niedziela, 7 listopada 2021

Jesienne zakładki.

Witajcie Kochani! Choć w sklepach są już bożonarodzeniowe bibeloty, u mnie na blogu gości jeszcze Jesień :). Jak wiecie, niedawno organizowałam jesienną wymiankę zakładkową i właśnie dziś zaprezentuję Wam moje tworki, które przygotowywałam dla Moniczki z bloga Zaklęta Igiełka, a także pochwalę się cudnościami od Karolinki z bloga bawełniane niteczki

Długo zastanawiałam się jaką zakładkę przygotować dla Moniczki. Kocham jesienne klimaty i nie sądziłam, że wybór motywu będzie tak trudny. Jednak po wizycie na farmie dyń (pisałam o tym TUTAJ) natchnęła mnie twórcza wena i już wiedziałam, że będzie dyniowo :))).



Miałam w zbiorach bardzo ładną serwetkę i postanowiłam ją wykorzystać :). Zależało mi, aby oddać taki radosny, ciepły jesienny klimat zatem zrezygnowałam z szarych, ponurych kolorów :).  Poza tym serwetka sama w sobie jest tak ładna, kolorowa, że nie wymagała upiększeń :). Właściwie to domalowałam tylko kilka białych kropek :).



I tył:


Zakładka wykonana jest w technice dekupażu, ale bardzo zależało mi aby Moniczka miała namiastkę mojej największej pasji :). Uszyłam więc ze skarpetki maleńką dynię, która razem z pomalowanymi, drewnianymi koralikami pełni funkcję zakładkowego "dyndadełka" :)).



W paczce miała być również jesienna kartka. Typowych kartek nie robię, ale wpadłam na pomysł stworzenia kartko - zawieszki z Moniczki ulubionym zwierzątkiem :))). Z przodu jest jesienny jeżyk, z tyłu ciepłe słowa :).


Wykonałam ją również w technice dekupażu, jednak w tym przypadku serwetka wymagała dużo domalowań, ponieważ tło było białe. Dodatkowo brzeg ozdobiłam pastą brokatową od Stamperii, przez co w słońcu pięknie mieni się - jak diamenty :)). Niestety zdjęcia w pełni nie oddają tego efektu :(. 




Moniczce przesyłka spodobała się więc moja radość jest ogromna :))).

Jak już wspominałam na początku posta, do mnie paczuszka przyjechała od Karolinki  :)). Zobaczcie jaką cudną zakładkę Karolinka dla mnie wyhaftowała!


Przepiękny, jesienny łapacz snów. Podziwiam kunszt wykonania, detale i estetykę. Prześliczna zakładka! 


Do zakładki dołączona była równie śliczna jesienna kartka:



Karolinko dziękuję jeszcze raz 💖!

Na koniec pokażę Wam Moi Drodzy zdjęcie, które zrobiłam dwa dni temu :). Taki ocalały samotnik :)).



Trzymajcie się zdrowo 💗,

Justyna


33 komentarze:

  1. Piękne prezenty !! Haft to kunszt hafciarski a dynia " skarpetkowy ".Dostać takie prezenty to tylko przyjemność i radość!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna wymianka, spodobała mi się dynia skarpetkowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko na wielu blogach widział już efekty tej wymianki . Zauroczyły mnie niektóre zakładki ale zdecydowanie ten jesienny łapacz snów wygrał. Fajnie że trafił on w ręce Organizatorki. Bardzo fajną zakładke również Ty przygotowałaś . Ta serwetka w dynie jest rewelacyjna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się zrobiło u Ciebie i tak przytulnie... jesiennie ! Zakładka i zawieszka - są przecudne !!! Haftowana zakładka i kartka - mistrzowsko wykonane !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesienna wymianka, dziewczyny sie postarały.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko zarówno zakładka jak i kartko-zawieszka ogromnie mnie zachwyciły, bardzo jeszcze raz dziękuję. Do Ciebie także piękna zakładka przywędrowała. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. These are great gifts that you have exchanged with your friends.
    I love your bookmark with the sock pumpkin and of course the ones you received with those embroidered details.
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  8. Justyś, cudna wymianka! Zakładki fantastyczne!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałymi rzeczami się wymieniłyście. Zakładki i kartki śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie prace bardzo mi się podobają!! Zawieszka - super pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się obdarowałyście, jestem oczarowana wszystkimi jesiennymi pracami.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prace wymiankowe Justynko! Dyndadełko-dyńka jest rewelacyjne:) Ta zabawa wszystkim sprawiła tyle radości. Oglądanie wymiankowych prac jest jedna z nich:))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace wymiankowe :) u Ciebie zawsze wszystko tak pięknie wykończone, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko wspaniałe jesienne prace. Cudny ten język na kartce decu. A zakladeczka z dynia skarpeciakowa cudna, super pomysł. Ale, ale widzę że i Ty cuda dostałaś. Super wymiana i wspaniałe pamiątki. Buziaki 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Justyś, Wasze jesienne prace są pełen uroku i takie klimatyczne. Taką jesień lubię.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna wymianka. Cudowne zakładki zrobiłaś, podobnie jak kartkę w formie zawieszki i dynię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zakładki wykonałyście. Bardzo podoba mi się pomysł z zawieszką, a dyńka cudowna. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie żeście się obdarowały. Zwłaszcza te Twoje dynie dla mnie mistrzostwem świata. A połączenie ich z zakładką uważam za kapitalny pomysł. Też nie zgadzam się na te wszystkie dekoracje świąteczne już teraz. Przecież te jesienne też potrafią mieć swój urok. Chociażby ta Twoja dynia... Cieszę się, że przynajmniej u Was sezon jesienny trwa jak najdłużej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace! Super wymianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dmuchawców u nas jest jeszcze dużo,aż pokusiłam się....a nie o tym kiedy indziej;) Cudowne prezenty sobie przygotowałyście - wszystko zachwyca:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. ach, piękne niespodzianki przygotowałyście dziewczyny, podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne prace !!! :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne te Wasze zakładki, podziwiam!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne jesienne prace, takie klimatyczne.Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko śliczne i starannie wykonane - bardzo fajna taka jesienna wymianka:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten dmuchawiec mnie rozbawił :) Justys Teoje prace jak zawsze cudne, dopracowane w każdym calu:) gratuluje świetnej wymianki !

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne Twoje prace masz niesamowite pomysły. Super wymianka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna zakładka dopracowana w najmniejszych szczegółach! Jeżyk przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful gifts!! The bookmark with the beads and socj pumpkin is adorable!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zakładki i kartki, ale ta dynia dyndadełko po prostu najwspanialsza!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).