niedziela, 7 kwietnia 2019

Wszędzie zajączki


Witajcie Kochani! Do Wielkanocy coraz bliżej chociaż ja bardziej myślę o egzaminie ósmoklasisty starszego syna niż o świątecznych przygotowaniach. Na samą myśl, że to już niedługo stres mnie zjada i martwię się na okrągło: czy pytania mu podejdą, czy dostanie się do wymarzonego liceum itd. Żal mi dzieciaków, bo teraz jest kumulacja roczników a i atmosfera nie najlepsza w oświacie. W najbliższym tygodniu egzaminy piszą gimnazjaliści więc jeżeli wśród moich Czytelników są rodzice właśnie tej grupy uczniów to życzę Waszym pociechom powodzenia i mocno trzymam kciuki!!
Jedyny plus mojego stresu jest taki, że dużo tworzę by zagłuszyć pesymistyczne myśli, bo to ostatnia rzecz jakiej moje dziecko teraz potrzebuje. Szyję, szyję i jeszcze raz szyję, w międzyczasie szydełkuję i robię mnóstwo innych rzeczy - w tym ćwiczę dekupaż. Efektem tego „twórczego szaleństwa” są chociażby dzisiejsze zajączki.

Wiosna, żonkile, zające, wielkanocny zając, zając, Wielkanoc, pisanki, wiosenny park, wiosenne kwiaty, skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka szmaciana, pluszaki, pluszak zając, wiosenne tkaniny, Spring, daffodils, bunnies, Easter bunny, bunny, Easter, Easter eggs, spring park, spring flowers, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, rag doll, stuffed animals, plush rabbit, spring cloth, Весна, нарциссы, зайчики, пасхальный заяц, зайчик, пасха, пасхальные яйца, весенний парк, весенние цветы, кукла-носок, кукла с носками, кукла ручной работы, кукла-тряпка, чучела, плюшевый кролик, весенняя скатерть,Frühling, Narzissen, Hasen, Osterhase, Hase, Ostern, Ostereier, Frühlingspark, Frühlingsblumen, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Stoffpuppe, ausgestopfte Tiere, Plüschkaninchen, Frühlingsstoff,  Printemps, jonquilles, lapins, lapin de Pâques, lapin, Pâques, oeufs de Pâques, parc de printemps, fleurs printanières, chaussette, poupée avec chaussettes, poupée cousue à la main, poupée de chiffon, animaux empaillés, lapin en peluche, tissu de printemps

I zanim zacznę dalej je pokazywać chciałabym z całego serca podziękować Marylce (weekendowerobotki.blogspot.com), która  w zeszłym tygodniu zrobiła mi niespodziankę i wysłała paczuszkę pełną pięknych, od serca rzeczy. Moja radość była ogromna!! W paczce same cudowności: śliczne kartki z pięknymi słowami, które dodały mi wiary i otuchy, przydasie, przepiękna frywolitkowa zakładka i cudowne tkaniny, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia.  Marylko dziękuje jeszcze raz 💖!


To właśnie z tych bawełnianych, radosnych i wiosennych materiałów postanowiłam uszyć ubranka dla moich zajączkowych dziewczynek. Zrezygnowałam z czapeczek na rzecz chustek na głowę. Dzięki temu zajączki są bardziej wiosenne, a piękny wzór tkanin nie wymagał ulepszeń. W takiej wersji je widziałam i  w takiej je uszyłam 😊.

