wtorek, 14 kwietnia 2020

Ważne są tylko te dni, których nie znamy :))

Witajcie Kochani! Przywitałam Was fragmentem piosenki Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”; swoją drogą to uwielbiam jego utwory ze względu na przesłanie i ponadczasowość! W dobie walki z COVID te słowa są jak balsam, dają nadzieję i wiarę, że nadejdą lepsze dni i to one są ważne jak i przyszłość ta bliższa, dalsza... Dzisiejszy post będzie troszkę inny, ponieważ nie tak dawno przekonałam się, jak te nieznane dni są rzeczywiście ważne i mogą dać nam chwile wzruszeń, radości i niezapomnianych przeżyć, a w dobie pandemii jest to tym bardziej piękne i potrzebne 💗.

W zeszłym tygodniu, w dniu kiedy walczyłam z gigantyczną migreną, dostałam niezwykłego maila. Skontaktowała się ze mną Dziennikarka gazety FAKT, która w internetowej czeluści trafiła na mojego bloga :))). Nie tylko skarpeciaki, masa solna bardzo jej się spodobały, ale również moje posty, a przede wszystkim energia z nich płynąca. Ucieszyłam się ogromnie, ponieważ do tej pory nie zdawałam sobie z tego sprawy, że tak odbierane jest moje słowo pisane poza blogowym światem. To była dla mnie ogromna radość, wyróżnienie i wdzięczność, jaką poczułam. Pani Agnieszka W., dziennikarka z oddziału małopolskiego, zapytała się, czy zgodziłabym się na małą rozmowę telefoniczną i podzielenie się z Czytelnikami gazety FAKT jak spędzać kreatywnie czas w domu z dziećmi podczas kwarantanny. Zgodziłam się bardzo chętnie! Moje namiary zostały przekazane do oddziału warszawskiego gazety i ostatecznie przemiłą rozmowę telefoniczną przeprowadziła ze mną Dziennikarka Pani Weronika T. Dalszych szczegółów już Wam Moi Kochani oszczędzę, ale w efekcie dziś rano w gazecie ukazał się mały artykuł z moimi inspiracjami - można przeczytać zarówno w wersji elektronicznej tutaj → CZTERY SPOSOBY NA DZIECIĘCĄ NUDĘ jak i papierowej :)))).  


Moi bliscy już z rana kupili po kilka egzemplarzy FAKTU, mój mąż to nawet siedem :))))). Nie jestem w stanie wyrazić słowami mojej radości, a także wdzięczności, zwłaszcza że skarpetkowa lalka, pierwsza, jaką w życiu uszyłam znalazła się na okładce gazety 💗, w całkiem doborowym towarzystwie :)))).


Moja mała, skarpetkowa laleczka, na okładce :)))). To ona zapoczątkowała we mnie skarpetkową pasję, to od niej zaczęło się lalkowe szaleństwo... to ona - tak ważna dla mnie skarpecianka ...


Kochani, w gazecie tak w skrócie opisane jest, jakie proste prace można wykonać z dziećmi podczas kwarantanny. Poniżej podaje linki do rozbudowanych TUTORIALI, może komuś się przyda :)))

🥀 Prosty anioł z masy solnej


🥀 Rajstopowo - skarpetkowy wąż


🥀 Recyklingowe owady - zrobione z dzieckiem


Na blogu publikowałam jeszcze inne kursy i znajdziecie je Moi Drodzy pod etykietą TUTORIALE (TUTAJ).

