poniedziałek, 23 września 2019

Z fioletem

Witajcie Kochani w pierwszy dzień tej prawdziwej, kalendarzowej 🍁 Jesieni 🍂! Wrzesień nam ucieka, czasu na wszystko coraz mniej, a do tego pogoda jest w kratkę. W sobotę było zimno, deszczowo, pochmurnie, a już wczoraj pół dnia spędziliśmy na plaży nad Wisłą tak słonko grzało. Oczywiście nie paradowaliśmy w strojach kąpielowych, chociaż i takie osoby były. No cóż, niech każdy robi jak jemu dobrze - ważne, aby nie poddać się jesiennej aurze i znaleźć sposób na jej pokonanie.


Aniołka, którego dzisiaj Wam pokazuję uszyłam jeszcze Wiosną. W końcu doczekał się swojego miejsca na blogu 😊. Sesję robiłam jemu w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie, a o tym cudownym miejscu pisałam już wcześniej TUTAJ.


Dominującym kolorem tej małej Elegantki jest fiolet, który kojarzy mi się z moimi kochanymi wrzosami. Uwielbiam ciepłe odcienie fioletu, unikam zaś tych chłodniejszych. Wiele lat temu miałam kompletnego bzika na punkcie tego koloru i zdecydowanie dominował w mojej szafie. Teraz jest bardziej kolorowo 😃.


Uwielbiam jeszcze odcień śliwkowy i zapewne zobaczycie na moim blogu prace z użyciem tej barwy. Czytałam kiedyś, że fiolet ma właściwości relaksujące, wyciszające, ale w nadmiarze może obniżać nasz nastrój i szkodzić. Zatem w stosowaniu tej barwy umiar jest wręcz wskazany 😊.


Kochani, baaaaaardzo Wam dziękuję za tyle pięknych komentarzy pod poprzednim postem 💖. Przepraszam, że nie odpowiedziałam na nie, ale miałam zabiegany, intensywny tydzień. Nie dałam rady 😔. Kochane Moje Dziewczyny, dziękuję za polecenie filmików o pożeraniu skarpet przez pralkę - obejrzałam na YouTubie i ciesze się, że moja na pewno tego nie robi; sprawdziłam  (nowy model, inna konstrukcja), ale uśmiałam się nieźle. A książkę o „Przygodach 10 skarpetek” znam doskonale - czytałam swoim dzieciom, uczniom, a teraz jest to lektura dla klas drugich. Polecam kolejne serie, równie zabawne i ciekawe dla dzieciaków. Aby, ostatecznie zakończyć temat samotnych skarpet koniecznie obejrzyjcie bajkę „Niedoparki” - polecam wszystkim, niezależnie od wieku 😊:

Zdjęcie zostało zapożyczone. Źródło zdjęcia TUTAJ

Posyłam Wam moc jesiennych i słonecznych pozdrowień!

Justyna

102 komentarze:

  1. Jaki uroczy fioletowy skarpeciak :) Lubię ten kolor, w mojej, nazwijmy to tak ładnie, sypialni mam dodatki w kolorze fioletowym, nawet żyrandol jest w fiolecie :) W garderobie oczywiście też lae mniej bo mało jest odpowiadających mi rzeczy w fioletach, a szkoda. Śliczny Justynko jest ten aniołeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, dziękuję kochana :)) Ja lubię fiolet, ale w umiarze. Jak wchodzę do wnętrza, gdzie ten kolor dominuje to źle się czuje i denerwuje mnie ten nadmiar fioletu :))). Buziaki!

      Usuń
  2. Kolejny śliczny aniołek!!!Uwielbiam je ,mają duszę i nie są ,jak ja to mówię ,taśmowe! Każdy inny i każdy wyjątkowy. Fiolet- też mi się podoba ale niestety dla mnie nie jest twarzowy . Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :))) Bardzo mi miło :)). Z tymi kolorami już tak jest - nie każdemu w nich dobrze. Buziaki!

