środa, 27 września 2023

Anioł w podziękowaniu

Witajcie Kochani! Wrzesień dobiega końca, pogoda iście letnia, a ja pomału wracam do robótek i blogowania :)). Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejnego skarpetkowego aniołka, dla mnie bardzo ważnego, ponieważ uszyłam go w podziękowaniu dla osoby, która we mnie uwierzyła :). To tak w skrócie, chociaż dużo mogłabym jeszcze pisać :).

Aniołek jest zamocowany na specjalnej podstawce do lalek, ale w każdej chwili można go wyjąć.

To jeden z tych skarpeciaków, którego nie zapomnę i cieszę się bardzo, że obdarowanej osobie bardzo się spodobał :).  Poniżej jeszcze kilka ujęć.



Pod spódniczką aniołek ma koronkowe pantalony, ale zapomniałam zrobić zdjęcia :).

Kochani, na koniec chcę podzielić się z Wami piękną niespodzianką, jaką dostałam do Ali z bloga Składzik zapomnianych marzeń w ramach urodzinowego Candy. Ala tworzy cudne prace z gliny i jeden z jej wytworów trafił  w moje ręce. Alu z całego serca dziękuję! 💖



Do zobaczenia 😊,
Justyna


21 komentarzy:

  1. Aniołek robi wrażenie, szczególnie piękna i oryginalna jest spodnica inna niż zwykle.Gratuluje cudownego prezentu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna laleczka Justynko, sama radość :) Tez dostałam od Anicji nagrode niespodzianke, jeszcze nie zdążyłam zgrać zdjęć :) Śliczny ten aniołek na desce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny anioł i wspaniała wygrana. Gratuluję Justynko i ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudo nad cudami!! Prezent bardzo oryginalny no i ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze Cię znowu widzieć na blogowisku:) Aniołek cudeńko . Podniosłam głowę a tam mój anioleczek bardzo go lubię i ciągle podziwiam. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. He's an adorable sock angel, Justyna!
    I like the gift you received from your friend made especially for you.
    A hug

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten kolejny Aniołek, jeżeli chodzi o skarpeciaki to nie masz sobie równych, bo wcale nie masz konkurencji, bo jesteś mi znaną jedyną osobą która je szyje. Gratuluję wygranego Candy i super niespodzianki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny aniołek Justynko i cudny prezent zrobiłaś. Twoja wygrana też super. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny aniołek - czapki z głów :) Bardzo mi się podoba ta spódniczka, a i pomysł ze stojakiem bardzo ciekawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. que angel más bonito y dulce, me encanta! el paquete de regalo que has recibido tambien esta lleno de pequeñas obras de arte
    Bsos

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny aniołek, jak wszystkie Twoje skarpeciaki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny aniołek! Gratuluję prezenciku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny Aniołek, jak zawsze z resztą Justynko. Cieszę się, że wracasz do blogowania. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, aniołek jest przesliczny. Zawsze oglądam każdy element, szczególik Twoich skarpeciaczków i podziwiam Twoje zręczne rączki - wszystko tak cudnie jest dopracowane. Alicja podarowała w swoim rozdaniu niesamowite anielskie prace. Podziwiam Twojego Justynko, Agusi a nad swoim aniołem non stop przystaję i spoglądam. Buziaki Kochana😘🧡

    OdpowiedzUsuń
  15. Justysiu, Twój aniołek jest przecudowny.
    Gratuluję prezentu od Ali, tez dostałam taką niespodziankę od niej.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Justynko, dawno mnie tu nie było. Wracam z kolejną porcją zachwytu nad Twoimi aniołkami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne anioły - i ten stworzony przez Ciebie, i ten wygrany w candy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Tradycyjnie świetna praca. Gratuluję talentu i wytrwałości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój aniołeczek zachwyca jak zawsze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Och i Ach, dawno do Ciebie nie zaglądałam, stęskniłam się za Twymi cudnosciami !!!

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).