piątek, 15 listopada 2019

Jesienne Anioły i podziękowania :)

Witajcie Kochani! Chociaż mamy listopad, to ja myślami jestem przy grudniu i świętach Bożego Narodzenia.  Może dlatego, że już niedługo zacznę piec pierniczki, może świąteczne robótki tak na mnie działają, a może to sprawka bardzo dobrze rozwiniętego marketingu ... Wystarczy wejść do galerii handlowej, by przekonać się, że Boże Narodzenie jest coraz bliżej. I chociaż kusi mnie, aby pokazać Wam moje pierwsze, tegoroczne świąteczne prace to jednak jeszcze powstrzymam się. Mamy Jesień, a ja sporo zaległości w tym temacie. Więc dziś będą Jesienne Aniołki. Celowo pokazuje je w jednym poście, ponieważ razem pięknie oddają jesienny klimat i kolorystykę. Pierwszy jest to maluszek uszyty jako imieninowy prezent. Inspiracją dla ubranka były dla mnie listopadowe drzewa. Spacerując po lesie w pewnym momencie ukazał się mym oczom niesamowity widok - drzewa z żółtymi liśćmi, a pośród nich jedna zielona sosna. Pięknie to wyglądało, ten kontrast był po prostu niesamowity. 


W aniołku znajdziecie troszkę różu. W tym sezonie jest to bardzo modny kolor w jesiennych stylizacjach i często pojawia się w zestawieniu z innymi barwami. Ten trend widać również w skarpetach, co oczywiście bardzo mnie cieszy 😊.


Aniołek ma gipiurową halkę i moje ukochane kokardki na nóżkach. 


Drugi aniołek jest troszkę większy, ponieważ uszyłam go ze skarpet w rozmiarze 18 -21.  Podobnie jak poprzedni, ma ubranko  w modnych w tym sezonie kolorach. 


Aniołek pofrunął do Uli K. w ramach mojej zabawy w odgadywanie liczby skarpet i ciesze się, że spodobał się 😊. Przed podróżą do nóżek przykleiłam jeszcze kokardki, ale zdjęcia w pełnej stylizacji niestety zapomniałam zrobić.




Nie mogłam się powstrzymać, aby zrobić im wspólną fotkę, tak na pożegnanie przed odfrunięciem 👼.

 

Jest jeszcze jeden jesienny Anioł, ale jego pokażę Wam Kochani w następnym poście i będzie to już ostatni, typowo jesienny skarpeciak.😊.

Aniołki posyłam na zabawę do Reni TUTAJ


💗💗💗

Kochani, nie miałam jeszcze okazji podziękować Wam za tyle pięknych słów pod postem Jedyny. Nie wiem kiedy, ale skarpetkowy chłopczyk zapewne jeszcze powstanie 😊. Dziękuję również za Wasze komentarze pod ostatnim postem. Nie ukrywam, że Pani Zgnilizna dość ostro wkroczyła na bloga i zaburzyła kolorową równowagę. Póki co więcej, takich lalek nie uszyłam, ale kto wie...

I na sam koniec z całego serca pragnę jeszcze podziękować moim kochanym blogowym Dobrym Duszyczkom:

Lucynce 💗 , która już jakiś czas temu przysłała mi dwie karteczki oraz super magnesik do naszej kolekcji,



Agniesi 💗za wspaniałą, bogatą przesyłkę w ramach podziękowań za zabawę „Podaj dalej".  Spójrzcie sami, jakie piękne pudełko na skarby otrzymałam:


Były jeszcze słodkości i herbatka, ale zdjęć nie doczekały. W paczuszce znalazłam także piękne serduszka z moim logo. Wzruszyłam się ogromnie!!!


Aguś jeszcze raz bardzo dziękuję 💖!

Pod koniec października obchodziłam urodziny i jeszcze raz pragnę podziękować moim kochanym koleżankom za pamięć oraz wspaniałe prezenty. Dziewczyny sprawiłyście mi mega niespodziankę i radość!  Dzięki Wam moje urodziny były jeszcze piękniejsze i jestem ogromnie Wam wdzięczna za tyle serca! Dziękuję:

Lence 💗


Lidzi 💗





Marylce 💗



Marzence 💗





Dziewczyny jeszcze raz za wszystko dziękuje 💖!!!

