piątek, 16 października 2020

Haftowane różności

Witajcie Kochani! Na początku dziękuje Wam za tyle miłych komentarzy pod muchomorkowym zestawem :)). Jesteście moją najlepszą motywacją do dalszego tworzenia decu i oczywiście doskonalenia warsztatu :). Mam jeszcze kilka jesiennych prac do pokazania i niedługo wskoczą na bloga, ale będą to już ostatnie. Na dobre rozpoczęłam szycie świątecznych skarpeciaków, swoją drogą jakoś szybko w tym roku i od połowy listopada chciałabym pokazać Wam pierwsze tegoroczne maluchy :).  

Dzisiaj z kolei zaprezentuje się haft z jakże wspaniałym fragmentem motta z książki „Mały Książę”.

 
Wykonałam go w ramach zabawy Abecadło z igły spadło organizowanej przez  Anię i Olę. 


Jak zawsze haftowało się super, wzór świetnie opracowany, a samo motto tak bardzo aktualne, ponadczasowe. Zwłaszcza w obecnych czasach powinniśmy o nim pamiętać... zdecydowanie za dużo jest hejtu, nienawiści, złośliwości. Zamiast się wspierać, ciągle się dzielimy i cieszymy z cudzych porażek, a należałoby połączyć siły w walce przeciwko temu samemu wrogowi. No nic... pozostaje wierzyć, że jeszcze będzie dobrze, pięknie i spokojnie.


Dziewczyny kochane, dziękuję za kolejną wspaniałą odsłonę zabawy :).

Jeszcze jeden haft chciałabym Wam dziś Moi Drodzy pokazać. To prezent dla naszych przyjaciół, którzy pomimo szalejącego wirusa i małych przeszkód przeprowadzili się do własnego, wymarzonego domu :).


Wzór dostałam od mamci, a ona znalazła go w czeluściach internetu :). Zakochałam się w jego koronkowych motywach!


Prezent bardzo spodobał się więc i ja jestem szczęśliwa :)). Zresztą musicie przyznać, że takie upominki handamde, robione od serca,  z myślą o konkretnej osobie są najpiękniejsze :))). 


Kochani dziś króciutko :). Nareszcie zaczyna się weekend. Miałam wyjątkowo ciężki tydzień więc z przyjemnością poleniuchuje przez najbliższe dni pod kocem, z ciepłymi skarpetami na nogach, malinową herbatką i zaległościami filmowymi :).  


Buziaki, trzymajcie się zdrowo,

Justyna

💗💗💗

PS. Dziewczyny kochane biorące udział w mojej Jesiennej Wymiance - pamiętajcie proszę, aby wysłać mi na maila jedno zdjęcie upominku, który otrzymałyście. Jeżeli chcecie możecie mi podesłać również zdjęcie tego co wy przygotowałyście, dla mnie jest to bez różnicy :). Dziękuje tym pośród Was, które już mi fotkę przesłały :)).  


41 komentarzy:

  1. Piękne hafty Justyno, a szczególnie podoba mi się domek. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyszyte motto i domek. Podziwiam.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też domek przypadł do gustu i jego oprawa, znajomi pewnie zadowoleni :), ciekawa jestem zimowo-świątecznych skarpeciakow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik z mottem, i piękny domek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne hafty!!! Oby dwa bardzo wymowne .Mnie urzeka ta Twoja elegancja wykonania. Uwielbiam takie osobiste prezenty- tyle w nich serca!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nádherné výšivky, krásny obraz na pamiatku!
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafty piękne oba, ale bardziej do mnie przemawia DOMEK!!! Jest absolutnie IDEALNIE PRZECUDOWNY!!! Też bym była zachwycona takim prezentem. Taki ciut domek z piernika:* CUDEŃKO!!!
    Buziaki:)
    ps. to jesteśmy dwie, też miałam koooszmarny tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  8. A beautiful painting has remained. The pattern is wonderful and your embroidery is flawless, Justyna.
    Have a wonderful weekend, sweetie!!!
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne hafty, Justysiu. Ten delikatny domeczek skradł moje serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe haftowanki :) zdolna jesteś babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa hafty ślicznie i dokładnie wykonane.
    Z takiego prezentu każdy by się ucieszył. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Eleganckie hafty, ale ten domek jest też niesamowicie piękny. Takie monochromatyczne wzory wspaniale wyglądają w ramkach :)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko piękny domek i w sam raz na wprowadziny do nowego domku, piękny prezent

