poniedziałek, 6 lipca 2020

Makowy czar

Witajcie Kochani! Jakiś czas temu w blogosferze zrobiło się tak pięknie i sielsko. A to za sprawą wielu cudownych prac, gdzie królowały maki :). I chociaż troszkę bardziej lubię chabry to jednak nie mogę zaprzeczyć iż czerwona barwa maków jest bardzo przyciągająca i zachwycająca :). Uwielbiam te czerwone punkciki wśród traw, łąk i zbóż. Jakby malarz pędzlem pokropił przyrodę. Chyba żadne inne polne kwiaty nie są tak malownicze jak one! Więc i ja urzeczona ich urodą zrobiłam makową szkatułkę  :).



Te malownicze maki na wieczku to serwetka. Tak bardzo mi się spodobała, że od razu zakupiłam całą paczkę :)). Nawet jeśli nie wykorzystam do decu, to będą zdobiły nakryty stół :). Szkatułkę pomalowałam farbami akrylowymi, przecierkę zrobiłam z farby kredowej, a zapięcie przeciągnęłam pastą do postarzeń w kolorze starego złota.



Małymi kroczkami uczę się nowych rzeczy, próbuje i kombinuje szukając swojego stylu. Pierwszy raz użyłam szablonu i wyszło mi :)))). Jak małe dziecko cieszyłam się :)). Motyw z szablonu jest po bocznych stronach oraz w środku szkatułki :).



Jak już widzicie Moi Drodzy, środek pomalowałam na zielono. To takie nawiązanie do łodygi maków :).  Poza tym chciałam troszkę te beże przełamać. 


I jeszcze tak pochwalę się, że moja makowa szkatułka wygrała  w czerwcowym konkursie „Polne Kwiaty” organizowanym na FB przez sklep https://zrobtosam-24.pl. Ciesze się ogromnie, ponieważ to moja pierwsza decu praca, która została doceniona i bardzo całej ekipie sklepu za to dziękuję!!!! To dla mnie ogromny kop motywacyjny i przeogromna radość :))).


Maki są tak piękne, malownicze, że do kompletu zrobiłam zakładkę do książki. Tak wygląda jedna strona,



a tak druga.



Pierwszy raz wyszły mi spękania :))). A to dzięki Ulci, Uli K., z boga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko.... Kilka miesięcy temu Ula prowadziła warsztaty online na jednej z rękodzielniczych grup FB  - Razem z ITD Collection, właśnie na temat spękań jednoskładnikowych :)). Dzięki Uli dowiedziałam się jak prawidłowo używać preparatu, co i jak robić, a czego unikać. Zastosowałam się do wszystkich rad i w końcu moje spękania wyszły :)))). Ulcia, dziękuję bardzo za podzielenie się wiedzą i doświadczeniem! Kochani jeśli ktoś jest zainteresowany to polecam ten kursik. Znajdziecie go TUTAJ. Trzeba być tylko członkiem grupy, ale myślę, że to żaden problem dołączyć :)).

Jeszcze kilka zdjęć maków Wam pokażę :). I w wielkim mieście można je zobaczyć :)). Nasze piękne miejskie łąki wciąż mnie zachwycają :)).




Kochani dziękuję bardzo za odwiedziny, miłe słowa i za to, że zaglądacie pomimo letniego czasu :). Mam nadzieję, że Wakacje mijają Wam spokojnie i bezpiecznie. Cieszę się także, że skarpetkowa Syrenka tak bardzo Wam się spodobała, z wielką radością czytałam Wasze komentarze :)).  Dziękuję Kochani!



Moc serdeczności Wam posyłam!

Justyna


48 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet Justynko.:) Podziwiam jak szybko opanowałaś nową technikę. Gratuluję wygranej i ślę serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna szkatułka, od początku była moją faworytką w konkursie. Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  3. Justysiu, gratuluję jak najbardziej zasłużonej wygranej. Szkatułka jest przepiękna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna szkatułka - nic dziwnego, że wygrałaś:) Gratulacje! Zakładka też piękna. Ta serwetka jest rzeczywiście cudna.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations on your well-deserved award, Justyna!
    This box is a beautiful design with a great combination of colors inside and outside.
    You can see that the poppies have inspired you!
    Hugs from Seville

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta szkatułka i zakładka. Wyglądają pięknie i będą niepowtarzalną ozdobą.
    Gratuluję zwycięstwa!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maczki to bardzo wdzięczny temat do wykorzystania w rękodzielnictwie wszelakim :) Piękna ta Twoja szkatułka Justynko, zresztą zakładka do kompletu też wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maki to piękny temat , w zasadzie wszędzie , więc szkatułka śliczna, a nauka też widzę procentuje, kocham takie łąki kwietne pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno szkatułka, jak i zakładka są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje makowe prace są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno szkatułka jak i zakładka przepiękne. Maki mają swój urok, nic dziwnego ,że uległaś i kupiłaś całą paczkę serwetek. Podejrzewam, że powstaną kolejne cudeńka do kompletu, np. podkładki pod kubeczki, albo chustecznik :)Pozdrawiam Justynko i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko! Przepiękny komplecik! Zachwycona jestem i szkatułką i zakładką tym bardziej, że maki bardzo lubię :-) Uwielbiam ich czerwień :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca. Też lubię oglądać prace Uli. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Praca jest urocza a maki ? Maki są z "duszą" cudowne. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko no jakby nie miałam wątpliwości, że Twoja praca wygra, jest rewelacyjna, kocham polne kwitki, podziwiam je latem w drodze na działkę. Zakładka do kompletu wyszła wspaniale. Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie pola, połączenie zbóż, maków i chabrów, każde z osobna jest piękne, ale razem to niebo na ziemi. Szkatułka cudowna, grunt to się ciągle rozwijać :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje Justynko:)
    Szkatułka jest śliczna i pięknie wykonana, bardzo mi się podoba.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne maczki! Gratuluję wyróżnienia. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham maki, czerwony to jeden z najpiękniejszych kolorów. I sielskie kwietne łąki.... Piękne pudełko Ci wyszło. Nie zazdroszczę ludziom wielu rzeczy, ale talentów rozmaitych na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i jeszcze mam wielką prośbę-pokazuj zawsze samą serwetkę, jestem ogromnie ciekawa materiału wyjściowego w zestawieniu z efektem końcowym.

