środa, 6 maja 2020

Ogrodniczka :)

Witajcie Kochani! Jak Wam minęła majówka? U mnie szybko, aktywnie i bardzo twórczo więc jestem zadowolona :). Pogoda była w przysłowiową kratkę, ale dzięki temu, że padał deszcz (dużo deszczu 💗) wszystko pięknie się dookoła zazieleniło i rozkwitło. Będąc na spacerze ściągnęłam nawet maseczkę ponieważ nie umiałam powstrzymać się przed wąchaniem mojego kochanego bzu :))). 


Pomyślałam zatem, że dziś w ramach nadrabiania zaległości w pokazywaniu skarpeciaków, przywita się z Wami aniołek „Ogrodniczka”.


Uszyłam go dla Ani, która kocha swój ogród, rośliny, kwiaty stąd taka nazwa tego małego skrzydlacza :). Kolorystyka ubranka nie jest przypadkowa. Zielony miał symbolizować kolor drzew, trawy, roślin, a niebieski - niebo, wodę, powietrze. Nutka żółtego to nawiązanie do słonka :).



Jak Ogrodniczka to przede wszystkim kwiaty!!! Mnóstwo kwiatów!!!! Różnych kolorów, gatunków,  istna karuzela zapachów :)).





Troszkę zasypałam Was zdjęciami czapeczki, ale uwierzcie mi jest na niej naprawdę mnóstwo przeróżnych kwiatów 🥀. Oczywiście i jeden znalazł się również z tyłu :)).


Kocham wiosnę za tą kwiatową różnorodność! Jedne przekwitną, to zaczynają pojawiać się inne, dzięki czemu bez przerwy możemy podziwiać piękno przyrody :))). Dlatego całym sercem popieram akcję by nie kosić traw w miastach, ponieważ miejskie łąki są przepiękne!!! Zresztą ma to również swój najważniejszy cel - uytrzymanie większej wilgotności gleby 💗. Dobrze, że ostatnie dni są bardzo deszczowe...



Kochani dziękuje Wam z całego serca za komentarze pod postem o Malince :). Z ogromną przyjemnością czytałam o Waszych wspomnieniach i wiecie co ... szkoda, że podróże w czasie są tylko wymysłem filmowców. Fajnie by było tak cofnąć się o te 20, 30, a może i więcej lat :).
Pozostają nam tylko piękne wspomnienia :)).


Moi Drodzy ściskam Was bardzo mocno, życzę tradycyjnie dużo zdrówka, siły, pogody ducha i znikam, ale tylko na chwilkę  :))).  Do zobaczenia w przyszłym tygodniu :).


Justyna

43 komentarze:

  1. Justynko, jak nic znów musze się powtórzyć i napisac że sliczności zrobiłaś. Piękna ta Twoja ogrodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas na razie wiosna, mimo opadów, ociąga się z zazielenianiem świata ;)
    Ogrodowy aniołek ogromnie mi się podoba. Najbardziej jej czapeczka :) Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kreatywność nie zna granic. Każda praca wychodząca z Twoich rąk to mistrzostwo świata. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ogrodniczka :) Widać, że robiona z serca.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna w maju jest piękna. Bzy, stokrotki, mniszki i niezapominajki. A niedługo konwalie. Twoja ogrodniczka rewelacyjna. Pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ogrodniczka:) Ta czapeczka jest niesamowita! Też lubię bez:)
    W UK nie obchodzi się majowego weekendu jakoś w szczególny sposób, bo wiadomo - to święta głównie w PL i tu nie ma dłuższego wolnego (w "normalnych" warunkach).
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Majówka nie rozpieściła nas piękną pogodą ale w końcu spadł deszcz więc jestem szczęśliwa. Ogród to teraz mój drugi dom a po deszczu wygląda wspaniale.
    Śliczna jest ta Twoja ogrodniczka, pięknie wystrojona!
    Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogrodniczka mnie zauroczyła. :)
    Mam w ogrodzie wiele kwiatów i nigdy nie mogę przejść obok nich bez powąchania, bo te ogrodowe pachną w odróżnieniu od tych z kwiaciarni.
    Może pomyślisz o ogrodniku z grabkami i łopatką. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę i oczy przecieram... toż to mój Aniołeczek!!! Chociaż zdjęcia robisz rewelacyjne, to w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy! Potrafisz Justynko zrobić pod każdą osobę. Tak, kocham Anioły, kocham wiosnę, kwiaty, zieleń, błękit, ptaszki, owady... wszystko co daje nam natura!Jeszcze raz, dziękuję:)
    U mnie jeden dzień podobny do drugiego i gdyby nie dyżury u wnuków, to nie wiedziałabym jaki to dzień tygodnia;)
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze przesłodki aniołeczek :-) Jakie tiule i kwiaty :-O Pozdrawiam, u mnie też już wszystko kwitnie :-)