      Usuń
  3. Piękna laleczka. Taki delikatny aniołek:)
    Też kiedyś miałam hopla na punkcie fioletu;) Teraz mi przeszło na inne barwy, choć fiolet nadal lubię ale już tylko czasem i tylko niektóre jego odcienie;))) Nie zapomnę jak byłam w szczytowej fazie zachwytu nad fioletem a mój kolega był tym szczerze zdziwiony, bo dla niego to najbrzydszy kolor;)) Przymusiłam go by powiedział dlaczego tak uważa a on "fioletowy jest wiejski" - i wiesz o jaką "wiejskość" mu chodziło;)))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Hahahaha dobre :)) Faceci to mają pomysły i skojarzenia :))). Ale wiesz Gosiu fiolet to taki kolor, który albo się uwielbia, albo nienawidzi :)) Ja myślę, że jest to kwestia odpowiedniego odcienia. Ja również nie każdy lubię. Buziaki kochana i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Pięknie powitała nas jesień, oby taka pogoda długo się utrzymała.
    Aniołek jest prześliczny Justynko, taki radosny że miło się na niego patrzy :)
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję kochana :) Ja również mam nadzieję, że będzie piękna, słoneczna, złota Jesień :). Buziaki!:)

      Usuń
  5. Śliczny i bardzo radosny aniołeczek.:) Pozdrawiam cieplutko Justynko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Linda bonequinha, adorei a cor, parabéns!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luciana, muito obrigado :)) Bom ler essas palavras gentis :) Atenciosamente!

      Usuń
  7. Śliczny zalotny aniołek :) a jakie ma cudne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :)) To taka strojnisia :)) Buziaki kochana!

      Usuń
  8. Justynko, aniołek rzęsorek jest cudny - te rzęsy mnie rozbroiły:))) Fiolety sama uwielbiam. Działają na mnie niezwykle kojąco. Lubie też fioletowe ubrania, choć raczej w dodatkach ten kolor się u mnie pojawia. Wrzosową chustą od Ciebie Justynko już się otulam, jest taka przyjemna i myślę, że jesień i zimę spędzimy razem:)))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, dziękuję kochana!! Bardzo podoba mi się określenie „rzęsorek” :))) Od tej pory każdego aniołka z rzęskami będę tak nazywała :)). Ja kiedyś dużo nosiłam fioletowych ubrań, a teraz to również głównie dodatki. Uwielbiam połączenie fioletu z żółtym :)). Izuniu, cieszę się, że chusta już Tobie służy :)). Rzeczywiście rano to jest zimno, a i wieczory chłodne nastały. Ja pomalutku dziergam z Twojego Kokonka :)) Wybrałam wzór klasyczny i to był strzał w dziesiatkę - wychodzi cudnie! Buziaczki kochana!

      Usuń
  9. Ależ śliczna lala :) A to jej urzęsione spojrzenie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu :))). Serdeczności posyłam!:)

      Usuń
  10. Piękny ten aniołek jak wszystkie , które tworzysz. Lubię fiolety choć nie lubię jesieni:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuje kochana :)) Ja uwielbiam jesień, ale tylko tą wczesną :)). Buziaki!

      Usuń
  11. Przecudny aniołek! Kolorystycznie akurat wpisuje się w kwitnące wrzosy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Irenko :)) Jeszcze będzie troszkę aniołków w fiolecie :)). Uściski posyłam! :)

      Usuń
  12. Aniołek śliczny jak zawsze. Cudo❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny wrzosowy Aniołeczek. Moja przyjaciółka jest fanką tego koloru i muszę przyznać, że bardzo jej w nim do twarzy tak samo jak i Twojej lali. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję kochana :)) A wiesz ostatnio myślałam o Tobie :)). Buziaki posyłam!

      Usuń
  14. Cudna fioletowa damulka ,no i te rzęsy !Ja ostatnio też coś polubiłam fiolet.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elżuniu :)) A wiesz wyczytałam, że fiolet (zwłaszcza jasny) do hit tegorocznej jesieni w modzie :). Buziaki kochana!

      Usuń
  15. Widzę, że nie ja jedna zauważyłam to zalotne spojrzenie :-) Śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewuniu :)). Chyba tych rzęsek nie da się ominąć. Rzeczywiście robią wrażenie :)). Buziaki kochana!

