piątek, 18 października 2019

Wrzosowy Anioł

Witajcie Kochani! Ostatnio przeczytałam świetnego posta na blogu Agness autorki bloga klimaty-agness.blogspot.com, a nosił on tytuł „Dlaczego kocham jesień - 24 powody” (KLIK). Oczywiście pod tymi punktami jak najbardziej podpisuje się, ponieważ kocham tę porę roku od zawsze, ale zostawiając komentarz dodałam jeszcze kilka swoich punkcików - w tym jeden najważniejszy  dla mnie - WRZOSY 😍. Każdy, kto zna mnie w życiu realnym, jak i troszkę dłużej w blogowym wie, że uwielbiam te niesamowite  rośliny! Co roku wydaję na ich zakup fortunę, ale nie mogę się powstrzymać. Przyciągają mnie jak magnes. Wrzosy mam na balkonie i chyba jeszcze więcej w domu. Są dla mnie świetną dekoracją, a ich kolor działa na mnie uspokajająco oraz relaksująco. Oczywiście te kupne nie mogą równać się z bajecznymi leśnymi wrzosowiskami, które mogłabym godzinami podziwiać i fotografować.



Inspirując się tymi pięknymi, jesiennymi roślinami oraz aktualnym wyzwaniem na blogu Szuflady - Wrzosowisko, postanowiłam uszyć swojego własnego Wrzosowego Aniołka. Wyjęłam z pudła fioletowe gładkie skarpety, dodatki,


i zabrałam się za szycie. Szyłam, szyłam ... i po kilku dniach powstał oto taki skarpetkowy, wrzosowy aniołek:


Nie mogłam zdecydować się, jaki odcień fioletu wybrać (wiadomo, my kobiety tak czasami mamy) więc stwierdziłam, że połączę wszystkie 😁. Kochani nie wiem, czy na zdjęciach będzie to widać, ale ten mały aniołek ma na sobie 16 różnych odcieni fioletu - począwszy od barw intensywnych, wyraźnych poprzez bardzo stonowane, blade, delikatne.


Wrzosy to rośliny jesienne, a wiadomo jesienne poranki oraz wieczory są chłodne. Czasami zimny wiatr podwieje to tu, to tam... i tak zrodził się pomysł, aby aniołkowi uszyć ... majteczki 😂. Ale nie takie zwykłe, tylko  bardzo eleganckie. Z koronką, kryształkami, z tyłu wykończone maleńkimi kokardkami.

Przód

Tył 

Oczywiście wspomnę jeszcze o obfitej, tiulowej halce w intensywnej barwie oraz kokardkach na nóżkach, które jak wiecie uwielbiam.


Żebym w pełni mogła nazwać mojego aniołka Wrzosowym, musiałam pomyśleć nad czymś, co będzie przysłowiową „kropką nad i".  Zupełnie przypadkowo, wracając do domu, w witrynie jednego ze sklepów z duperelkami, zobaczyłam gałązkę sztucznego wrzosu. Możecie wyobrazić sobie moją radość, zwłaszcza że była to ostatnia sztuka (czekała na mnie 😀). Do domu prawie biegłam - nie mogłam doczekać się, by ją pociąć i wkomponować w zielone, lalkowe pukielki.






Dekorując czapeczkę lalki bardzo zależało mi, aby uzyskać efekt oplatania główki przez gałązki wrzosów, i mam nadzieję, że udało się 😊. Kochani pokażę Wam jeszcze zdjęcie jak w całości prezentuje się tył aniołka:


Zawsze, gdy uszyje lalkę ogarnia mnie smutek, że to już koniec. Uwielbiam z kolei wczesny etap, kiedy w głowie rodzi się pomysł, a potem szukam odpowiednich skarpet, dodatków, myślę nad fryzurką, kombinuje, sto razy zmieniam koncepcję itd. Świetnie się wówczas bawię, to mnie odstresowuje i zapominam o wszystkich trudach dnia codziennego. Kocham te swoje skarpeciaki 💜 i nieważne, że czasami innym moja pasja wydaje się infantylna. To właśnie mój twórczy świat, którym się dzielę i do którego zawsze Was serdecznie zapraszam. A kto choć raz otworzy się na niego, spojrzy z innej perspektywy, otworzy swój umysł i serce z pewnością dostrzeże to co na pierwszy rzut oka jest niewidoczne...