Wiosna, żonkile, zające, wielkanocny zając, zając, Wielkanoc, pisanki, wiosenny park, wiosenne kwiaty, skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka szmaciana, pluszaki, pluszak zając, wiosenne tkaniny, Spring, daffodils, bunnies, Easter bunny, bunny, Easter, Easter eggs, spring park, spring flowers, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, rag doll, stuffed animals, plush rabbit, spring cloth, Весна, нарциссы, зайчики, пасхальный заяц, зайчик, пасха, пасхальные яйца, весенний парк, весенние цветы, кукла-носок, кукла с носками, кукла ручной работы, кукла-тряпка, чучела, плюшевый кролик, весенняя скатерть,Frühling, Narzissen, Hasen, Osterhase, Hase, Ostern, Ostereier, Frühlingspark, Frühlingsblumen, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Stoffpuppe, ausgestopfte Tiere, Plüschkaninchen, Frühlingsstoff,  Printemps, jonquilles, lapins, lapin de Pâques, lapin, Pâques, oeufs de Pâques, parc de printemps, fleurs printanières, chaussette, poupée avec chaussettes, poupée cousue à la main, poupée de chiffon, animaux empaillés, lapin en peluche, tissu de printemps

Zajączkowe dziewczynki wzięłam na spacer do parku, by podziwiać piękno żonkili oraz do lasu  ponieważ i w takiej scenerii chciałam zrobić im zdjęcia.

Wiosna, żonkile, zające, wielkanocny zając, zając, Wielkanoc, pisanki, wiosenny park, wiosenne kwiaty, skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka szmaciana, pluszaki, pluszak zając, wiosenne tkaniny, Spring, daffodils, bunnies, Easter bunny, bunny, Easter, Easter eggs, spring park, spring flowers, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, rag doll, stuffed animals, plush rabbit, spring cloth, Весна, нарциссы, зайчики, пасхальный заяц, зайчик, пасха, пасхальные яйца, весенний парк, весенние цветы, кукла-носок, кукла с носками, кукла ручной работы, кукла-тряпка, чучела, плюшевый кролик, весенняя скатерть,Frühling, Narzissen, Hasen, Osterhase, Hase, Ostern, Ostereier, Frühlingspark, Frühlingsblumen, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Stoffpuppe, ausgestopfte Tiere, Plüschkaninchen, Frühlingsstoff,  Printemps, jonquilles, lapins, lapin de Pâques, lapin, Pâques, oeufs de Pâques, parc de printemps, fleurs printanières, chaussette, poupée avec chaussettes, poupée cousue à la main, poupée de chiffon, animaux empaillés, lapin en peluche, tissu de printemps

Wiosna, żonkile, zające, wielkanocny zając, zając, Wielkanoc, pisanki, wiosenny park, wiosenne kwiaty, skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka szmaciana, pluszaki, pluszak zając, wiosenne tkaniny, Spring, daffodils, bunnies, Easter bunny, bunny, Easter, Easter eggs, spring park, spring flowers, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, rag doll, stuffed animals, plush rabbit, spring cloth, Весна, нарциссы, зайчики, пасхальный заяц, зайчик, пасха, пасхальные яйца, весенний парк, весенние цветы, кукла-носок, кукла с носками, кукла ручной работы, кукла-тряпка, чучела, плюшевый кролик, весенняя скатерть,Frühling, Narzissen, Hasen, Osterhase, Hase, Ostern, Ostereier, Frühlingspark, Frühlingsblumen, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Stoffpuppe, ausgestopfte Tiere, Plüschkaninchen, Frühlingsstoff,  Printemps, jonquilles, lapins, lapin de Pâques, lapin, Pâques, oeufs de Pâques, parc de printemps, fleurs printanières, chaussette, poupée avec chaussettes, poupée cousue à la main, poupée de chiffon, animaux empaillés, lapin en peluche, tissu de printemps

Słońce mocno grzało,  a jego promienie cudownie przebijały się przez konary drzew. Za taką sesją zdjęciową mocno tęskniłam.

