piątek, 6 września 2019

Przygotowania do Jesieni.

Witajcie Kochani! Jak Wam mija pierwszy tydzień września? U mnie bardzo intensywnie i nie ukrywam, że musiałam przestawić się na tryb funkcjonowania „wysokoobrotowy”. Momentami nie wyrabiałam z natłokiem różnych obowiązków. Wiem jednak, że początki roku szkolnego zawsze są ciężkie i towarzyszy im wiele spraw z terminem „na wczoraj” więc nie marudzę - trzeba to  po prostu przetrwać. Pogoda dopisuje: świeci słonko, jest ciepło, troszkę padało więc rośliny lepiej wyglądają, ogólnie tak mogłoby już zostać 😊. 
Początek września to nie jest jeszcze Jesień, ale zdecydowanie czuć, że ONA nadchodzi. Ja moje przygotowania do tej cudownej pory roku rozpoczęłam już w wakacje i wydziergałam dwie i pół chusty. Dlaczego pół? Bo jestem w połowie drogi szydełkowania trzeciej  😁. Dziś pokażę Wam Kochani chustę inną niż dotychczas dziergałam - poznajcie Klementynę: 


Jak tylko zobaczyłam filmik instruktażowy na YouTube (TUTAJ) wiedziałam, że muszę spróbować. Zakochałam się w tym wzorze, którego autorką jest Nina Prejznar.



Dziergało się świetnie, przyjemnie i nie było nudno - jak to czasami bywa przy szydełkowaniu 😉. Wzór tej chusty kojarzy mi się troszkę ze stylem retro, sielanką, szeleszczącymi pod stopami liśćmi i chłodniejszymi jesiennymi porankami. Dlatego do jej dziergania wybrałam typowo jesienne zestawienie kolorów (włóczka Papatya Cake - kolor 215). Robiąc jej zdjęcia, w pewnym momencie  promienie słońca delikatnie ją otuliły:


Chustę podarowałam w prezencie Lisie i mam nadzieję, że będzie jej dobrze służyła w chłodniejsze dni 😊. W końcu Jesień nadchodzi coraz większymi krokami...



Kochani, zbliża się weekend więć życzę Wam dużo słonka i odpoczynku po intensywnym tygodniu. Dziękuje również za odwiedziny oraz ciepłe komentarze. Witam serdecznie moich nowych Czytelników 💖- ciesze się, że zostaliście ze mną. Rozgośćcie się wygodnie i czujcie się dobrze w świecie moich Wielkich Małych Pasji 😊.


Posyłam Wam uściski !

Justyna

PS. Rozpoczęłam już sezon na lepienie z masy solnej 😁. Wkrótce pokażę Wam pierwsze projekty.



A chustę zgłaszam na zabawę


72 komentarze:

  1. Piękna Klementyna :) Mam jej siostre i niedługo w jesienne wieczory będę się nią otulać :) Tymczasem pozdrawiam i posyłam jesienne uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuje kochana! :). A chusta niech służy jak najdłużej i jak najlepiej :) Buziaki!

      Usuń
  2. Justynko, chusta cudowna ,piękny wzór i zestaw kolorów.Jeszcze jeden talent u Ciebie -gratuluję !
    Ja już czuje nadchodząca jesień może dlatego że uwielbiam tą porę roku za jej kolory.
    Życzę pogodnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu, dziękuję kochana! Ja również uwielbiam jesień za jej niesamowite, ciepłe barwy! :)) Buziaki!

      Usuń
  3. Justyna, with this shawl you have surpassed yourself!
    It is absolutely wonderful: I adore everything in it from its design to its colors.
    Great job.
    Greetings from Spain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel, thank you very much my dear :)) I am very pleased to read your kind comment, full of beautiful words :)). The power of hugs!

      Usuń
  4. Justynko piękna jest ta Klementyna, bardzo ciekawy wzór i świetna kolorystyka włóczki. Musze sprawdzić jedno i drugie. Powodzenia w szufladzie .
    Udanego weekendu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję kochana!!!:)) Koniecznie wypróbuj wzór, jest piękny i przyjemny :)) Będziesz zadowolona :) Ja bardzo lubię włóczki Kamgarn - świetnie się z nich dzierga :) Buziaki!

      Usuń
  5. Mi takie chusty kojarzą się z jesiennym chłodem , z filiżanka gorącej herbaty i książka w ręku;) Śliczna chusta Lisa pewnie będzie zachwycona:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuje kochana :) Lisie bardzo się podobała więc jestem szczęśliwa :)) Ja do naszych chustowych skojarzeń dodałabym jeszcze fotel na biegunach i kociaka na kolanach :)). Buziaki i miłego weekendu!

      Usuń
  6. Kochana, piękna chusta :) Ja też robię jedną z YT, ale utknęłam w połowie. Muszę sie najpierw wygrzebać z twórczych zaległości :D
    Ściskam mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję bardzo :)) Oj tak znam te nasze, twórcze zaległości :)), chociaż teraz już wychodzę na prostą :)). Buziaki kochana!

