wtorek, 4 lipca 2023

Wakacyjna MOTANKA

Witajcie Kochani! Po krótkiej przerwie wracam do Was, choć nie wiem, z jaką częstotliwością będą pojawiały się teraz posty. Szyję i intensywnie działam twórczo (co baaaardzo mnie cieszy 😃), przez ostatnie miesiące spełniłam również jedno ze swoich twórczych marzeń - prowadziłam kółko plastyczne i niestety na blogowanie mam coraz mniej czasu. Chociaż dużo się działo, dzieje i od września będzie działo nie porzucam moich Wielkich Małych Pasji 💗. To tak króciutko tytułem wstępu żeby usprawiedliwić swoją dłuższą nieobecność :)). Przy okazji bardzo dziękuję Reni 💖 za troskę!


Dzisiaj Moi Drodzy pokażę Wam kolejną słowiańską lalkę mocy, czyli motankę. O tych niezwykłych ręcznie robionych cudakach pisałam we wcześniejszych postach więc jeśli ktoś ma ochotę poczytać więcej to zapraszam TUTAJTUTAJ i TUTAJ

Lalka nie jest dużych rozmiarów, wypełniłam ją ziarnami zbóż więc jest to typowa Ziarnuszka :). Zrobiłam ją z naturalnych tkanin (len, bawełna) i tym razem postawiłam na ciekawszą fryzurkę - warkocza zaplecionego z naturalnego lnu.




W przerwie od szycia skarpeciaków bardzo lubię robić motanki. To naprawdę urocze, pełne magii lalki :).  Dostałam propozycję, aby jesienią poprowadzić warsztaty z robienia Ziarnuszek i już nie mogę doczekać się, chociaż lekki stres jest :)).

Kochani ściskam Was mocno i do następnego spotkania :)).

Justyna

26 komentarzy:

  1. motanka prześlicznej urody, brakowało mi Twoich Justysiu postów-dzisiaj jest i cieszę się- a to oznacza że jest ok!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę uczestnikom warsztatów, na pewno dasz radę i bedzie supet. To czarodziejskie lalki. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Aquestes nines són encisadores, m'agraden molt. Molta sort en la teva nova etapa
    Petons

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt dawno Cię tu nie było, ale sprawy ważne i ważniejsze. Super że robisz to co lubisz, gratuluję warsztatów. A Motanka cudna jak wszystkie Twoje lalki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for sharing a new job, Justyna.
    I'm glad you took advantage of your break and that you're going to lead those workshops. Bravo!!!
    Your students will be lucky to have you!
    A hug from Spain

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że jesteś i od razu zazdroszczę veny twórczej która u Ciebie zagościła.Motanka przemiła, sympatyczna .Marzenia się spełniają, kursanci mają super wykładowczynię.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna Ziarnuszka. :)
    Na pewno warsztaty dadzą wiele radości Tobie i uczestnikom. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Motanka - ziarnuszka cudna Justynko. Te laleczki bardzo mnie interesują:) Lniane włoski śliczne.
    Trzymam kciuki za wszystkie Twoje plany i ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna słowiańska laleczka. Ta chustka na głowie wpisuje się w jej rodowód. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, motanka cudna. Moje spełniają swoje zadanie , co ogromnie mnie cieszy i jeszcze raz Ci za nie dziękuję. Niech i ta piękność roztacza swą magiczną moc😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że jesteś... Wspaniała motanka. Cieszę się Justynko z Twoich sukcesów i życzę kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna motanka Justynko. Pozdrawiam serdecznie😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna laleczka. Fajnie, że Twoje postanowienia się spełniają. Trzymam kciuki za warsztaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życie biegnie za szybko i nie zawsze możemy wszystko ogarnąć. Śliczna motanka, przecudnie wykonana, chociaż powiem Ci, że trochę przerażają mnie te lalki bez twarzy;) Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta Motanka jest tak pełna pozytywnej energii... te radosne kolory... nie można nie uśmiechać się na jej widok :) :) :)
    Wspaniale, że spełniasz się twórczo i dobrze się z tym czujesz :) niech wszystko układa się po Twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ładna ta lala. Kolorowa i letnia :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka cudowna Motonka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Justysiu, cudowna motanka, tylko Ty potrafisz tak tworzyć.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa laleczka 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna Motanka- na pewno ma w sobie wiele Twojego ciepła i uśmiechu:) Bardzo się cieszę,że wróciłaś;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie stresuj się, na pewno w miłej atmosferze przekażesz ludziom troszkę tajników Twojej sztuki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Justynko, piękna i te słodkie kolory...:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale, że jesteś :) i że ciągle działasz (jak zwykle na wysokich obrotach). Uściski

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).