Kochani dziękuję zatem za wszystkie Wasze odwiedziny i motywujące komentarze 💜. Życzę Wam miłego, słonecznego weekendu i posyłam anielski uśmiech 😇.


Do zobaczenia 😊,

Justyna

Wrzosowego Aniołka posyłam na wyzwanie



99 komentarzy:

  1. Cudny kolorek i takiż aniołek:)
    Serdeczności zostawiam na miły weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzosowy anioł jest cudny. Patrzę i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo - wrzosy to Justynka:))) Aniołek przepiękny. Wrzosowe fiolety dobrałaś Justynko wspaniale. Aniołka dokładnie obejrzałam i pod spódniczkę zajrzałam, bo majtaski super się prezentują:))) Śliczne włoski, haleczka, bluzeczka, spódniczka... wszystko! Cudo!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, dziękuję bardzo kochana :)) Kto, jak kto, ale ty wiesz najlepiej, że kocham wrzosy :))) Twoje zakładki wrzosowe podziwiam każdego dnia :)). Buziaczki i miłego dnia!

      Usuń
  4. Cudny aniołek Justynko, aż chce się go tulić.:) Pięknie połączyłaś różne odcienie fioletu, a majtasy superaśne.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Lenko :)) Sama bym takie majtasy pod sukienkę założyła :))) Buziaki!

      Usuń
  5. Justynko, ależ on jest piękny ❤️
    Jesteś prawdziwą artystką i czarodziejką 😍
    Buziaki dla Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko kochana, dziękuję bardzo i mocno Ciebie ściskam!:)

      Usuń
  6. Justynko ja tez kocham te Twoje skarpeciaki! te dwa które mam w domu, właśnie dostały swoje podstawki/stojaczki i pięknie już same na meblach stoją (bo przedtem były oparte o meble)i mają nawet swoje imiona :) A wracając do Twojego wrzosowego aniołka, to wzdycham do niego miłością wielką, jestem jak zwykle zachwycona i oczarowana nim, bo jest cudny! I bardzo dobrze, e ma tyle odcieni fioletu, bo dzięki temu piękniej wygląda niż w jednym. A na koniec pogrożę palcem, oj Ty Ty Justysiu, czy to ładnie tak dziewuszce zaglądać pod spódniczkę? No nie ładnie! Ale trzeba przyznać, że majtaski ma przeurocze :) A te wszystkie dodatki typu kokardki, koronki, perełki... ach, tą są zawsze takie wisienki. Masz niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, po stokroć dziękuję kochana!!! :)) Podbudowałaś mnie bardzo :)) Ciesze się, że laleczki mają już stojaczki - teraz są zapewne pięknie wyeksponowane :)) Buziaki!

      Usuń
  7. Justynko Twój wrzosowy anioł jest cudny. Nawet majteczki i nóżki ma dopieszczone widać, że kochasz, to co robisz :).

    Doliczyłam się 14 odcieni fioletu hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo kochana!:)) Cieszę się, że podoba się Tobie :)). Kolorków jest na pewno 16 :)))) Może zdjęcia nie oddają różnicy :(. Buziaki i miłego dnia!

      Usuń
  8. Jakie śliczne kolorki! Cudny jest ten wrzosowy aniołek, jestem zachwycona efektem. Jesień w tym roku nas rozpieszcza, oby jak najdłużej :) Miłego weekendu Justynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuje ślicznie!:) Oj u nas to chyba lato, tak gorąco jest :)). Młodzież to w szortach chodzi :)) I tylko opadające liście przypominają, że to jesień... Miłego dnia kochana!

      Usuń
  9. Wrzosek zachwycający! trzeba kochać to co się robi, żeby tak dopracowywać każdy detalik i czerpać z tego radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuje ślicznie!!!:) Ku mojej radości ciągle powstają nowe wzory i skarpetkwe trendy, które mnie inspirują :) Miłego dnia!

