sobota, 20 marca 2021

Cebulka :).

Witajcie Kochani! Pierwszy DZIEŃ WIOSNY tuż, tuż :)). Doczekaliśmy się :). Mam nadzieję, że w końcu pojawi się słonko. Póki co u mnie padał śnieg i temperatura na minusie :(. Coś w tym roku ta piękna pora roku wystawia naszą cierpliwość na próbę :). 


Jak Wiosna to i kwiaty - te pierwsze, nieśmiało kwitnące zwiastujące jej nadejście i obecność :)). Wśród nich są moje ulubione KROKUSY :)). Kocham je wszystkie, ale te fioletowe najbardziej :). Zanim jednak zakwitną są małymi cebulkami :). Jak zapewne domyślacie się Moi Drodzy, u mnie zobaczycie krokusową cebulkę w wersji skarpetkowej :)). Oto ona:


Mogłabym długo pisać o jej powstaniu, a uwierzcie mi ta twórcza droga nie była łatwa. Troszkę skarpet zniszczyłam, zanim osiągnęłam efekt zadowalający. Najwięcej kłopotu sprawiła mi góra cebulki, czyli krokus. A to wychodził krzywo, a to był za gruby i bardziej przypominał drzewo niż kwiat, nie wspomnę już ile naniszczyłam filcu, zanim udało mi się odwzorować kształt krokusowych płatków. Zapewne gdyby nie ogromna chęć uszycia tego skarpeciaka poddałabym się po drugiej nieudanej próbie.




Pomysł na uszycie krokusowej cebulki wpadł mi do głowy spontanicznie. Skoro szyłam lalkowe dynie to, czemu nie spróbować z kwiatami :)? Póki co jest to jedyny egzemplarz, ale chciałabym uszyć jeszcze kilka. Zobaczę czy nie skończy się jednak na chęciach - wciąż tkwię w zającach :).




Moja cebulka na stałe zadomowiła się w koszyczku z żywymi krokusami i wraz z nimi zdobi stół :). Możecie ją również zobaczyć w Szufladzie, ponieważ jest inspiracją w nowym Wyzwaniu "Zwiastuny Wiosny" (TUTAJ).


Ciekawa jestem, jakie są Wasze ulubione pierwszowiosenne kwiaty? :) Ja oprócz krokusów uwielbiam jeszcze żonkile, przebiśniegi i swego czasu lubiłam hiacynty. Niestety, ale ich intensywna woń zaczęła mnie uczulać :(.



Kochani żegnam się z Wami i życzę słonecznego weekendu! :)

 Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie!

Justyna


41 komentarzy:

  1. Uwielbiam te Twoje skarpeciaki wszystkie są super ale ten jest niezwykły. Podziwiam pomysł o wykonaniu nie wspominając. Dobrej wiosny życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już ja podziwiałam na blogu Szuflada, a tutaj mogę sie przyjrzeć dokładnie wszystkim detalom. Jak zawsze fantastyczny skarpeciak i w ogóle super pomysł na uszycie takiej cebulki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko jaki cudny kromusik u Ciebie zakwitł. No cudny jest. Wspaniałe sobie poradziłaś z płatkami ale cebulka jest megaaaa. Szyj Justynko kolejne, będziesz miała pełna doniczkę😀 Ja uwielbiam krokusy, żonkile, tulipany ale najbardziej chyba hiacynty, właśnie za ten ich niesamwity zapach. Zresztą ja kocham wszystkie kwiaty i mogę ich mieć miliony haha. U nas też na -, zimno jak diabli, wiosno przybywaj. Buziaki kochana😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem mnie zaskoczyłaś Justynko - coś mi się wydaje, że ze skarpet możesz zrobić już wszystko:) Śliczna jest ta cebulka, może zaczaruje wiosnę i wreszcie zrobi się ciepło.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful crocuses and the onion looks so good, fresh, and healthy!
    Happy the first day Spring!

    A hug

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita Justynko z Twoimi pomysłami !Cebulka rewelacyjna a krokusik jak żywy.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita cebulka.Wyszla bajecznie.Ja lubię wszystkie kwiaty .Dzialkowe zonkile i tulipany w wazonie to jest to.Pogniewalam się na szafirki bo wszędzie ich pełno i strasznie się rozmnażajà a ja wyrywam i wyrywam a one i tak znajdują inne miejsca.Pozdrawuam

    OdpowiedzUsuń
  8. No po prostu genialna jest ta skarpetkowa cebulka. Warto było jej poświęcić trochę czasu dla osiągnięcia takiego efektu. Wiesz co mnie w niej najbardziej urzekło, wcale nie ten kwiatek choć tez jest cudny. Ale korzeń. Jest tak fajnie odwzorowany że szok.
    Pozdrawiam i dziękuję że się na mnie powołałaś u Ewy w sprawie pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ой, какой хорошенький! Я влюбилась в мальчика-Луковку. Это, наверное, Чиполлино. Это слово переводится с итальянского, как мальчик луковка.
    Жаль, что вы так и НЕ посмотрели мою новую куклу из носка.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Спасибо за приятный комментарий :). Рад, что тебе понравился крокус :). Уважаемая Ирина, я давно смотрела ваш пост, всегда смотрю, но не всегда успеваю оставить комментарий :). В последнее время у него много профессиональной работы. Сердечно приветствую вас и хорошего воскресенья!