    OdpowiedzUsuń
  14. Justyś, cudne hafty :-) Motto ponadczasowe a domek przepiękny :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten cytat. Bardzo lubię "Małego Księcia" Cudny haft. Ale domek Justynko, to mistrzostwo. Piękny.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny upominek sprezentowałaś przyjaciołom. Uwielbiam takie wzorki. Niech Im się dobrze mieszka i szczęśliwie na nowym :)
    Motto piękne i perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam Justynko.
    P.S. Mój tydzień też nie należał do lajtowych :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są oba hafty jak zawsze. Co do hejtu to pewnie to taki sposób ma odreagowanie stresu. Tylko czemu kosztem innych? Dobrze, że tu go nie ma i tak ma być😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały prezent zrobiłaś Justynko, będzie im zawsze przypominał o przeprowadzce i o Tobie:)
    Drugi haft też jest śliczny. Miłego, weekendowego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba hafty przepiękne. Masz rację, własnoręcznie stworzony prezent jest najwspanialszy.
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko piękne oba hafciki. Domek mnie też zauroczył uwielbiam takie koronkowe wzory. Piękny zrobiłaś przyjaciołom upominek . Co do haftu z sercem nie zawiodłam sie po raz kolejny. Jest pięknie czerwono A hasło jak sama piszesz jak najbardziej na czasie. Szkoda tylko że nie wszyscy go sobie przyswoili. Tez mam nadzieję że będzie dobrze i to już wkrótce.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba hafciki śliczne. Domek będzie wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe hafty! Mnie też szczególnie domek przypadł do serca, uwielbiam takie blackworkowe hafty, wyglądają jak misterne koronki :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Превосходная вышивка! Спасибо, Юстина, что поделились!

    OdpowiedzUsuń
  24. Justyś oba hafciko sa cudne. Supwr twn domek, delikatna koronka, delikatne jak życiw i miłość która należy pielęgnować. Niech będzie magicznym amuletwm dla przyjaciół. A serce w pięknej czerwieni prezentuje sie zjawiskowo. Haselko powinno wisieć na bilbordach jak dla mnie bo widząc to co się dzieje nie tylko w tym zawirowanym okresie ale od już paru lat, może ludzie zauważyliby coś dobrego w drugiej osobie. Miejmy nadzieję że nadejda jeszcze lepsze, piękne dni. Miłego weekendu kochana☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaa, jakie cudne hafty wyszyłaś! W ty z domkiem dodatkowo muszę pochwalić wyjątkową oprawę - jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne hafty, pierwszy nic dodać, nic ująć i masz rację, więcej nam miłości, wyrozumiałości i spojrzenia na innych potrzeba, zdecydowanie więcej. Domek lub dom jest przepiękny, nie dziwię się, że zakochałaś się w tych koronkach. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Motto takie powinno być w każdym domu a domek haftowany cudowny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne hafty. Mały Książę, to moja ulubiona książka, a cytat ponadczasowy. Domek również, a takie prezenty od serca są najpiękniejsze. Pozdrawiam 🧡🌻🌹🌻

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne hafty Uwielbiam obdarowywać znajomych moimi pracami 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne hafty :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnych Skarpeciaków Justynko
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne hafciki, ten domek mnie także zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko, piękne hafty, a prezent rewelacyjny! Masz rację, że takie prezenty są najpiękniejsze! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne hafty Justynko a prezent genialny . Cytat ponadczasowy a teraz niezwykle potrzebny .

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).