      Usuń
  16. Fiolet to mój ulubiony kolor :) Śliczne ma oczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna jak zwykle, w tych fioletach jej do twarzy, brawo Justynko. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Maks :)). Serdeczności posyłam Tobie!:)

      Usuń
  18. Jaki cudowny fiolecik u Aniołka, a te oczy..:):) Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)). Uściski posyłam i serdeczności!:))

      Usuń
  19. Kolejny aniołek pięknie wystrojony! Rozczulam się na widok Twoich skarpetkowych laleczek Justynko.
    Pastelowe fiolety, wrzosy to fajne barwy, mnie pozytywnie nastrajają.
    Pozdrawiam z jesiennym słonkiem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :). Ja też lubię takie odcienie :). Buziaki kochana i spokojnej nocy :)

      Usuń
  20. Ja fioletu nie lubię, ale to nie fiolet u CIebie tylko lilak jaiś ;) podoba mi się ta laleczka :) niedoparki są i bedą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ulcia :)). Uściski posyłam i miłego dnia życzę!:)

      Usuń
  21. Aniołeczek jak wszystkie - UROCZY :) Pozdrawiam jesiennie ale cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję bardzo :)). Moc uścisków posyłam :)

      Usuń
  22. Absolutely lovely doll, Justyna !!
    I loved it.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank you very much my dear friend :)). Big hugs from Poland:)

      Usuń
  23. Kochana
    Skarpetkowe subtelne cudo, a kolory idealnie dobrane 😀
    Odpiszę w wolnej chwilce🤗
    Pozdrawiam najserdeczniej na kolejne miłe jesienne dni 🌻❤️😀☀️☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgana dziękuję ślicznie! :)) Buziaki kochana i miłego dnia życzę!:)

      Usuń
  24. Piękna panienka w pięknym kolorze,bardzo lubię fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię fioletowy bo tak jak i Tobie Justynko kojarzy mi się z wrzosami, które też lubię.
    Wrzosowy aniołek z zalotnym spojrzeniem wygląda pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko to lubimy to samo - wrzosy i fiolet :)). Dziękuję kochana za miłe słowa :). Ściskam Ciebie mocno i miłego dnia życzę!:)

      Usuń
  26. Piękna panienka :) uwielbiam fiolet, szczególnie jesienią jak widzę wrzosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana!:) Ja również uwielbiam wrzosy i ich piękny odcień fioletu :). Buziaki!

      Usuń
  27. Nie wiem Justynko jak to robisz ale Twoje Aniołki w każdym kolorze sprezentują się cudne:) Oczywiście fioletowy słodziaczek jest najpiękniejszy a koronkowy kołnierzyk świetnie podkreśla jego urodę.
    U mnie na drutach też zagościł fiolet:)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko baaaardzo dziękuję kochana:)). Miło mi czytać tak ciepłe słowa :)). O, już jestem ciekawa Twojego fioletowego cuda- zapewne będzie pięknie i znów powzdycham do ekranu komputera:)). Buziaki!

      Usuń
  28. Śliczny kolejny aniołek, pięknie mu w tych fioletach i jak ładnie udało Ci się je uchwycić. Fiolety są bardzo trudne do fotografowania. Osobiście lubię bardzo wrzosy ale w garderobie fioletów u mnie nie ma jakoś nie przemawiają do mnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję bardzo :)). Masz rację fiolet jest ciężko dobrze sfotografować, trochę pomęczyłam się ze zdjęciami:)). Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

      Usuń
  29. Prześliczna anielica :) Zwróciła moją uwagę kompozycją kwiatową na głowie, a szczególnie tym potuszowanym (?) listkiem :)
    Przygody skarpetek też znam, ale dziękuję za polecenie "Niedoparków", bo o nich nie słyszałam :)
    Pozdrawiam serdecznie! Miłego tygodnia Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana :)) To listko to juz takie cieniowane kupiłam w Paper Concept :(. Uściski posyłam!:)

      Usuń
  30. U mnie wrzesień zleciał bardzo szybko. Ciężko określić czy lubię jesień, czasem jest smutna, czasem deszczowa, najlepiej czuję się wtedy z ksiązką, ale zaraz zima, szkoda, że nie jest już tak piękna, śniezna, jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię tą początkową jesień, kiedy liście pod stopami szeleszczą. Nie cierpię za to listopada bo kojarzy mi się z pluchą. Buziaki Martus!