      Usuń
  10. świetna cebulka! Twoja wytrwałość zaowocowała ślicznym maleństwem i teraz już masz gwarancję cieszenia się krokusami przez calutki rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo, cudo, cudo! nie wiem co jeszcze innego mogę napisać, jestem jak zwykle zachwycona Twoją pracą Justynko:) zaskakujesz i zachwycasz bez końca:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. This bulb made me fall in love, Justyna!
    It is an original and adorable creation, my friend
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  13. Po tym cudnym krokusiku już mam pewność ,że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych. Wszystko jesteś w stanie uszyć z tych swoich skarpeteczek. Jesteś niesamowita!!! Pozdrawiam serdecznie i pędzę pooglądać krokusika

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, cudnie zaklinasz wiosnę! Nie ma innej opcji jak ta ze wiosna jest🥰 ja również uwielbiam pierwsze wiosenne cebulowce jak ich nazywam, krokusy, przebiśniegi, Żonkile i tulipany...i mogę tak wymieniać. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌷🌺

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem absolutnie pewna, że ze skarpetek Jesteś w stanie uszyć WSZYSTKO!!! Justynko - mistrzostwo. Faktura żółtej części bulwy, korzeń i kwiat do złudzenia przypomina oryginał!!! To jest niesamowite!!! I brawo za wytrwałość - efekt wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna dekoracja,dużo pracy włożyłaś ale jest efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie moge wyjść z podziwu na d Twoimi skarpeciakami. Masz głowę pełna niekończących się pomysłów :) brawo :) piękne powitanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę! Kolejne cudo uszyłaś :-) Pomysły masz obłędne i ich realizacja przyprawia o zawrót głowy! Krokusikowa cebulka zachwycająca :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny pomysł - cebulka wygląda cudownie i w dodatku idealnie wkomponowała się w tło kwitnących krokusików:)) U nas dzisiaj słonecznie, choć wietrznie i mroźno; a w moim ogródku powoli przebijają się tulipany; nie widać jeszcze krokusów, narcyzów i szafirków - mam nadzieję, że nie zginęły przez zimę i przebiją się przez ziemię, by zachwycać swoim pięknem!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Justysiu, ale Ty masz wspaniałe pomysły! Krokusowa cebulka jest cudna, przecudna.
    Ja lubię wszystkie kwiaty wiosenne i trudno mi wskazać te najbardziej ulubione.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Namęczyłaś się, ale wyszła cudnie!!! W tym koszyczku wspaniale się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Powalasz mnie na kolana swoimi pomysłami;) Wierzę że się namęczyłaś, ale cebulka jest niesamowicie piękna!
    Buziaczki Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cebulka niesamowicie realistyczna z tym kwiatkiem. Podziwiam nieustannie Twoją pomysłowość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna cebulka, Justynko!!! Masz świetne pomysły!
    Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Padłam na kolana! Mistrzu mój, w życiu bym nie wpadła, że można zrobić taką cudną cebulkę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje skarpetkowe twory! Cebulka jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  27. Justysiu Twoje pomysły i ich realizacja powalają z nóg!! Cudowności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko jakie Ty masz wspaniałe pomysły! A cebulka z krokusikiem jest urocza i niesamowicie pięknie zwiastująca wiosnę.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Nunca imagine ver una cebolla transformado en muñeca y ademas tan bonita como la has hecho!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  30. Justynko super, że się nie zniecheciłaś bo krokusowa cebulka jest cudna
    I chętnie zobaczę inne zwiastuny wiosny.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś uroczego stworzyłaś Justynko. Ach jak mi się podoba ta cebulka, prześliczne maleństwo. Owieczki, które wcześniej oglądałam, są równie urocze. Mają fantastyczne loczki:) Twoje pomysły mnie zaskakują, masz ogromną wyobraźnie!
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś niesamowita!!! Co za wspaniały pomysł wpadł Ci do głowy! Podziwiam ogrom pomysłów i ich zawsze zaskakująca realizację. Buziaki przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Padłam ! Zbieram sie z podłogi:) no cudowna jest ;):);) Hihi Ty to jestes niesamowita :) chylę czoła Justynko !

    OdpowiedzUsuń
  34. Cebulka jest fantastyczna, podziwiam wszystkie laeczki, są cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).