sobota, 6 lutego 2021

Trzecie urodziny bloga. Zapraszam :).

🎂🎂🎂

Witajcie Kochani! Na początku dziękuję Wam z całego serca za życzenia powrotu do zdrowia. Czuję się już lepiej :). O chorobach więcej pisać nie będę bowiem dziś mam urodziny, a dokładniej trzy latka obchodzi mój blog i czas na coś miłego :))). Zapraszam Was serdecznie do wspólnego świętowania, taka mała wirtualna imprezka :))). 


Kochani, w poprzednich latach publikując urodzinowe posty w skrócie opowiedziałam Wam historię Wielkich Małych Pasji. Kto jest chętny może poczytać jak to było i dlaczego akurat taka nazwa bloga TUTAJ oraz TUTAJ. Dziś będą tylko podziękowania, a magiczne słowo DZIĘKUJĘ pojawi się często, ponieważ pragnę, aby przede wszystkim ono trafiło do Was 💗! 

Moi Drodzy Czytelnicy:

💗 Dziękuję Wam za te wspólne trzy lata, za Waszą obecność, odwiedziny.

💗 Dziękuję Wam za to, że w gorszych chwilach jak nikt inny potraficie pocieszyć i dodać otuchy.

💗 Dziękuję Wam za motywację i za to, że "ciągle chce się tutaj być".

💗 Dziękuję Wam za to, że zawsze tak ciepło przyjmujecie nie tylko moje prace, ale i słowo pisane. 

💗 Dziękuję Wam za wszystkie dowody sympatii, jakie przez te trzy lata od Was dostałam.

💗 Dziękuję za możliwość poznania Was w tym ogromnym wirtualnym świecie.

💗Dziękuję za wszystkie tak życzliwe komentarze pod postami. Cieszę się ogromnie, że znajdujecie chwilkę by w gonitwie dnia codziennego napisać kilka słów. Doceniam to całym sercem!

💗Dziękuję, że często dzielicie się wiedzą, doświadczeniem, publikujecie kursy i krótkie DIY. Dla mnie - laika  w wielu dziedzinach rękodzieła jest to bezcenne!! Zawsze coś ciekawego dowiem się i nauczę :).

💗Dziękuję tym blogowym koleżankom, które prowadzą zabawy, a w których brałam udział. Dziewczyny kochane, podziwiam Waszą pracowitość, sumienność, chęci, starania i wiedźcie, że dzięki Waszym zabawom nie tylko rozwinęłam swój twórczy warsztat, ale poznałam wiele nowych cudownych Rękodzielniczek :).

💗Dziękuję wszystkim moim cudownym nieblogującym Czytelnikom, za obecność, zainteresowanie pracami, za to, że trafiacie na mojego bloga i zostajecie na dłużej :). Cieszę się bardzo, że jesteście i mam nadzieję, że nadal będziecie! 

💗Rok 2020 był dla mnie ciężki. Miałam przeróżne gonitwy myśli nawet takie o porzuceniu blogowania. Ale cieszę się, że przetrwałam, nie poddałam się gorszej aurze, nadal jestem tutaj z Wami i obiecuję, że jeszcze będę :). I za to wsparcie, siłę, otuchę, wiarę, motywację dziękuję przede wszystkim Rodzinie 💗!!

💗 dziękuję za wszystko!!! Wam wszystkim!!

Rozkleiłam się... Czas zatem na coś mniej sentymentalnego. Jak urodziny to imprezka, czyli blogowe CANDY :)). Kochani, nie wyobrażam sobie urodzin bez tej formy zabawy. To takie moje małe podziękowanie i cieszę się, że w tym roku również będę mogła obdarować kogoś pośród Was :). Do przygarnięcia jest przede wszystkim skarpetkowy aniołek z banerka (niedługo zaprezentuję go dokładniej w odrębnym poście) oraz przydasie :)). Aniołek pojedzie do pierwszej wylosowanej osoby, ale paczuszkę niespodziankę przygotuję jeszcze dla jednego Czytelnika :)). 

🥀 Oto kilka zasad 🥀

🥀 W zabawie może wziąć udział każdy Czytelnik bloga Wielkie Małe Pasje.