Przed nami dwa dni wytchnienia więc życzę Wam Kochani miłego weekendu. U mnie zapowiada się warsztatowo i już nie mogę się doczekać. Tym razem będę próbowała swoich sił w masach plastycznych i ... więcej nie zdradzę, pokażę efekty na blogu 😁.


Buziaki i uściski!

Justyna

43 komentarze:

  1. What a joy your angels give me! Thank you! Fascinating dolls!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne następne aniołki, jesteś Justynko prawdziwą czarodziejką :)
    To bardzo miłe że ten blogowy świat umie nas tak pozytywnie zaskoczyć,cudne prezenty otrzymałaś u na pewno dane z serca ♥️
    Myślę że po nowych warsztatach, znów nas czymś zaskoczysz, czymś pięknym 🙂
    buziaki przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. What amazing the two angels!
    Life is beautiful surrounded the sweet friends, those are very special gifts :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super panienki. Powodzenia i radości na warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne panienki no i prezenty masz na długo co robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne anielice i super niespodzianki od dziewczyn.:) Udanych warsztatów i mile spędzonego weekendu.:) Serdeczności Justynko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, jesienne aniołki. Justynko, zawsze podziwiam i wyczekuję z niecierpliwością następnych.
    Hi, hi... skarpetek przybyło!
    Urodzinowe buziaki przesyłam i spóźnione życzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. What amazing the two angels, Justyna and a very special gifts!🤗
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, a jak włosy mają pięknie pozawijane :) Masz talent do tych laleczek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko cudowne aniołki .
    Zdjęcie razem pokazuje jaka różnica-łał. Kolory są niesamowite piękną jesień.
    Pozdrawiam serdecznie Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesienne panny śliczne. Patrząc na nie świat wydaje się piękniejszy!!!Prezenty wspaniałe , jak miło mieć przyjazne dusze wokół siebie! powodzenia na warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki jak zawsze piękne i do tego modnie ubrane :)) A prezenty wypasione! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesienne aniołki są urocze, jak wszystkie Twoje laleczki. :)
    Super upominki otrzymałaś. :)
    Ślę spóźnione życzenie oraz duuużo Ciepłego i Puchatego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione życzenia urodzinowe! Dobrych ludzi dookoła i dużo miłości!!!
    Piękne jesienne anioły i wspaniałe prezenty.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie jesienne laleczki są śliczne - jak zawsze. Trudno byłoby wybrać ładniejszą bo każda ma swój urok.
    Nie wiedziałam o urodzinach więc pozostaje mi się przyłączyć do spóźnionych życzeń :) Bądź Justynko szczęśliwa tak zwyczajnie, po swojemu i spełniaj się w tym co robisz, bo robisz to pięknie. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te laleczki to coraz są piękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje aniołki :-) Są tak piękne, tak starannie dopracowane, zachwycają detalami :-)
    Przecudnej urody upominki otrzymałaś :-) Urodzinowo ściskam i gorąco pozdrawiam :-)
    Buziaki Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne jesienne panieneczki :) ale skarpetek dostałaś, chyba więcej niż ja mam w domu :) serdeczności posyłam :) powodzenia na warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie oddałaś nastrój słonecznej jesieni w tych laleczkach. A czy robiłaś kiedyś laleczkę z parasolką na deszczowe jesienne dni? Upominki zawsze rozjaśnią nam serce i wzruszają. Wszystkiego dobrego urodzinowo.
    Z zainteresowaniem przeczytałam poprzedni wpis. Ciekawy, trafny, prawdziwy. Życzmy sobie, by wokół nas było jak najmniej zawistnych osób. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Justysiu, urocze te jesienne siostrzyczki. Haleczka z gipiury bardzo elegancka.
    Niestety, nie wiedziałam kiedy masz urodziny, więc teraz składam Ci najserdeczniejsze życzenia i przesyłam mnóstwo uścisków, chociaż tylko wirtualnie.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  21. i znów widzę same cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne aniołki zasługują na tyle pochwał, jak nie więcej :) te tak samo zachwycają starannością wykonania. Podziwiam je nieustająco i dziękuje za kolejny miesiąc zabawy:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. O raju, jakie cudne te aniołki!!! Jesteś Anielską Mistrzynią Justynko!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bajeczne Aniołki! Wykonanie jak zwykle perfekcyjne. Twoje jesienne spacery i spotkania z przyrodą przynoszą niesamowite efekty. Pięknie połączyłaś soczystą zieleń sosny i jesienne liście razem.
    Z okazji urodzin przyjmij ode mnie serdeczności i uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Te serduszki z Twoim logo są zachwycające, super prezent. Zresztą wszystkie upominki Justynko dostałaś piekne. A aniołki to wiadomo, jak zawsze cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje Anioleczki jak zawsze przepiękne, zachwycasz swoim wielkim talentem. Cudownie szyjesz🧡Urocze upominki otrzymałaś i ode mnie przyjmij moc najlepszych życzeń wszystkiego dobrego 😘🧡🧡😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne Aniołki i tyle miłych podarków. Dołączam się do spóźnialskich i życzę Ci wszystkiego, co najlepsze. Uściski serdeczne przesyłam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne, jak zawsze Twoje prace artystyczne🤗
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień i tydzień cały udany 🌤️🍁🏵️🧡☕

