niedziela, 25 sierpnia 2019

Ryby i nadmorskie wspomnienia

Witajcie Kochani! Sporo czasu minęło od mojego ostatniego posta, a blog prawie kurzem się pokrył. Nie zapomniałam jednak o tym moim małym twórczym miejscu w wirtualnej przestrzeni,  tylko odpoczywałam na cudownym babskim wyjeździe z moją mamusią. Od jakiegoś czasu raz w roku, w wakacje, wyjeżdżamy same na malutkie wczasy 😊. I zawsze jest super!  Cudownie jest z mamą zajadać się lodami, goframi, pić w spokoju popołudniową kawę, oglądać kolorowe stragany, spacerować brzegiem morza i siedzieć na złocistym piasku podziwiając razem zachód słońca. Są to chwile tylko dla nas, pełne uroku, niekiedy ciszy i rozmarzonych spojrzeń.


Moja mama jest cudowna, pełna charyzmy, uroku, pasji i ciągle z głową pełną marzeń. Ma 65 lat, a jej energia, poczucie humoru, miłość do świata i ludzi niejednego młodzieniaszka by przyćmiła. Potrafi cieszyć się każdym dniem oraz tym, co on przynosi - śmieje się do słońca, tańczy w deszczu i  szaleje w śniegu. We wszystkim widzi sens i docenia rzeczy małe.  Oczywiście czasami  powiemy sobie „to i tamto”, a chmury burzowe unoszą się nad nami przeistaczając się w małe tornado 😁. Jesteśmy bowiem jak „woda i ogień” - dwa różne żywioły, które bez siebie nie mogą funkcjonować, a po złej pogodzie zawsze przychodzi ta piękna 💖.


Raz na jakiś czas dopada nas totalna głupawa, wstyd z nami wówczas iść. Śmiejemy się do łez i dobrze nam z tym 😂. W tym roku ćwiczyłyśmy szelfie; zabawy było mnóstwo, a jeszcze więcej śmiechu. Wciąż jednak nie mogę zrozumieć, dlaczego ten rodzaj fotografii ma tylu zwolenników? Po wielu próbach nasze wyszło tak 😀:


Ech... to  był świetny tydzień spędzony tylko razem, chociaż nie ukrywam, że mam już dosyć wyjazdów. W tym roku szaleliśmy i jestem bardzo stęskniona domku, który jest moim azylem. Wyjęłam już również skarpetki - zaraz biorę się za szycie. Mam głowę pełną pomysłów na nowe lalki więc na samą myśl o ich tworzeniu cieszę się ogromnie. Moje kochane skarpeciaczki 😍! Nie umiałam się powstrzymać i na wyjeździe kupiłam jeszcze cztery pary skarpet, kurka to już chyba jest jakieś uzależnienie 😁.


A co z tymi rybami o, których wspomniałam w tytule posta? Pojawiły się na pudełku, jakie zrobiłam dla syna na jego drobne skarby. Właściwie to zmieściła się jedna rybka 🐟.


Ten wzór to papier ryżowy, chyba Stamperii - nie pamiętam już 😕. Pudełko ma wymiary 16cmx16cm i malując je trochę kombinowałam. Na początku był tylko kolor mahoniowy, ale coś mi nie pasowało więc pociapałam, a raczej tapowałam zieloną farbą, a na końcu złotą. Ostatecznie wyszedł taki efekt:


Środek zostawiłam mahoniowy, zdobiąc jedynie wieczko za pomocą szablonu i złotej farby. Te nieregularne wzory skojarzyły się mi z wodorostami dlatego je wybrałam. Całość polakierowałam wielokrotnie lakierem błyszczącym Cadence.



Wakacje dobiegają końca, pomalutku trzeba przygotować się na nowy rok szkolny. Nawet nie wiem, kiedy te dwa miesiące uciekły. Czas płynie jak szalony i za nic nie chce zwolnić. A może to i dobrze? W końcu wszystko ma jakiś sens. Ku końcowi zbliża się również moje wakcyjne Candy więc w następnym poście podam jego wyniki.  
Na zakończenie witam serdecznie moją nową, wspaniałą Czytelniczkę i Obserwatorkę Arletę z bloga http://wycinanki-wyklejanki.blogspot.com.  Bardzo lubię liczbę 180, ponieważ kojarzy mi się z 18, a to jak wiadomo przełomowy moment w życiu każdego z nas więc Arletko, jako że jesteś moim 180 Obserwatorem bloga przygotowałam dla Ciebie małą powitalną niespodziankę. Proszę napisz do mnie maila (znajdziesz go w zakładce KONTAKT) i koniecznie podaj mi swój adres do wysyłki 😊.

A ja żegnam się z Wami Kochami posyłając mnóstwo uścisków!!!

