszyła 😊.
W paczuszce były: angielskie herbatki w ślicznych pudełkach (mój mąż wziął Królową Elżbietę i ciągle zachwyca się urokiem tej puszki 😂), ołówki z motywem angielskim, magnesy  - powiększyły naszą magnesową kolekcję, 


a także otrzymałam śliczną, malutką, taką do zakochania laleczkę  😍.


Kochana Gosia, będąc na Jarmarku Dominikańskim pomyślała o mnie i zakupiła to słodkie maleństwo. Gosiu, jeszcze raz bardzo za wszystko dziękuję 💖!!!!

                                                                           💗💗💗


Kochani posyłam Wam mnóstwo uścisków i do zobaczenia,

 Justyna

100 komentarzy:

  1. Cudowny aniołek, jak zresztą wszystkie Twojego autorstwa. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek anielski, jak wszystkie Twoje prace Justynko ;0) I JAK MIŁO PANIĄ OPisałas, do której powędrował :) A od Gosi urocze co nieco dostałaś :) Kochana ja też Ci szykuje w ślimaczym tempie paczusię, ale o jeszcze trochę cierpliwości prosze:) Miłego rozpoczęcia roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo kochana :)). Nasza Pani Ania to wyjątkowa nauczycielka więc i aniołek miał być wyjątkowy :)). Kochana spokojnie, pośpiech nikomu nie służy:)). Buziaki i uściski!

      Usuń
  3. Justynko kolejny cudowny Aniołek do zakochania. Wszystkie Twoje laleczki szyte z potrzeby serca są niesamowite. Niosą ze sobą jakąś magię i nawet nie wiesz jak bardzo się ciesze , że jeden z nich trafi i do mnie .
    Prezenciki świetne, kiedyś też dostałam angielską herbatkę w takich malutkich puszkach i bardzo je lubię.
    Pozdrawiam serdecznie i dobrego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję bardzo kochana:)). Aniołek dla Ciebie jest już gotowy. W weekend będzie miał sesję zdjęciową i w poniedziałek lub wtorek wyruszy w drogę :)). Mam nadzieję, że w realu również spodoba się Tobie:)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę !

      Usuń
  4. Aniołek jest przepiękny i odrazu widać że pełen pozytywnej energii, co nawet ten kociak pewnie wyczuł:-)
    Prezenciki przepiękne dostałaś i ta maleńka laleczka jest urocza:-)
    Moc serdeczności przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko dziękuję bardzo :)). Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę!:)

      Usuń
  5. I ja zachwycam się urokiem tego aniołka. Jest radosny i przy tym pełen wdzięku i delikatności. Piękny prezent od serca przygotowałaś.
    Kot chyba nie był zbyt zadowolony....widać to po uszach.
    Pozdrawiam ciepło i życzę pięknego weekendu i dobrego startu w nowym roku szkolnym.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu dziękuję kochana :)). I masz rację - kot zachwycony nie był. Miałam wrażenie, że jest w ciągłej gotowości:)). Zosiu buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę :)

      Usuń
  6. Cudowny aniołek,gratuluję pięknych prezentów...ja też lubię wszelkiego rodzaju puszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję bardzo:)). U nas w domu puszki, zwłaszcza od herbat uwielbia mój mąż :)). Buziaki kochana!

      Usuń
  7. Oby jak najwięcej takich nauczycieli z prawdziwego powołania. Kobieta jak anioł i piękny boski opiekun do niej trafił. Miłe, że Twój Syn Justynko umie docenić czyjeś starania. Brawa dla Młodego za pomysł, a dla Ciebie za wykonanie. Wspaniałe prezenty dostałaś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko dziękuję kochana! Od najmłodszych lat wpajam chłopcom, że ludzi trzeba szanować i doceniać. Zawsze im powtarzam, że wszystko do człowieka wraca.:)). Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  8. Słodki aniołek :-) Gratuluję prezentów :-)
    Też gromadzę magnesy, ale tylko z tych miejsc, które sama odwiedzam ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję bardzo :))). Magnesiki to taka pasja przede wszystkim młodszego synka :). Uwielbia je :). Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  9. She is so gorgeous, Justyna!! What a gorgeous angel!! You've decorated her so beautifully!! I love her hat and dress!! Her curly hair is so fabulous!! Amazing as always, my friend!! And the black cat is beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa thank you very much my dear friend :)). Big hugs too:)).

