niedziela, 13 października 2019

Jesienna lalka dla...

Witajcie Kochani! Jak pięknie było! Tyle słońca, ciepełka i zniewalających jesiennych barw. Taki właśnie był mijający weekend. I chociaż pamiętam, że miałam Was zabrać na kolejny długi spacer to jak wiadomo kobieta zmienną jest i dziś robimy małą przerwę we wspólnym spacerowaniu 😊. Po prostu nie mogłam doczekać się, aby pokazać Wam moją bardzo jesienną lalkę, którą z wielką radością wyślę już niedługo do ...  


Kochani, zanim napisze do kogo ta laleczka trafi, to przede wszystkim bardzo dziękuje za tyle wspaniałych komentarzy 💖pod muchomorkowym postem. Cieszę się również, że przyłączyłyście się do mojej małej zabawy. Wiem, że odgadnąć ile mam skarpet nie było łatwo, ale jednej osobie udało się - to był strzał w przysłowiową dziesiątkę 😀.


Nie trzymam Was Moje Kochane dłużej w niepewności i zdradzę ile mam skarpet. Otóż cała moja kolekcja liczy dokładnie 735 skarpet 😍.


Jedna z moich cudownych Czytelniczek trafiła idealnie podając dokładnie taką liczbę! A jest nią „blogchwila” autorka bloga mojechwilewytchnienia.blogspot.com. Kochana gratuluje Tobie z całego serca i proszę napisz do mnie maila w sprawie wysyłki nagrody - jesiennej lalki 😊.


Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie obdarowała jeszcze jednej osoby 😊. Ula K. podała tyle kombinacji z 7, a każda coś dla niej znaczy, że nie mogłam przejść obok tego obojętnie. Ulcia do Ciebie pojedzie mały skarpeciak niespodzianka. Również proszę o kontakt mailowy 😊.


Kochani żegnam się z Wami cieplutko! Mam nadzieję, że Wasz weekend był równie słoneczny i piękny! Do następnego spotkania 😊!

Justyna





98 komentarzy:

  1. CUDNA jest :) wygląda jak jesienna wróżka! Mam nadzieję, że Twoja praca zaczaruje pogodę i już cała jesień będzie taka piękna i słoneczna! :)
    Masz IMPONUJĄCĄ kolekcję skarpet, nigdy bym się nie domyśliła, że masz ich aż tyle :) :) :)
    Gratulacje dla dziewczyn!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :))) Ponoć do końca tygodnia ma być słonecznie :). Buziaki!

      Usuń
  2. Lalunia przecudna, kwintesencja jesieni... cudo <3
    Gratuluję wspaniałej nagrody :)
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie , znowu się nie udało!!!! Cierpliwie poczekam , a póki co z całego serca gratuluję dziewczyną-dopisało im szczęście!!! Jesienna panna cudowna , kolory iście pięknej polskiej jesieni ,tej słonecznej i cieplutkiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale łądna ta lalka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. What a sweet face you have put, Justyna!
    I love her reddish hair and her autumnal headdress.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  6. No i następna ślicznotka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna ta Twoja jesień Justynko! I jakie cudne ma włosy - rude, ogniste:)
    Gratuluję Blogchwilce, gratuluję Uli:)
    735 skarpetek!!! Ależ będzie skarpeciaków! Ogromnie się cieszę, bo podziwiam niezmiennie:)
    Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu bardzo :))). Oj będzie, oby mi tylko czasu na nie starczyło, bo na razie ciągle jestem w biegu. Buziaki kochana i miłego tygodnia!:)

      Usuń
  8. Przecudny rudasek! Włoski ma śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta jesienna laleczka!!
    Gratuluję dziewczynom!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna lalusia i jak pięknie na tej hubie się prezentuje :) gratulacje dla dziewczyn :) Swoją drogą masz naprawdę nieskończoną ilość tych skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś kochana! :) Pomysł na zdjęcie na hubie był mojego męża :)) Buziaki!

      Usuń
  11. Gratulacje dla dziewczyn .
    Jesienna laleczka jest cudowną jak Twoje wszystkie Justynko.
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu i 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, dziękuje kochana!!! Buziaczki i miłego tygodnia :)

      Usuń
  12. Dzisiaj był piękny dzień i do tego Twoja jesienna laleczka na jego zakończenie:) Nie trafiłam liczbowo to może chociaż laleczka mi się przyśni i też będzie pełnia szczęścia:))
    Troszkę zaszalałaś z tymi skarpetkami ale doskonale Cię rozumiem bo ja też szaleję z włóczkami:)
    Gratuluję dziewczynom wygranej!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuje kochana!!! Oj zaszalałam i przyznam się Tobie, że dziś kupiłam jeszcze jedną parę w pięknym miodowym odcieniu :)))) Nie umiałam się powstrzymać :)). Buziaczki i miłego tygodnia!