      Usuń
  31. Justysiu kochana, ten aniołek wygląda prześlicznie - taki opiekun wrzosowej polany i pięknej złotej jesieni. Miejmy nadzieję, że taka ona właśnie będzie.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ślicznie dziękuję kochana ❤. Ja również mam nadzieję, że właśnie taka jesień będzie:)). Buziaki dla Ciebie!

      Usuń
  32. Ach ta pogoda, że pośmiać się można widząc ludzi na ulicy jeden idzie w kurtce niemal zimowej drugi obok w koszulce i krótkich spodenkach :P i w sumie oba stroje czasem pasują. Kolejny cudowny skarpetkowy aniołek. no śliczności <3 też bardzo lubię kolor fioletowy :)
    Hmm a o filmie i książce nie słyszałam. Chyba muszę sobie te dzieła skarpetkowe nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sady masz rację kochana, czasami ta różnorodność ubraniowa jesienną porą jest zabawna. My na plaży siedzieliśmy w długich spodniach, koszulach, a obok ludzie opalali się w strojach kąpielowych :)). Takich cudów to pod koniec września jeszcze nie widziałam :)). Cieszę się, że aniołek podoba się Tobie :)). Buziaki posyłam!

      Usuń
  33. A mnie się fiolet kojarzy z lawendą, może dlatego, ze jesień to zdecydowanie nie moja bajka;-) Kiedyś też miałam fazę na filety, pozostała mi z niej fioletowa sypialnia ale akurat tutaj fiolet pasuje bo usypia:-) Aniołek cudny jak zwykle. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Olu :)). U mnie fiolety występują jako drobne dodatki, chociaż w jednym pokoju mam fioletowe rolety :))). Uściski posyłam!

      Usuń
  34. Prześliczny, cudny aniołek . Lubię tez fiolety ale w tych cieplejszych odcieniach i zawsze mi się kojarzą z jesiennymi wrzosami. Jesień nie zawsze jest smutna ale zawsze poprzedza zimę , za którą nie przepadam. Ściskam Cię mocno i serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuję ślicznie :)), Czyli do fioletu mamy podobne podejście :)) Ja zimę lubię, ale tylko tą śnieżną :)) Uściski kochana!

      Usuń
  35. Aniołek super, taki rozpromieniony ;)
    Ja fioletowy lubię, ale właśnie kiedy nie jest go za dużo, tak jak napisałaś najlepiej wygląda jak jest dodatkiem i kiedy jest stonowany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję kochana :)) Miłego popołudnia i uściski!:)

      Usuń
  36. Przecudowny aniołek. Podziwiam Twoje zdolności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Justynko, kolejna przepiękna lalunia. Uwielbiam te Twoje aniołeczki, każdy dopracowany w najmniejszym szczególe <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana :)) Dla Twojej córci już uszyłam :)) Drobne wykończenie i będzie gotowy do drogi :)). Dam zna na priv :). Buziaki i miłego popołudnia!

      Usuń
  38. Prześliczny Skarpeciaczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Urocza laleczka! Wspaniale dobrane kolory i te detale! Cudo :-) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję ślicznie :)) Cieszę się, że podoba się Tobie :) Buziaki!

      Usuń
  40. I kolejne cudo wyczarowałaś :DDD Piękny aniołeczek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś dziękuję bardzo:)). Buziaki dla Ciebie i miłego popołudnia życzę!:)

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)) Pozdrawiam i miłego weekendu życzę!:)

      Usuń
  42. Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję ślicznie :)) Buziaki i miłego weekendu!:)

      Usuń
  43. Ależ ona jest urocza! Jakie rzęsy, czyżby kupiła sobie nowy tusz do rzęs?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję Justynko :)) To natura ją tak hojnie obdarowała pięknymi rzęsami :))). Ściskam mocno i miłego weekendu życzę kochana!:)

      Usuń
  44. Fioletowy skarpeciak rządzi (określenie młodzieżowe). Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję bardzo :))) Serdeczności posyłam i moc uścisków!:)

      Usuń
  45. Piękny! A w otoczeniu tych wszystkich kwiatów wygląda po prostu bajecznie ;).

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).