💗💗💗

Kończąc posta pragnę jeszcze raz z całego serca, tak oficjalnie na blogu, baaaaaaardzo podziękować tym wspaniałym dwóm Dziennikarkom gazety FAKT-  Pani Agnieszce W.💗 z oddziału małopolskiego za odnalezienie mnie w wirtualnej przestrzeni, za zauważenie i docenienie mojej pasji oraz słowa pisanego, a także Pani Weronice T. 💗 z oddziału warszawskiego za przemiłą rozmowę, docenienie i przygotowanie tak wspaniałego artykułu! Dziękuje Wam Drogie Panie i wiedźcie, że będę Wam wdzięczna do końca świata i o jeden dzień dłużej :). 
Dziękuję również całej Redakcji gazety FAKT za to, że mogłam podzielić się, w tym trudnym korona czasie, z Waszymi Czytelnikami odrobiną mojego twórczego świata. To dla mnie ogromny zaszczyt, wyróżnienie i kop motywacyjny by dalej robić to, co podpowiada mi serce oraz wyobraźnia. Dziękuję również za umieszczenie mojej lalki na okładce, wzruszenie nie do opisania! DZIĘKUJĘ 💗!!!!

💗💗💗

Ciesze się Kochani, że mogłam podzielić się z Wami tą  ogromną radością i wyróżnieniem, jakiego doświadczyłam. A kiedy emocje już opadną, wrócę do Was z klasycznym rękodzielniczym postem :)). 


Buziaki, ściskam Was mocno!
Justyna

44 komentarze:

  1. Gratuluję takiego wyróżnienia :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz gratuluję ogromnie! w pełni zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Ty! Gratuluję Justysiu, taki wywiad dla gazety, to jest coś, to jest niezapomniane przeżycie, które będziesz pamiętać i wspominać przez lata. Wiem co mówię, bo sama często wracam do z gazety z wywiadem ze mną. Człowiek czuje wielką radość i dumę, prawda? :) Ciesz się tym kochana, to Twoja chwila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz gratuluję ! Twoje skarpeciaki są w stanie podbić każde serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie. Gratulacje - super, że w tak trudnym czasie, ktoś podniósł Cię na duchu, a dzięki Tobie i Twojej pasji na pewno wielu rodziców znalazło inspirację do zajęcia czymś dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję z całego serca!!!!Jest to wyróżnienie , ale kto ,jak nie Ty!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow super gratulacje mam tą gazetę

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :) to jest super wyróżnienie i reklama Twoich pasji :) Justynko, oby przydarzało Ci się więcej takich cudownych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My most sincere congratulations, dear Justyna !!
    It is great that your works and inspirations have been published.
    What an artist!
    Greetings from Spain

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jak już wcześniej napisałam Justynko gratuluje z całego serca. To wielkie wyróżnienie dla Ciebie ale i wilki prestiż. Jak dla mnie jak najbardziej zasłużony. Nie dość że masz zdolne i perfekcyjne ręce do tego co robisz ale jeszcze bardzo lekką rękę do pisania i przelewania myśli na papier. Uwielbiam do Ciebie zaglądać, uwielbiam Cie czytać i uwielbiam oglądać Twoje prace. Brawo TY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzruszyłam się Justyno i to bardzo. Gratuluję z całego serca, cieszę się tak bardzo. :)))) Tak, Ty tworzysz cuda i myślę, że obie panie poczuły, że to, co robisz, jest robione całym sercem i dla innych serc. Gratuluję Ci jeszcze raz i pamiętaj, Twoje prace, Twoje słowa dodają radosnych barw innym! :)))) Brawo. <3

