niedziela, 8 października 2023

Jeż

Witajcie Kochani! Choć po ciepłym wrześniu nastał chłodniejszy i bardziej wietrzny październik, jesień nadal pozostaje moją ulubioną porą roku :)). Rozpoczęłam już coroczne zbieranie żołędzi, a przede wszystkim żołędziowych czapeczek, kasztanów i z niecierpliwością czekam na kolorowe liście :).  Niedaleko starego dębu, zbierając właśnie żołędzie, spotkałam przesympatycznego jeża, który zapewne szykuje się już do zimowej drzemki :).

A tak na poważnie, to mój nowy skarpetkowy uszytek :). Jeże szyłam już wcześniej, a w 2020 roku opublikowałam na blogu kurs jak takiego sympatycznego zwierzaka zrobić samemu (TUTAJ).


Dzisiejszy jeżyk, a może raczej pani jeżykowa to zawieszka ozdobiona kokardką w kratkę. Uwielbiam te wstążki. To zapewne przez sam wzór kratki, który od wielu lat jest moim faworytem :).



Kochani, razem ze skarpeciakiem żegnamy się i  bardzo dziękujemy za Wasze odwiedziny 😘.

Do zobaczenia :)

Justyna


22 komentarze:

  1. Słodziak z niego a mordke ma taka, jakby mówił, przytul mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesympatyczne stworzonko zrobiłaś Justynko, jest taki słodki i kochany.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo sympatyczny jeżyk. Serdecznie pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżyk uroczy !! Ja też lubię te wstążki w kratkę , są rewelacyjne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh Justyna, what a beautiful hedgehog!
    It's all love and tenderness!
    Here autumn is still summer: we wish for rain and cold that do not come.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak! I nawet kloce ma przyjazne😄. Takie stworzenie można bez obaw przytulić😌
    Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudeńko 😍. Piękna pani Jeżykowa. Pozdrawiam serdecznie Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coqueta este erizo con su lacito.......
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Jeżykowa bardzo urocza, Justysiu.
    Posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy jeżyk Justynko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna piękna praca. Super dekoracja jesienna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocza pani Jeżykowa!!!!! Wstażeczka jest dodatkową ozdobą. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza pani Jeżykowa. :)
    Z przyjemnością podziwiam Twoje skarpeciaki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze jak spotykam jeżyka to mi się buzia cieszy, ze spotkania z Twoim jeżykiem tez się cieszę 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki słodki, śliczny jeżyk! :) ma w sobie mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżykowa panienka prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodziak. To najbardziej uroczy jeż, jakiego widziałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet wydawałoby się prostą uszytkę potrafisz tak ozdobić, że od razu nabiera niepowtarzalnego charakteru. Piękna jeżykowa pani, kokarda i uszka są najsłodsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżyk jak żywy. Słodziutki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).