🥀 Wysyłka tylko na terenie Polski. 
* Kochani, serce mi rozrywa, ponieważ z przyczyn niezależnych ode mnie tym razem nie mogę wysłać paczuszki za granicę :((. Ze względu na sytuację epidemiologiczną Poczta Polska wstrzymuje dostawy przesyłek do wielu krajów i ta lista jest ciągle modyfikowana. Trzeba ten ciężki okres przeczekać :(. 

🥀 W komentarzu do tego posta, do dnia 6.03 włącznie wyraźcie jasno chęć wzięcia udziału w Candy i przygarnięcia skarpeciaka :). Po tym terminie wylosuję dwóch Czytelników i opublikuję post z wynikami :). Jak już wspominałam aniołek z banerka pojedzie do pierwszej wylosowanej osoby, druga otrzyma ode mnie niespodziankę :).

🥀 Będzie mi bardzo miło jeśli macie taką możliwość i umieścicie u siebie na blogu, stronie, fp itp. podlinkowany banerek odsyłający bezpośrednio do zabawy.



🥀 I to wszystko! Ma być przecież miło, przyjemnie i bezstresowo :)).  

To jak Moi Drodzy, znajdą się chętni do wspólnego świętowania trzecich urodzin 
Wielkich Małych Pasji? :))) Serdecznie zapraszam!



Justyna



66 komentarzy:

  1. Justyś , lista z pewnoscia bedzie długa jak do nieba,cieszę się, ze zaczynam ten ogonek. Z całego serducha życze Ci jeszcze wielu cudownych lat blogowania i nieustającej weny twórczej. posyłam wirtualny torcik , dmuchaj świeczki i miej marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, jestem pewna, że kolejka chętnych do świętowania będzie dłuuuuuuga!!! Ja też się niej znajdę, składając Ci urodzinowe gratulacje i życzenia. Dobrze, że jesteś w naszym blogowym świecie, który mam wrażenie wciąż się kurczy. Życzę Ci wielu, wielu latek blogowania oraz nieustającej weny. Buziaki serdeczne zostawiam i zapisuję się na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Justynko że jesteś w tej blogowej rodzinie że cieszysz nasze oczy swoimi pięknymi pracami i publikujesz wpisy pełne ciepła i życzliwości.Życzę Ci żebyś długo jeszcze była na blogu i tworzyła takie przepiękne rzeczy.Też ustawiam się w kolejce.
    Urodzinowe uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj! następna chętna już jest w mojej osobie! Justynko odwiedzam Cię już długo i uwielbiam to robić! Tyle piękna i mądrości u Ciebie no i ciekawostek!! Uczta dla oka , serca i rozumu. Urodzinowe gratulacje i z serca płynące życzenia-bądż zdrowa i szczęśliwa ,twórz dalej swoje lalkowe arcydzieła(i nie tylko) i pamiętaj ,że Twoja obecność daje wiele radości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Justynko rocznicy, życzę Ci kolejnych lat blogowych inspiracji, oby wszystko toczyło się tak jak zaplanowalas i nie dotykaly Cie troski i zmartwienia! I natychmiast porzuć tą niedorzeczna myśl o zaprzestaniu blogowania!!! Przecież jestesmy jedną wielką Rodziną i łączy nas pasja i miłość do rękodzieła i tego co piękne. Niewątpliwie Twoje laleczki takie są i co chcesz nas zostawić? Protestuję! Tyle wspaniałych blogów odeszło w niepamięć, chyba nie chcesz do nich dołączyć , nie pozwalamy! Bedziesz tworzyć i inspirować nas i tych którzy Cie odkryją. No a na torcik wirtualny i kawusie się wpraszam i staje ma rząd po cichu o spojrzeniu na żywo na Twoją Damulke 😘🎂☕🥂

