niedziela, 23 kwietnia 2023

W wiosennym ogrodzie

Witajcie Kochani! Nareszcie zawitała piękna, słoneczna Wiosna, pełna zieleni i kwiatów :)). W moim  ogrodzie zakwitły już magnolie więc cieszę nimi oko, póki są :). 

Dzisiaj rano spotkałam pewnego malucha, który skrył się wśród trawy skąpanej rosą :).

To naprawdę malutki, dosyć zdziwiony,  a może i troszkę rozleniwiony zajączek :)). Żebyście mogli w pełni wyobrazić sobie jego wielkość spójrzcie na zdjęcia poniżej :)). Z przyjemnością sfotografował się z pewnym spokojnie spacerującym winniczkiem  :)).


Tego słodziaka ulepiłam z modeliny FIMO Soft, którą dostałam  w prezencie od wielkanocnego zająca :)). To moje pierwsze zetknięcie z tą masą plastyczną i wiecie co - jestem zachwycona! Każdy szczególik można precyzyjnie ulepić i ładnie wkomponować, a do tego po utwardzeniu robi się jedwabiście gładka co daje miłe uczucie w dłoniach. Myślę, że od czasu do czasu będę po Fimo sięgała. Jedyny jej minus - cena.

Jeszcze duuużo muszę nauczyć się jak w pełni wykorzystać jej potencjał, ale cieszę się, że mogłam spróbować, ponieważ do tej pory znałam tę modelinę tylko z oglądania zdjęć gotowych prac w internecie.



Zajączek wędruje  na zabawę Pascha 2022 -2023
a ja Moi Drodzy żegnam się z Wami zostawiając mnóstwo serdeczności i słonka 🌞.


Justyna

25 komentarzy:

  1. Cudowna tą magnolia.Maleństwo w trawie odlotowe, jeszcze mu futerko nie urosło,naprawdę masz zdolne rączki.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest Twoja magnolia. Marzę o takiej ale niestety już trzy podejścia się nie powiodły i wiem, że marzenia w tej kwestii się nie spełnią. Twój maluszek jest bardzo uroczy. Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaki słodki, uroczy zajączek. Jesteś kobietą wielu talentów, Justysiu.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jaki słodki, uroczy zajączek. Jesteś kobietą wielu talentów, Justysiu.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. This bunny made of FIMO paste has been really pretty on you, Justyna!!
    A lovely job.
    The magnolia tree is spectacular...it's all flowers!!!!
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna Magnolia😍Nasza zmarzła😑Może się jeszcze obudzi...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczy zajączek. I jakiego ma sympatycznego kompana w postaci ślimaczka. Jestem pod wrażeniem, że udało Ci się ulepić coś tak maleńkiego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak z tęgi zajączka. Jest cudny jak ta kwitnąca magnolia. Zawsze jestem pod urokiem tych krzewów,drzew. Serdeczności ślę. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
  9. No ale odlotowe maleństwo znalazłaś w trawie !!
    Magnolie to śliczne krzewy ,niestety u mnie pies mi podgryzał co roku i padła !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny maluszek! Bardzo mi się podoba. Wiesz przymierzam się do modeliny ale nie wiem którą wybrać czy możesz dokładnie powiedzieć jaka to jest? Twój maluszek ubogaci zabawę wielkanocną jest nietuzinkową pracą 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna magnolia i śliczny zajączek, aż przypomniała mi się bajka jak się zając z żółwiem ścigał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. The bunny is so cute and sweet! And your tree, those flowers are so pretty!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  13. aquesta és la teva primera peça feta amb fimo? doncs les próximes deuran ser meravelloses perqué el conillet t'ha quedat preciós
    Petons

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny zajączek!!-a jaka precyzja wykonania! Magnolia też piękna, bardzo lubię kwitnące rośliny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko fajny ten zajączek i choć nie szyty to debiut wyszedł Ci wspaniale. Niestety trzeba mieć to coś w rękach i to to masz. Mam nadzieję że jeszcze nie jedno z tej masy ulepisz mimo ceny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. prawdziwa wiosna, a zajączek bardzo słodziaśny:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero przy tym ślimaczku widać, jaki to maluszek- takie małe cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki fajny maluszek :) widać jaki masz wspaniały zmysł plastyczny - w każdej technice potrafisz się świetnie odnaleźć:) może Mikołaj, podobnie jak zajączek, przyniesie Ci więcej masy plastycznej? ;););)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziutki ten miniaturowy zajączek:)
    Masz bardzo sprawne paluszki, by takie maleństwo stworzyć. :)
    Zatem znalazłaś w sobie nowy potencjał... brawo!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodziak - maluszek. Cudowny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam cierpliwości do lepienia takich maluchów więc tym bardziej podziwiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Justyś! Podziwiam! Masz zdolności do tworzenia wszelkiego rodzaju miniaturowych cudeniek! Jesteś niesamowita a ten malusi zajączek jest niesamowity!!!
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jegomość z trawy, bardzo uroczo się komponował ;). Z modeliną ale taką zwykłą miałam pewien epizod, gdybym miała więcej sprytu może i moje prace byłby ladne, jednak miałam radość, że zrobienia ślimaka 😁

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ale zdolniacha z Ciebie Justynko !!! Piękny zajec !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny zajączek! Czego Ty Justynko nie potrafisz? ;)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).