środa, 30 października 2019

Decu różności :)

Witajcie Kochani! Październik dobiega końca. Piękna, złota jesień pozostaje już wspomnieniem, a czas mknie do przodu jak szalony. Brakuje mi czasu na wszystko 😔. Brzmi pesymistycznie, ale  tak właśnie jest... to znak, że wielkimi krokami zbliża się listopad - miesiąc którego nie lubię. No chociaż... może jeden plus ma ten 11 z rodzeństwa - długie wieczory spędzone przy robótkach, z ciepłymi skarpetami na nogach i pyszną malinową herbatką od mojej teściowej 😊. Listopad to również okres, kiedy tworzę najwięcej prac bożonarodzeniowych więc tak sobie teraz myślę, że może wcale nie jest taki zły?  Na prezentacje świątecznych ozdób przyjdzie jeszcze czas więc dziś pokaże Wam kilka zaległości. Pierwsza jest to różana skrzyneczka, którą zrobiłam dla Wychowawczyni syna  z okazji niedawno obchodzonego Dnia Nauczyciela.



Zakochałam się w tej serwetce z malowanymi, pastelowymi różami i wiedziałam, że musi z jej wykorzystaniem powstać skrzyneczka dla nauczycielki 😊. Całość pomalowałam jasnoszarą akrylową farbą Cadence, widać również lekkie, białe przetarcia. Na wieczku przykleiłam delikatną koronkę w odcieniu niektórych listków róży.



 

Zupełnie przypadkowo odkryłam, że w skrzyneczkę zmieszczą się bez problemu dwa opakowania herbaty owocowej Vitax. Do tego dołożyłam coś słodkiego, ładnie zapakowałam i prezent był gotowy 😊.


Wiem, że są różne opinie o podarunkach dla nauczycieli, ale ja zawsze dwa razy w roku szykuje  upominki wychowawczyniom moich chłopców - na Dzień Nauczyciela oraz z okazji zakończenia roku szkolnego. Nie wyobrażam sobie, że mogłoby być inaczej. Oczywiście zdarza się, że robię również drobnostki dla tzw. przedmiotowców, bo synowie mają swoich ulubieńców wśród grona pedagogicznego.  Starszy syn już zamówił u mnie na koniec roku szkolnego 3 aniołki i jedną chustę, a młodszy chce obdarować wszystkich  😂. Czeka mnie duuuuuużo szycia i dziergania!

Kolejne prace, jakie pragnę Wam Kochani pokazać to obrazki wykonane w ramach charytatywnej akcji „Wiosna dla Seniora”, o której na swoim blogu kulskowo.blogspot.com pisała Ula K. O szczegółach poczytacie TUTAJ. Warto zajrzeć na bloga Uli, ponieważ inicjatywa jest bardzo piękna i może ktoś jeszcze spośród Was zechce się przyłączyć 😊. Motywem przewodnim miały być zwierzęta, ptaki lub ryby. Kocham sowy więc jako pierwszy powstał obrazek właśnie z jej motywem. Ta sówka to papier ryżowy z najnowszej kolekcji Stamperii.


Motywem przewodnim drugiego obrazka są dzikie kaczki. Ta piękna serwetka tak spodobała się mojej mamie, że zapragnęła mieć swój, podobny do prezentowanego, obrazek. Muszę w końcu zacząć go robić 😁.


I na końcu rybki w sercu pociągnięte lekko złotą farbą. Na zdjęciu tego nie widać, ale jak słońce zaświeci to pięknie się mienią.


Uli jeszcze raz dziękuję za możliwość przyłączenia się, a Was Kochani zapraszam ponownie do poczytania o tej cudownej akcji, jaką jest WIOSNA DLA SENIORA 💖.

Kochani na dziś to już wszystko. Bardzo dziękuje za odwiedziny i tyle pięknych komentarzy💖. Czytam je wszystkie z ogromnym uśmiechem i jeszcze większą radością, ale z góry przepraszam - w najbliższym czasie mogę mieć kłopot z odpowiadaniem na nie. Po prostu brakuje mi czasu 😔. Mam nadzieję, że nie pogniewacie się za to i nadal chętnie będziecie do mnie zaglądać - ja serdecznie wszystkich zapraszam o każdej porze dnia i nocy 😊!


