środa, 17 czerwca 2020

Uśmiechnij się :)

Witajcie Kochani! Czas na pokazanie Wam kolejnego, bardzo optymistycznego haftu wykonanego w ramach zabawy prowadzonej przez  Olę i Anię, czyli „Abecadło z igły spadło".


Tym razem haftowałyśmy powiedzenie „Uśmiech to taka krzywa, która wszystko prostuje". No i jak się tu nie uśmiechnąć :)). Nie ma takiej możliwości :)). Energia bijąca z tego wzorku, przy najgorszym dniu pozytywnie nastraja :). Miałam jednak problem z doborem koloru muliny. Tydzień chodziłam i myślałam. Nic mi nie pasowało. Aż w końcu w pasmanterii zobaczyłam cieniowaną mulinę firmy Anchor numer 1360 i zakochałam się :)). Kolory idealne dla mnie. Tęcza zamknięta w niciach. Polecam wszystkim, zwłaszcza że bardzo dobrze się nią haftuje. 


Kto kojarzy ten wzór z publikacji u innych blogowych koleżanek, ten już zauważył, że wprowadziłam kilka zmian. W oryginale po lewej stronie jest emotka - buźka z jednym przymrużonym oczkiem bądź jak kto woli buźka puszczająca oczko :). Niestety, ale spośród wszystkich emotek tej akurat nie lubię :(. Źle mi się kojarzy, nie umiem tego odczucia się wyzbyć i po prostu zrezygnowałam z niej. Środkowy napis przesunęłam w lewo by było bardziej po środku :).


Do tego wszystkie litery obszyłam muliną DMC numer 161. Nie obszywałam po równej linii, tylko jak mi igła z nitką tańcowała :)). Raz ukośnie, raz prosto :)). Dzięki temu litery są fikuśnie :).
Małe zmiany wprowadziłam również w wyrazie „wszystko". Zmniejszyłam odstęp pomiędzy niektórymi literami i dostawiłam kilka krzyżyków :).


Mam już pomysł na zagospodarowanie haftu. Czekam na wakacje, a przede wszystkim na wyjazd do rodziców :). Moja mamunia obiecała mi, że nauczy mnie szyć bawełniane torby i właśnie mam w planach umieszczenie tego radosnego napisu na mojej pierwszej samodzielnie uszytej torbie :)). Oczywiście jak mi wyjdzie to pochwalę się :). I na koniec jeszcze jedno zdjęcie całości.


Jeszcze raz bardzo dziękuję Oli i Ani za zabawę! Dziękuję również kochanej Ani, że pomyślała o mnie i kilka fantastycznych włóczek na lalkowe włosy mi sprezentowała. Aniu posyłam Tobie 💗!



Ściskam Was mocno i do następnego, już skarpetkowego spotkania :).

Justyna

41 komentarzy:

  1. You have embroidered a beautiful message charged with positive energy.🤗
    Wonderful job, Justyna!
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór nici do haftu, dzieki temu Twoj obrazek prezentuje się bardzo oryginalnie😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft pod względem technicznym mistrzostwo świata!!! Sama dużo haftuję i wiem coś na ten temat. Super motto i super kolorystycznie dobrany kolor nici!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha,ha świetne hasło :) lubię uśmiechniętych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda hafcik w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hasło, Justysiu, a haft taki kolorowy i pozytywny, że aż wywołuje szeroki uśmiech.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny haft budzi uśmiech, bo nie da się inaczej. Kolory są mega radosne. Wiem, że jak się nauczysz, to ta Twoja pierwsza torba będzie piękna. Pozdrawiam, miłego dnia kochana. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft będzie idealnie wyglądał na torbie. Pięknie Ci wyszedł i te kolory!

