wtorek, 26 lipca 2022

Morski wianek z syrenką

Witajcie Kochani! Pamiętacie jak wspominałam o pewnym tajemniczym projekcie, którym mam nadzieję Was zaskoczyć? :) Oto on - mój wymarzony morski wianek z syrenką w wersji skarpetkowej :)).

Historia jego powstania jest dość długa, ale czasami tak bywa :)). Najpierw rodzi się pomysł, później gromadzę materiały, dopinam szczegóły i ostateczną wizję aż w końcu z twórczej otchłani wyłania się to, co chciałam stworzyć :)). To proces niekiedy żmudny, ale jakże fascynujący! :))




Skarpetkowa syrenka to jedna z moich ukochanych lalek 💗. Szyłam ją jako pracę inspiracyjną na szufladowe wyzwanie w 2020 roku (TUTAJ oryginalny post), ale nie miałam pomysłu jak ją zagospodarować. Przeleżała dwa lata wśród innych skarpeciaków, aż w końcu wiosną podczas naszego pobytu na Helu spontanicznie wpadł mi do głowy pomysł - MORSKI WIANEK Z SYRENKĄ :)).



Tak się nakręciłam, że jeszcze tego samego dnia kupiłam na jednym ze straganów kilka koszyczków muszli, a po powrocie do domu rozpoczęłam poszukiwania styropianowej oponki, bawełnianego sznurka i innych dodatków zwanych przydasiami :)). Syrenkę już miałam więc wszystko musiało być dopasowane do niej :). 




Samo mocowanie to była czysta przyjemność, chociaż nie obyło się bez poparzenia palców klejem na gorąco :).



Cieszę się, że skarpetkowa syrenka w końcu znalazła swoje miejsce. Na żywo wianek wygląda jeszcze piękniej i chociaż ma mnóstwo elementów to jest lekki :)).




Obok syrenki zamocowałam coś, co ma imitować fragment sieci rybackiej :). Ciekawa jestem czy domyślacie się czym owo "coś" jest? :)))


Z rozmachu zrobiłam jeszcze jeden morski wianek, tylko znacznie mniejszy jednak pokażę Wam go Moi Drodzy innym razem :). Dziś niech ma swoje przysłowiowe pięć minut syrenka :))).

Do zobaczenia, miłego tygodnia Wam życzę 😘,

Justyna 💙💛


25 komentarzy:

  1. Prześliczny wianek!!! -taki wakacyjny i taki z powiewem morskiej bryzy. Ja uwielbiam wianki jako dekorację w domu ,są symbolem jedności rodzinnej ! Piękne zdjęcia! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa! Rewelacyjny wianek! Jestem pod jego ogromnym wrażeniem! Gdyby robili takie na większą skalę to byłyby ciekawą i oryginalną pamiątką z nad morza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa! Rewelacyjny wianek! Jestem pod jego ogromnym wrażeniem! Gdyby robili takie na większą skalę to byłyby ciekawą i oryginalną pamiątką z nad morza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek cudowny. Masz świetne pomysły, a Twoje skarpetkowe lalki nigdy mi się nie znudzą.
    pozdrawiam znad morza, dzisiaj nad nim jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem szczerze szczęka mi opadła takie cudo . Pracowitość, pomysłowość i piękno w jednym. Miłego odpoczynku i czekam na następny wianek .😊⛵

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnyyy Justynko! Miałaś doskonały pomysł na wyeksponowanie syrenki. Teraz, w pięknym otoczeniu wianuszka, muszelek, rozgwiazd i perełek wygląda jeszcze piękniej. Od razu przypomina mi się baśń J.CH. Andersena "Mała Syrenka" i jej kinowa wersja Disneya z lat 70 - bo to był mój najdłuższy płacz z żalu za syrenką. Płakałam po filmie obejrzanym w kinie cały wieczór i noc, dopóki nie zasnęłam. Mimo tego płaczu - uwielbiam do dzisiaj najbardziej własnie tę baśń Andersena. No, może na równi z "Dziewczynką z zapałkami". Popatrzę sobie jeszcze na morski wianuszek:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianek świetny i na pewno będzie doskonałą pamiątką szkoda że nie można takich kupić na straganach. Świetnie wkomponowałaś tą Syrenkę w niego . A ta sieć rybacka to wg mnie jest z siatki na wędliny ot tak mi się skojarzyło. Jak zwykle ten wianek mam mnóstwo detali jak to u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe dzieło sztuki.Syrenka perfekcyjna , wianek w morskim klimacie, masz cudowne pomysły.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. No tego to jeszcze nie grali :) Justynko- jak zawsze zaskakujesz i to bardzo pozytywnie! Jak ja podziwiam Twoje pokłady kreatywności! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyś, to najpiękniejsza nadmorska pamiątka jaką sobie można wyobrazić i wymarzyć. Sama syrenka jest cudowna ale w oprawie tego wianka wygląda rewelacyjnie. Masz ogromny talent, kochana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Justyś, to najpiękniejsza nadmorska pamiątka jaką sobie można wyobrazić i wymarzyć. Sama syrenka jest cudowna ale w oprawie tego wianka wygląda rewelacyjnie. Masz ogromny talent, kochana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sam wianuszek robi wrażenie, wspaniała morska kompozycja pełna ciekawych detali. Syrenka jest jak wisienka na torcie. Cudeńko stworzyłaś:) A sieć - może siatka na owoce? Serdeczności Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko sama syrenka jest cudna :).

    Wianek zaś jest rewelacyjny. Miałaś super pomysł i widać, że praca ta sprawiła Ci wiele przyjemności.
    Zrobiłaś super sesję fotograficzną :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem z różnych morskich opowieści, że syrenki są niebezpieczne, mogą zauroczyć i pociągnąć zauroczonych w otchłań.
    Jestem zauroczona i brakuje mi słów, by wyrazić piękno, które mam przed oczami. :)
    Teraz znikam w otchłani i...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę poleżała, ale znalazła swoje miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. It's a fascinating crown, Justyna!
    Oh yes, I completely fell in love with it!!!
    I love its colors and all the marine elements... a total beauty.
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycający projekt! Syrenka sama w sobie jest cudna, a jeszcze ten wianek i ozdoby... Szkoda, że nie byłyśmy na Helu w tym samym czasie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na wianek, wyszedł cudnie a syrenka prześliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalny wianek :) widać że wymagał mnóstwo pracy ale warto było bo efekt jest WOW! Śliczne dodatki, wspaniałe kolory... Twój talent i kreatywność w pełnym rozkwicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ale cudo!!! Syrebka rewelacyjna, xaky wianek misternie przemyślany i wykonant, prawdziwy majstersztyk Justynko !!! A ta siatka przypomina mi siatkę do wędzenia szynek 😀 rodzice korzystają więc chyba to to 😀😃🙂 jeszcze raz brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten letni wianek pięknie wygląda w nadmorskiej scenerii a w domu przypominać będzie chwile wspaniale spędzone. Piękny jest :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny wyszedł Ci ten wianek z syrenką. Będziesz miała wspomnień czar z wakacji na wyciągnięcie ręki przez cały rok. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudowny wianek zrobiłaś. Piekna pamiątka po wakacjach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam sie w tej syrence! Jest przepiękna 😍razem z wojskiem tworzą niesamowite arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).