Wiosna, żonkile, zające, wielkanocny zając, zając, Wielkanoc, pisanki, wiosenny park, wiosenne kwiaty, skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka szmaciana, pluszaki, pluszak zając, wiosenne tkaniny, Spring, daffodils, bunnies, Easter bunny, bunny, Easter, Easter eggs, spring park, spring flowers, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, rag doll, stuffed animals, plush rabbit, spring cloth, Весна, нарциссы, зайчики, пасхальный заяц, зайчик, пасха, пасхальные яйца, весенний парк, весенние цветы, кукла-носок, кукла с носками, кукла ручной работы, кукла-тряпка, чучела, плюшевый кролик, весенняя скатерть,Frühling, Narzissen, Hasen, Osterhase, Hase, Ostern, Ostereier, Frühlingspark, Frühlingsblumen, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Stoffpuppe, ausgestopfte Tiere, Plüschkaninchen, Frühlingsstoff,  Printemps, jonquilles, lapins, lapin de Pâques, lapin, Pâques, oeufs de Pâques, parc de printemps, fleurs printanières, chaussette, poupée avec chaussettes, poupée cousue à la main, poupée de chiffon, animaux empaillés, lapin en peluche, tissu de printemps

Kochani pamiętacie mojego pierwszego skarpetkowego zająca? Pisałam o nim wcześniej TUTAJ, a dla ponownego przypomnienia wyglądał on tak:

Wiosna, żonkile, zające, wielkanocny zając, zając, Wielkanoc, pisanki, wiosenny park, wiosenne kwiaty, skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka szmaciana, pluszaki, pluszak zając, wiosenne tkaniny, Spring, daffodils, bunnies, Easter bunny, bunny, Easter, Easter eggs, spring park, spring flowers, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, rag doll, stuffed animals, plush rabbit, spring cloth, Весна, нарциссы, зайчики, пасхальный заяц, зайчик, пасха, пасхальные яйца, весенний парк, весенние цветы, кукла-носок, кукла с носками, кукла ручной работы, кукла-тряпка, чучела, плюшевый кролик, весенняя скатерть,Frühling, Narzissen, Hasen, Osterhase, Hase, Ostern, Ostereier, Frühlingspark, Frühlingsblumen, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Stoffpuppe, ausgestopfte Tiere, Plüschkaninchen, Frühlingsstoff,  Printemps, jonquilles, lapins, lapin de Pâques, lapin, Pâques, oeufs de Pâques, parc de printemps, fleurs printanières, chaussette, poupée avec chaussettes, poupée cousue à la main, poupée de chiffon, animaux empaillés, lapin en peluche, tissu de printemps

Nie dołączy on jednak do swoich koleżanek ponieważ postanowiłam przekazać go na cele charytatywne, a dokładniej na licytację na rzecz Łódzkiego Hospicjum dla dzieci - Łupkowa.  Jeżeli ktoś z moich wspaniałych Czytelników chciałby przed Wielkanocą przygarnąć zajączka, a jednocześnie wspomóc chore dzieciaczki to tutaj podaje link do licytacji =>BAZAREK NA RZECZ PODOPIECZNYCH HOSPICJÓW

Pomagać warto, nawet okazjonalnie bo wszysto co dajemy wraca do nas ze zdwojoną mocą - w to werzyła moja babcia, wierzy moja mama i wierzę również ja 😊.
Kochani na dzisiaj to tyle. Życzę Wam wspaniałego, słonecznego tygodnia i do zobaczenia niebawem.

Justyna

Wiosna, żonkile, zające, wielkanocny zając, zając, Wielkanoc, pisanki, wiosenny park, wiosenne kwiaty, skarpetkowa lalka, lalka ze skarpetki, lalka ręcznie szyta, lalka szmaciana, pluszaki, pluszak zając, wiosenne tkaniny, Spring, daffodils, bunnies, Easter bunny, bunny, Easter, Easter eggs, spring park, spring flowers, sock doll, doll with socks, hand-sewn doll, rag doll, stuffed animals, plush rabbit, spring cloth, Весна, нарциссы, зайчики, пасхальный заяц, зайчик, пасха, пасхальные яйца, весенний парк, весенние цветы, кукла-носок, кукла с носками, кукла ручной работы, кукла-тряпка, чучела, плюшевый кролик, весенняя скатерть,Frühling, Narzissen, Hasen, Osterhase, Hase, Ostern, Ostereier, Frühlingspark, Frühlingsblumen, Sockenpuppe, Puppe mit Socken, handgenähte Puppe, Stoffpuppe, ausgestopfte Tiere, Plüschkaninchen, Frühlingsstoff,  Printemps, jonquilles, lapins, lapin de Pâques, lapin, Pâques, oeufs de Pâques, parc de printemps, fleurs printanières, chaussette, poupée avec chaussettes, poupée cousue à la main, poupée de chiffon, animaux empaillés, lapin en peluche, tissu de printemps