      Usuń
  10. Anioł dla wyjątkowej nauczycielki jest jak zawsze śliczny. Super podarunki można by rzecz królewskie;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuję kochana :)). Oj tak, dobrze określone podarunki - królewskie i jak w dodatku cieszą :)). Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  11. Śliczny aniołek. Dlaczego do tej pory ukrywałaś tego uroczego asystenta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję bardzo:)). Kociak nie jest mój niestety, ale dobrze go znam :)). Uściski posyłam i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  12. I love cats and I love your jobs, Justyna!
    You have a beautiful doll left.
    Wow and those regalis are ideal.

    Kisses from Seville

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank you very much :)). Big hugs and have a nice, sunny weekend :))

      Usuń
  13. Ale każdy anioł od Ciebie jest tak samo piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko pięknie napisałaś o wyjątkowej Nauczycielce i Twój aniołek ukazuje ogromną wdzięczność za niezwykłą pasje pani Ani.
    Cudowny dar od serca.
    A i Ty dostałaś piękny upominek.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko dziękuję kochana:)). Pani Ania wiele pracy i serca włożyła przygotowując mojego Oskara. Zawsze będziemy jej wdzięczni :)). Buziaki kochana i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  15. Fantastyczny aniołek dla fantastycznej pani nauczycielki:) Też miałam kilkoro niezwykłych nauczycieli, których wspominam do dziś:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję bardzo - za wszystko ❤! Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  16. Twoje lale przynoszą niesamowitą radość tylu osobom.Uwielbiam oglądać te strojnisie.
    Pięknie zostałaś obdarowana.
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu dziękuję kochana :)). Cieszę się, że chociaż lalką mogę sprawić komuś radość:)). Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę!:))

      Usuń
  17. Wspaniały aniołek, ileż z niego piękna i uśmiechu bije, no pięknie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Maks!:)) Serdeczności posyłam Tobie i miłego weekendu życzę!:))

      Usuń
  18. Śliczny aniołek! Kocham te Twoją dbałość o detale. To one robią największe wrażenie.
    Ten aniołek bardzo mi się skojarzył z dystyngowanym stylem belferek starej daty, ale w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu tego określenia.
    Życzę Wam pomyślnych wiatrów na nadchodzące miesiące 😘 Buziaki Justynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana ❤. A wiesz, że jak szyje aniołki to te detale tak spontanicznie wpadają mi do głowy:)). Fajne miałaś skojarzenie z ubrankiem :)).Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  19. Przepiękny i cudowny aniołek, ale i laleczka niczego sobie. Ogromny talent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również wierzę, że każdy ma swojego anioła stróż, czasem z nim rozmawiam i proszę by pomógł mi w trudnych chwilach. Widzę też anioły w ludziach, którzy niosą bezinteresowną pomoc. Czasem chciałabym zrobić rękodzielniczego aniołka, bo kocham ten motyw i różne aniołki zbieram ale nie wiem jak się za to zabrać :). Twój jest naprawdę prześliczny i nauczycielka na pewno była zachwycona takim podarkiem. Powodzenia w nowym roku szkolnym dla syna. Ja już szkołę dawno skończyłam ale też mi jakoś smutno, że wakacje się kończą, lubię ten czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sady dziękuję bardzo kochana :)). Wiesz zawsze najtrudniej uszyć jest pierwszy raz coś nowego. A aniolki trzeba "czuć w sercu". Puść kochana wodze fantazji i przełóż to na tkaninę - niech igła sama sunie :)). Anioły mogą być przeróżne - to właśnie jest w nich piękne! Buziaki i trzymam kciuki:)).

      Usuń
  21. Justynko, anioł cudowny. Wspaniałe słowa o Nauczycielce!
    Puszeczki od Justynki śliczne. Herbatki na pewno wyśmienite, a laleczka niezwykła:)
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuję bardzo kochana :)). Uwielbiam wszelakie herbaty i cieszę się, że już nastał na ich picie sezon :)). Buziaki!

      Usuń
  22. Co tu dużo pisać Justynko... kolejny cudny skarpetkowy aniołek powstał, który będzie cieszył czyjeś oko i serce. A prezent dostałaś prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuję ślicznie!:)). Buziaki dla Ciebie kochana!:))

      Usuń
  23. Zachwycam się każdym Twoim aniołkiem, ten również cudowny!
    Wspaniałe prezenty!
    Miłego dnia Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję bardzo kochana za te słowa i posyłam Tobie moc uścisków :))!