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy birthday and happy birthday blog dear Justyna!
    I hope you continue giving us publications with your beautiful sock dolls and your reflections for many more years.
    I wish you a wonderful new return to the sun, full of emotions, kisses and hugs.
    🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko a ja Ci dziękuję że jesteś tutaj z nami. Że pokazujesz nam te wszystkie piękne prace, że zawsze tak ładnie i mądrze piszesz, że znajdujesz czas żeby do nas zajrzeć i zostawić miłe słowo i za Twoje dobre serduszko - już nie jedna z nas obdarowałaś pięknymi prezentami :)
    Oczywiście z ogromną radością zapisuję sie na Twoje candy i gratuluję rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego, bądź z nami cały czas, twoje wytwory są unikatowe, tak, zgłaszam się do kolejki a z banerkiem będę mordować się popołudniu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko Ty dziękujesz nam a ja Tobie. Bardzo się cieszę że jesteś i pokazujesz nam swoje cudne prace. Gdy pomyślę o Tobie to zawsze te cudne skarpeciaki od razu ma przed oczami ale także Twoje wpisy. Tyle nam opowiadasz i dzielisz się wiedzą skąd co pochodzi, się wywodzi. Tyle można zaczerpnąć wiedzy z kawka w dłoni od Ciebie. Gratuluję kolejnego roczku w blogosferze i bardzo się cieszę że Cię mam tutaj w swoich ulubionych blogach. Życzę Ci wielu kolejnych i jakbyś go porzuciła to chyba wsadziłabym swoje 4 litery w auto i popędziłabym do ciebie i "opitoliła" że masz wracać haha do sieci, do nas🤣.
    Kochana myślę że kolejka jak to u Ciebie będzie bardzooo długa, ale co tam może się poszczęści akurat mi wygrać skarpeciaczkowego aniołka😀 Buziaki🥰😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, bardzo polubiłam Twojego bloga. Zawsze można przeczytać Tu jakąś ciekawostkę. Skarpeciaka chętnie bym przygarnęła. Banerek zamieszczę na moim blogu. Dziękuję Tobie też za Twoje odwiedziny u mnie. Mimo to, że nie jest to jakaś szczególna wielka pasja,i niczym specjalnym się nie wyróżnia. Już samo komentowanie postów jest dla mnie wielkim wyróżnieniem. Życzę Ci kochana kolejnych lat bogatych w pomysły do tworzenia. Trzy lata to już naprawdę sporo. Wszystkiego dobrego Justynko. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, po pierwsze gratuluję trzech latek blogowania. Stworzyłaś tu cudowne miejsce, które z ogromną przyjemnością odwiedzam. Życzę Tobie nieustającej weny twórczej i satysfakcji z blogowania. Dziękuję za naszą blogową znajomość, która dla mnie jest bardzo ważna. Podziwiam zawsze Twoje prace. Ja również zgłaszam chęć udziału w urodzinowym Candy i zatykam uszy, bo "coś" mi w nie szepcze - nie bądź zachłanna, otrzymałaś już tyle prezentów od Justynki.
    Ślę moc uścisków i buziaków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga. Wiem, jakie to fajne święto, bo sama niedawno świętowałam roczek. Rok 2020 był rokiem niezmiernie trudnym dla każdego z nas. Nie tylko dla blokujących, ale również i w życiu codziennym zaszły zmiany, na które nie mieliśmy wpływu. Liczę, że powoli wrócimy do normalności, bo tej brakuje nam chyba najbardziej. Czego Ci życzyć na kolejne lata? Życzę Ci, byś miała marzenia i sukcesywnie je realizowała. Życzę Ci również rozwoju rękodzielniczego, odkrywania nowych dziedzin i technik. Rób to, co sprawia Ci radość :) jestem przekonana, że kolejka biorących udział w zabawie będzie bardzoooo długa. W zeszłym roku stałam się posiadaczką skarpeciaka- w tym dam szansę innym. Banerek porywam do siebie by Ci, którzy jeszcze nie odkryli Wielkich Małych Pasji mogli tu zajrzeć. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat z okazji Urodzin bloga😀
    Z największą przyjemnością zapiszę się do zabawy😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do zabawy i gratuluję 3 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner dziś dodałam, bo ostatnio zapomniałam :)