      Usuń
  7. Wspaniała chusta Justynko.:) Super kolory, skojarzyły mi się z jesiennymi liśćmi i wrzosami. Ściskam Cię mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, dziękuje kochana! Mnie również podobnie się kojarzy :) Miłego weekendu i dużo słonka :))!

      Usuń
  8. Justynko
    Podziwiam za talent:)
    U mnie manualnie nie bardzo.
    Wrzesień, jak każdy inny miesiąc się rozpoczął.
    Nie mam już dzieci szkolnych. Cala 3-ka dorosła, jeszcze najmłodszy 22-latek studiuje.
    Miło, że nazywasz swoje prace. Chodziłam do średniej szkoły z Klementyną.
    Chusta barwa, wesoła, ładna:)
    Dodałam Twojego bloga do ulubionych i chętnie znów Ciebie odwiedzę:)
    Dziękuję za wizytę u mnie:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgana, dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :))). Nazwa chusty nie jest akurat moim wymysłem, ale przyznaje - Klementyna to ciekawe imię dla niej :). Posyłam serdeczności i miłego weekendu życzę :)) No i zawsze chętnie zapraszam w moje twórcze progi :))

      Usuń
  9. Chusta śliczna ,jesienna z zapachem minionych lat ! Uwielbiam takie klimaty -retro. Super zdjęcie z promieniami słonecznymi i super prezent dla Lisy !Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana bardzo :)). Ja również uwielbiam taki styl, jest dla mnie sentymentalny :)) Buziaki i uściski!:)

      Usuń
  10. Beautiful scarf!
    Enjoy finishing another half :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak zastanawiałam się cały czas jak wykorzystasz swoje "ciasteczko" no i nie zawiodłaś mnie:) Wyszło piękne, kolorowe i smakowite. Wykonanie jest profesjonalne, wszystkie słupki i oczka równiutkie i prościutkie. Piękna jesienna Klementyka na pewno sprawi wiele radości obdarowanej:)
    Na moje ciasteczka jeszcze nie mam konkretnego pomysłu ale jakiś mglisty zarys to już powstaje.
    Radość i uśmiech przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuje kochana!! Zawsze jestem ciekawa Twojej oceny, bo jak wiesz jesteś dla mnie Mistrzynią dziergadełek!! I strasznie żałuję, że nie mieszkamy blisko - poprosiłabym Ciebie o lekcje :)). Dziękuję za te ciepłe słowa :)). Miłego weekendu kochana!

      Usuń
  12. As beautiful as your pictures are, it is even more GORGEOUS in person!! I can't tell you how much I absolutely love, love it!! First of all, the rows of stitches are so perfect!! The colors are amazing and I want to wear it now even though it's hot outside!! It will get lots of use this fall and winter!! I truly am amazed by your talent, Justyna and I wish I could do what you do!! I am so thankful for your incredible gifts - all of them!! Thank you again, my friend!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa, my dear friend! I am very pleased to read such nice words :)) I am very happy that you like the shawl :). I hope you will be warm in it :)). I am glad that I sent you a package - it is a great joy for me :)) Have a nice weekend! :))

      Usuń
  13. Przepiękna chusta, ja noszę się z zamiarem wydziergania sobie jakiejkolwiek chusty i nigdy nie mogę znaleźć na to czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)) Dzierganie chust jest bardzo wciągające :)) A jaka radość, kiedy się uda :)) Trzymam więc kciuki, abyś kochana spróbowała :)). Uściski!:)

      Usuń
  14. Śliczna ta chusta, ciekawie połączyłas kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etoile dziękuję bardzo :)) Kolorki to akurat zasługa włóczki, takie miała :)) Uściski posyłam!

      Usuń
  15. Bajecznie kolorowa ta chusta Justynko. Barwy tak ślicznie i delikatnie się przenikają. Pięknie ją wykonałaś. Ten wzór jest niesamowity, tyle się na niej dzieje. A w słońcu wszystko jeszcze pięknie się mieni. Cudo!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, dziękuję kochana :))) Ciesze się, że podoba się Tobie :)). Z Kokonka od Ciebie będzie równie piękna chusta, ale więcej nie zdradzam :)). Jak skończę to pokażę :)). Buziaki i miłego weekendu!

      Usuń
  16. Piękna i wspaniałe kolory dla niej wybrałaś:)
    ps. odrobiny oddechu w tym pracowitym czasie życzę. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję kochana :)). Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu !:))

      Usuń
  17. Chusta ma piękne kolory, aż poczułam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta bardzo mi się podoba - i jej wzór i kolory, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, jesienne kolory i wzór bardzo ciekawy. Chusta prezentuje się wspaniale i wygląda na cieplutką - wprost idealna na długie, jesienne wieczory.
    Miłego weekendu Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, bardzo dziękuje :)) Tobie również życzę kochana wspaniałego weekendu:).

