poniedziałek, 30 września 2019

Czerwonowłosa

Witajcie Kochani! Deszczowy dzień dobiegł końca. Nie dziwię się jednak, że tak było - przecież umyłam okna więc tradycyjnie musi padać bym za długo nie cieszyła się ich czystością 😂.  Porządki zrobione, przydasie posegregowane, no może z wyjątkiem skarpet. Moi ochotnicy poddali się przy 300 skarpecie więc wielkie skarpetkowe liczenie przełożyliśmy na kolejny weekend. Może następnym razem się uda... Kochani, aby troszkę rozweselić tą złą, pogodową aurę pokażę Wam baaaaaardzo radosną, energetyczną lalkę - Czerwonowłosą, którą uszyłam na prośbę naszej blogowej koleżanki Marty „EviPassjonatki” z bloga https://evipassjonatka.blogspot.com.

czerwonowłosa, skarpetkowa lalka, sock doll, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta

Szyłam już lalkę z włosami fioletowymi, kolorowymi, blond, brązowymi, siwymi, ale z czerwonymi jeszcze nigdy. Była ona dla mnie mega wyzwaniem i zapewne jest jedną z tych skarpecianek, o której nie zapomnę.  

czerwonowłosa, skarpetkowa lalka, sock doll, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta

Największym problemem były dla mnie właśnie włosy, a dokładniej ich kolor. No wiecie Kochani, jest tyle odcieni czerwieni, że nie mogłam wybrać tego najładniejszego. Przez tydzień robiłam wycieczki do różnych Pasmanterii, aż  w końcu znalazłam 😊.

czerwonowłosa, skarpetkowa lalka, sock doll, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta

To jednak nie koniec trudności. Ułożenie fryzurki zajęło mi cały dzień, z małymi przerwami na jedzonko 😋, a koczek powstał z kilkudziesięciu drobno zakręconych pukielków. Aż w nocy mi się śniły.

czerwonowłosa, skarpetkowa lalka, sock doll, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta

Marta jest pogodną, wesołą, życzliwą osobą więc chciałam, aby lalka miała w sobie nutkę szaleństwa; stąd zrodził się pomysł na fantazyjną ozdobę głowy, podwójną kokardę oraz kontrastujące kryształki.

czerwonowłosa, skarpetkowa lalka, sock doll, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta


Szyjąc tę lalkę nie tylko świetnie się bawiłam, ale przede wszystkim wzbogaciłam swój warsztat o nowe doświadczenie. Martuś kochana dziękuję 💖!! 

czerwonowłosa, skarpetkowa lalka, sock doll, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta

W zamian za laleczkę poprosiłam Martę o zrobienie bransoletki z kryształkami, w pastelowych kolorkach by pasowała do wiosennych i letnich stylizacji. Ta piękna, wyjątkowa ozdoba dotarła do mnie w pudełeczku, a wraz z nią przydasie i bardzo miły liścik. Martuś dziękuję jeszcze raz 😘!



Kochani z całego serca dziękuje za Wasze odwiedziny, ciepłe słowa i wiele życzliwości! Motywujecie mnie do dalszego pisania i pokazywania swoich prac. Bardzo serdecznie witam nowych Czytelników - czujcie się zawsze dobrze w moim świecie pasji i rozgośćcie się wygodnie 😊. 

Przesyłam Wam mnóstwo uścisków, życzę spokojnej nocy oraz bezdeszczowych, kolejnych dni - byśmy mogli cieszyć się piękną, złotą jesienią. 

Justyna


Laleczkę posyłam na zabawę do Reni Polszczyzna i rękodzieło


115 komentarzy:

  1. Fantastyczna, energetyczna lala! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleczka FANTASTYCZNA!!! I rzeczywiście jak Evipasjonatka czyli Marta:))) Włosy ogniście piękne i cudnie uplecione!
    Prezenty od Marty też wspaniałe!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :)). Te włosy i ich układanie to po nocach mi się śniły :))). Ale warto było! Buziaki kochana i spokojnej nocy!

      Usuń
  3. A beautiful doll with this sophisticated hairstyle, Justyna!!.
    I loved it.🤗
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank you very much my dear friend :))). Have a nice day!

