niedziela, 3 listopada 2019

Aniołek szuka domku...

Witajcie Kochani w niedzielny słoneczny dzień! Dziś post będzie krótszy, ale bardzo konkretny. Jak zapewne już wiecie, wnioskując po tytule, pewien mały około 14 cm Aniołek szuka kochającego domku. Ale nie jest to Candy ani inna blogowa zabawa, lecz piękny cel - pomoc w zbieraniu pieniążków na rehabilitację Lili, podopiecznej Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą". Blogujący Czytelnicy zapewne wiedzą kim jest Lila, ale te Osoby, które nie miały jeszcze okazji jej „poznać” odsyłam do linka, gdzie wszystkie informacje znajdziecie  TUTAJ oraz TUTAJ. Koniecznie zajrzyjcie 😊. 

Moi Kochani Czytelnicy, blogujący oraz nie blogujący, a wiem, że Was jest znacznie więcej... Często piszecie do mnie maile z zapytaniem o skarpeciaki. Termin realizacji Waszych zamówień jest różny, niekiedy długi 😔, ale ten anielski skarpeciak dostępny jest od ręki - wystarczy tylko wejść na tą stronę charytatywni.allegro.pl/aniolek-lalka-dekoracyjna i wylicytować go. Proste, prawda? Kto może wspomóc Lilę oraz tę piękną licytację to serdecznie zapraszam! Na zachętę dodam jeszcze, że pokrywam koszt wysyłki, a Osoba, która wylicytuje Aniołka otrzyma ode mnie dodatkowo w prezencie małego, świątecznego skarpeciaka - elfa do powieszenia na choinkę 🎄. 
Oj trochę się rozpisałam, a jeszcze nie pokazałam Wam  Aniołka. Oto on:


Uszyłam go z bawełnianych, niemowlęcych skarpet oraz bardzo dobrych gatunkowo tkanin (spódniczka, halka). Lalka może być spersonalizowana dlatego na sweterku jest miejsce na doczepienie wybranej literki. Wiem, że właśnie takie laleczki są najbardziej przez Was lubiane więc pomyślałam o tym szyjąc. Dodam jeszcze, że Aniołek samodzielnie stoi 😊.


Włoski zrobiłam z wełnianej włóczki i są to moje ukochane pukielki 😍. Czapeczka jest bogato przystrojona w kwiaty, perełki, koronkę i kokardkę (z tyłu).



A to tył aniołka, gdzie możecie zobaczyć wspomnianą powyżej kokardkę 😊.


Jak wiecie, lubię zaglądać lalkom pod spódniczki więc i tym razem zrobię to dyskretnie 😂. A tam piękna, w delikatnym odcieniu pudrowego różu tiulowa halka oraz maleńkie perełki na nóżkach.


I na koniec jeszcze raz grzecznie zaprezentuje się Wam Aniołek:


Kochani, kto ma taką możliwość to jeszcze raz gorąco zachęcam do licytacji na stronie charytatywni.allegro.pl/aniolek-lalka-dekoracyjna

Pamiętajcie, dobro zawsze powraca 💖!

Ściskam Was bardzo mocno, dziękuję za wspaniałe komentarze pod poprzednim postem, zostawiam Was z Aniołkiem, i zmykam do szycia ozdób świątecznych - tym razem na warsztacie filc 😊.


Justyna

70 komentarzy:

  1. Piękna lalka,masz rację dobro i zło wraca,sama się przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudo...:) Brawo Justynko za wsparcie szlachetnej akcji. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A lovely new doll full of details, Justyna!
    I loved it.
    Greetings from Spain

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny cudny Aniołek przeznaczony na piękną akcję!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny aniołek i wielkie serce!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawa ogromne za tą akcję! Laleczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Martynko, to nie moja akcja. Ja po prostu przekazałam aniołka na licytację dla córki Reni :). Buziaki!

      Usuń
  7. Wspaniały gest z Twojej strony Justynko :) aniołek -prawdziwe cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko aniołek piękny jak cel, na który powstał. Warto pomagać, bo to i nam, i tym którym pomagamy, serca otwiera. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziękuję ślicznie :)) Mądre słowa napisałaś - warte zapamiętania :) Buziaki!

      Usuń
  9. Piękny gest, a aniołek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz dobre serduszko Justynko a aniołek po prostu zachwyca.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje serducho jest ogromne!!! Dzisiaj jest więcej tych ,co chcą brać a nie dawać. Aniołek jest piękny! Moc pozdrowień!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, choć z tym ogromnym sercem bywa różnie :)). Buziaki posyłam!