      Usuń
  15. Justynko, wszystkiego najlepszego z okazji tych trzech latek blogowania. Tak tu u Ciebie zawsze przytulnie i miło, więc nawet nie myśl by nas zostawiać. Ja również Ci dziękuję, że tak pięknie tworzysz i że masz dla nas zawsze otwarte serce. Za wszystkie ciepłe komentarze, które zostawiasz na moim blogu i za to ,że jesteś. Uściski urodzinkowe i buziole ogromniaste.
    W kolejkę oczywiście staję i życzę biorącym udział w zabawie powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego Justynko ❤️ Gratuluję z całego serca stworzenia tego pięknego, ciepłego miejsca do spotkań z aniołkami, lalami i innym rękodziełem Twojego talentu. Życzę nieustającej weny tworzenia . Jestem pewna ,ze jeszcze nie jednym nas oczarujesz. 100 lat i jeszcze więcej 🥂🍾❤️ Zapisuje się w kolejkę . Urodzinowe usciski i buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko gratuluję i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog i doświadczam wiele serdeczności od Ciebie. Mam laleczki od Ciebie, ale mimo wszystko ustawiam się w długiej kolejce, bo boskich opiekunów nigdy za wiele. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 lata to kawał czasu, ale! Ja życzę Tobie kolejnych tylu, a najlepiej jeszcze więcej! Uwielbiam Twojego bloga, uwielbiam Twoje skarpeciaki, UWIELBIAM CIEBIE! Wszystkiego dobrego!!
    I oczywiście pragnę powalczyć o Cudaka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Justysiu, oczywiście, że staje grzecznie w ogonku, a nuż mi szczęście dopisze i piękny skarpeciaczek będzie mój.
    Kochana, gratuluję Ci pięknej rocznicy i mam nadzieję, że jeszcze bardzo długo będziesz cieszyć nasze oczy swoimi wspaniałymi pracami, że będziemy mogli czerpać z Twojego bloga ciepło i dobro, którymi się z nami dzielisz.
    Tysiące uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko - przede wszystkim gratuluję:) Cieszę się, że mogłam Cię poznać choćby wirtualnie! Niezwykle lubię wpadać do Ciebie w odwiedziny - czytać to co piszesz i podziwiać Twoje przecudne prace:)
    Stanę w kolejce i ja - i w razie czego podam adres do PL do Rodziców. Banerka - niestety nie umieszczę, bo nie umiem tego robić w telefonie:( a tylko tak ostatnio zaglądam na bloga. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz.
    Buziaki ogromniaste. I to ja DZIĘKUJĘ, że tu Jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne urodzinki i życzę abyś nigdy nie miała wątpliwości czy dalej blogować. Uwielbiam Twoje prace i szkoda by było gdybyś zniknęła z mojej listy ulubionych do podglądania co tam znowu ciekawego u Ciebie się wydarzy :-).Ja też staję w kolejce po tego ślicznego jak zawsze aniołka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo dobrego i mnóstwa równie wspaniałych prac jak dotychczas. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  23. Justynko bardzo dziękuję za Twoją obecność w blogowym świecie.
    Za to że dzielisz się z nami swoją pasją i możemy podziwiać Twoje cudowne stworzone z sercem dzieła.
    Dziękuję za wszystko i życzę Justynko nieustannej weny twórczej i byś czerpała z oceanu Twojej ogromnej wyobraźni. Życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Justynko gratuluję kolejnej rocznicy, nasz światek jest dość nietypowy i wielu z niego rezygnuje, a szkoda.Mam nadzieję, że Ty będziesz z nami jeszcze bardzo długo, a sam pomysł na rezygnację, był tylko chwilową słabością. Twoje prace są przepiękne i unikatowe, zachwycają każdego, ale ja już mam od Ciebie jednego, dlatego nie zgłaszam się do losowania.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko wielkie gratulacje z okazji 3 urodzinek . Świat blogowy jest piękny i niepowtarzalny, ja już nie wyobrażam sobie życia bez niego. Twoje laleczki ze skarpetek podziwiam bardzo, tym bardziej że jesteś dla mnie jedyna osobą w sieci która ja robi. I mimo tego że jestem już posiadaczką jednej z nich to grzecznie staję w kolejce po następną. Z chęcią przygarnę takie cukierasy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Justynko wszystkiego najlepszego z okazji 3 urodzin bloga :).
    Życzę Ci kolejnych z nieustającą weną i chęcią do tworzenia :).

    Długą listę podziękowań nam złożyłaś :). To i ja dziękuję hihi :).