Moc buziaków i uścisków!

Justyna

37 komentarzy:

  1. Super prace,ja listopada też nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace śliczne!!Robione z potrzeby serca i to sprawia , że są cenniejsze. To miłe ,że doceniasz Justynko pracę nauczycieli-w dzisiejszych czasach różnie z tym bywa. Nie lubię też listopada-dla mnie najgorszy miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie i kolorowo u Ciebie :) skrzyneczka cudna, mam taka od Ciebie i wiem , ze to prawdziwe cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace Justynko i bardzo szlachetna akcja z prezentami dla seniorów. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! W serduszku się zakochałam ;)
    Osobiście uważam, że upominki dla nauczycieli to fajny pomysł na okazanie sympatii przez ucznia i jeśli tylko mam czas, to pomagam moim córkom w przygotowaniu takowych. Chociaż jeśli zdarzy się, że dziewczyny nie mają nic ze sobą przy okazji Dnia Nauczyciela czy zakończenia roku, to nie czuję dyskomfortu, że nie wypada z pustymi rękami :)
    Z listopadem mam podobne odczucia jak Ty. Kiepsko, bo szaro i buro, ale te długie wieczory ;)
    Dziękuję za wszystkie Twoje wizyty i serdeczne wpisy. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace bardzo mi się podobają. Lubię motyw z dzikimi kaczkami i użyłam tej serwetki już kilka razy ale jeszcze bardziej urzekła mnie skrzyneczka z różami :) Uściski Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, jak zwykle pokazujesz wspaniałe swoje prace!!! I skrzyneczka i obrazki dla Seniorów. Pozdrawiam serdecznie w wielkim zabieganiu i niedoczasie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna taka skrzyneczka i piękne prace stworzyłaś dla seniorów.Niejedna łezka wdzięczności poleci z pewnością.Wspaniale jest tworzyć coś dla kogoś .Daje to największą radość twórcy ,przynajmniej ja tak odczuwam .
    Posyłam uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze zachwycam się i podziwiam piękne prace w technikach, w których się nie realizuję. Śliczności!:) Życzę ci, żeby to był udany twórczy listopad.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta różana skrzyneczka. <3 Nauczycielki Twoich synów mają się z Tobą dobrze, robisz im takie cudowne prezenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace! Zresztą jak wszystkie, które tworzysz:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace dla seniorów są CUDOWNE! Dziękuję za Twoje dobre serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful boxes! I like the owl heart too. Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, tą serwetkę z skrzyneczki mam i ja, a właściwie miałam bo od 2 lat ozdabia skrzyneczkę przeznaczoną na farby;)i też kocham ją bezwzględny na to że skrzyneczka ma trochę ubytków.
    O akcji nie słyszałam, ale poczytam, może uda mi się coś przygotować? zobaczymy. Twoje prace, jak zwykle są bardzo dopracowane i pięknie wykończone, podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaszalałaś Justynko, nawet nie wiem co bardziej podziwiać! Wszystko jest rewelacyjne, a chyba skrzyneczka i obrazek z kaczkami najbardziej przyciąga mój wzrok.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ideal works, Justyna !!
    I liked the box especially.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  17. Skrzyneczka jest przepiękna, a te róże na niej są jak malowane i jest tak uroczo kobieca i delikatna. Cudna!
    O akcji dla seniora czytałam, ale ja nie robię dekupażu. Obrazki które przygotowałaś są świetne, a ta sowa wygląda jak prawdziwa:-) Uściski przesyłam:-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za 11 miesiącem bo nie dość ,że szary i deszczowy to i święta listopadowe smutne jakieś są. Piekne są Twoje prace. Dawno temu w szkole mojej córki dzieciaki wymyśliły ,że obdarują nauczycieli "niekupionymi" prezentami wymalowalam wtedy sloiczek na kawę dla sympatycznej nauczycielki , ma go podobno do dziś;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko nie tylko piękne laleczki robisz,ale w decu też jesteś niezła :) piękna skrzyneczka,na takie małe skarby to każdemu się przyda,a jeszcze tak cudnie przyozdobiona.... to już przepadłam :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozpieszczasz tych nauczycieli kochana!
    Pudełka ładne, dopracowane,pomysłowe 😄
    Pozdrawiam serdecznie 🧡🏵️