      Usuń
  24. Justynko, cieszę się, że takie cudeńka do Ciebie przewędrowały. I podziwiam tego przepięknego aniołka dla pani Ani oraz z wielkim wzruszeniem czytam słowa o niej. Zawsze wzrusza mnie to, że są jeszcze rodzice i uczniowie, którzy doceniają pracę nauczyciela, wbrew coraz bardziej dominującej opinii o nauczycielach jako o darmozjadach, którzy mają pracę lekką łatwą i przyjemną, same przywileje i wakacje i jeszcze mają czelność czegoś żądać.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ślicznie dziękuję kochana:)). Staram się wychowywać synów, tak aby byli empatyczni, życzliwi, pomocni, szanujący i doceniający innych. Czas pokaże czy się udało :)). Buziaki!

      Usuń
  25. Aniołek jest cudny! Wyszedł strojny i piękny. A te pukielki zdecydowanie anielsko wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny aniołek, mały cukiereczek ;) fajnie czytać, że nadal wśród nas są tacy wspaniali nauczyciele, piękny prezent przygotowałaś dla Pani od polskiego:)
    Zgadzam się, że ta fryzurka jest przeurocza, mnie także bardzo podoba się takie pukielkowe uczesanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję bardzo :)). Mam nadzieję, że coraz więcej będzie takich nauczycieli bo niestety bywa różnie :(. Uściski kochana!

      Usuń
  27. Justynko cudny kolejny aniołek. Niech obdarowanej przynosi szczęście.
    Magnesy również od jakiegoś czasu zbieram. Chłopcy jak jada na wycieczkę mają przywozić mi magnes bo wszystkie pamiątki zazwyczaj szybko się psują a magnes na lodówce zostanie. Najgorzej jest gdy lodówkę trzeba umyć ale widzę że coraz więcej jest takich w plastikowym zamknięciu, fajny pomysł bo można je bez problemu umyć. Zazwyczaj sa to magnesy z miejsc które sami odwiedzimy ale ostatnio znajomi jak gdzieś jadą to mi też kupują.
    Udanego pierwszego tyg dla Oskara w nowej szkole, później będzie z górki ale te pierwsze dni aż się boję jak to będzie czy mój zdąży na autobus, czy się odnajdzie w tak wielkiej szkole. Plan lekcji znamy już i widzę że będzie ciężki rok. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana :)). U nas magnesowe szaleństwo zapoczątkował Bernard :)). Najpierw również to były tylko magnesy z miejsc, które odwiedziliśmy, ale teraz cieszą go wszystkie :)). Aguś życzę powodzenia i Twojemu synowi. Do mnie wciąż nie docieta, że mam już licealistę :)). Pamiętam jak za rączkę prowadziłam go do pierwszej klasy, był taki malutki :)). Buziaki kochana!

      Usuń
  28. CUDOWNY aniołek!!! Super sesja zdjęciowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna anielska laleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój aniołek jest cukierkowy, słodki i prześliczny, do zakochania od pierwszego spojrzenia :-)
    A prezenty super dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie, Justynko 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko bardzo dziękuję:))! Lejesz miód na moje serce :)). Uściski kochana!:)

      Usuń
  31. uwielbiam anioły a ten jest wyjątkowy, piękny, cudny .W każdej Twojej Justynko laleczce można się zakochać od pierwszego spojrzenia. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko kochana, dziękuję bardzo :)) Buziaki i miłego dnia życzę :))

      Usuń
  32. Cudny skarpeciak po raz kolejny :) niezmiennie się zachwycam Justynko:)
    i dla Was wszystkiego pięknego na kolejne szkolne miesiące! Duuuuzo cierpliwości i radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję kochana :)) Rok szkolny rozpoczął się i trzeba było od razu wskoczyć na wysokie obroty-ledwo wszystko ogarniam więc szczególnie cierpliwość jest mi potrzebna :))). Buziaki i miłego dnia!