    OdpowiedzUsuń
  29. Same śliczności i wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze piękne!!!
    Wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ma che splendidi questi angioletti creati con le calze! Bravissima!
    Un abbraccio
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko laleczki jak zawsze przepiękne. Obie są rewelacyjne. Zawsze mnie dziwi jak Ty to robisz , że każda z nich jest całkiem inna.
    Z okazji twoich urodzin przyjmij nieco spóźnione ale z serca płynące serdeczne życzenia. Obyś zawsze była radosna , uśmiechnięta i szczęśliwa. Oby zdrówko dopisywało Tobie i Twoim bliskim.
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Justynko, Twoje Aniołki są obłędne i w pełni oddają zarówno kolorystykę jak i ciepły, klimacik tegorocznej jesieni. Zadbałaś o każdy, najmniejszy szczegół i pięknie je uczesałaś. Podobają mi się także kwiatowe kompozycje doczepione do czapeczek.
    Prezenty otrzymałaś wspaniałe a ode mnie przyjmij bardzo już spóźnione, najpiękniejsze życzenia urodzinowe, mnóstwo serdeczności i gorące uściski!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne prezenty urodzinowe.Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia ;****** Lalunie piękne, ale te kokardki na stópkach to mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna para :-).Oba aniołki wykonane precyzyjnie i przemyślane w każdym szczególe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Justynko, wspaniałe jesienne Aniołki! piękna kolorystyka i te słodkie buziaki, sama radość! prezenty otrzymałaś niesamowite! Wszystkiego Najlepszego, zdrowia i spełnienia Marzeń dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie było mnie chwilę na blogu i nie widziałam przedtem Pani Zgnilizny ale Justynko wiem jak taka Pani może zniszczyć wszystko w kolo. Zawsze dziwi mnie bezinteresowna zawiści i w pełni podzielam Twoje zdanie. Justynko Twoje aniołeczki przynoszą wiele radości , mój uśmiecha się do mnie co rano i za każdym razem poprawia mi humor. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sono dei veri capolavori, complimeti sei bravissima.
    Buona serata.

    OdpowiedzUsuń
  39. Justynko aniołki zachwycające, tak bardzo Cię podziwiam za piękne i precyzyjne wykonanie, pomysłowość Twoja nie ma końca :) Życzenia spóźniona, ale bardzo szczera -życzę Ci dużo zdrówka, spełnienia marzeń, realizacji wszystkich planów i celów :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anioły piękne , przepiękne , cudowne. A do życzeń spóźnionych dołączam - wszystkiego najlepszego Justynko . Bądź szcześliwa i... twórcza na zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Justyś jest mi wstyd bo pamiętałam że jakoś w październiku masz swoje święto, później szukałam kiedy to było i jakoś przeoczyłam a na koniec tyle mi się kłopotów zwaliło że kartkę wypisałam i cóż wstyd nie wysłana. Pięknie dziewczyny Cie obdarowały, a skarpet oj sporo przybyło:-)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).