      Usuń
  10. Czytając Twojego posta cały czas uśmiechałam się , bo super napisany, bo wrzosowy aniołek prześlicznej urody, przyjacielsko uśmiechnięty, bo wrzosowo kolorowy , no i to zaglądanie pod spódnicę i sprawdzanie czy są majtasy jest słodkie jak cukierek!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana z całego serca!:) Uśmiechaj się jak najwięcej :)) Buziaki!

      Usuń
  11. Co oglądam u Ciebie Aniołki lub inne Skarpeciaki, to mi się wydaje, że "o, ten jest najpiękniejszy". Po czym pojawia się nowy wpis i okazuje się, że ten nowy jest cudny. Po prostu wszystkie są najpiękniejsze i tyle. :)

    Uwielbiam te wszystkie detale, które dodajesz swoim Skarpetkowym cudeńkom.

    I wrzosy też uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamelio, dziękuje kochana :))) Piszesz dokładnie tak, jak zawsze mówią moi bliscy :)) Buziaki i miłego dnia!!

      Usuń
  12. I love everything in lavender: its color, its smell, its shape ... and now also your little Fairy, Justyna !
    A real beauty, muy dear.
    A big hug from Spain.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel, thank you very much my dear friend :)). Big hugs and have a nice day!

      Usuń
  13. Zabrakło mi słów aby wyrazić mój zachwyt! Wszystkie elementy aniołka są perfekcyjnie dobrane. Fiolety pięknie się przenikają a majteczki są bombowe:) Wrzosy na czapeczce to przysłowiowa kropka nad i:) Nie wiem jak Ty to robisz Justynko, ale każdy nowy Aniołek jest piękniejszy od poprzedniego:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bożenko bardzo!!! Oj, gdybyś zobaczyła moją radość jak je ujrzałam w sklepowej witrynie :)). Cieszyłam się jak małe dziecko z cukierka :)). Szkoda tylko, że była to ostatnia gałązka :(. Buziaki kochana!

      Usuń
  14. Zachwycający aniołek! Ciekawe, jaki kolor następny? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuje kochana :)) Następne pokażę aniołki w kolorach jesieni, a później będzie pastelowo :)) Buziaki!

      Usuń
  15. Zaniemówiłam z wrażenia...toż to cudo prawdziwe!!! Anioł podoba mi się przeogromnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, bardzo Tobie dziękuję!!!!:)) Ależ mi miło :)) Buziaki!

      Usuń
  16. Lubię kolor wrzosowy i wrzosy choć nie lubię jesieni;) Śliczna ta wrzosowa panienka to taka młodsza siostra mojego aniołeczka , którym się wszystkim chwalę . I wszyscy chwalą aniołeczka . Masz wspaniała pasję zmieniasz zwykle skarpetki w cuda . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuję kochana :))) Cieszę się, że Twój aniołek tak zadomowił się i jest jemu dobrze :)) Co do skarpet, no cóż... nie wiem, dlaczego ale przyciągają mnie :))). Buziaki!

      Usuń
  17. Pięknego wrzosowego aniołka Justynko wyczarowałaś. A jaka piękna ma ozdobę na główce. Na zdjęciu w życiu bym sie nie doliczyła że tyle jest tam odcieni. Podziwiam,zachwycam sie i wogole zawsze uwielbiam Twoje wpisy bo wiem że w trudnym dla mnie ostatnio czasie coś cudownego mnie u Ciebie spotka. Pięknego weekendu życze kochana. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wrzosy lubie ale od jakiegoś czasu nie kupuje bo szybko u mnie padaja:-(

      Usuń
    2. Aguś kochana, wzruszyłaś mnie!! Wpadaj, kiedy tylko będzie ci smutno, zawsze serdecznie zapraszam do mojego skarpetkowego, kolorowego świata :). Aguś wrzosy są piękne, ale niezwykle trudne w hodowli. Nie w każdym miejscu jest im dobrze :(. Miłego dnia i wszystkiego dobrego kochana!