70 komentarzy:

  1. Cudowne są te zajączki! Do tego wiosenna sceneria - super! Trzymam kciuki za egzaminy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu bardzo dziękuję!! Zwłaszcza za trzymanie kciuków bo każde wsparcie jest teraz cenne :) Buziaki!

      Usuń
  2. To najłądniejsze zajączki jakie widziałam, buzia się sama uśmiecha :) Trzymam kciuki i wiem co przeżywasz. Ja będę to miała za rok jak córka będzie zdawać maturę. Już sie boję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana!!! Oj bardzo przeżywam i już chciałabym aby było po wszystkim. Im bliżej tym to czekanie bardziej się dłuży. Na początku mniej się stresowałam, ale teraz to zdecydowanie mnie to absorbuje. Buziaki!

      Usuń
  3. Przecudne kicajki:)) Mega słodkie i śliczne!
    Powodzenia na egzaminach - i niech spełnią się marzenia o dobrym liceum:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję kochana!! Powodzenie i każde wsparcie przyda się :) Uściski i miłej niedzieli!

      Usuń
  4. Poproszę jednego! Są śliczne!! 💕🐰

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze zajączkowe panieneczki i cudowny pomysł z tymi chustkami na głowie, ślicznie się w nich prezentują :) Trzymam kciuki za Twojego syna, nie martw się Justynko będzie wszystko dobrze. U mnie w rodzinie bratanek będzie takie egzaminy zdawał, więc trzymam za niego mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu kochana dziękuje bardzo :)) O to przynajmniej wiesz co ja przeżywam. Biedne te dzieciaki, tyle stresu mają. Trzymam kciuki za Twojego bratanka!! Buziaki!

      Usuń
  6. Zajączki jak zwykle śliczne i takie pełne dziecięcej nieśmiałości. Egzaminów w życiu zdawałam jak prawie każdy sporo ale te które przyszło zdawać mojej córce stresowały mnie o wiele bardziej niż moje. Rozumiem więc bardzo dobrze twoje zdenerwowanie i jeśli mogę radzić to powtarzaj synowi przy każdej okazji, że na pewno mu się uda bo zwyczajnie inaczej być nie może. Zresztą czemu by miało być inaczej? Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuje kochana!!! Przede wszystkim za słowa wsparcia bo jak nic innego są teraz nam potrzebne. Ja też bardziej stresuje się jego egzaminami, może mamusie już tak mają. Powtarzam jemu w kółko, że będzie dobrze, że wszystko się uda ale jak wróci ze szkoły gdzie ich demotywują to muszę na nowo go wzmacniać. Takie koło toczy się. Ściskam Ciebie Lucynko mocno!

      Usuń
  7. Urocze, wiosenne królisie! Masz wielkie serduszko Justynko! Zajączek na pewno szybko znajdzie nowego właściciela. Jestem przeciwniczką wszelkich egzaminów w tak młodym wieku. Według mnie żaden egzamin nie pokaże jak dziecko jest przygotowane, nauka przez tyle lat i oceny za ostatni rok szkolny powinny być najbardziej obiektywnym wynikiem. Trzymam kciuki za syna:) Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję kochana!! Tak sobie pomyślałam, że przekażę go na szczytny cel. Nawet jeśli zostanie wylicytowany za niewielką sumę, to każdy "grosz" się Hospicjum przyda :). Aniu co do egzaminów to mam takie samo zdanie jak ty. Ale nic nie zmienimy :( Dziękuje bardzo, że będziesz trzymała kciuki! Buziaki!