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cuda Justynko! Jesteś niezwykle zdolną osobą! Dekupażowe prace są piękne!
    Brak mi słów.
    Ukochy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie jestem nauczycielką bo taką skrzyneczkę to z radością bym przygarnęła:) Jest piękna i można przechowywać w niej złoto, srebro, diamenty i wszystkie inne drogocenności:)))
    Zauroczyły mnie też prace dla seniorów. Myślę, że będą je z radością podziwiać bo są na prawdę śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Justynko! Jesteś wszechstronnie utalentowaną osobą! wszystko czego dotkniesz zachwyca starannością wykonania :-) Przepiękna skrzyneczka i rewelacyjne obrazki :-)
    Listopad mnie zawsze z lekka dołuje... ale ja z nadejściem jesieni co roku odczuwam znaczny spadek formy ;-) nie dużo mi brakuje do tego by zapaść w sen zimowy...
    serdeczności moc posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynko a ja myślałam, ze Ty tylko skarpeciaki szyjesz i chusty dziergasz .. a tu tyle cudownych prac w całkiem innej technice. Podziwiam bardzo zwłaszcza tą skrzyneczkę z różami. Bardzo lubię motywy różane. Obrazeczki dla Seniorów również piękne. Obawiam się, że Ula nawet się nie spodziewała takiego odzewu.
    Pozdrawiam serdecznie.
    P.S. Dla mnie listopad też będzie ciężki, więc łączę się z Tobą w bólu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. ..Twoja skrzyneczka z różami jest śliczna i piękne są obrazki przygotowane w ramach harytatywnej akcji „Wiosna dla Seniora”, każdy obrazek jest jedyny w swoim rodzaju ;)
    ..tworzysz piękne rzeczy Justynko, które robisz z wielką starannością i dopracowaniem - są po prostu niezwykłe! ❤
    ..listopad jest nieco nostalgiczny, troche smutny i szary, mnie zazwyczaj dopada melancholia..

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Justysiu, przepiękne są Twoje decu-prace. To wspaniale, że można coś zrobić dla innych, prawda?
    Też nie lubię listopada, ale cóż, nie mamy na to wpływu, że co roku pojawia się on ze swoim smutkiem i szarugą.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie prace śliczne!!! Mi też ciągle brakuje czasu !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace wykonałaś. Jaka Ty jesteś utalentowana. Ja również zakochałam się w tych serwetkach. Są naprawdę śliczne. Byłam na warsztatach i poczyniłam pierwsze kroki w decu, a serwetki czekają na ich czas. Nie lubię listopada ale teraz spojrzę na niego z Twojej perspektywy i łatwiej będzie go przetrwać. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prócz laleczek jeszcze robisz piękne prace dekupażowe. Mam nadzieję że też wraz z jesienią nadrobię zaległości a jak nie to chociaż miło posiedzę pod kocykiem z herbatką w dłoni:-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prace stworzyłaś!!! Wspaniała akcja!
    Prezenty dla nauczyciela - nauczyciel też człowiek i lubi być obdarowywany, a jeśli synowie sami chcą obdarowywać swoich nauczycieli, to świadczy o tym, że ich lubią i szanują.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Justynko, cudne i zachwycające są Twoje prace! a obrazek z sówką patrzę i podziwiam! pozdrawiam cieplutko w ten zimny dzień:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana moja, ja równiez ostatnio kompletnie nie miałam czasu, ale pomalutku zaczynam wracać do rzeczywistości :) Piękne prace! przypomniałaś mi, że ja tez się zapisałam do tej pieknej akcji, a czas leci i trzeba się zagonić do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O rany! Same cuda tu u Ciebie, jak nie przewspaniałe skarpeciaki to jeszcze takie cuda, no zakochać się idzie. Skrzyneczka mega mnie zauroczyła, jest wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe prace :)
    zachwyciło mnie to jak pomalowałaś skrzyneczkę, farba Cadence jest po prostu przepiękna z tymi przetarciami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze przepiękne rzeczy zrobiłaś, można się tylko zachwycać. Skrzyneczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).