środa, 15 lutego 2023

Aniołek

Witajcie Kochani! W końcu doczekałam się ferii :)). Nadszedł czas na regenerację, zebranie sił i cudowne chwile spędzone z rodziną na zimowym wyjeździe :). Wpadam zatem na chwilkę by pokazać Wam obiecanego aniołka, ponieważ jak już wspominałam w poprzednim poście dawno ich na blogu nie było. Szyłam go już jakiś czas temu, ale dopiero teraz grzecznie się Wam zaprezentuje :).


Aniołek nie jest duży i jak za chwilkę zauważycie ma wszytą wstążeczkę. Bardzo lubię szyć skarpetkowe zawieszki.  Są lekkie, przez co można je dosłownie wszędzie powiesić.




Kilka lat temu pisałam na blogu, że mam marzenie aby ubrać swoją choinkę w skarpetkowe lalki. Marzenie pozostało, ale czasu na realizację brak. Obiecałam sobie jednak, że od marca mobilizuje się i chociaż dwie skarpetkowe zawieszki w miesiącu będę szyła. Trzymajcie proszę kciuki bym w postanowieniu wytrwała :).


A tymczasem żegnam się posyłając Wam mnóstwo uścisków i podziękowań za odwiedziny 😘
Do zobaczenia,
Justyna

29 komentarzy:

  1. Aniołek prześliczny!!! Pomysł doskonały , bo choinka będzie wyjątkowa!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny pomysł z aniołkami na choince ,trzymam kciuki.A ten aniołek to z wiosna mi się kojarzy, takie kolorki delikatne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jaka to będzie cudna choinka Justynko, wypoczywajcie z rodzinką , a ja czekam na kolejne cudne aniołki !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muy original y bonita angel...
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki by marzenie się spęlniło. Ten anioleczek jak reszta jest śliczny.( Mój stoi na półce i budzi podziw)🙂
    Miłego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołek jest grzeczny jak przystało na aniołka i pięknie się prezentuje. Ma prześliczną bogato zdobioną czapeczkę i bardzo słodką minę. Jes t po prostu uroczy😍

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Sama słodycz!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko! Aniołek przepiękny! Wiosną mi zapachniało :-)
    Trzyma kciuki za Twój plan! Taka choinka będzie bajeczna!
    Uściski i cudownego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justysiu, jeszcze raz dziękuję Ci za tego aniołka, który wisi cały czas przy łóżku Mamci.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justysiu, jeszcze raz dziękuję Ci za tego aniołka, który wisi cały czas przy łóżku Mamci.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabulous and colorful angel, very sweet with those pastel tones.
    I loved it, Justyna!!!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  12. he alucinado imaginandome un árbol de navidad con tus muñecos, que sueño. Este angelito te ha quedado precioso
    Bsos

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko, już widzę tę wspaniałą choinkę:))) Aniołek przecudny i chociaż "choinkowy" to taki wiosenny. Dzisiejszy dzień był całkowicie w jego klimacie - czułam powiew wiosny, słyszałam nieśmiałe trele ptaków, dowiedziałam się, że dwa żurawie już u nas są. Udanych ferii!
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny pomysł na aniołkowe zawieszki i aż lekko zazdraszczam takiej cudnej choinki hehe. Justynko trzymam mocno kciuki. Cudne są Twoje skarpeciaki a ten aniołek przecudny. Słodziak do zakochania się w nim. Miłego wypoczynku 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. No taka choinka to marzenie :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołeczek jest przecudny! Trzymam kciuki z żeby marzenie się spełniło. To byłaby wyjątkowa i oryginalna choinka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpoczywaj i nabieraj sił. Aniołek cudny oczywiście. Może i będziesz szyła po 2 Aniołki w miesiącu, ale powinnaś jeszcze dodać że zostaną u Ciebie!! Inaczej nici z Twojego marzenia a pięknej choince !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Musi być uroczy w rzeczywistości ten aniołek. Dwa w miesiącu - super. Trzymam kciuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieustająco podziwiam Twoje piękne skarpeciaki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ uroczy ten aniołek! No to trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ to będzie cudowna choinka! u nas jest cała w moich pracach, ale zbierałam je przez kilka lat i w kilku technikach. Lala cudowna, jak wszystkie Twoje prace dopieszczone w każdym milimetrze:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesłodki aniołek, u mnie tak szaro za oknem i zobaczenie takiego kolorowego pozytywnego skarpeciaka to miód na moje serce i oczy... :) :) :) mam nadzieję, że wytrwasz w swoim postanowieniu, uszyjesz piękne zawieszki i pokażesz swoją piękną choinkę w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanych ferii :) naładuj bateryjki byśmy mogli potem wiele rzeczy podziwiać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodziak z tego aniołka. Śliczny . Życzę Ci dobrego odpoczynku Justynko. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny aniołek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniołek śliczny jak zawsze! Piękne kolory! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniołek jest śliczny :).

    Trzymam kciuki za zawieszki, bo z chęcią bym zobaczyła jak się będzie prezentowała z nimi Twoja choinka :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko, u Ciebie wszystkie aniołki grzecznie prezentują się na zdjęciach i ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).