      Usuń
    2. podłaczam się pod Selinkę!!!
      szkatułka zachwycająca a
      samej serwetki też ciekawam...

      Usuń
  20. Nic nie dodaje takiego powera i radości jak wygrana:) Jak najbardziej zasłużyłaś na to wyróżnienie bo szkatułka jest cudna a zakładka to przysłowiowa kropka nad "i".
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko, piękne makowe pudełeczko! Gratuluję wyróżnienia, w pełni zasłużone zwycięstwo 🥰

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudełeczko przepięknie wyszło :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe szkatułka! Motyw maków zawsze jest rewelacyjną ozdobą! Prawdę mówiąc to nie mogłabym się zdecydować czy bardziej lubię maki, chabry, czy niezapominajki, róże lub lawendę. Wszystkie mi się podobają.
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne to pudełeczko Justynko. Maki uwielbiam i pięknie o nich napisałaś. Zakładka tez sliczna. Bardzo gorąco gratuluję Ci wygranej. BRAWO❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne prace zrobiłaś z mąkami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, pięknie oprawiłaś w decu tę makową serwetkę, zarówno na pudełeczku jak i na zakładce :) Ja także lubię ten wzór. W Twoim wykonaniu jest naprawdę cudnie, środek pudełka w zieleni bardzo pasuje, szablon także.
    I wielkie gratulacje! :) Nie tylko za wyróżnienie, ale także za to, ile udaje Ci się próbować nowych rzeczy - i to z jakimi efektami! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Justynko jesteś mega zdolna. Czego się nie złapiesz wychodzi Ci rewelacyjnie. Ta szkatułka w pełni zasłużyła na to I miejsce, serdeczne gratulacje dla Ciebie. Zakładki to mój mały świr więc dla mnie też jest idealnie.
    A motyw maków też lubię.. zaraz po różach :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko, ja też uwielbiam maki, są to cudownie piękne kwiaty, zdecydowanie! Cudownie im i w zielonym i czarnym, ale z innymi kolorami wyglądają równie pięknie :) Gratulacje wygranej! a zakładeczka ze spękaniami-no no :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Очень красиво смотрятся маки на шкатулке и закладке!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe maki! Pięknie wyszły na szkatułce i zakładce! Świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  31. Justynko, gratuluję! Szkatułka jest piękna. Podziwiam wykonanie. Maki bardzo lubię. Zawsze zestawiam je z chabrami - w duecie tak pięknie wyglądają. Serwetka śliczna. Łąka miejska mnie zachwyciła. Będąc dzieckiem uwielbiałam rozrywać makowe pączki i delikatnie wydobywać z nich pogniecione płatki. Do dzisiaj czuję ich aksamitny dotyk. Buziaki Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczności! Szkatułka w maki zachwyciła mnie bardzo, zakładki również. Ja wolę maki niż chabry, ale to tylko przez chorobliwe wręcz uwielbienie koloru czerwonego.;) Gratulę wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wykonałaś tę szkatułkę. Każdy chciałby mieć takie cudo u siebie. Maki kocham więc ten motyw bardzo mi się podoba. Gratuluję wygranej. Nie mogło być inaczej. Serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały komplet. :)
    Gratuluję nabycia nowej umiejętności i gratuluję wygranej. :)
    Lubię haftować maki i róże, bo jedne i drugie mają w sobie jakąś magię.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Justynko gratuluje zasłużonej wygranej
    Piękna makowa szkatułka. Kojarzy mi sie że powinnam mieć taka serwetkę, aż musze przejrzeć pudełko. Link do spękań mi sie nie wyświetla, jest że został uszkodzony ale poszukam innymi ścieżkami haha bo mi te spękania nie wychodza a Twoje są śliczne. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam się rozpływać w zachwytach nad pięknem szkatułki i zakładki, ale kliknęłam link do filmiku Uli i przepadłam :) Teraz marzą mi się własne spękania :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Też jestem makowo -chabrową panienką ;-) Piękna szkatułka Justynko, zdecydowanie zasłużyła na podium, warto jednak próbować nowych rzeczy i uczyć się, tym bardziej, ze taka nauka to sama przyjemność. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna praca, bardzo lubię maki😍

    OdpowiedzUsuń
  39. Maki to wdzięczny temat. Szkatułka wyszła pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam dokładnie na odwrót, zdecydowanie wolę maki niż chabry, a Twoja makowa szkatułka wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna kasetka w letnim klimacie. Podziwiam pomysł staranne wykonanie. Jak to mówią jestem na TAK. Miłej soboty i niedzieli no i pozostałych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny komplecik- tak się zastanawiam skąd znam ten wzorek, ale chyba mam tą serwetkę- muszę poszukać;) Piękne zdjęcie łąki- szukałam u nas maków i chabrów, ale maki tylko w pojedynczych egzemplarzach, a chabrów wcale nie zmalałam, a szkoda. Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniały makowy zestaw na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chabry sa równiez cudowne, ale ja jednak trochę bardziej lubię maki ;). Kolejne cudowne prace <3.

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje! Makowe prace są naprawdę cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Maki, chabry i inne polne kwiaty - moje ulubione! Piękne prace, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).