      Usuń
  4. Słodka laleczka :) u mnie mocne wichury i krótki brak prądu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) . U nas też tak było, ale zaczął się nowy dzień i ponoć ma być lepiej :))

      Usuń
  5. Piękna laleczka :) cała Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ..czerwonowłosa lalka jest prześliczna! ..ależ wspaniały prezent ..wszystko jest pięknie skomponowane
    i dobrane z niezwykłą starannością..
    ..tworzysz cudeńka! ..Twoje lalki są po prostu fantastyczne, pełne uroku!

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnSa dziękuję bardzo za tyle miłych słów :)). Już mam dobry nastrój z samego rana:)). Serdeczności posyłam Tobie i miłego dnia życzę!:)

      Usuń
  7. zachwycający Rudzielec :) ta fryzurka wygląda na pracochłonną i z pewnością taka była, lecz efekt końcowy wynagradza wszelkie starania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana!:)). Była bardzo pracochłonna, ale czasami tak bywa, że trzeba się sporo namęczyć by coś fajnego powstało ;)). Miłego dnia Justynko!

      Usuń
  8. Super laleczka, ma spory ładunek pozytywnej energii.:) Fantastyczne kolorki, w sam raz na rozjaśnienie jesiennych dni. Ściskam serdecznie Justynko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Lenko! Cieszę się ogromnie, że tak ją odbierasz :). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!:)

      Usuń
  9. Какая милая рыжеволосая девочка! Даже не представляю как можно сделать такую красоту!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Спасибо большое :) !!! Наилучшие пожелания и хорошего дня !!! :)

      Usuń
  10. Lubię czerwony kolor, więc laleczka z takimi włosami bardzo mi się podoba. W dodatku ma taką piękną fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko lala cudowna - powtarzam sie po raz kolejny ale cóż innego napisać? chyba będę musiała poszukać synonimów;) ale to tak na marginesie, bo temat na październik bardzo podobny i jeżeli zechcesz lale dodać od zabawy to przyjmę ją z ogromną radością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję ślicznie :)). Chętnie poślę ją na Twoją zabawę:)). Wieczorkiem lalka wskoczy do żabki :). Buziaki!

      Usuń
  12. Śliczna laleczka. Ten kolor włosków jest obłędny. Radosna i kolorowa pannica która wywołuje usmiech na twarzy patrząc na nią. A kwiatki na głowie ma cudowne z tymi diamencikami współgra wszystko idealnie. Pięknie się dziewczyny wymieniłyście-wspaniała bransoletka.
    U nas dziś słonko-oby jak najdłużej bo mam tej brzydkiej jesieni już w tym roku dość:-( Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję bardzo kochana!:)) U nas dzisiaj też jest ładnie, ale wczoraj to jakiś armagedon był :(. Buziaki i miłego dnia!

      Usuń
  13. Rewelacyjna i bardzo energetyczna laleczka powstała. Cudna jest :-) Fajną wymiankę sobie zrobiłyście. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko:)). Jestem bardzo zadowolona z wymianki i myślę, że Marta również :)). Miłego dnia!

      Usuń
  14. Piękna Pani Jesień :) i cudowna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana!:)) oj tak bransoletka jest cudna ;). Uściski!

      Usuń
  15. Piękność nad pięknościami!!! Poprostu padłam z zachwytu taka jest cudna:-)
    Bransoletka wygląda wspaniale:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko dziękuję za te słowa :)). Cieszę się ogromnie:). Buziaki kochana!

      Usuń
  16. Ojej ale urocza :) Bardzo, bardzo mi się podoba Twoja czerwonowłosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Sylwio :)). Miło mi czytać tak ciepłe słowa:). Uściski i miłego dnia życzę!

      Usuń
  17. Kochana! nawet nie wiedziałam, że włosy sprawią Ci takie wyzwanie, oj, oj, dziękuję za mega trud włożony w Lalunię, i zobacz ile stwierdzeń, że istna ja :D też tak sądzę hihi!
    Niech Ci bransoletka towarzyszy i mam nadzieję, że materiał się przyda, odkąd przerzuciłam się na szycie torebek, to tylko troszeńkę bawełny mi zostało, ale mam nadzieję, że Ci się przyda i coś wyczarujesz! A i guziki, to grzebałam, bo je gdzieś szczelnie (kiedyś) ekhm, schowałam w tym swoim bajzlu :D buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś sprawiły, ale warto było :)). Najważniejsze, że lalka spodobała się Tobie:)). Kochana dziękuję jeszcze raz za wszystko ❤. Buziaki!