    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ogrodniczka. ;) Uwielbiam fotografować wiosenne kwiatuszki. Tobie udało się uchwycić piękne mleczyki, stokrotki i niezapominajki. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko cudna ogrodniczka. Czapeczka przystrojona wspaniale. Piękny materual wybrałaś na spódniczke, fajna zielona krateczka.
    No tak jak tu nie powachać bzów, sam spacer obok takiego krzaczka zachęca aby wciagnąć głeboko powietrze. Uwielbiam tę woń, moje sa malutkie bzy, maja dopiero dwa lata i w tym roku na jednym fioletowym sa dwa lub trzy kiście a na drugim białym zaledwie jeden ale i tak cieszę sie że sa. U nas deszczu za dużo nie było ale zimno sie zrobiło strasznie. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  13. How beautiful is the field when it blooms!
    I love the images you have shared as well as that little angel gardener who has left you wonderful.
    An excellent work that speaks to us of spring.
    Hugs from Seville and stay safe, friend.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest :) od razu widac że u Ciebie popadało i taka piekna ogrodniczka wyszła do ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko jest cudnie jak zawsze Aniołek Ogrodniczka jak najbardziej dla Ogrodniczki, radosny i kolorowy. Jest piękny jak ta nasz kochana wiosna , która mi mo wszystkich ograniczeń jest i ciegle jest kolorowa i radosna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny śliczny aniołek. Uwielbiam maj i staram się czerpać z jego piękna ile się da.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Deszcz i na Twój blog przyniósł powiew wiosny :) fotka bzów pachnie od pierwszego kliknięcia ;-) Ogrodniczka jest przeurocza!
    bardzo bym chciała, by te kwietne łąki faktycznie zagościły na stałe w naszym krajobrazie - byłyby miłą dla oka odmianą od wypalonych pseudo-trawników.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest śliczna! Aż zazdroszczę jej właścicielce, zwłaszcza gdy czytam jej zachwyty. Czysta wiosna!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Чудесный садовник! Счастливого мая! С Днем Победы!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna Ogrodniczka. Każdy ogrodnik i nie tylko byłby zadowolony. Jak dobrze, że nie skoszono tych pięknych kwiatów. Szczególnie cieszą się z tego owady, które przez modę na beton, iglaki i piękne trawniki zwyczajnie nie mają pożywienia. Oby tak rządzący mieli to na uwadze. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anieliczka Ogrodniczka śliczna dziewuszka:) Majówka to jakby ekspres.Minęła równie szybko jak się zaczęła ale przynajmniej mąż miał wolne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołek ogrodowy prześliczny i idealnie pasuje do Ani - Ogrodniczki. Justynko, zapach bzu to zapach, który pozostał z raju...
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna majowa ogrodniczka , zauroczyły mnie te twoje niezapominajki w ogrodzie, , u mnie gdzieś wyginęły , muszę nasadzić . Maj lubię , mimo ,że u mnie teraz zimno

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynko, jak zawsze Twój Aniołek jest zachwycający! Uwielbiam te wszystkie szczegóły i szczególiki dzięki którym każdy jest jedyny i tak bardzo wyjątkowy :-)
    Bzy uwielbiam, zawsze kojarzyć mi się będą z Babcią, która urywała parę gałązek i przynosiła dla mnie gdy zbierałam się wracać do Krakowa...
    Buziaki Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejny piękny aniołek Justynki:) Z przyjemnością obejrzałam Ogrodniczkę. Przepiękny. U nas bzy dopiero zaczynają rozkwitać, dopiero za chwilkę będę mogła nasycić się ich zapachem. Czekam z utęsknieniem.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Skarpecianka piękna jak i jej siostry . Spacery nabrały teraz wielkiego znaczenia , doceniamy każdą chwilkę "wolności" bez maski na ustach i nosie. To dobry pomysł by przynajmniej na razie nie kosić trawników . Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twoje skarpeciaczki i nie mogę napatrzeć się na tę dbałość o szczegóły! Przepiękna ogrodniczka!
    Również cieszę się, że kilka deszczowych dni za nami- przyroda odżyła i wszystko się zazieleniło... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Następna piękna dama - ogrodniczka,mnie się skojarzyła z bzową babuleńką, może ten kwiat bzu mnie tak oczarował :)
    W każdym bądź razie jest śliczna, jak wszystko czego się dotkniesz Justynko.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cała jest cudna i zachwycająca:-)))
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej, jaka piękna Ogrodniczka! Przepiękną ma tą czapeczkę z kwiatków, prawdziwie wiosenną. Dobrze, że trochę popadało, roślinki potrzebują deszczyku a i przyjemnie było wyjść i powdychać świeże powietrze. :)
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zapach bzu :) a najbardziej kocham zapach fiołków! Ale tych leśnych, nie doniczkowych. Laleczka znowu jak marzenie :) i potwierdza ona moją tezę, że z kolorem zielonym każdy kolor się ślicznie dopasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko ogrodniczka jest piękna jak wiosna i cudowna jak zapach bzów :) Śliczność, taka radosna i kolorowa :) Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Your doll is so lovely and beautiful! I love your pictures too!
    Stay safe,
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. Justynko tworzysz same śliczności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna lala! podziwiam te dopieszczone szczególiki- CUDO!
    u mnie stokrotki i bez w fazie suszenia, będą na herbatki;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna i taka radosna - idealna do ogrodniczki!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniołkowa panienka ogrodniczka bardzo mi się podoba:) widzę ja i od razu myślę o wiośnie, słoneczku, ciepełku i małych listeczkach;) śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczna Ogrodniczka. :)
    I ja też kocham wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudna ta Twoja Ogrodniczka, Justysiu. Wianek na głowie rzeczywiście aż tryska wiosenną karuzelą barw i zapachów. Jak na nią patrzę to sobie myślę że idealnie kojarzy się bujnym, zielonym ogrodem ale także spokojem i wyciszeniem - dla Ogrodniczki będzie wspaniałym prezentem :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczna lalka , cudny prezent. Koja4zy się z ogrodem , łąką, wiosną . Uwielbiam łąki I cieszę się bardzo,ze coraz więcej jest Ich i w wielkich miastach. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).