wtorek, 27 sierpnia 2019

Wyniki Candy :)

Witajcie Kochani! Ostatni tydzień wakacji żegna się z nami piękną, upalną pogodą. Nawet teraz termometr pokazuje u mnie 29 stopni! Cały dzień przesiedziałam w najchłodniejszym pokoju szyjąc ciałka dla kolejnych lalek. Dopadła mnie wena, więc skarpety i nici poszły w ruch 😊. 
Kochani, w tych ostatnich wakacyjnych dniach zakończyło się także moje Candy. Zanim ogłoszę wyniki pragnę jeszcze raz baaaaaaardzo Wam podziękowac za udział oraz wszystkie ciepłe i życzliwe słowa. Chęć udziału w zabawie wyraziło, aż 40 moich cudownych Czytelniczek 💖. Kochane moje, dałyście mi „powera” i motywację do dalszego tworzenia skarpeciaków. Ciesze się, że nie macie już ich dosyć, to dla mnie wiele znaczy.  No, ale nie przedłużając... w takiej kolejności, w jakiej pisałyście komentarze o chęci udziału w zabawie, nadałam Wam numerek: 

1. Pasje Violi
2. Lisa
3. Anna Iwańska
4. OdnowionaJa
5. Rękodzieła Kasiuli
6. Zaklęta Igiełka
7.  Inka-art
8. Skrawek tęczy
9. anonimowy
10. Margotka
11. Zapachem pisane
12. Małgosia X
13. Mamelkowo
14. „Szalka” - Agnieszka
15. Ula K
16. EviPasjonatka
17. Basia
18. Luciana F. Damiano
19. Mój świat kolorów
20. Czarna Dama
21. Alicja
22. Agnieszka Kamińska „Akami”
23. Agula
24. Anka
25, Świat Nicią Malowany
26. Kamila J.
27. nawanna
28. Małgosia W
29. Bożena G
30. Ela 17
31. Karolina
32. Izabela Hebda
33, Barbara S
34. Anna
35. Klimaty Agness
36. Aga Zaga tworzy
37. Promyk
38. a-lenka
39. Kamelia
40. ...z minionej epoki

Losując skorzystałam z mojej ulubionej stronki www.losowe.pl i tak oto Skarpetkowy Aniołek pojedzie do...


Lisa autorki bloga A Mermaids Crafts . Lisa my dear blog friend, congratulations on winning my Candy! Sock Angel will go to you :))). Please write me an email and than we will arrange shipping details :)). My e-mail - handmadebyjustyna@gmail.com 
I'm waiting for your message :)))

Kochani, biorąc pod uwagę, że tak dużo osób zapisało się na zabawę, postanowiłam wylosować jeszcze dwie, do których pojadą również skarpetkowe aniołki - niespodzianki 😊. A pojadą do...


Anna Iwańska autorka bloga Ręczne Robótki Anny oraz Klimaty Agness autorka bloga Klimaty Agness. Dziewczyny kochane, Wam również gratuluję z całego serca i proszę napiszcie do mnie maila w sprawie wysyłki laleczek :))). Czekam na Waszą wiadomość :)).

Moi Drodzy, jeszcze raz dziękuje za wspólną zabawę, było mi bardzo miło i obiecuję, że jeszcze skarpetkowe Candy pojawi się na moim blogu.


Ściskam Was mocno i życzę  spokojnej nocy 😊!

Justyna


41 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn i pozdrowienia dla Ciebie Justynko.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bylo bliziutko szczęście ;). Gratulacje dziewczyny. Justynko bardzo dziękuje za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, gdyby dwójka się zdublowała :-D
    Gratulacje dla nagrodzonych!
    Justynko, dziękuję za emocjonującą zabawę :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my gosh, I'm so excited!! I absolutely love your beautiful dolls!! I can't believe I won!! Thank you so much, my friend!! I will email you my information soon!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulation to the winners!!
    Good work for all participants!

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, nigdy dość Twoich skarpetkowych cudeniek. Ja zawsze na nie czekam i długo podziwiam. Gratuluję Lisie, Ani i Agnieszce. Buziaki dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany.... ależ się cieszę :)))) Justynko bardzo dziękuję, niesamowicie się cieszę, że będę mieć Twoje skarpetkowe cudeńko :)) <3 <3 <3
    Ściskam serdecznie i już biegnę na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn !Na kolejne candy już się zapiszę ,może się poszczęści.
    Pozdrowienia Justynko

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niemożliwe.. do mnie poleci Aniołek ?? jejku ale się ciesze ogromnie !!! Justynko dziękuję z całego serca to najpiękniejsza niespodzianka .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyń. ;) Życzę Ci pięknych wakacyjnych dni. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dziewczynom, które wygrały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Congratulation to the winners!!
    Hugs from Seville

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. Gratulacje, mi chyba umknęło

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Dziewczyn.
    Justynko Twoje aniołki są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! :) Z pewnością Skarpeciaki sprawią wygranym mnóstwo radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla dziewczyn :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje, gratki dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie emocje :) gratulacje dla dziewczyn które wygrały, niech Skarpeciaki dodadzą im uśmiechu na co dzień ;) Dziękuję za zabawę i uściski przesyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie gratuluję koleżankom a Ciebie Justynko cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zwyciężczyniom! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie gratuluję dziewczynom, a Tobie dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Dziewczynom i Tobie Justynko dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ech zazdroszczę zwyciężczyniom ale i gratuluję szczęścia w losowaniu.
    Justynko skarpeciaków nigdy dość, będziemy podziwiać je dalej. Dziękuję za zabwaę:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zwyciężczyniom - mają cudnie :)
    Sciskam Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  29. O, jak mi smutno, że to nie ja! Ale serdecznie gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję, Justyś, za zabawę!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję dziewczynom, a Tobie dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Justynko, dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję zwycięzcom i czekam cierpliwie na kolejne rozdanie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje i bardzo dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  34. parabéns para as ganhadoras !!
    grande abraço .
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach nie udało się, ale za to serdecznie gratuluję dziewczynom, będą miały wspaniałą skarpetkową niespodziankę od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Serdecznie gratuluję, piękną pamiątką dziewczyny będą miały :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).