      Usuń
  18. Ale czad! Fryzjerka z ciebie pierwsza klasa!;) Patrząc na zdjęcie powyżej rozumiem, że miało to być alter ego obecnej właścicielki, rewelacja. Zachwyciłam się tez bransoletką, przepiękna.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dziękuję Justynko :)) Jesteś kochana!:)) Może w przyszłości zmienię profesję :)). Buziaki i miłego dnia!

      Usuń
  19. Cudna jest ta czerwona laleczka i faktycznie do Marty bardzo pasuje. Tak energetyczna i radosna!
    a fryzurka .. nie powstydziłby sie jej najlepszy stylista. Brawo Justynko !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję bardzo :)). Cieszę się, że podoba się :)). Uściski kochana!

      Usuń
  20. Ładna, milutka koleją laleczka😀
    Odezwę się, jak będę w potrzebie❤️
    Pozdrowionka przesyłam tymczasem serdeczne 🏵️🌞☕🍁🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgana, dziękuję bardzo kochana!:)) Polecam się na przyszłość :)). Buziaki i miłego dnia!

      Usuń
  21. Ognista panna prześliczna!! Fryzura obłędna i te dodatki!!!!Jesteś Justysiu mistrzynią w tym co robisz-ale to już ta iskra boża , która w Tobie tkwi !Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie kochana!:)) Piszesz dokładnie tak, jak zawsze moja mamunia powtarza :)). Aż miło mi na sercu :)). Serdeczności posyłam!

      Usuń
  22. Dołączam do grona zachwyconych, bo laleczka jest rzeczywiście cudowna:) Włosy to jej kolejny atut, który trudno będzie przebić. Znając jednak Twoje Zdolności Justynko to pewnie nie będziemy długo czekać na nową lalunię równie niesamowicie piękną:)
    Prezenty od Marty są również niesamowite. Bransoletka jest przepiękna:)
    Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko ślicznie dziękuję kochana ❤. Oj szyje się nowa lalka, baaardzo jesienna :)). Więcej jednak nie zdradzę:)). Mam tylko nadzieję, że i ona będzie zaskoczeniem :)). Buziaki i miłego popołudnia!:)

      Usuń
  23. Justysiu, kolejne laleczka, która zachwyca i od której trudno oderwać wzrok i serce. A fryzura jest rewelacyjna.
    Oj, jestem ciekawa ile masz tych wszystkich skarpetek:)
    Uściski jesienne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu kochana na Twoje ciepłe słowa zawsze mogę liczyć:)). Dziękuję bardzo! Nie wiem sama ile mam tych skarpet, dzieciaki poddały się, a ja sama tego nie ogarnę. Planujemy ponowne liczenie w ten weekend:)). Uściski kochana!

      Usuń
  24. Czy zabłysnę czymś nowym? Chyba nie :) Piękna!! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli to Twoja wina Justynko, że deszcz pada :) Ale ja mam tak samo, co umyje okna to leje.
    Kochana zdawałoby się, że już niczym mnie nie zaskoczysz, a jednak każda kolejna lala odkrywa przede mną swoje piekno. te włosy, te kolorki, ten kształt, te dodatki... no śliczność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, tak przyznaje się - to przeze mnie :)))). Ale już nie planuje myć okien więc pewnie słonko zagości :))). Buziaki kochana i dziękuję za ciepłe słowa :))

      Usuń
  26. Cudna wymianka! :)
    Czerwonowłosa jest bajeczna, idealnie wpisuje się w ognisto-złotą jesień. :)
    A bransoletka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rudowłosa Frida Kahlo :) tak mi sie skojarzyło. Laleczkowe cudo w tym kwiatowym przybraniu. Ma troche meksykanski klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)))) A wiesz, masz rację - coś meksykańskiego w niej jest :) Serdeczności posyłam i dziękuję za tak miłe odwiedziny!:)

      Usuń
  28. Lala jak zwykle przepiękna. Ma naprawdę niesamowitą fryzurę, misternie wykonaną. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla ciebie Justynko nie ma trudnych wyzwań, czerwono włosa laleczka jest prześliczna i jedyna w swoim rodzaju. Cudna wymianka! Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję bardzo za ciepłe słowa i wiarę w moje twórcze siły :)) Buziaki kochana i miłego dnia!