      Usuń
  18. Podziwiam za każdym razem ile detali ma taki Twój aniołek:) Kolejne cudo!!! Ja od razu byłam zakochana w Twoich pracach odkąd tylko je ujrzałam:) I codziennie patrzę na swoje skarby od Ciebie:)))
    Rób to co kochasz, bo to piękne! A marudy zawsze się znajdą - ignoruj je;))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosiu :) Takich słów potrzebowałam. Ludziom zawsze coś przeszkadza...ech, brak słów. Gosiu, a wiesz, że chciałam opublikować zdjęcia folkowej lalki, którą Tobie uszyłam i nie wiem czemu, ale nie mam ich na dysku :(((( Przepadły :((((. Aż poryczałam się, bo zniknęły jeszcze fotki trzech innych lalek :((((. I nie wiem dlaczego :(.

      Usuń
  19. Prawdziwe dzieło sztuki ten wrzosowy aniołek :)) cudownie współgrają te wszystkie odcienie :) podziwiam Twoją dokładniść:)

    OdpowiedzUsuń
  20. My goodness, 16 different purple colors! No wonder, Heather angel look so awesome.

    Have a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest fantastyczny wrzosowy Aniołeczek, taka prawdziwa piękność! Ale te gatki to mnie powaliły na kolana, są świetne:-D Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Karolinko :))) Majtochany najbardziej podobają się moi synom :)) Młodszy to, co chwile zagłada i mówi „Mamuś no wiesz, ale miałaś szalony pomysł” :))). Buziaki kochana!

      Usuń
  22. wow, jaka piękna wrzosowa lalunia! Myślałam, że kolorowe robisz piękne, ale te w jednym również zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś lalkową mistrzynią,aniołek przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu, dziękuję ślicznie, chociaż do mistrzostwa to jeszcze mi daleko :))). Buziaki i miłego dnia kochana!:)

      Usuń
  24. Justysiu, wrzosowa panieneczka jest prześliczna, a te wszystkie fioletowe odcienie połączyłaś po prostu perfekcyjnie. I majteczki ma super:)
    Jesień z wrzosami nabiera dodatkowego uroku.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu buziak, buziak i jeszcze raz buziak!:) Dziękuje kochana!:)

      Usuń
  25. Mój ukochany kolor, śliczny!!! Całusy dla Ciebie, Justynko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też Martynko :)) No to coś nas łączy - fiolet :))) Dziękuję i buziaki!

      Usuń
  26. Prawdziwe cacuszko :) gdyby nie uszy, uśmiech miałabym dookoła głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już od dawna po cichu zaglądam do Ciebie i wzdycham do tych skarpetkowych panienek.
    Jesienna lalka sprawiła, że brakło mi słów ale ta wrzosowa z cudną bielizną (mam słabość do takich majtasów :-)) doprowadziła do tego, że milcząco podziwiać już dłużej nie dam rady!!!!
    Jestem pełna podziwu i niekończącego się zachwytu do każdego szczegółu, szwu, ozdóbki... Twoje Anioły to dzieła sztuki :-)
    Dziękuję za to, że każdym postem rozjaśniasz dzień :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ty wiesz... bo już pisałam w mailu :)). Więc tutaj dodatkowo posyłam Tobie milion serduszek!!!! Cieszę się, że jesteś :) Miłego dnia kochana!

      Usuń
  28. Justynko ,ta anielska laleczka bije wszelkie rekordy .Cudownie polączone fiolety.Dekoracja czapeczki a gatki to już ...brak słów .Zachwycający Aniołek !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu, dziękuje kochana :)) Miło mi :) Uściski i miłego dnia życzę!:))

      Usuń
  29. ..zdjęcia są przecudne! ..lubię wrzosy i odcienie fioletu.. szalenie podobają mi się Twoje skarpeciaki, są prześliczne! ..
    ..masz niezykłą pasję ..podziwiam Justynko wspaniałe pomysły i włożone Serduszko w wykonanie i szycie Twoich cudnych lal - tworzysz przepiękne 'lale z duszyczkami' ♥️ Wrzosowy Aniołek jest naprawdę wyjątkowy, taki cudny, niezwykły i magiczny! 💕♥️

    - pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuje bardzo za tyle ciepłych słów!!! BAAAAAAAARDZO się cieszę, że tak odbierasz moje prace :)) Miód na moje serce :)) Buziaczki i miłego dnia!