      Usuń
  12. Justynko, cudny!
    Trzymam kciuki i przesyłam buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Izuniu, a kciuki przydadzą się - oby za jak największą kwotę Aniołek został wylicytowany :)). Buziaczki!

      Usuń
  13. Piękny gest z Twojej strony i piękna skarpetkowa panienka :) Na pewno trafi w dobre ręce! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuje bardzo :)) Ja również mam taką nadzieję :). Buziaczki!

      Usuń
  14. Aniołek cudny a Ty Justynko pomoc bliźniemu, masz wpisaną w Twoim serduszku:) Jesteś kochana!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuję kochana, ale aż mi głupio tak miłe słowa czytać. Nic nadzwyczajnego nie zrobiłam. Mam nadzieję, że aniołek zostanie wylicytowany za konkretną kwotę przez osobę o otwartym sercu :) Buziaczki kochana!

      Usuń
  15. Ładny, jak każdy Twój aniołek skarpetkowy 👼
    Pozdrawiam serdecznie🏵️🧡

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko lalunia cudna, jak każda zrobiona przez Ciebie <3 I cel piękny, masz wielkie serce <3 Jestem pewna, że laleczka trafi w dobre ręce.
    Ściskam Cię serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały Aniołek z wielkim Twoim sercem Justynko! Na pewno będzie cieszył kogoś kto go nabędzie.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko ślicznie dziękuję kochana :)) Uściski posyłam!

      Usuń
  18. Cudny aniołek a cel szczytny sama niedawno brałam udział w podobnej akcji dla małego Lucka i wiem jakie to cudowne kiedy nasze prace dają radość i niosą pomoc. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuję kochana i masz rację. To bardzo fajne uczucie, ale zawsze mam stresa czy ktoś wylicytuje :)). Buziaki dla Ciebie!

      Usuń
  19. 💞💞Justynko dziękujemy za tego cudnego aniołka i za Twoje wielkie serducho😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu ❤. Cieszę się, że mogłam go przekazać . Buziaki dla Ciebie!

      Usuń
  20. Kolejny, piękny aniołek i do tego niosący pomoc i radość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały gest! A aniołek na pewno znajdzie dom.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Proud of you Justyna! How you always care about the people need the most, and your amazing angel will be in the house of a person with beautiful heart.
    A hug!

    OdpowiedzUsuń
  23. Justysiu, masz złote rączki i złote serce.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynko! Przepiękny aniołek pełen ciepła i dobra! Z pewnością wywoła i poruszy serca by wspomóc leczenie Lily :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję bardzo! Mam taką nadzieję, bo w dzisiejszych czasach bywa różnie z pomocą. Buziaki kochana!

      Usuń
  25. Prześliczny Aniołek i tak cudownie wygląda...na pewno szybko znajdzie nowy domek. Masz wielkie i dobre serce🧡Moc pozdrowień ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ślicznie dziękuję!:) Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

      Usuń
  26. Witaj ! Piękne jest to, co robisz ! Życzę Ci wiele dobra :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Uleńko!:) Moc serdeczności posyłam!

      Usuń
  27. Każdy Twój Aniołek jest inny i gdybym miała wybierać to na pewno nie dałaby rady. Masz wielkie serducho Justynko. Aniołek na pewno szybko znajdzie nowy dom.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko, piękny cel i Aniołek na pewno znajdzie szybko nowy domek! pozdrawiam Kochana cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję ślicznie :)). Buziaki i uściski dla Ciebie!

      Usuń
  29. Justynko następny cudny aniołek :) masz wielkie serduszko,i to prawda że dobro zawsze powraca ❤️
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniołek jest prześliczny!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Justynko piękny gest i cudowny Aniołek i z tego co widzę cieszy się dużą popularnością na aukcji. na pewno trafi w dobre ręce i zasili konto Lilli sporą kwotą.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Aniu! Dziękuję kochana za ciepłe słowa:). Uściski posyłam!

      Usuń
  32. Dziękuję ślicznie Agnes :)). Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna 😍😍😍jesteś wspaniałą osobą ♥️

    OdpowiedzUsuń
  34. Justynko aniołek jest piękny i z całą pewnością trafi do domku, gdzie będzie mu dobrze. Cel bardzo szlachetny i ogromne jest Twoje serduszko. Życzliwości i wszystkiego co najlepsze dla Ciebie :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).