czwartek, 21 lipca 2022

Zając w ogrodzie. Pascha 2022 - 2023

Witajcie Kochani! Lipiec wielkimi krokami zbliża się ku końcowi, a ja prawie zapomniałam o kolejnym miesiącu całorocznej zabawy Pascha 2022 - 2023. To chyba przez wakacje tak rozleniwiam się :))). Znajduję jednak czas na robótkowanie, również to wielkanocne, i dziś pokażę Wam sympatycznego zająca, który zamieszkał w dobrze znanym mi ogrodzie :))).


Nie zaskoczę Was pisząc, że uszyłam go ze skarpet :))). Ma 17 cm i jest bardzo przytulaśny :). Ubranko to symbolika morza - turkus jak woda, żółć to piasek, a nutka zieleni - wodorosty. Jest jeszcze brąz jak niektóre muszle :)). Tak to sobie wykombinowałam :). 



Kocham szyć lalki ze skarpet, bo niesamowicie pobudzają moją wyobraźnię, uruchamiają najgłębsze pokłady kreatywności, pozwalają wyrazić to co aktualnie siedzi w mej głowie, ale przede wszystkim sprawia mi to ogrom radości i mnóstwo relaksu :))). Po ciężkim dniu, kiedy siadam do szycia czuję jak stopniowo stres, czy napięcie znika. Później jest już tylko lepiej :)). Takie trochę terapeutyczne są te moje skarpeciaki :)). 



Zając ukrył się w zawilcach, a ja schowam się w najchłodniejszym pokoju :))). Niestety dziś znów upalnie...

Ściskam Was wakacyjnie 🌞,
Justyna 💙💛

29 komentarzy:

  1. Przecież zające nie mają oklapniętych uszu tak jak króliki typu baranek ;p
    Śliczny skarpeciak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze trochę tego lipca jednak zostało. Bardzo uroczy ten zajączek i aż się sam prosi, aby go przytulić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczne wspomnienie urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny, kolorowy, wesolutki. Twoje skarpeciaki uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny zajączek. Piękne ma kolory, a pyszczek bardzo sympatyczny Justynko:) Terapeutyczne jest również patrzenie na Twoje skarpeciaczki. Ja zawsze się uśmiecham:)
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeslodki pośród kwiatków, pozdrawiam urlopowo i bardzo upalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. It's a beautiful rabbit, Justyna!!!
    I find it absolutely charming!!
    And the photographs among the flowers are spectacular!
    Have a good weekend.
    Hugs from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zając jest przefajny i mimo, że wielkanocny pasuje do wakacyjnych klimatów. Udanego lata😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko jak dla mnie zając jest świetny. Też nie cierpię upałów, wolę zdecydowanie chłodniejszą pogodę.
    a morze lubię więc i kolory zająca jak najbardziej mi przypasowały.
    Pozdrawiam i dziękuję że mimo upałów nam go pokazałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja natomiast uwielbiam słońce. Żeby nie obowiązki domowe mogłabym błogo się smażyć na słońcu.
    Zając wyszedł Ci Justynko pięknie, kolory dobrałaś idealnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. oCh jest przesłodki i taki przytulaśny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje zdolności i pomysły. Zajączek jest cudowny. Kolorystyka super. Podziwiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny i dopracowany... :) tak, działanie terapeutyczne - to bardzo dobre określenie... mnie rękodzieło także dostarcza właśnie takiego odczucia - oczyszczenia i ukojenia, szczególnie jak doświadczam negatywnych emocji i zmęczenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne maleństwo w radosnych korach! Uwielbiam Twoje skarpeciaki! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Justyś, zajączek jest taki kochany i sympatyczny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zając wielkanocny ale też w kolorach letnich. Piękne żółte ubranko leży na nim idealnie. Cudnie wygląda na łonie natury😄

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodycz długoucha w pięknym ubranku, super zająca wyszykowałaś Justynko:)
    Tak sobie myślę, że to nasze rękodzieło jest terapią na stres dla nas wszystkich, dla mnie na pewno!
    Serdeczności zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodziak!! i do tego te piękne zdjęcia- podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniutki ten zajączek!! Wspaniałe ma kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny jest Justynko, przesympatyczny:) U nas też upały bardzo dokuczają, marzę o odrobinie chłodu. Dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko królik jest cudny ale ostatnie zdjęcie w zawilcach rewelacyjne !!! Takie prawie jak prawdziwe 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy królik. Piękna kolorystyka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny zajączek Justynko, wspaniale pozuje i nie robi szkód w ogrodzie. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynko, czarujesz tymi słodziakami. Śliczny zajączek. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo się cieszę z Twojego udziału w zabawie! Dzieki temu mam nadzieję to Święto zyska na popularności w śród tego typu zabaw. A sam zajączek jest przepiękny i przeuroczy! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).