      Usuń
  8. Śliczne królisie.Chusteczki przypominają mi jak nosiła je córcia która już sporo podrosła i ma dziś 22lata i niewiem kiedy to zleciało.Trzymam kciuki za egzaminy synka,mój syn gimnazjalista zdaje w tym tygodniu choć rocznik 2004.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dzięuję ślicznie kochana!!! Ja mam ogromny sentyment do chustek na głowie bo jak byłam mała to mama mi je zakładała i dokładnie tak samo wiązała jak ja zajączkom :). O rany to juz teraz zdaje Twój syn. Będę moco trzymała kciuki i ciepło o Was pomyślę!!! Buziaki!

      Usuń
  9. Śliczne te zajączusie, Justynko i jak pięknie pozują w wiosennej scenerii.
    Trzymam mocno kciuki za Twojego syna.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuje kochana za wszystko :) Teraz dodatkowe wsparcie jest nam potrzebne :). Buziaczki ślę!

      Usuń
  10. Przeurocze króliczki Justynko, cudnie je ubrałaś.:) Wspaniałe prezenty dotarły do Ciebie.:) Trzymam kciuki za Twojego syna i życzę żeby wszystko ułożyło się po Waszej myśli. Będzie dobrze, nie może być inaczej. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko dziękuję kochana! Te tkaniny są tak piękne, że aż przyjemnie zajączki było szyć :) Dziękiuję za słowa wsparcia - bardzo dla nas cenne :) Buziaki!

      Usuń
  11. Zajączki-dziewczynki są śliczne Justynko. Cudnie je ubrałaś. Tkaniny śliczne a zakładka od Marylki przepiękna! Ja również trzymam kciuki:))) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajączki śliczne!!Mojej córeczce w dzieciństwie tak wiązałam chusteczkę-kiedy to było!? Wyglądała tak słodko! Trzymam kciuki za syna, będzie dobrze, innej opcji nie ma!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zapewne wyglądała ślicznie :)) Mi moja mamunia też tak wiązała i sentyment pozostał do dzis :)) Dziękuję za słowa otuchy :) Buziaki!

      Usuń
  13. Two lovely bunnies, Justyna!
    They are really adorable.
    Greetings from Seville
     

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabel thank you very much :)) Big hugs my dear friend! :)

      Usuń
  14. Zajączki wspaniałe i mają takie wiosenne ubranka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodziaki:) Aż same ręce wyciągają się aby je przytulić! Pięknie wyprofilowane pyszczki no i wiosenne stroje dodają im szyku i elegancji:) Sama też do prac w ogrodzie zakładam taką płócienną chustkę:)
    Piękne prezenty dostałaś. Szczególnie wpadła mi w oko zakładka:)
    Justynko! Nie martw się egzaminami bo wszystko będzie dobrze, mocno trzymam kciuki za twojego synka oraz wszystkich gimnazjalistów!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko kochana moja, przede wszystkim dziękuję Tobie za te słowa wsparcia! Bardzo ich teraz potrzebujemy bo stres jest ogromny. Teraz każdą wolną chwilę spędzamy na świeżym powietrzu, aktywnie by troszkę odreagować i zapomnieć :) . A poza tym jak ja zawsze powtarzam - trzeba się mocno dotlenić :))). Bożenko zapewne ślicznie wyglądasz w takiej płóciennej chustce w ogrodowej scenerii! Ja mam ogromną słabośc do takich chustek! Buziaczki!

      Usuń
  16. They're so beautiful!! I love the sweet faces!! The outfits are gorgeous!! I love, love them!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych zajączkach, są prześliczne!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję kochana :)) Bardzo mi miło, że aż tak podobają się Tobie :) Uściski!

      Usuń
  18. Pomysł z chustami na głowę jest super! :) Zajączki wyglądają w nich przeuroczo :)
    Bardzo miły prezencik dostałaś, pięknie zagospodarowałaś kwiatkowe materiały :):)
    Wszystkiego dobrego dla Twojego Syna! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuje bardzo za ciepłe słowa o zajączkach oraz za trzymanie kciuków!:) Oj chciałabym, aby było już "po". Buziaki!

