środa, 15 kwietnia 2020

Abecadło z igły spadło

Witajcie Kochani wieczorową porą! Rzadko pisze posty tak późno (tak dla mnie godzina 22 to już środek nocy, hihihi 😂), ale jak człowiek spać nie może to i czasu przybywa :). Nie wiem jak u Was mijają poświąteczne dni, ale u mnie jest okropnie zimno, brrrr.... Wczoraj to nawet przelotnie śnieg padał, a dziś na wieczór ogrzewanie włączyliśmy. Troszkę to dziwne, ponieważ mamy połowę kwietnia, ale marznąć nie zamierzam :). Uznałam także, że rozgrzeję się aromatyczną malinową herbatką, a przy okazji pokażę Wam kolejny hafcik ukończony na zabawę u Ani i Oli - Abecadło z igły spadło.


Tym razem Ola zaprojektowała dla nas fantastyczny wzór, który ze względu na swój przekaz jest dla mnie mega pozytywny i z ogromną przyjemnością każdego ranka będę na niego spoglądała :)).  A brzmi  - „To będzie super dzień ale najpierw kawa".  Pisałam Wam już wcześniej, przy publikacji pierwszego wzoru, że ta zabawa jest fantastyczna, ponieważ dziewczyny dają nam dużo swobody w haftowaniu oraz modyfikacji wzoru :)). Tym razem z tej możliwości skorzystałam i gotowy hafcik prezentuje się tak:


Jak zapewne zauważyliście nie wyhaftowałam napisu „kawa” i już wyjaśniam dlaczego :). Moja rodzinka jest bardzo zróżnicowana jeśli chodzi o upodobania do gorących napoi: mąż kocha kawę, ja wszelkiego rodzaju herbaty, a dzieciaki ciepłe mleko z miodem, kakao oraz gorącą czekoladę mojej roboty na poprawę humoru :)). Docelowo wzorek oprawię, powieszę w kuchni i chciałam, aby każdy patrząc na niego pomyślał o swoim ukochanym płynnym przysmaku :)). Poza tym ta cudowna zaprojektowana przez Olę filiżanka, z unoszącą się parą bardzo pobudza zmysł węchu, uruchamia wyobraźnię więc stwierdziłam, że nie będę ingerowała w jej magię :). Tak mi się bardzo podoba, bliscy zachwyceni więc jest ok :))).


Wzór haftowało się super, przyjemnie, innych zmian poza wspomnianym pominięciem słowa KAWA nie wprowadziłam, jednym słowem jestem zachwycona :))). Dziękuję bardzo Ani i Oli 💗!!! Z niecierpliwością czekam na kolejny wzór :))). I jeszcze krótka informacja techniczna - kanwa AIDA biała 18, mulina DMC kolor 898 :). 

🤎🤎🤎

Kochani z całego serca dziękuję Wam za gratulacje i tak piękne słowa :)). Fajnie, że mam Was 💗. Cały czas ciesze się ogromnie, ale trzeba powrócić już do rzeczywistości :)). Od jutra obowiązkowo chodzimy w maseczkach, a w kolejnym poście napiszę Wam o mojej maseczkowej kolekcji :)))). Sklepy ze skarpetami pozamykane więc trzeba coś innego zbierać :))))).

Ściskam Was mocno i spokojnej nocy życzę! Ja zaraz obejrzę jakiś film grozy, dzieci śpią trzeba korzystać :)).

Justyna


45 komentarzy:

  1. Przepiękny haft. Rozumiem Cię doskonale, bo sama też jestem wielbicielką herbaty, mąż kawkę popija, a syn najmłodszy kakao na dzień dobry obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the simple designs that can be embroidered in two or three days. This work you have done is wonderful, Justyna.
    Here today it has rained a lot and temperatures have also dropped.
    Rest assured, my dear.
    Hugs from Seville