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czego sie nie chwycisz to zmieniasz na małe (lub większe;)cudeńka. Nie mam cierpliwości do chust szydelkowych i zdecydowanie wole dziergać na drutach:) Twoja wygląda świetnie. Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję bardzo kochana!:)) Ja z kolei zawsze marzyłam o drutach. Może kiedyś nauczę się... Miłego weekendu!:))

      Usuń
  22. Justynko, jaka piękna chusta! Nie mogę się napatrzyć... Masz wielki talent, jesteś wspaniałą artystką! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks dziękuję bardzo :)). Pozdrawiam Ciebie serdecznie:))

      Usuń
  23. bellissimo questo modello... soprattutto i colori che hai scelto..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazie mille :)) I migliori auguri e buon fine settimana!

      Usuń
  24. Wspaniała jesienna chusta! Mnie virus nie opuszcza, ale już czwarty, w dodatku robiony dla zabicia czasu w podróży, przychodniach czy innych tego typu atrakcjach, więc idzie bardzo wolno.
    Trzymaj się Justynko:) Byle do świąt, później jakoś zleci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję kochana :)) Oj tak, byle do świąt, potem leci szybciutko :) Buziaki!

      Usuń
  25. Piękna chusta, nietuzinkowa, a w słoneczku wygląda bajecznie. Gratuluję wielu talentów. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) Bardzo mi miło :)) Dziękuję również za odwiedziny i zostanie ze mną :)) Buziaki!

      Usuń
  26. Justynko, z taką jesienną Klementyną można radośnie wkroczyć w jesienne dni.
    Oj, początek wrześnie to dla mnie zawsze istny "diabelski młyn".
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję ślicznie :)) Tak kochana, początek września zawsze jest okropny. Na szczęście szybko minął :) Buziaki!

      Usuń
  27. Piękna! Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne. W sam raz na jesienne dni :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna chusta, piękny i wzór i kolory :D Idealny otulacz na chłodne, jesienne dni :D
    Ściskam serdecznie Justynko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo :)) Serdeczności posyłam i miłego tygodnia życzę kochana :))!

      Usuń
  29. Cudna chusta i bajkowe kolorki ma ten kokonek! Co ciekawe pięknie Ci się wpasowały w kolejne pasma wzoru. Kiedyś miałam wielka ochotę na tą włóczkę, bo kolorki ma boskie ale mam złe doświadczenia z akrylem albo może nie trafiłam jeszcze na taki, którego jakość by mnie zadowoliła, szczególnie po kilku praniach;-) więc jestem ciekawa Twojej opinii o tej wełence. Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu bardzo dziękuję :)) Co do włóczek to osobiście bardzo lubię włóczki KAMGARN i przetestowałam wszystkie z ich kolekcji :). Niektóre akrylowe są słabej jakości i nie polecam, ale jest kilka które uwielbiam!!! Mają w składzie tzw. „premium acrylic” i cudownie z nich się dzierga. Są to włóczki z kolekcji - Cicibebe Cake, Papatya Cake i moja ulubiona Papatya Cake Wool (ma w składzie wełnę i premium acrylic, ale nie gryzie). Są to włóczki grubsze więc idealne na cieplejsze chusty i szale :)). Nie prałam jeszcze chust więc nie wiem jak będzie włóczka się zachowuwała, ale nosi się super i to mi wystarcza :) Jest milutko i ciepło :) Buziaki!

      Usuń
  30. Też mi się podoba ten wzór chusty. Kolory prawdziwie jesienne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Justynko masz złote ręce ❤️ robisz wspaniałe skarpeciaki, wspaniale władasz szydełkiem,czego dowodem jest ta piękna chusta,w cudnych kolorach i wzór bardzo ciekawy :)
    Miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko, dziękuję kochana :)))! Aż cieplej mi na sercu, chociaż dzisiaj jest lodowato na dworze :(. Buziaki kochana!

      Usuń
  32. Justynko przepiękna chusta!!! Wciąż mam ochotę na udzierganie takiej, ale jakoś czasu i pomysłu na wzór brakuje. Podpatrzę Twoją propozycję i może coś zadziałam. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dziękuje bardzo :)) Spróbuj koniecznie. Wzór w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy :) Zapewne dasz radę i wyjdzie Tobie pięknie!:) Buziaki!

      Usuń
  33. Justynko chusta wspaniała, pięknie wydziergana, przy jesiennych i zimowych długich wieczorach z przyjemnością można się nią otulić. Kolorki włóczki są takie stonowane i łagodne :) Pozdrawiam i uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję :)) Uwielbiam chusty, dziergałabym je na okrągło tylko czasu brak :(. Miłego dnia!

      Usuń
  34. O matko kochana, jakie cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aguś :)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

      Usuń
  36. Zjawiskowa chusta! Bardzo misterna, w pięknym zestawie kolorów :)
    Powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).