    Ps. Ten post dodał mi wiary w lepsze jutro, w spełnienie marzeń, dziękuję bardzo mocno. :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. I tym wpisem zrobiłaś mi dzień!!! Juhuuu - wielkie BRAWA dla Ciebie:))) GRATULUJĘ z całego serducha. Cudna niespodzianka Cię spotkała i ABSOLUTNIE zasłużenie!!! Wszystko co robisz jest niesamowite i zarażasz wszystkim swoim optymizmem:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. W pełni zasłużyłaś! Gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaa, Justynko, ale super! Bardzo się cieszę wraz z Tobą :) Życie jest nieprzewidywalne i nigdy nie wiemy, kiedy i czym nas zaskoczy. To bardzo dobrze świadczy o wrażliwości obu pań dziennikarek, że Twoje słowa i obrazy tak do nich przemówiły, że w rezultacie Ty mogłaś przemówić do rzeszy ludzi poza blogosferą :) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super.Przerobienie skarpetek na takie małe cudeńka to nie lada wyczyn. Takie wyróżnienie się należy. Gratulacje Wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Justynko z całego serducha. Jak tylko się dowiedziałam, to zakupiłam sobie tą gazetkę i chwalę się rodzinie jaką mam zdolną koleżankę :))) Buziaki ogromniaste, zasłużyłaś na tą chwilę chwały :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko, gratuluję! Ale fajna sprawa:))) Cieszę się razem z Tobą:) Ściskam Cie kochana😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam ten numer! :-) Gratuluję z całego serducha :-) i cieszę się przeogromnie :-)
    Buziaki i uściski Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo Justynko, gratuluję Ci z całego serca! Ty rzeczywiście zarażasz pasją, optymizmem i radością. Masz w sobie ogromne pokłady ciepła i dobroci a Twoje prace wzruszają. Twoje posty czyta się wspaniale i zawsze uśmiecham się do komputera w trakcie czytania:)))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! Wcale się nie dziwię Waszej dumie i radości wiem jaka to frajda kiedy "coś naszego " zobaczy świat. Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Brawo Justynko! Cieszę się, że "wyłuskała" Cię Pani dziennikarka z ogromnego świata internetu, ale zasługujesz na to w stu procentach! Brawo Ty!!!
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Justysiu, gratuluję i cieszę się razem z Tobą. W pełni zasługujesz na na sławę za swoją pasję, talent, kreatywność, za swoje wielkie derce i za piękne słowa, którymi nas obdarzasz.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję serdecznie. W pełni zasługujesz na uznanie. Masz tyle talentów i potrafisz swoją pasją zainteresować tak wiele osób. Piszesz z taką radością i trudno tego nie zauważyć. Życzę Ci, by jeszcze wiele, wiele osób wyłuskało Cię z internetowej czeluści i pokazało światu. Pozdrawiam cieplutko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brawo Justynko !!! moje gratulacje,już dawno powinnaś się znaleźć na łamach gazet i to nie tylko "Faktu " cieszę się razem z Tobą :)
    Buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja przyłączam się do Gratulacji - super Justynko - to cudowne wyróżnienie dla Ciebie, Twojego talentu i wspaniała reklama Twojego bloga. Z pewnością przybędzie Ci teraz cała rzesza nowych, wiernych fanów. Zarażasz innych swoją pasją tak pięknie, tak wdzięcznie, jak mało kto :-))) Podzielam Twoją radość i życzę więcej takich sukcesów:-))) Buziaczki i uściski dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała wiadomość Justynko.:) Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze to wielka radość gdy ktoś doceni to co robimy. Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiałem lalkę - obserwuję bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje Justynko :0)
    W pełni zasłużyłaś sobie na publikację swoich maleńkich arcydzieł :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  30. O rety! GRATULACJE! :D 100% zasłużonej uwagi otrzymałaś a twoja lalka pięknie zdobi pierwszą stronę. Aż mi się uśmiech od ucha do ucha ciągnie z Twojego powodu :) Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, to jest twój osobisty wielki sukces :) Z całego serducha Ci gratuluje, to prawdziwa gratka. Pamiatka na całe życie. To fantastyczne uczucie być docenioną :) Myślę, ze rodzicie z przyjemnością z dziecmi coś ciekawego zrobią , taraz mają czas :) Brawo, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko, jeszcze raz przesyłam serdeczne gratulacje<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje najszczersze gratulacje!!! I cieszę się razem z Tobą Justynko, a to jest przykład jak wielu ludzi zachwycasz:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje jeszcze raz 😍❤️ Zasłużona reklama pięknego blogu. A Grechutę uwielbiam i jego utwory towarzyszą mi przez całe moje życie . Mądre słowa, piękna oprawa muzyczna. Tylko żal ,że nie można już jej słyszeć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje! Miło jest gdy nasze hobby zostaje docenione. A Twoje prace są prześliczne i bardzo inspirujące. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).