      Usuń
  30. Przepiękny!! Ma wszystko co ostatnio kocham, fiolety i krateczki !!! Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuje ślicznie :)) A wiesz, ja również uwielbiam kratki!:) Buziaki!

      Usuń
  31. Kocham! Po prostu kocham! Uwielbiam fiolety miłością olbrzymią i wieczną więc Twój aniołek po prostu skradł moje serducho, też chcę takiego! :) Wpatruje się w ten ekran oglądając każdy detal i powiem tak - mistrzostwo masz w rękach! Każdy detal jest na swoim miejscu i pasuje idealnie, majteczki prawie zrzuciły mnie z krzesła :D Świetny pomysł a i w pupę ciepło jak pilnuje właściciela ;) Nie zostaje mi nic tylko powzdychać do Twoich skarpeciaków i wspaniałych zdjęć. Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Dziękuję, dziękuje, po stokroć dziękuje Kamilko za ten fajny komentarz :)) Czytając go uśmiechałam się od ucha do ucha :))) Masz rację - w pupe musi być ciepło :))))) Buziaki kochana!

      Usuń
  32. No i jak się nie zachwycać taką wrzosową ślicznotką, no cudeńko, jaka ona jest urocza w tych fioletach, z tymi wrzosami we włosach. Wszystko cudnie zgrane i przecudnie zrobione. No Justynko CUDO :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniołek przepiękny. Kolorki tak dobrane, że patrząc na niego od razu robi się cieplej. Wszystkie detale są bardzo dopracowane i tak ze sobą współgrają. Uwielbiam oglądać Twoje prace i nawet nie przyszło mi do głowy, by o Twojej pasji pomyśleć "infantylna" Tylu ludziom skradły serca, więc odpowiedź nasuwa się sama. CUDNE!!!. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje blogchwilko bardzo :))) Buziaczki posyłam i miłego dnia życzę!

      Usuń
  34. Cudny Aniołek :-) Wspaniale łączą się te wszystkie odcienie wrzosu. Twoja pomysłowość i dbałość o detale jest niesamowita! Podziwiam zdolności i pozdrawiam cieplutko :-) posyłam uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję bardzo za te miłe słowa :))). Miłego dnia kochana!

      Usuń
  35. co za obłędne kolory :) śliczna laleczka, mały cukiereczek ;) pięknie wszystko skomponowałaś :) szczegóły są zachwycające!
    Myślę, że nie ma znaczenia jakim przymiotnikiem określi się swoją pasję - najważniejsze jest w niej właśnie ta funkcja oczyszczająca, uwalniająca pozytywne emocje :)
    A Ty masz bardzo oryginalną pasję, jedyną w swoim rodzaju :) widać ile w nią wkładasz miłości, i uważam, że to jest po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuje kochana, zwłaszcza za słowa podtrzymujące na duchu :))). To dla mnie cenne i jeszcze raz dziękuję :) Buziaki i miłego dnia!

      Usuń
  36. Justynko myślę, że już mogę Ci gratulować wygranej w szufladzie ! Nie widzę konkurencji dla wrzosowego Aniołka . Jest cudowny i do zakochania , ma na sobie same wisienki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu moja kochana i co ja mam napisać, tak się zawstydziłam. Dziękuję bardzo, ale wszystkie prace w wyzwaniu są piękne, oryginalne i nietuzinkowe np. obłędna zawieszka Kasi czy cudny obrazek Eli, nie wspomnę już o tych karteczkach :). Mój aniołek po prostu się wyróżnia, bo to jedyna lalka, hihihihi :)). Ściska Ciebie Aniu mocno!

      Usuń
  37. Fantastyczne zestawienie fioletó! I aż tyle powiadasz?? niesamowite :) mnie bardzo podobają się też jej włosy - zielone - a jakże!
    trzymam kciuki !!!
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu bardzo :)) Te zielone włosy zrobiłam z włóczki przeznaczonej na szalik męża :)))). Uściski kochana!

      Usuń
  38. Przepiękny aniołek! Powodzenia w wyzwaniu!
    Ja też uwielbiam wrzosy - zresztą kto ich nie kocha?🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eunice dziękuję bardzo :)) Wrzosy mają magię, to fakt :)). Uściski!