      Usuń
  30. Śliczna "ognista" lalunia. Piękne są te twoje skarpeciaki i tak starannie wykonane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko :) Staram się jak mogę :)) Buziaki kochana!:)

      Usuń
  31. Bardzo sympatyczna wymianka :) aniołek cudny jak wszystkie Twoje cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta czerwień i radość z laleczkowej twarzy płynąca to wspaniałe antidotum na dzisiejszą szarzyznę za oknem, więc idę sobie jeszcze trochę popatrzeć, żeby i na jutro energii nałapać. Bransoletka śliczna:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, ale mi kochana radość sprawiłaś tym komentarzem :)) Dziękuję baaaaaardzo! Buziaki!:)

      Usuń
  33. Hola! vengo del blog de Lucyna Drozłowska donde mostró su bella muñeca, felicitaciones por sus trabajos, son una muñecas preciosas!

    Saludos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias :) Me alegro de que me hayas visitado :). Bienvenido de nuevo! Saludos

      Usuń
  34. Cudowna laleczka, a koczek to mistrzostwo świata!!! Śliczne prezenty :DDD

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycam się tą laleczką i podziwiam taka misterną fryzurę.Jystynko masz prawdziwy talent w swoich rączkach.
    Wspaniała wymianka !
    Serdeczności posyłam i zyczę jesiennego słonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu, dziękuję ślicznie :)) Buziaki i również dużo słonka życzę!:)

      Usuń
  36. Rewelacyjna jest ta laleczka, Justynko!
    Zachwycałam się już u Marty :-)
    A te czerwone włosy podobają mi się najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuje kochana!:) Moc uścisków posyłam i miłego dnia życzę!

      Usuń
  37. Ale ona piękna ....solidnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny ten "rudzielec" i jak najbardziej na zabawie u Reni się sprawdzi. Masz talent dziewczyno, oj masz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, dziękuję bardzo :)). Ale mi miło :))) Buziaki i miłego dnia życzę!

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję Basieńko :)) Oj ten mój wulkan dziś przygasł, chyba wirusy go lekko przygasiły. Ściskam mocno!:))

      Usuń
  40. Przepiękna - całościowo!!! Te włosy, sweterek, ta spódniczka - no UWIELBIAM!!! Justynka Ty Czarodziejko!!!
    ściskam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję kochana!!!:)) ale mi humor poprawiłaś :)) Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!:)

      Usuń
  41. Zachwycająca laleczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja z tymi oknami mam dosłownie to samo :)
    Bardzo ładna laleczka, kolory idealnie dobrane, włosy nie "rzucają" się tak w oczy, ja bardzo lubię żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Sylwio :)). No to nie jestem sama z "pechem" po umyciu okien :)))). Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę:)!

      Usuń
  43. Mała elegantka! Fryzura - mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna "Lisiczka" Ci wyszła spod łapek Justynko. Pełna zachwytu jestem :D Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Moniczko :)). Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę!:)

      Usuń
  45. Niezwykła i super lala. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  46. Justynko kolejna piękność wyskoczyła spod twoich zdolnych rączek,mimo małych trudność jest fantastyczna, warto było ❤️
    Buziaki dla Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko kochana, lejesz miód na me sece :)). Dziękuję bardzo i mocno Ciebie ściskam!:)

      Usuń
  47. Piękna! Jestem niezmiennie zakochana w Twoich pracach :o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko dziękuję bardzo:))). Buziaki dla Ciebie i miłego weekendu życzę!:)

      Usuń
  48. Jaka piękna! Fryzura to mistrzostwo. Cudny sweterek, piękna kokarda, a ozdoby na głowie - bajka! Pozdrawiam i ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo :)). Buziaki kochana i miłego popołudnia!:). Nareszcie weekend!:)

      Usuń
  49. Przecudna laleczka, taka milusia, że tylko przytulać...

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo energetyczna lala - to chyba przez te czerwone włosy ma taki ładunek energii;) pięknie się obdarowałyście:D

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, ale ognista lalunia!!! Cudowna!
    Buziaczki Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczna Czerwonowłosa. Widać że włożyłaś w nią sporo pracy. Ekstra

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowna laleczka, ma niesamowite włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna laleczka, na poprawę humoru jak znalazł.Jakikolwiek smuteczek czy inna handra zaraz precz zniknie przy takiej buźce rezolutnej i tych kolorach :) Fryzurka niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  55. I co ja mogę napisać ponad to, co napisały poprzedniczki?
    Dla mnie rewelacyjna i bajeczna laleczka. :)
    Podziwiam Twoje prace, najczęściej milcząco, ale może to się zmieni.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).