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft! A uśmiech to ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyś cudowny jest Twój uśmiech :-) Mulina fantastycznie pasuje do tego jakże radosnego motta! Już nie moge sie doczekać Twojej torby! Wiem, że będzie cudna :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna myśl i bardzo fajnie wykonana. Taka pozytywna. Czekam na torbę, będzie świetna!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi się te kolorki podobają:) Przez to ten napis staje się jeszcze bardziej optymistyczny!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kolorowa wersja - radosna i wesoła. Myślę, że torba będzie wyjątkowa i niepowtarzalna.
    Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda Twój obrazek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszło, fajnie, że zrezygnowałaś z tej emotki, psułaby kompozycję w moim odczuciu, a poza tym jest taka ironiczna więc hasło miałoby mniejsze znaczenie! Torba z takim haftem będzie rewelacyjna, mam nadzieję, że nie jednemu mordka się uśmiechnie na jej widok!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już prace Dziewczyn, może nie wszystkie ale kilka na pewno:) Podziwiam różnorodność wykonania. Każde inne a jednak każdy haft zachwyca. Justynko pięknie wyszedł i Twój. Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. To chyba naj fajniejsze haslo jakie ostatnio przeczytałam. Pięknie je wykonałaś. Uśmiech to wspaniała sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czego się nie dotkniesz Justynko, wychodzi perfekcyjnie! Świetny miałaś pomysł z tęczowa muliną. Napis + kolory = uśmiech do kwadratu:)
    Buziole uśmiechnięte.

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko jestem zachwycona Twoim haftem . Ta mukina jest cudowna a kontury dodały wyrazistości. No jest pięknie , a torba z nim będzie pierwsza klasa. Niestety u mnie w żadnej pasmanterii nie można kupić muliny innej niż Ariadna. Zazdroszczę Ci ża w stolicy są takie sklepy. Osobiście uwielbiam cieniowaną mulinę a tą widzę po raz pierwszy
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała interpretacja, kolory są bardzo optymistyczne, pasują do przekazu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, świetny haft! Podziwiam Cię pracusiu za wyszywanie konturów. Masz świetny pomysł na jego wykorzystanie, tym sposobem wiele ludzi będzie się uśmiechało;)
    Miłego dnia Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No, kochana, jak wyjdziesz do miasta z taką torbą, to nie ma bata, wszyscy będą się do ciebie uśmiechać. Świetny wzór (fantastyczny projekt z tym prostowaniem napisu:), świetnie go wyszyłaś, ta mulina to strzał w dziesiątkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny haft i te kolorki są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie mieć takie motto w domu i do tego tak ładnie wyhaftowane :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko zawsze w tej zabawie zachwycam się doborem kolorków przez Ciebie i znowu mnie zachwyciłaś. Jest mega pozytywnie i cudnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Szalenie prawdziwe stwierdzenie i świetny, pozytywny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo na czasie te powiedzenie - a jeszcze jak mieć taki haftowany obrazem w domu, to już pełnia szczęścia - pozytywnie nastraja, gdy tylko na niego spojrzeć i czytać. Nici rzeczywiście pięknie dobrane do treści.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś postanowiłam zajrzeć do uczestniczek akcj.... i teraz boję się dołączyć do żabki... Wasze hafty są po prostu doskonale

    OdpowiedzUsuń
  29. Doskonale się Twój Uśmiech prezentuje w tej cieniowanej kanwie, bardzo mu do "uśmiechu" :-) Swietna sentencja i rewelacyjne wykonanie równa się efekt WOW :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Justyś super hafcik a wybór muliny świetny. Kolorowo i radośnie😀😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Optymistyczne, pozytywne słowa które naprawdę wywołują uśmiech :)
    Do tego jeszcze te tęczowe i bardzo radosne kolory.
    Motto dla każdego człowieka. Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uśmiwch to rzeczywiście taka czarodziejska krzywa ;). A zatem uśmiecham się do Ciebie szeroko :D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hasło świetne, kolory radosne , wykonanie mistrzowskie i juz nic nie dodam. Torba będzie super, jestem pewna:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż uśmiech sam się pojawia na widok tak wesołego haftu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow sle swietna kolorystyka !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolorystyka idealnie dobrana do przesłania 😃

    OdpowiedzUsuń
  37. podziwiam hafciarki!!!
    zawsze i wszędzie!!!

    a motto - już zapamiętuję!!!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).