środa, 30 września 2020

Kto komu wysyła paczkę :). Lista par na Jesienną Wymiankę :))

Kochane Dziewczyny, zanim napisze kto komu wysyła paczuszkę pragnę Wam podziękować za zgłoszenie się do Jesiennej Wymianki!!!! Bałam się, że nie będzie chętnych albo zgłosi się zaledwie kilka osób, a bawi się nas aż 28 cudownych Dziewczyn 💗!!!! Ciesze się jak małe dziecko, odczuwam mnóstwo fajnych emocji i muszę stwierdzić, że ta 28 to bardzo mocna ekipa, wspaniałych, kreatywnych, mega utalentowanych babeczek 💗!! Jesteście cudowne!!! Dziękuje Wam również w imieniu mojej mamci, że zgodziłyście się na jej udział oraz za tyle ciepłych słów pod jej adresem :)). Mamcia jest mega wzruszona i już bardzo przeżywa :). Dziewczyny, jeśli któraś będzie wymiankową parą właśnie z moją mamunią to nie martwcie się o ewentualny kontakt - mamcia napisze do Was maila w przeciągu kilku dni i wszystko już same sobie ustalicie :))). Dziękuję również bardzo tym pośród Was, które mogą wysłać paczuszkę za granicę. Dzięki temu kilka wspaniałych dziewczyn może wziąć udział, a ja ciesze się z tego faktu ogromnie!!:)))

Dziewczyny i jeszcze dwie rzeczy tak wpadły mi do głowy (dopisałam do REGULAMINU). Pierwsza - w paczce może być herbata lub kawa oraz coś słodkiego. No wiecie, taki zestaw umilaczy, a nie jak wcześniej pisałam tylko jedna z tych rzeczy :) oraz co ważne - jak będziecie już mi wysyłały zdjęcie waszego prezentu koniecznie napiszcie od kogo dostałyście! Adresy mailowe są często różne od nazw blogów i przy tak dużej liczbie uczestników mogłabym pogubić się :)). Będę Wam Moje Drogie wdzięczna! :)

Lista uczestniczek zabawy znajduje się TUTAJ. Losowanie odbyło się metodą klasyczną :)), a karteczki wyciągał mój młodszy synek przed wyjściem do szkoły :)). Tak więc to on nas połączył :)). Karteczki były w mikołajowej skarpecie, jego ulubionej :))). Niestety nie dał się namówić na losowanie ze skarpety jesiennej :))).



Nie trzymając Was już dłużej w niepewności podaję wymiankowe pary :).


Kto komu wysyła jesienną paczuszkę:





I mała rozpiska z aktywnymi linkami do Waszych blogów :) 


Janeczkowo - Alina

Maryla - Szczypta Magii u Anny

Hafty Tiny - micia Marzena Przybyła

Czarna Dama - EviPassjonatka

  xgalaktyka - Malgorzata Zoltek 

Świat Myśli - Zacisze Lenki

Pasje Violi - kicikicitata

przystan Miryam - Zakątek pomysłów

Tesa57 - The Primitive Moon

(moja mama) Jadzia - Świat według Basi

Галина Дудар - Wielkie Małe Pasje

agula - Inka

Bogusława Matusiak - Zaklęta Igiełka

Gosikowy Zakątek - Asikowy Kącik

 

💗💗💗

Kochane moje, mam nadzieję, że będziecie super się bawić, zacieśniać blogowe więzi, lepiej siebie poznawać, a przede wszystkim odczuwać ogromną radość z obdarowywania i bycia obdarowaną :))). Ja ze swojej strony życzę Wam twórczej weny, udanego mailowania, radości tworzenia, dreszczyku pozytywnych emocji, a Wasze pędzle, nożyczki, igły, tkaniny, szydełka, papierki, farby, mix media i inne rękodzielnicze przydasie niech pracują na najwyższych obrotach :))))). A jeśli ktoś zdecyduje się, że zakupi coś jesiennego to życzę miłego buszowania po sklepach :)). W razie wszelakich kłopotów (mam jednak nadzieję, że ich nie będzie) piszcie śmiało do mnie, w miarę możliwości pomogę :)). I koniecznie pamiętajcie o zasadach naszej Wymianki :). 


Buziaki,

Justyna


EDIT - Chciałabym bardzo przeprosić Gosię z bloga  Gosikowy Zakątek oraz Asię z bloga Asikowy Kącik. Nie wiem jak to się stało, ale blogger nie pokazał mi komentarzy do zatwierdzenia,  a ja zapomniałam zerknąć :((. Dziewczyny jeszcze wczoraj zapisały się do zabawy. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, wstyd mi okropnie :(. Gosiu, Asiu, z całego serca przepraszam Was jeszcze raz za to niedopatrzenie i już dopisałam Was do wymianki! Mam nadzieję, że nie pogniewacie się.  Strasznie mi głupio, zwłaszcza że wszystko sprawdzałam kilka razy :((. Asiu dziękuję za maila i zwrócenie uwagi.