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający wzorek :) Pod takim napisem to i Sokrates swoją cykutę wypił by z przyjemnością ;) Ja jestem w trakcie szycia pierwszej maseczki. A dorosłej maszyny do szycia brak w domu :(
    Przyjemnego oglądania dreszczowca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super haft. Lubię takie malutkie, nie pozorne, mało kolorowe, ale jakie radosne, pozytywne, i pełne życia, jak małe wróbelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki przyjemny hafcik- u mnie każdy dzień rozpoczynam od dawki kofeiny, więc hasło w punkt :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень красиво! У нас тепло! Дома выключила отопление! Люблю больше кофе, чем чай.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wybrnęłaś, teraz każdy widzi swój ulubiony napój. Hafcik, jak zawsze, perfekcyjny!
    Miłego dnia Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wzór i super wyhaftowane!-bardzo starannie. Twoja wersja haftu Justynko bardzo mi się podoba-intryguje Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny hafcik :-)
    Podoba mi się w tak zmodyfikowanej wersji, bo kawy nie pijam w ogóle a herbatę jak najbardziej :-) Lubię Twoją kreatywność :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik z optymistycznym przekazem. Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny napis, wspaniale wyhaftowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna praca Justynko :-) Uśmiechnęłam się po tym, jak sobie uzmysłowiłam że właśnie takie hasło jest "wbite" na stałe w moją codzienność :-) Tylko że ja zaczynam od kawy, potem jest druga i jeszcze jedna - taki nawyk a może to już nałóg? :-))) No to idę sobie zrobić kawkę i zaraz będę dalej podziwiać Twoje poprzednie dzieła :-) Uwielbiam tu zaglądać, dzisiaj też sobie nie odmówię :-) Ściskam Cię mocno i przesyłam ciepłe promienie słonka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wzór i miło, że pomyślałaś o całej rodzinie:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko cieszę się bardzo że bawisz się z nami. Po raz pierwszy widzę wzorek bez kawy ale pomysł i uzasadnienie jest genialne. Zresztą hafcik i bez tego napisu jest cudny. Niech am dobrze służy i uprzyjemnia poranne picie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wyhaftowałaś i zmodyfikowałaś wzór, by pasował do upodobań całej rodzinki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Justysiu, ale świetny pomysł na pozostawienie pola dla wyobraźni co do napoju. Ja też jestem wielbicielką herbat.
    U mnie dziś rano był przymrozek, a teraz wiatr wieje jak szalony.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień zaczynam od kawy. Lubię takie nie dokończone hasła bo to jest prawdziwa demokracja , każdy sam decyduje co pije:)) Bardzo podoba mi się haft i już czekam na Twoje maseczki na pewno będą super. Dobrego dnia:)






























    'pracy




















    '

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam haft, fajnie byłoby mieć taki ze swoim ulubionym motto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super hafcik z pięknym przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł z okrojeniem tekstu, będzie dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny haft Justynko i bardzo fajny pomysł z pominięciem wyrazu kawa. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Justynko, takiej ochoty narobiłaś mi na malinową herbatkę, że już idę sobie zrobić :))) Bardzo miło będzie wypić taki rozgrzewający napar, bo i u nas bardzo zimno, a wiatr dosłownie głowę urywa :/
    Hafciki śliczne, ale u Ciebie nie może być inaczej :)))
    Ściskam Cię serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  23. I jak fajnie pomyślałaś, żeby haft był "dla każdego" :) Pięknie wyhaftowane, niech Wam kazdy Wasz napój zawsze smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki Tobie motto dnia stało się uniwersalne dla całej rodziny - bardzo mi się ten pomysł podoba:)
    Haft perfekcyjny! Uściski Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknym hafcik. Oprawiony w ramkę będzie służył każdemu. Wspaniałe powitanie i wróżba na dobry dzień 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny haft w każdym wykonaniu zachwyca swoja prostotą:)
    a i ja bardzo lubię kawę, więc przemawia do mnie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny pomysł z dopasowaniem haftu do Waszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super haft Justynko i ten pomysł z filiżanka. Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Super motto, filiżanka piękna i czuje się aromat zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię kawę, a rano to musi być obowiązkowo:-)
    Twoje wykonanie tego haftu bardzo mi się podoba i pomysł na usunięcie napisu kawa jest świetny!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzień dobry :)
    Mamy wspólną znajomą na blogu Mamelkowo i tak zajrzałam zaintrygowana jakimś komentarzem. I widzę piękne rzeczy i wspaniałą pasję :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Justyś piękny hafcik. Super pomysł na zastąpienie słowa kawa filiżaneczką samą. Nie każdy lubi kawę, moja mama np pije tylko herbatę i to zwykła, nic wyszukanego. A mój mąż kiedys tylko sypaną czarną, gorzką, dziś trochę 3w1, ja tylko rozpuszczalną z mlekiem i 2 łyżeczkami cukru, dzieci czasem herbatę a tak wolą wodę, sok. Odkąd siedzą w domu to zdarza im się wypić czekoladę dla odmiany i zjeść ciacho z nią. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Justynko, mega pozytywne przesłanie na początek każdego dnia❤️ pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  34. O, taki tekst to mógłby u mnie nad ekspresem do kawy wisieć xD
    Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł z tą filiżanką. Tym sposobem dla każdego coś miłego :D. Ostatnio często podziwiam hafty krzyżykowe i sama nabieram ochoty żeby sięgnąć po igłę. Jeszcze w czasach szkoły podstawowej sporo haftowałam, a krzyżyki były moimi ulubieńcami. Może pora sobie przypomnieć ... ;).

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się taka interpretacja- że każdy w filiżance może dostrzec swój ulubiony napój:):) :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny wzorek. Ja tam stawiam na kawę, bez niej dnia nie zacznę :). A haft ślicznie wykonany, napis optymistyczny. Dobry pomysł powiesić w kuchni. Patrzysz na niego i od razu zaczynasz dzień z pozytywnym nastawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo kawowy i pachnący ten hafcik.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna interpretacja :) I jak pięknie wyszyte :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).