      Usuń
  19. Nie mogę się napatrzeć na te urokliwe zajączki. Sama nie wiem, który ubranko ma ładniejsze. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Izuniu :)) A wiesz ja też nie umiem się zdecydować, którego bardziej wolę :) Buziaki!

      Usuń
  20. Cudne dziewczyny :) Dopracowane w każdym szczególe. Ja również dołączam do trzymających kciuki za pomyślny egzamin i wymarzoną szkołę. Buziaki Justynko, Będzie ok :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko kochana dziękuję bardzo :)) Trzymaj mocno kciuki bo dodatkowe wsparcie jest potrzebne :)) Uściski dla Ciebie!

      Usuń
  21. Cudne te królisie, a ubranka uszyłaś im iście wiosenne. Chusteczki na głowach wyglądają bardzo urokliwie.
    Mama niech wyluzuje , syn na pewno sobie poradzi na egzaminach i dostanie się do wymarzonej szkoły. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuje bardzo :)) Oj masz rację kochana, muszę wyluzować :) Ale chyba zrobię to po egzaminach :))). Dziękuję również za wsparcie :) Uściski!

      Usuń
  22. Rodzice zazwyczaj stresują się bardziej, jestem pewna Justynko, że Twój syn świetnie sobie poradzi :)
    Prześliczne są te wiosenne zajączki, wciąż jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję bardzo :)) Cieszę się, że zajączki podobają się Tobie :) I masz rację, rodzice zawsze bardziej przeżywają :) Uściski!

      Usuń
  23. Justynko wiedziałam że wyczarujesz cuda z tych materiałów :) zajączki są przeurocze i jeszcze te cudne chusteczki mają na główkach,są do zakochania...
    Moja córka dziś zabrała dzieci do pracy,szef zorganizował im dzień niespodzianek,dzieci zachwycone ale one są jeszcze małe i nie rozumieją co to strajk :) myślę że egzaminy się odbędą i będzie wszysko ok :))
    Serdeczności Jystynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko kochana jeszcze 100 razy albo i więcej mogłabym Tobie dziękować za tą paczuszkę! Tyle radości mi sprawiłaś :) A zakładki wciąż mi szkoda używać jest tak piękna :). Ja też tak liczę po cichu, że cała sytuacja nie wpłynie na egzaminy. Twoja córcia ma super szefa, tylko pozazdrościć że pozwolił z dziećmi przyjsć :) Buziaki!

      Usuń
  24. Piękne zajączki ;*
    Trzymam kciuki za syna, ale coś ciężko widzę te strajki. Moje pociechy nie potrafiły zrozumieć dlaczego szkoła i zamknięta. Przy egzaminach nie powinno się to dziać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)) No właśnie, dla dzieciaków to dodatkowy stres chociaż z drugiej strony syn jest zadowolony bo od rana spokojnie powtarza materiał. To taki maleńki plus całej sytuacji. Młodszy z kolei zadowolony, że siedzi w domu - jeszcze nie rozumie :) Uściski!

      Usuń
  25. Jakież cudne są te zajączki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję bardzo i również serdecznie pozdrawiam!:)

      Usuń
  26. Cudne zajączki, a w tych kolorowych chusteczkach wyglądają przepięknie!!! Nie stresuj się egzaminem syna, wszystko będzie dobrze, no bo dlaczego nie, teraz dzieciaki są takie mądre, na pewno sobie poradzi :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluś dziękuję kochana :) I masz rację, dzieciaki teraz są mądrzejsze i bardziej bystre niż nam się wydaje :) Dziękuję za słowa otuchy! Buziaki!

      Usuń
  27. Powodzenia na egzaminach dla Syna. :)

    Zajączki w kwiecistych chusteczkach są słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamelio dziękuje ślicznie :)) Dodatkowe wsparcie mile widziane :) Uściski!

