wtorek, 22 sierpnia 2023

Aniołek dla maluszka

Witajcie Kochani! Zgodnie z obietnicą dzisiaj będzie anielsko :)). Tego skarpetkowego skrzydlacza uszyłam dla pewnego maluszka, który niedawno przyszedł na świat :)). 

Uwielbiam szyć aniołki dla noworodków. Zawsze mnie to wzrusza i wyobrażam sobie jak skarpeciak wisi nad łóżeczkiem strzegąc maluszka :). 


Ten jest dla chłopczyka, co zapewne zauważyliście po kolorystyce, chociaż z tymi kolorami to nie taka oczywista sprawa :). Kiedyś róż przypisywany był chłopcom :). 



Jako mama zauważyłam, że z tym różowym dla chłopców to dziwna sprawa :))). Dla małych panów nie ma ubranek we wspomnianym kolorze, a dla nieco starszych już są różowe swetry, koszule, spodnie, bluzy itp. Hmm, czyżby z wiekiem i dojrzałością Panowie zaczynają doceniać magię różu? :))))) 


Kochani, bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i pozostawiane miłe słowa pod postami :). Życzę Wam spokojnej nocy i kolorowych snów :). U mnie burzowo i deszczowo, dlatego zapewne spać  nie mogę :).
Uściski 😚,

Justyna

21 komentarzy:

  1. Napisać, że ten aniołek jest uroczy to zdecydowanie za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy skrzydlaczek :) Takie delikatne te niebieskości, przełamane ecru.
    Co do ubranek dla dzieci, to niestety my dorośli nadajemy im takie, a nie inne znaczenie. Pamiętam jak mój synek miał ubrany jako kilkumiesięczny bobas, pajacyk w takim nieoczywistym kolorze, coś pomiędzy czerwienią a różem, z krówką. Poszliśmy do lekarza, a ona się mnie pyta czy dziecko tak za karę ubrałam... Przyznaję, że jak podobał mi się ten pajacyk, tak nigdy więcej go nie ubrałam synkowi. A, teraz moje dziecko ma dwie bluzki w takim bardzo ostrym różu i chodzi w nich chętnie.
    Pozdrawiam Cię Justynko bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny Justynko! Jaką ma cudną grzyweczkę:) porciaszki i czapeczkę:) i kołnierzyk też:))) Twoje prace są przepiękne. Zawsze czekam na kolejną z niecierpliwością:)
    Pamiętam, jak kupowałam zaproszenia na Chrzest Święty synka i pani w galerii podała mi różowe. Poprosiłam o niebieskie - stwierdziła, że to kolor Maryjny, czyli dla dziewczynki:) Kupiłam niebieskie:)))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny aniołek Justynko. Z różowym kolorem masz faktycznie rację. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe Bobo dla bobaska, cudne.U nas zawsze chłopcy w niebieskich kolorach a dziewczynki na różowo, nie znam aby chłopcy byli na różowo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje aniołki, Justysiu i ten kolejny tez mnie zachwycił.
    Kiedyś czytałam ciekawy artykuł, że przed wiekami kolor błękitny był przypisany dziewczynkom jako kolor Maryjny, a kolor ciemnoróżowy wywodzący się od czerwieni chłopcom - jako symbol krwi, walki.
    Posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze dodam, że aniołki w spodenkach są szczególnie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaką ma słodka grzywkę ten maluch. Co do kolorów to Chyba każdy może ubierać dziecku co się podoba. Ludzie i tak będą gadać. Zawsze się coś znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. I really miss sleeping with the sound of the rain because it hasn't rained here for many months.
    Your little angel is pure tenderness, Justyna.
    Transmits a lot of positive energy and a lot of calm
    A hug

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziak, jest rozkoszny :) Bardzo lubię Twoje aniołeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki on jest słodki :) :) :) cały do schrupania! Będzie wspaniałym Aniołem Stróżem dla Maluszka :) Co do różu - kiedy byłam mała, uwielbiałam go, później jako nastolatka nie mogłam na niego patrzeć, a teraz znów ogromnie mi się podoba ;);)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzostwo jak zwykle! Prześliczny aniołeczek! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Precioso delicado y original trabajo.....
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz racje Justynko, chłopców mamy za nic nie ubiorą w róż, ale panowie młodzi i już niec dojrzalsi róż często zakładają, wiec może to jednak nie chłopcy a my Mamy tak mamy? Aniołek cudny i na pewno przyniesie wiele radości:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy Aniołek. Ma taką sympatyczną twarz. Niech strzeże maluszka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy aniołek i w stosownym kolorze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze cudna laleczka Aniołek i na pewno będzie strzegł maluszka!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeuroczy skarpetkowy Aniołek, na pewno będzie cieszył i pilnował wisząc przy łóżeczku malucha 😚

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny aniołek!!! Ja zupełnie nie wiem skąd się wzięło to połączenie malutkich chłopców z kolorem różowym? Często klientki pytają się czy kartka na chrzest chłopca nie powinna być czasem różowa?

    OdpowiedzUsuń
  20. Slodziak, jak maluszek 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).