Do następnego spotkania 😊

Justyna







50 komentarzy:

  1. Ależ piękne widoczki! I jaka Ty rozpromieniona i szczęśliwa! :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Światło" się ma w sobie albo nie , znam nastoletnich ponuraków i radosnych ludzi w w średnim wieku a nawet w starszym ale nadal średnim wieku:)) Co do tych fotografii "robionych z rączki"to mi najlepiej wychodzi na nich nos jest numerem jeden;)) Fajne wakacje, też lubię spędzać czas z moją córką bo od "dzieci" można wiele się nauczyć i znaleźć to czego brakowało nam w dzieciństwie ;) Przesyłam uściski całej twojej familii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuję ślicznie za pozdrowienia :)! Co do zdjęć to nie lubię selfie, bo zawsze dziwnie się wychodzi. Wolę klasyczne fotki :)). Ale miałyśmy niezły ubaw i to się liczy :)) Mój nos też wychodzi na czołówkę, chociaż w rzeczywistości duży nie jest, hihhihi :)))). Buziaki kochana!

      Usuń
  3. Masz wspaniałą mamę Justynko, takie wspólnie spędzone chwile są bezcenne.
    Pudełeczko z rybką jest śliczne - bardzo kreatywnie potraktowałaś wszystkie ścianki i prezentuje się znakomicie. Cieplutko pozdrawiam obie panie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję ślicznie!!! Co do pudełka to trochę pokombinowałam, wciąż mam kłopot, by tak „głębiej” poczuć decupage. Zdecydowanie wolę szyć, ale czasami mały przerywnik i twórcze urozmaicenie dobrze mi robi :)). Buziaki kochana!

      Usuń
  4. Justynko, obie z mamą wyglądacie przecudnie, dobra energia i radość życia po prostu z Was promieniuje. Takie pozytywne osoby są szczęśliwe i szczęściarzami są Ci, którzy są w ich otoczeniu <3
    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo za te słowa ❤. Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

      Usuń
  5. Pudełko piękne!
    A Wasze wakacyjne chwile wspaniałe :-)
    Widać, że sprawiły Wam dużo radości i uśmiechu.
    Pozdrawiam serdecznie, Justynko 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuję bardzo :)). Wyjazd był bardzo fajny, szkoda tylko że tak szybko zleciało. Buziaki kochana!

      Usuń
  6. Amazing images, Justyna!
    You look very beautiful and happy.
    Greetings from Spain.🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz wspomnienia i zdjęcia ze wspólnego wyjazdu. widać że było świetnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Alicjo :)). Wyjazd udał się w stu procentach :)). Miłego dnia kochana!:)

      Usuń
  8. Jesteś wizualnie BARDZO podobna do Mamy:)) Też mam wspaniałą Mamę i mogłabym napisać o naszych relacjach to samo;)
    Pudełko cudne!
    Ciut zazdroszczę (tak pozytywnie) takiego wyjazdu TYLKO z Mamą:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu ❤. W rzeczywistości jestem bardziej podobna do taty, chociaż znajoma mamy stwierdziła, że im jestem starsza tym bardziej przypominam właśnie mamę :)). I chyba tak jest. My od niedawna takie wyjazdy sobie robimy i cieszę się z tej możliwości:)). Buziaki kochana!❤

      Usuń
  9. Pięknie spędziłyście ze sobą czas w tak pięknym miejscu, Twoja mama jest wspaniałą osobą, bardzo mnie cieszą Wasze uśmiechy! Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks dziękuję bardzo za te ciepłe słowa :)). Serdeczności posyłam Tobie i miłego dnia życzę!:))

      Usuń
  10. Takie wspólne chwile są bezcenne. Wspaniale wypoczęłyście, na pewno masz mnóstwo energii by przetrwać rok szkolny. Skrzyneczka świetna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :)). O tak, baterie naładowałam w pełni, jestem gotowa na nowe wyzwania :)). Buziaki Aniu!

      Usuń
  11. Piękny wyjazd, chwile spędzone wspólnie bezcenne. Pudełko bardzo ładne, ciekawie ozdobione. Podoba mi się bardzo :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Justynko :)). Uściski posyłam i miłego dnia życzę!:)

      Usuń
  12. Podziwiam pudełko i jestem pełna podziwu dla Waszej Dwójki . Można pozazdrościć . A zdjecie śliczne . Serdeczności ślę 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko ślicznie dziękuję ❤. Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę! :))