      Usuń
  39. Piękny jest ten anioł. Wrzosy i ten kolor i ja lubię co również wyrażam w swoich pracach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  40. Your Angel is wonderful! I do like it! Thank you! Now I am your 194th reader. Thank you for the comment in my Cat Vasya Blog.
    My name is Irina. I live in Russia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irina, I'm very happy to host you on the blog :)). I am very happy that I could meet you :)) Thank you for the nice comment :)) Best regards!

      Usuń
  41. Jesień, jak to jesień czaruje swoim pięknem. Ja lubię podziwiać kolory liści. Te niesamowite połączenia żółtego i czerwonego. Coś pięknego, choć nie tak jak twój anioł i to w dodatku w moim ulubionym kolorze, czyli wszelkich odcieniach fioletu ^_^
    Anielica jest bajeczna i cieszę się, że ma nawet gatki, bo wygląda w nich jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję bardzo kochana!!! Ja również uwielbiam jesienne liście! Są obłędne, a połączenia ich kolorów powalają :) Uściski i miłego dnia!

      Usuń
  42. Uwielbiam wrzos. Mam do niego sentyment, bo gdy mieszkałam jeszcze z rodzicami, mieszkałam obok lasu pełnego wrzosowisk i jesienią z koleżankami chodziłyśmy go zbierać, i robiłyśmy piękne bukiety... Twój wrzosowy aniołek jest uroczy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margotko, dziękuję bardzo :)). Leśne wrzosowiska są najpiękniejsze!! Miłego dnia życzę!

      Usuń
  43. Justynko jaki Twój aniołek jest piękny, nie mogę się na niego napatrzeć i nadziwić. Jestem pod wielkim wrażaniem jak te wszystkie swoje cudowności wykonujesz. Ta precyzja, dokładność, to jest mistrzostwo :) Przesyłam dla Ciebie moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję ślicznie Basiu :)) Miło mi tak ciepłe słowa czytać :) Uściski!

      Usuń
  44. Justynko oj coś mnie minęło .
    Wrzosowy aniołek po łał.
    Koroneczki,kokardki, sukieneczka i tuleee fioletu.
    No a te włóczkowe pukle w kolorze mchu i ten wrzosik. Bardzo ,bardzo wrześniowy Anioł.
    Pozdrawiam serdecznie Justynko😇

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniały jesienny aniołek!!! Piękną masz pasję Justynko, tworzysz z prostego materiału jakim są skarpetki, tak oryginalne i niepowtarzalne cudeńka! Pozdrawiam serdecznie w strasznym niedoczasie:))
    Ktoś mi dobę skrócił:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alonko dziękuję bardzo za te słowa ❤. Oj u mnie też doba skróciła się, może to ten sam chochlik kradnie mam czas :). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

      Usuń
  46. 😍 Cudowne fiolety! Właśnie skończyłam kartkę w tej kolorystyce :)
    16 odcieni?! Szok :) Wspaniale je połączyłaś, że wydają się jednością. Kocham obserwować wszystkie detale Twoich prac. Justynko, Ty nawet z zaglądania pod spódnicę uczyniłaś sztukę 😂 I w Twoim wykonaniu nawet ciepłe barchany są piękne ;)
    Ściskam mocno i życzę kolejnych sukcesów w wyzwaniach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję po stokroć za ten komentarz ❤. I zdradzę Tobie, że kilka dni temu skończyłam szyć kolejnego aniołka w majtaskach 😁. Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

      Usuń
  47. Sama za jesienią nie przepadam, zawsze gdy robi się chłodniej samopoczucie mi spada ale wrzosy owszem są przepiękne i również kocham je podziwiać. Aniołek jest cudny, te kolory <3 Chyba użył swych magicznych mocy być znalazła te sztuczne wrzosy bo idealnie do niego pasują. Dobrze, że ma ciepłe majteczki (i jakie cudne!) bo pogoda bywa zdradliwa, słonko świeci ale czasem powieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sady dziękuję kochana! Ja zdecydowanie lepiej funkcjonuję w niższych temperaturach i mam wówczas lepszą wenę 😉. Ale nie lubię listopada, a on zbliża się wielkimi krokami. Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).