      Usuń
  28. Ależ cudne są te Twoje zajączki <3 Wyglądają naprawdę niezwykle wiosennie i ślicznie :)
    Powodzenia dla synka na egzaminach, na pewno pójdzie mu świetnie, wiem z własnego doświadczenia, że to zawsze rodzice stresują się najmocniej :))
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness dziękuję bardzo i za ocenę moich zajączków i za słowa wsparcia :)) Zdecydowanie podnoszą na duchu :) uściski!

      Usuń
  29. Przeurocze króliczki i jak pięknie wiosennie wystrojone!
    Powodzenia dla syna na egzaminach - niech podejdą mu pytania i dostanie się do wymarzonej szkoły!
    Serdeczności ślę:)
    I jeszcze coś - przecudny prezent dostałaś od Maryli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko bardzo dziekuję :))) Miło mi, że zajączki podobają się, a i Twoje wsparcie jest dla nas cenne!! Dziękuję jeszcze raz :)) Uściski i miłego dnia!

      Usuń
  30. Cudne zajączki!!! Śliczne mają ubranka!!!
    Wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Justynko przepiękne Zajączkowe dziewczynki wykonałaś, są słodkie, wiosenne i śliczne :) Piękny prezent otrzymałaś one zawsze serce radują. Za syna trzymam kciuki, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziękuję kochana :)) Oj dodatkowe "kciuki" się przydadzą :) Buziaki!

      Usuń
  32. Justyś no szczęka mi opadła jakie cudne zajączkowe panny. Wspaniale Marylka Cię obdarowała, piękne materiały. Chusteczki wyczarowałaś przeurocze-raju takie zajączki to tylko siąść i podziwiać:-)
    Kochana widzę że obie się stresujemy egzam 8klasisty, u mnie także. Jeszcze cały ten strajk. Dziś syn przeglądał przykładowe arkusze i powiem szczerze że za głowę się złapał bo w jakimś mu wyskoczyło zadanie z wzorem Picka i sam stwierdził że w szkole pani by wytłumaczyła a ja nie wiem o co tu "loto" bo ja tego nie pamiętam żebym miała w szkole. I jak pomóc dziecku? Uważam że dzieci są zakładnikami w tym całym strajku, u mnie młodszy wraca do szkoły dopiero po świętach ponad dwa tyg lenistwa i muszę jakoś sama go zachęcać do nauki bo przez taki długi czas to ile zapomni. Później gdy wrócą do szkoły to zacznie się na "łeb na szyję" gonitwa materiału-czy oni powariowali?-nie rozumię tego myślenia, ale pocieszam się tym że ponoć za te dni strajku maja nie otrzymać wynagrodzenia choć niektóre władze miast jak Łódź i Wawa mają z budżetu miasta wypłacić bo popierają strajk.
    U nas egzaminy się odbędą nic nie stoi na przeszkodzie-chętni nauczyciele do komisji są. Oczywiście Twojemu synowi życze powodzenia-fajnie że wie gdzie już chce iść bo mój jeszcze się waha. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję kochana!! I jakoś lżej mi, że przechodzimy to samo. Zawsze to dodatkowe wsparcie i zrozumienie. U nas egzaminy też ponoć mają się odbyć, bo takiego maila od Dyrekcji wczoraj dostaliśmy, ale i tak istnieje obawa jak to będzie. Młodszy syn też siedzi w domu, ale powiedział mi że tęskni za szkołą i kolegami. Więc mam w domu "komplecik" - młodszego, który marudzi że chce do szkoły bo nie rozumie tak do końca sutuacji i zestresowanego starszego, którego ciągle muszę wzmacniać. Brrr.....niech to się już skończy! Aguś buziaki ślę i będę za Twojego synka również trzymała kciuki!

      Usuń
  33. Moja siostra też pisze egzamin :) Poradzą sobie na pewno :) a zajączki są przecudne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Sady :)) Mam nadzieję, że dadzą radę:))

      Usuń

Moi Drodzy! Bardzo dziękuję Wam za obecność, a także każdy życzliwy komentarz, który sprawia mi ogromną radość oraz motywuje do dalszego blogowania i tworzenia :).