      Usuń
  13. Wow, that a great number of socks!

    This Autumn angel is so cute with beautiful long curly red hair. Congratulation to lucky girls who will get her :)

    Happy Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla zwyciężczyni:)
    Jesienna laleczka przecudna!!! Taka na magiczną jesień:)
    U nas niestety pogoda okropna:(
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję kochana! U nas jest tak gorąco (dziś było 22 stopnie), że młodzież chodzi w krótkich spodenkach i rękawku :)). Buziaki i słonka Wam posyłam!:)

      Usuń
  15. Ech co za pech że sie bie udało�� ale gratuluj3 dziewczynom szzęścia��
    Justynko liczba skarpet jest imponująca. Skarpetowych laleczek będzie jeszcze dużooo. Będzie co podziwiać. Oczywiście jesienna panna śliczna. Zauroczył mnie bukiet jesienny na czapeczce. Pozdrawiam serdecznie.
    Piękny weekend był oby tak dłuzej słonko nam przygrzewało��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana!!!:)) Ponoć tak pięknie ma być do końca tygodnia, oby tak było :)). Buziaki!

      Usuń
  16. Coś pięknego :) Istna Pani Jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna Pani Jesień :) Gratulacje dla blogchwili :)
    Bardzo dziękuję za uznanie mojego wkładu w zgadywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję Ulcia! Cieszę się, że i dla Ciebie będę szyła :) Buziaki!:)

      Usuń
  18. Gratuluję! Cudna Skarpeciakowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dziewczynom wygranych. Lalunia jest prześliczna, świetne kolorki i te włoski... zakochałam się w ich kształcie i kolorze :) Kolejna cudna lala Justysiu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny rudzielec Justynko, z takim aniołkiem to nawet jesień nie straszna:-) aż żałuję że chyba przegapiłam Twój konkurs. Gratulacje dla Dziewczyn! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko, dziękuję bardzo :)) To była taka malutka zabawa :). Będzie jeszcze okazja :) Buziaki kochana!

      Usuń
  21. Gratuluję Dziewczynom, Twoje lale są przecudne i na pewno sprawią wiele radości.
    Jesienny rudasek zachwyca i bardzo dziękuje, że dołączyłaś ją do mojej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie i spokojnego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, ślicznie dziękuję :) Z przyjemnością posłałam ją do Ciebie na zabawę :) Miłego tygodnia!

      Usuń
  22. Cudne, gratuluję wygranym😀
    Myślalam, że może do mnie szczęście się uśmiechnie i przytulę lalunię 🤗
    Serdeczności zostawiam na miły dzień i tydzień cały 🌼❤️🌞🍁☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgana dziękuje ślicznie :)) Będzie jeszcze okazja, bo to nie była ostatnia zabawa :) Buziaki kochana!

      Usuń
  23. Za każdym razem, kiedy pokazujesz jakąś nową laleczkę, jestem przekonana, że nic piękniejszego nie może powstać. Do następnej laleczki... To jest prawdziwe cudo, pani Jesień w najpiękniejszej swojej odsłonie. Och, jak zazdroszczę zwyciężczyniom! I serdecznie gratuluję, oczywiście.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ślicznie dziękuję za te piękne słowa :)) Buziaki kochana!

      Usuń
  24. Cudna jesienna panienka, włoskami jestem oczarowana, są śliczne ❤️
    Gratulacje dla dziewczyn.
    Miłego dnia Justynko 😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała jest ta Twoja Pani Jesień Justynko.:) Gratulacje dla dziewczyn, na pewno będą bardzo szczęśliwe. Ściskam serdecznie i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Justynko kolejna cudowna laleczka do zakochania. Rude loczki ma obłędne. Gratuluje dziewczynom wygranej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu ślicznie!:) Buziaki kochana i miłego tygodnia!:)

      Usuń
  27. Prześliczna, rudowłosa laleczka, nie mogę się napatrzec!!! Gratuluję dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna a te kolorki pięknie dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  29. Strasznie sympatyczna panienka w przepięknych jesienny kolorkach- jest doskonała!!!
    Pozdrawiam gorąco Justynko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko baaaaardzo dziękuję :))) To magia jesiennych skarpet :)) Buziaki!