    Twoje laleczki są cudne i z chęcią spróbuję szczęścia w zabawie :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja Tobie dziękuję, że jesteś i raczysz nasze oczy pięknymi skarpeciakami. :)
    Lubię czytać Twoje teksty i choć nie zawsze komentuję, to zaglądam i podziwiam z zapartym tchem.
    Życzę, by ne zabrakło Ci pomysłów, ochoty do blogowania, a wszelkie troski niech omijają Cię szerokim łukiem, zaś Tobie niech zostanie radość z każdego dnia. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję!!! Życzę Ci kolejnych wspaniałych lat w blogosferze!!! Uwielbiam tu zaglądać i uwielbiam Twoje prace!!
    Oczywiście ustawiam się w kolejeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie Ci Justynko gratuluję trzecich urodzin! Mam nadzieję, że myśli o zrezygnowaniu z blogowania zniknęły bezpowrotnie. Nie znam drugiego takiego bloga na którym tak bardzo ładuję akumulatory optymizmem - jesteś niesamowitą, ciepłą osobą i tym ciepłem obdarowujesz wszystkich wokół.
    Nie mogę być aż tak pazerna, żeby znów stać w kolejce bo dopiero co cudnie mnie obdarowałaś. Życzę szczęścia wszystkim biorącym udział w zabawie a Ciebie mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Justyś, bardzo się cieszę, że jesteś :-) Że piszesz, że dzielisz się swoim światem, sercem... Jesteś nieodłączną częścią mojego blogowego świata i egoistycznie powiem, że nie chciałabym abyś z niego zniknęła.. Wielką byś uczyniła pustkę...
    Kochana, najlepszego wszystkiego i kolejnych fantastycznych pomysłów!
    Ściskam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przede wszystkim gratuluję Justynko i dziękuję, że mogłam poznać Ciebie i Twój blog. Nie wyobrażam sobie bloggsfery bez Twoich optymistycznych postów i wspaniałych prac! Życzę Ci wielu kolejnych lat blogowania:)
    Oczywiście zapisuję się na candy.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko dziękujesz nam wszystkim za tyle pięknych spraw... a ja dziękuję Tobie, że równo rok temu przy okazji moich blogowych urodzin, poznałam Ciebie i Twój blogowy cudny :)))
    Kochana przyjmij moje najszczersze gratulacje, niech Cię wena twórcza i lekkie pióro nie opuszcza! A ja z wielką przyjemnością będę do Ciebie zaglądać i cieszyć oczy Twoimi pracami<3
    Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch ślicznych skarpeciaków, aniołka i pszczółki...nie będę zachłanna, niech Twoja praca sprawi radość innej osobie.
    Pozdrawiam serdecznie. buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Justynko gratuluję kolejnej rocznicy i wytrzymałości :) Nie jest prosto i tworzyć i pisać o tym pięknie. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać z wielu względów (nie tylko ze względu na Twoje urocze skarpeciaki i decupage) - jednym z nich jest to, że z Twoich tekstów można wyczytać i wyczuć mnóstwo sympatii i dobra. Nie zmieniaj się :)
    Buziaki i serdeczności wysyłam oraz dziękuję Ci, że tu jesteś w blogosferze