35 komentarzy:

  1. Dzięki za losowanie, czyli jak dobrze zrozumiałam robimy sobie prace nawzajem :)?, zrobienie upominku dla Teresy będzie dla mnie wyzwaniem, bo Ona Potrafi więcej niz ja :), ale coś wymysle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robimy sobie upominki nawzajem :)). Jestem pewna Małgosiu, że dasz radę:)). Buziaki!

      Usuń
  2. Życzę każdemu wspaniałych emocji w odkrywaniu niespodzianek zawartych w paczce:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się będzie działo! Dłuższe wieczory będą sprzyjać, aby podpatrywać zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo a chyba nawet mam adresik twojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za szczęśliwą dłoń w głosowaniu Judyynko😊 Małgosię znam z kręgów blogowych i ogromnie cenieę jako twórczynię. Mam nadzieję, że uda mi się sprostać temu wyzwaniu😊🌹
    Wszystkim dziewczętom życzę owocnych wymianek😘🌹

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko bardzo się cieszę,że dzięki Twojej Jesiennej wymiance poznam kolejną utalentowaną osóbkę i z wielką przyjemnością wyszykuje dla Marylki prezent 🥰😊 Nie ukrywam, że mam trochę tremy...obiecuję postarać się bardzo i mam nadzieję że Marylka będzie zadowolona:)))
    Powodzenia wszystkim życzę, a Tobie buziaki ślę za zorganizowanie zabawy 😘🌺😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko bardzo Ci dziękuję, że mogę się bawić z Wami. Podziękowania też dla Twojego Synka, bo dzięki niemu będę mogła poznać Dorotę i Jej blog. Justynko czy można podpytać wylosowaną osobę o ulubione umilacze np. rodzaj kawy sypana czy rozpuszczalna, marka kawy, ulubione słodycze oraz czy można ewentualnie coś tej drugiej osobie podpowiedzieć? Pozdrawiam serdecznie!:) Uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko oczywiście! :) Już teraz możecie ustalać wszystko między sobą :)).Lenko cieszę się bardzo, że bawisz się z nami! Buziaki kochana!

      Usuń
    2. Super.:) Ślicznie dziękuję.:)

      Usuń
  8. Bogusiu bardzo się cieszę, że będziemy mogły się poznać. Dziękuję Justynko i dobrej zabawy wszystkim życzę 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  9. I wish you all great emotions when discovering the surprises contained in the package.
    I will enjoy it through your blogs.
    Regards :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Justynko ♥️ fajnie że przez twoją zabawę poznajemy się bliżej z innymi dziewczynami 🙂 też mam trochę tremy,czy moja niespodzianka się spodoba Ani 😍
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. O!!! Jak mi miło! Z ogromna przyjemnością poznam Pasje Violi:)
    Buziaki Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała zabawa, na pewno wszystkie paczki będą pełne znakomitych prezentów.
    Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko, jasne że się nie gniewam, nic się przecież nie stało. Miałam do Ciebie pisać, ale dopiero wróciłam od dentysty. Asia mnie ubiegła. Ale popatrz, jak fajnie się złożyło - Asia - Gosia, nawet nazwy blogów mamy podobne :) Mam nadzieję, że to będzie udana wymianka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję bardzo kochana! I rzeczywiście rymuje się fajnie :). Buziaki i bawcie się dobrze!

      Usuń
  14. Moja parka już do mnie napisała, zaraz odpowiadam na e-maila :) Miłego tworzenia dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ świetny pomysł na zabawę Justynko <3 Dziewczyny, życzę Wam wspaniałej zabawy i uroczych niespodzianek <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O super, fajnie że już wiem komu wysyłam, szykuję więc pomału przesyłkę dla Martusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bawcie się dobrze dziewczyny. Życzę Wam aby każda z Was była super zadowolona z tego co dostanie .
    A pary wymiankowe świetne synuś wylosował.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super. Ja już karteczkę mam gotową i wzięłam sobie do serca prezent wykonany własnoręcznie jesienny :) Pozdrawiam wszystkich i życzę wspaniałej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super, nie znałam Marzenki, cieszę się bardzo:))) Pozdrowienia dla wszystkich i udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Justin! Miałem szczęście! Właśnie marzyłem o tym, żeby mieć z tobą parę. Doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo już wiem kto jest moja parą wymiankową. Mogę podejrzeć i pomyśleć co potworzyć. Buziaki Justynko😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano właśnie to ja... :)))
      już mam w głowie kilka cosiów,
      ale stracham się dokonać wyboru...
      pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  22. Bardzo się cieszę, czyli bawimy się na całego! Wszystkim życzę miłego tworzenia:))

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).