      Usuń
  30. Gratulacje dla koleżanek! Coś czułam, że będzie nie do pary :) Śliczna jest ta jesienna laleczka.
    Miłego tygodnia Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję dziewczynom.
    Justysiu, cudna ta jesienna panienka i z charakterem, jak to jesienne dziewczyny. Włosy ma przerewelacyjne (był czas, że taki właśnie kolor gościł na mojej głowie, ale farbować trzeba co trzy tygodnie, bo odrosty wyglądają fatalnie, więc zrezygnowałam). I nawet czapeczkę żołędziową wypatrzyłam.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuje kochana! To prawda jest wiele fajnych kolorków włosów, ale te bardzo widoczne odrosty, nawet malutkie są okropne. Dlatego ja stawiam na naturalne odcienie i nie kombinuje :). Uściski kochana i miłego tygodnia :)

      Usuń
  32. Jesienna lalka prześlicznie cudowna. Żałuje tylko ,ze do mnie nie przyjdzie 😀 serdecznie pozdrawiam😍

    OdpowiedzUsuń
  33. Lalunia jest przepiękna ubrana w jesienne barwy :)
    ps. ile ma wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)) Laleczka łącznie z ozdobą czapeczki ma ok. 24 cm :)). Miłego weekendu Violu :)

      Usuń
  34. wow, cudny rudzielec! gratuluję dziewczynom pięknych wygranych! Pozdrawiam cieplutko i słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna jesienna lalunia!!! Cudnie szyjesz te swoje panienki i cudnie je ubierasz!!! Chciałabym by na ulicach też królowały takie piękne stroje.
    Pozdrowienia przesyłam z promieniami jesiennego słońca:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dziękuję kochana za te ciepłe słowa :)) Ależ mi miło się zrobiło :)) Uściski i miłego weekendu!

      Usuń
  36. o kurczaczki, jakaś zabawa mnie ominęła :D gratulacje Dziewczyny! pani jesień piękna, jakie ma cudowne ma włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :)) A taka malutka była, w zgadywanie ile mam skarpet :))) Uściski!:)

      Usuń
  37. Jesienna dziewczyna..... tytuł na piosenkę, chyba była deszczowa dziewczyna. Jak tylko coś sklece to odrazu się pochwalę. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna ta jesienna lala. Piękne ma włosy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  39. O kurcze niezła kolekcja skarpet :DDD. Laleczka cudowna, Pani Jesień z pięknymi włosami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś dziękuje bardzo!!! :)) Troszkę tych skarpet nazbierało mi się :))) Buziaki!

      Usuń
  40. Amei!!
    Laranja e outono são perfeitos!!
    Parabéns.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakże, się cieszę z wygranej. Posiadać takie piękne cacko, wykonane rękoma tak zdolnej osóbki, to sama przyjemność. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gratuluję jeszcze raz! Czekam na maila :)) Mam nadzieję, że mój dotarł do Ciebie :)). Buziaki!

      Usuń
  42. 735 powiadasz Justynko? no to pięknie :) a jak zużywasz to dokładasz kolejne, czy to jest liczba takich których nigdy nie ruszasz? tylko do podziwiania ?
    tak czy siak imponująca kolekcja :)
    A jesienna pannica skradła moje serducho - uwielbiam naszą polską złotą jesień, a Twoja Skarpeciula to kwintesencja złotej jesieni...
    sama przyjemność oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuje kochana :)) Co do skarpet - ta liczba to są wszystkie skarpety do szycia :)). Jeżeli mam w głowie pomysł na lalkę, wówczas idę do pudeł patrzę co mi akurat odpowiada i biorę :). Nie powinnam już dokupować żadnych skarpet, ale nie umiem się powstrzymać i wciąż dochodzą nowe. Liczba 735 była aktualna na dzień liczenia :)). Teraz dużo szyję więc pewnie kolekcja zmieniła liczebność, chociaż doszły i nowe :)). Jedno pudło to same skarpety na lalkowe ciałka, a dwa pozostałe na ubranka :) Mam też osobne pudełko na skarpetkowe resztki oraz na najmniejsze skarpetki :)).

      Usuń
  43. Rudowłosa piękność, jest prześliczna :) Liczba skarpet zachwycająca, ale jak powstają takie cuda z nich to niech liczba się zwiększa, bo i tak je wspaniale wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. :) Zapomniałam podziękować za wesołą zabawę :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).