      Usuń
  33. Justynko, lalunia przecudna, zachwycająca, jak wszystkie Twoje prace <3
    Z ogromną przyjemnością przeczytałam to, co napisałaś o nauczycielce. Gdyby wszyscy rodzice tak podchodzili do nauczycieli i ich pracy, z taką sympatią i ciepłem, świat byłby piękniejszy <3
    Ściskam Cię serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuje kochana :)) Buziaczki posyłam i miłego dnia życzę!:)

      Usuń
  34. Kolejny śliczny aniołek!!! Kolejny ,od którego "bije" czystość , elegancja i styl, ciepło i pozytywna energia!!!! Jestem zakochana w Twoich skarpeciakach ,tak szczerze , to każdego chciałabym mieć!, a to już chyba nazywa się egoizm połączony z zachłannością. Cudo dla cudownej Pani Ani-nauczycielki, tak bardzo docenionej przez Was-rzadkość w dzisiejszych czasach!! Super prezenty przywędrowały do Ciebie. Szczęśliwego i szóstkowego nowego roku szkolnego dla Oskarka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo kochana :)) Myślę, że o szóstki w liceum będzie bardzo trudno, ale dziękujemy za życzenia :)). Moc uścisków!

      Usuń
  35. Prześliczny, słodki aniołek. Dopracowany każdy szczegół. Podziwiam Twoje zdolności. Super prezent dostałaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. słodki, uroczy aniołek! a niespodzianka fantastyczna! pozdrawiam Justynko z deszczem w tle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dziękuje kochana :)) !. U nas również było deszczowo, ale dziś zapowiada się słoneczny dzień :) Buziaki!

      Usuń
  37. Ty to zawsze wyczarowujesz prawdziwe perełki. <3 Super aniołek. <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie każdy ma swojego anioła stróża tylko nie każdy w to wierzy :) Twoje aniołki Justynko są tak przepełnione dobre energią, że trudno im się oprzeć. Za każdym razem patrzę i uśmiecham się. Powtarzam się pewnie ale zachwycają mnie cudne detale i staranność wykonania każdej laleczki.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuje kochana za te ciepłe słowa :)) Aż radośniej mi z samego rana :)). Miłego dnia życzę i uściski kochana!:))

      Usuń
  39. No i jak tu nie wierzyć w cuda jak takie Aniołki fruwają dookoła nas rozsiewając dobroć miłość i radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję Bożenko ślicznie :)) Miłego dnia kochana i moc uścisków!:)

      Usuń
  40. Też wierzę w anioły i wiem, ze nad nami czuwają:) a Twój jest prześliczny:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniołek jest niesamowity, przepięknie wyszedł a fryzurę ma śliczną, no i ta kiecuszka :) Na pewno Pani Ania będzie zachwycona takim podarkiem. Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, bardzo dziękuję :)) Aniołek spodobał się więc jestem szczęśliwa :) Uściski posyłam!

      Usuń
  42. Odpowiedzi
    1. Agatha dziękuje ślicznie :))) Bardzo mi miło :). Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę!

      Usuń
  43. Witaj
    Justem u Ciebie po raz pierwszy z polecenia Agness i jestem zauroczona:)
    Od Twoich cudności laleczkowych, och... nie da się oderwać oczu:)
    Będą tutaj zaglądała, jeśli pozwolisz? to w ramach relaksu:)
    Serdeczności zostawiam moc tymczasem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgana nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że do mnie zawitałaś!!!:))) Rozgość się i czuj się dobrze :))) Dziękuję również za tyle ciepłych słów :))) Bardzo mi miło!:) Uściski posyłam!

      Usuń
    2. Zapraszam na mojego bloga😄
      Spacerem-przez-zycie.blogspot.com

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo ;)) Już byłam, rozgościłam się i zostałam na dłużej:))). Spokojnej nocy kochana!:)

      Usuń
  44. O anjo ficou lindo lindo!!
    Cheio de detalhes carinhosos, belas rosas....
    E eu amei seu gato!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luciana, muito obrigada por essas palavras calorosas :) Envio abraços!

      Usuń
  45. Prześliczny kolejny aniołek Justynko!!! Taki prezent dla wyjątkowej nauczycielki będzie niezapomniany. Gratuluję upominku!

    OdpowiedzUsuń
  46. Justynko pięknie napisałaś o aniołach i masz rację, każdy ma swojego, który otacza go opieką. Twój aniołek jest śliczny, tak pięknie je wykonujesz i z sercem o nich piszesz. Ciebie ma w opiece chyba anioł łagodności, talentu, dobroci i piękna wewnętrznego :) To co wykonujesz i jak piszesz posty, to jest takie ciepłe i czułe. Prezenty również bardzo fajne :) Pozdrawiam i uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, Basiu kochana aż zawstydziłam się :)) Tyle pięknych słów, dziękuję baaaaaaardzo :))). Ściskam Ciebie mocno i miłego dnia życzę!:)

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).