      Usuń
  13. Cudowne chwile z bliskimi są niezapomniane:) Cieszę się, że miałaś Justynko tak cudowny wyjazd z Mamą. Widać,że jesteście Obie szczęśliwe. Promienne twarze, roześmiane oczy i buzie:)))
    Pudełeczko dla Synka jest śliczne. Bardzo mi się podoba wnętrze - szablonowy wzór dał bardzo fajny efekt.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dziękuję bardzo kochana ❤. Życie szybko przemija, codziennie jest gonitwa więc cieszę się, że chociaż raz w roku możemy pobyć z mamą same. Te wyjazdy są wyjątkowe i takie typowo babskie :)). Buziaki kochana i miłego dnia życzę!:)

      Usuń
  14. Piękne słowa, piękne zdjęcia, piękne pudełko 😍 Macie z mamą identyczne uśmiechy. Zawsze zwracam uwagę na ludzi, którym podczas uśmiechania robią się przecinki z oczu, bo sama tak mam 😊 Mnie z mamą udało się spędzić w te wakacje zaledwie tydzień. Nie było ciszy i spokoju, bo byłam z dziećmi 😂 ale i tak jestem szczęśliwa, że miałyśmy siebie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo:)) Kiedyś czytałam, że te przecinki wokół oczu świadczą o tym, iż dana osoba często się uśmiecha :)). Śmiech jest nam potrzebny więc jak dla mnie mogą być :)). My z mamą mieszkamy daleko od siebie więc każda wspólnie spędzona chwila jest cenna :)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę ❤

      Usuń
  15. What fabulous pictures of your beautiful Mom!! The box is gorgeous, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa my dear friend, thank you very much ❤. Big hugs too and have a nice day!

      Usuń
  16. Piękny post, wspaniała przyjaźń z Mamą.Moja niestety już nie żyje, nie zdążyłam się z nią zaprzyjaźnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu! ❤ I przykro mi, że zabrakło Wam czasu :(. Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

      Usuń
  17. Piękne wspomnienia, wspaniałe zdjęcia a pudełeczko - rewelacja :-) Taka mama to Skarb :-) Pozdrawiam Cię serdecznie i ściskam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko masz wspaniałą mamę,na zdjęciu wygląda jak twoja starsza siostra :)
    Nie każdy może cieszyć się takimi chwilami,to jest coś pięknego,celebrujcie to jak najdłużej to są niezapomniane chwile ❤️
    Buziaki dla Ciebie i dla mamy 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko, macie z mamą fajny zwyczaj. To zbliża i jednocześnie ładuje pozytywną energią na jakiś czas. Pudełeczko wygląda super! pozdrawiam poniedziałkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia i zazdroszczę wyjazdu. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    https://zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko, takie wspólne chwile są nieocenione. To wspaniale, że masz tak dobre relacje z Mamą i bardzo się wzruszyłam czytając, bo miałam wrażenie, że czytam o swojej.
    Pudełeczko jest rewelacyjne.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  22. Blogowego kurzu to ja nie widzę (chyba, że u mnie:)) a czas spędzony z Mamą to bezcenne i niezapomniane chwile. Wspólnie spędzony czas to największa radość dla Mamy i Dziecka.
    No i od razu widać, że jesteś bardzo podobna do Mamy:)
    Pudełeczko wyszło super a rybka jak żywa:)
    Ściskam Cię mocno Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Taaak ;o) Wakacje, wakacje i po wakacjach ;o) zostają wspomnienia i nadzieja na przyszłość ;o) Ty będziesz miała cudne wakacyjne wspomnienia :o)
    Piękne pudełeczko :o)
    Pozdrawiam cieplutko :o)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać że wyjazd udany,piękne fotki i skrzyneczka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale że urządzacie sobie z mamą takie wyjazdy,jest co wspominać póżniej.
    Morska skrzyneczka bardzo ładna !
    Pozdrowienia dla Was Dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać Justynko, że Twoja Mamusia to wspaniała kobieta, a na wspólnym zdjęciu wyglądacie jak siostry. Czas razem spędzony jest bezcenny. Pozdrawiam serdecznie piękne Panie.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale, że macie taki tydzień dla siebie. Ależ jesteście podobne. :)
    Skrzynka wyszła bosko, ten nieoczywisty kolor pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie, że mogłyście tak razem wyjechać, nacieszyć się sobą i latem. A i prace wspaniałe, podziwiam :)
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sympatyczne pudełeczko :) ślicznie cieniowanie po bokach!
    SUPER fotki z wyjazdu. Jesteście z Mamą bardzo do siebie podobne! :) przeuroczo razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny, bezcenny czas... uwielbiam nasze polskie morze :) Pozdrowienia dla Was cudownie uśmiechające się dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne zdjęcia i świetne wakacje miałyście, bo grunt to dobrze się bawić:-)))
    Skrzyneczka wygląda wspaniale:-) Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Lindas as fotos!!
    Adorei a caixinha, parabéns!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała skrzyneczka!!
    Masz uroczą mamę - pozdrowienia dla niej :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).