    Ps. Oczywiście zgłaszam się do candy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję Justynko kolejnej rocznicy bloga. Twoje prace są fantastyczne i wyjątkowe, niech więc tych rocznic będzie jak najwięcej:)
    Oczywiście chętnie wezmę udział w Twoim candy:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Congratulations! Happy birthday and happy blog anniversary! I am glad you're going to continue to show us your beautiful dolls and creations! I wish you happiness and blessings!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję pięknego jubileuszu - trzeci Jubileusz to zdaje się, że skórzany... Może ta Skórzana Rocznica zainspiruje się do zrobienia kolejnego cudnego Aniołka :) Życzę Ci, żebyś nigdy nie straciła weny, cieszyła się radością dziecka i nie zapominała o swojej kreatywnej wyobraźni! Karm ją jak najczęściej i pokazuj tego efekty na swoim blogu. Pozdrawiam Cię serdecznie i oczywiście ustawiam się w kolejce, bo ten Aniołek tak słodko się do mnie uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiscie ze sie znajda chętni aby wspólnie z Toba Justynko swietowac :) gratuluje 3 urodzin, chetnie poczytam o historii powstania Twojego bloga a poki co zycze Ci kolejnych tworczych chwil pełnych pomyslow i satysfakcji z tego co robisz :) niech Cie wena nie opuszcza !!! A do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i zabieram banerek do siebie na bloga :) Jeszcze raz sto lat i urodzinowe usciski !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję serdecznie Justynko kolejnego roczku! a propos, jak ten czas szybko leci! życzę Ci nieustającej weny oraz grona wspaniałych blogowych przyjaciół:) z chęcią zapisuję się do zabawy i zabieram banerek do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Justynko piękne prace tworzysz więc i ja grzecznie ustawie się w kolejce. A z okazji urodzin życzę ci wielu kolejnych lat tworzenia kreatywności nieustannej inspiracji i weny tworzenia. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja to mam zapłon ;0)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Justynko :0) Panuj nam sprawiedliwie w zdrowiu i dobrym humorze jeszcze przez długie lata w blogowej rodzinie dzieląc się z nami swoimi małymi acz cudownymi dziełami :0)
    Z zasady nie biorę udziału w zabawach, ale nie raz miałam już ochotę przygarnąć Twojego skarpeciaka ;0)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia oraz pomysłów :0)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oby blogowanie i tworzenie nadal sprawiało ci niezmąconą radość i byś zawsze miała tylu czytelników i komentatorów, jak do tej pory! Albo i więcej!:)Twój blog i twoje prace są wyjątkowe, zatem twórz i pisz jeszcze przez długie lata. Nie będę taka szlachetna, jak niektóre z nas i mimo że niedawno dostałam aniołka od ciebie, staję w kolejce - w końcu nawet aniołek potrzebuje towarzystwa.;) Ściskam cię mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Serdecznie gratuluję urodzinek bloga. To miejsce ma świetną atmosferę, lubię czytać Twoje wpisy :) Oczywiście, że zabieram banerek i zgłaszam się do "walki" o cudionwego skarpeciaka!

    OdpowiedzUsuń
  43. Justysiu jesteś wspaniałą osobą. Dziękuję za to, że jesteś w tym blogowym świecie, bo wnosisz w niego dużo ciepła, radości, życzliwości. Samo patrzenie na Twoje prace poprawia samopoczucie:-) Życzę Ci wielu pięknych rocznic Justynko i zapisuję się na Candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Twój blog, więc trwajcie do końca świata! Oczywiście, marzy mi się skarpeciak, bo to są maskotki bezcenne- z duszą. Marzy mi się cos nietypowego i ciekawa jestem, czy dałabyś radę....ha ha ha- wróć.....na pewno byś dała!!!(Może kiedyś jakas wymianka?) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ooooooooo! Wyraźnie zgłaszam się do Twojego urodzinowego Candy :)
    Kochana Justynko, ogromnie gratuluję Wam 3 urodzin! Życzę, by blogowanie nadal sprawiało Ci radość, bo o pomysły na prace jestem spokojna :) Cieszę się, że spotkałam Cię w blogosferze i zawiązała się między nami nić sympatii. Twój blog to taka oaza pozytywnych emocji, pięknych słów i ślicznych zdjęć. W czasach, kiedy słowo pisane zanika, Twoje posty to raj dla złaknionych tych słów :)
    Urodzinowe buziaczki 💐🎂

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję!!! Myślę, że wiele rocznic przed Tobą, bo masz niesamowitą energię i chęć tworzenia. Prawda, że jeszcze mnóstwo pomysłów kłębi się w Twojej głowie i czeka na odpowiedni czas? Cieszę się bardzo, bo uwielbiam tu zaglądać ☺ Ustawiam się oczywiście po Twojego słodziaka 😁

