czwartek, 4 maja 2023

Kwiatowy anioł

Witajcie Kochani majowo! :) Po serii zajączków dziś chciałabym wrócić do moich ukochanych aniołów oczywiście w wersji skarpetkowej :)). Kwiatowy anioł to moja najnowsza praca, a szyjąc go inspirowałam się własną pracą sprzed kilku lat. 


Aniołek jest zawieszką i choć pozuje na tle magnolii to jego spódniczkę uszyłam z płatków róż. 


Laleczka jest lekka, delikatna, w pięknych, wiosennych kolorach. Koronkową halkę uszyłam ze skarpetki i ozdobiłam małymi kryształkami, które w słońcu ślicznie się mienią. Na główce nie ma mojej ukochanej czapeczki, ale za to starałam się aby fryzura była wymyślna :).




Poniżej zdjęcie kwiatowej lalki, o której wspominałam Wam na początku posta :) - to właśnie ona mnie zainspirowała.



Z  niecierpliwością czekam na kuriera i nową dostawę skarpetek na lalkowe ciałka :)). Tym razem udało mi się upolować najmniejsze, jakie są dostępne, czyli 10 - 12 :). Będą z nich malutkie aniołki :)).


Do zobaczenia wkrótce 😘,
Justyna


34 komentarze:

  1. quin angelet més dolç, t'ha quedat preciós
    Petons

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki różany aniołeczek, jak dobrze mu w ogrodzie pośród kwiecia.Cudowny.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatowy aniołek tak piękny jak sama natura. Justysiu, tworzysz cuda.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyś!!! Przepiękny aniołek! Aż mi serducho mocniej bije na jego widok! Tak cudownie rozświetla wszystko wokół siebie :-) Jesteś niesamowita!
    Uściski wiosnne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu zwróciłam uwagę na fryzurę i spódniczkę :).

    Oba aniołki są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności te Twoje aniołki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze cudny Twój Aniołek , a różana spódniczka bardzo mu pasuje. Fajnie że jest coś w Twoim życiu co potrafi Cię odstresować !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I loved the sweet little angel, Justyna!!
    It has been beautiful
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatowy aniołek jest piękny ,podobnie jak różana laleczka !!Wszystko co tworzysz jest wyjątkowe- ma duszę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek pierwsza klasa. I te jego policzki... Śliczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny i bardzo wiosenny aniołek 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny i kolorowy Twój Aniołek. Spódniczka wygląda cudownie. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko po prostu!!! Zjawiskowo wygląda na magnolii! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności- obie są przepiękne:) mówisz maleństwa? to ja też poczekam z niecierpliwością, co nowego pokażesz:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały aniołek Justynko. Oba są podobne, ale jednocześnie różne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. No co tu napisać? Jak zawsze rozdziawiłam buzię z podziwu. BRAWO! Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwyciłam się Twoimi kwiatowymi aniołkami. Spódniczki z różanych płatków robią niesamowite wrażenie. Do pełni szczęścia brakuje jedynie różanego zapachu ale to każdy może sobie przywołać w trakcie podziwiania🙂.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny przecudny aniołeczek <3 Kocham te Twoje anielinki Justynko, są tak bardzo pozytywne i zachwycające, zawsze wywołują uśmiech na buzi :)
    Ściskam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś niesamowitego :) za każdym razem Twoje aniołki zachwycają :) są po prostu przesłodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały pomysł z tą różaną spódniczką miałaś. Wygląda cudownie. Obie panienki są świetne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. jest po prostu i aż przepiekna. Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny, wiosenny anioł w wersji skarpetkowej. Jak zawsze podziwiam precyzję i mistrzostwo w wykonaniu!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Your sock angels are so sweet and pretty! I love the rose petal skirts!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiosna wiosna, wiosenne anioły 🥰 Cudny Justynko. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne, podziwiam je nieustannie😊
    Pozdrawiam serdecznie🌼🤗
    https://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna I faktycznie inspiracyjna laleczka bardzo podobnie ubrana 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny aniołek Justynko. Spódniczka śliczna i ta fryzurka - urocza. Kolory - wspaniałe. Bardzo mi się spodobało zestawienie różu z odcieniem miodowym.
    Zawsze, gdy oglądam zdjęcia Twoich skarpeciaczków mam uśmiech na twarzy.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiekne!!!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).