    OdpowiedzUsuń
  47. Justynko, gratuluję życzę dalszych lat w pisaniu tych pięknych wpisów, można by czytać kilka razy i zawsze jakieś przesłanie z nich wypływa , prace są dopracowane i unikatowe, , tez zapisuję się na candy i banerek porywam do swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  48. Dopiero trzecie urodziny, a mi się wydaje, że znam Ciebie i Twoje cudne lale znacznie dłużej.
    Gratuluję i życzę wielu pomysłów nie tylko na skarpeciaki oraz wielu lat tworzenia w naszym towarzystwie 😊
    Uwielbiam Twoje lale i chętnie ponownie spróbuję szczęścia, może tym razem się uda.
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja składam Ci Justynko najlepsze życzenia z okazji trzeciej rocznicy bloga. Zawsze u Ciebie wspaniała atmosfera, przytulnie, kolorowo i inspirująco. Dziękuję Ci, że jesteś, że tworzysz te cudne skarpetkowce i chętnie dzielisz się nimi z innymi. Nieskromnie ustawiam się w kolejce po przepiękną lalunię.
    Pozdrawiam i moc uścisków przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy,chętnie się zapiszę na twoję piękne candy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Justynko gratuluję Ci 3 rocznicy w blogowym świecie :) pokazuj nam kolejne Twoje cuda i ciesz oczy wszystkich Twoich czytelników, inspiruj bez końca....
    Ustawiam się grzecznie na samym końcu tego długiego ogonka -:)
    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ ogonek długi... Stanę w kolejce po skarpetkowe slicznosci. A Tobie życzę aby takich rocznic było więcej!

    OdpowiedzUsuń
  53. Felicidades por estos 3 años, Gracias por compartirnos tus creaciones, tienen tu sello único y personal y siempre vemos algo más bello cada vez
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje urodzinowe, Staje oczywiście w tej długiej kolejce, baner już u mnie wisi :) Cudownie, że jesteś Justynko w blogosferze, już sobie niej bez Ciebie nie wyobrażam :) Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyrażam jasno chęć wzięcia udziału w Candy i przygarnięcia skarpeciaka :) Jest śliczny i sprawi radość :) A ja lubię coś własnoręcznie zrobionego i tak wyjątkowego :) Dziękuję za to miejsce, prezentowanie swoich pomysłów i każdy post :) Gratuluję 3 Urodzin i życzę wielu kolejnych rocznic oraz wiele radości, weny twórczej i wszelkiej pomyślności, no i spełenia marzeń :) Wszystkiego dobrego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Właśnie odkryłam Twojego bloga i bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :D Twoje prace są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  57. Oby kolejne lata przyniosły mnóstwo radości tworzenia, czasu na pasje, czasu na rękodzielnicze działania :) Ja także dołączam do zabawy, z przyjemnością zgłaszam swój udział, banerek już podlinkowany u mnie na pasku :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja zapisuję się do zabawy, takiego Aniołka dostać to byłaby wspaniała sprawa. Gratuluję rocznicy, mam nadzieję, że będziesz nas zachwycać swoimi cudami jeszcze długie lata.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystkiego najlepszego,Sto lat. Uwielbiam czytać Pani bloga :) pisze Pani cudownie. Cieszę się że nasza wspólna znajoma powiedziała mi o Pani blogu. Jestem bardzo chętna przygarnąć skarpeciaka - są śliczne i cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkiego najlepszego,Sto lat. Uwielbiam czytać Pani bloga. Cieszę się że nasza wspólna znajoma powiedziała mi o nim. Jestem bardzo chętna przyglądać skarpeciaka -są śliczne i cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję rocznicy bloga! Podczytuję go od jakiegoś już czasu i niezmiernie zachwycam się cudnymi i misternie wykonanymi z dbałością o każdy szczegół skarpeciakami. Nieśmiało przyłączam się do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zaczytana56 MamaDela6 marca 2021 23:47

    Biorę udział w zabawie i jasno jestem chętna na skarpeciaka! Miy prezent na nadchodzące święto kobiet i na początek wiosny :) Kolekcjonuję aniołki, a i niespodzianka sprawi radość :) Dziękuję za to miejsce. Super, że jesteś :) Gratuluję rocznicy i życzę satysfakcji na kolejne lata, wiele inspiracji, pomyślności i radości. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Peter49 Ceniacyksiazki6 marca 2021 23:55

    Chętnie biorę udział w rozdaniu i z ochotą przygarnę nagrodę, o którą gram dla żony i córki. Lubimy niespoodzianki i ręczne robótki, więc nawet mały upominek sprawi wiele radości :) Gratuluję 3 Urodzin i niech kolejne lata kręcą się w przyjemnym blogowaniu, wielu inspiracji, radości, pomysłów, zdrowia i wszystkiego dobrego! Dziękuję za tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).